Jautājumi I

Profila bilde
Maskers
Ziņojumi: 107
Pievienojies: 30 Mar 2014, 00:01
Braucu ar: m50b25
Atrašanās vieta: Siguldas

18 Apr 2016, 23:29

Čau visiem ir radies tāds jautājums vai no 3.0 v8 motora ieliktu sarkanās sprauslas uz m50b25 kautkas varētu mainīties ?
Instagram-MISONAKS
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

18 Apr 2016, 23:36

Jānis.P rakstīja:panelim pāri vispār var redzēt? :D
Ja kāds zem 180cm iesēžās, pieļauju ka nevar
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

19 Apr 2016, 01:20

Maskers rakstīja:Čau visiem ir radies tāds jautājums vai no 3.0 v8 motora ieliktu sarkanās sprauslas uz m50b25 kautkas varētu mainīties ?
Ko gribi panākt? Labāk nekas nepaliks.
Gropiks rakstīja:Sveiki biedri.
Jautājums - 1995 m50b25 nonvanos pēc startera maiņas nestrādā degvielas sūknis bakā . Pārbaudot pašu sūkni pa taisno pieliekot pie 12v sūknītis stradā.
Izņemot zilo 1#releju un ieliekot pa taisno vadu sūknis stradā ,auto pielec un rūc ,ir dzirkstele un degviela.
Bet saliekot visu kā tam jabūt (relejiem,drošinātajiem) sūknis neit ,nepadod degvielu,izmēģināti vairāki tādi paši releji.
Nomērīts kloķvarpstas devējs 505 Om (tas skaitās normas robežās vai beigts ?)
Varbūt kompis nobeidzies ?
Kādi citi ieteikumi ?
Izskatās pēc ECU, ka nesaslēdz releju.
RihisE36 rakstīja:Kā atlikt pa metkām motoru jo galvas blīve tika mainīta m50b20 non vanos luufzu paliidziet steidzami vjg
Vislabāk ar speciālu tūli.
Profila bilde
litrinjsh
Ziņojumi: 350
Pievienojies: 26 Jūl 2015, 16:50
Braucu ar: Balto
Atrašanās vieta: Kuldīga / Rīga,
Reputācija: 1
 

19 Apr 2016, 03:55

Sāka slīdēt sajūgs, iepirku sajūgu, nu tik mainīsu. noņemu kārbu, a tur kārbas dakšas atspere mētājas pa korpusu. neesmu eksperts, bet man liekas ka tā nav jābūt :D
Smieklīgākais ir tas, ka sajūga disks vēl diezgan smuks, vēl gropes pat uz 2-3mm. 2masniekam arī minimāla brīvkustība. Kāpēc tā?
Vienīgais kur es vainu redzēju, bija tas, ka darba cilindrs mazliet suloja. a un tā kārbas dakša.
Sajūgs pie sēņosanas slīdēja. kārbas vāks uzkarsa aptuveni tā pat kā izpūtējs. :D
Kas dzīvē ir galvenais? Galvenais ir nemīzt, vecīt!
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

19 Apr 2016, 08:36

litrinjsh rakstīja:Sāka slīdēt sajūgs, iepirku sajūgu, nu tik mainīsu. noņemu kārbu, a tur kārbas dakšas atspere mētājas pa korpusu. neesmu eksperts, bet man liekas ka tā nav jābūt :D
Smieklīgākais ir tas, ka sajūga disks vēl diezgan smuks, vēl gropes pat uz 2-3mm. 2masniekam arī minimāla brīvkustība. Kāpēc tā?
Vienīgais kur es vainu redzēju, bija tas, ka darba cilindrs mazliet suloja. a un tā kārbas dakša.
Sajūgs pie sēņosanas slīdēja. kārbas vāks uzkarsa aptuveni tā pat kā izpūtējs. :D

Pats atbildēji uz savu jautājumu. Sulo cilindrītis. Kad viņš sulo, eļļa tek iekšā pie sajūga un tek apakšā pa to caurumu.
Eļļas dēļ arī slīdēja tev viņš, ja nesuloja vēl kāds no blīvslēgiem.
+ pieļauju, ka nepareizi mēri sajūga atlikumu
Profila bilde
Riks*
Ziņojumi: 2450
Pievienojies: 28 Aug 2014, 23:08
Braucu ar: 300+HP
Atrašanās vieta: Centrs

19 Apr 2016, 08:45

Kāds ir mēģinājis 3M paint defender?
Tā ir šķidrā plēve, kuru izsmidzina no aerosola.
Profila bilde
litrinjsh
Ziņojumi: 350
Pievienojies: 26 Jūl 2015, 16:50
Braucu ar: Balto
Atrašanās vieta: Kuldīga / Rīga,
Reputācija: 1
 

19 Apr 2016, 10:14

funkyasshit rakstīja:
litrinjsh rakstīja:Sāka slīdēt sajūgs, iepirku sajūgu, nu tik mainīsu. noņemu kārbu, a tur kārbas dakšas atspere mētājas pa korpusu. neesmu eksperts, bet man liekas ka tā nav jābūt :D
Smieklīgākais ir tas, ka sajūga disks vēl diezgan smuks, vēl gropes pat uz 2-3mm. 2masniekam arī minimāla brīvkustība. Kāpēc tā?
Vienīgais kur es vainu redzēju, bija tas, ka darba cilindrs mazliet suloja. a un tā kārbas dakša.
Sajūgs pie sēņosanas slīdēja. kārbas vāks uzkarsa aptuveni tā pat kā izpūtējs. :D

Pats atbildēji uz savu jautājumu. Sulo cilindrītis. Kad viņš sulo, eļļa tek iekšā pie sajūga un tek apakšā pa to caurumu.
Eļļas dēļ arī slīdēja tev viņš, ja nesuloja vēl kāds no blīvslēgiem.
+ pieļauju, ka nepareizi mēri sajūga atlikumu
Es tā, pustumsā uz aci. Pat neko tur nemēriju.
Kas dzīvē ir galvenais? Galvenais ir nemīzt, vecīt!
Profila bilde
Gunchinators
Ziņojumi: 62
Pievienojies: 07 Apr 2013, 09:37
Braucu ar: 328tu Coupe
Atrašanās vieta: Valmiera

19 Apr 2016, 11:24

Linda rakstīja:
LAKIKS rakstīja:Iesakiet labu aluminija pulejamo pastu :)
diskiem plauktus uzpulet vaig :D
Alu belgom
Kur iegādāties? ;)
Profila bilde
Riks*
Ziņojumi: 2450
Pievienojies: 28 Aug 2014, 23:08
Braucu ar: 300+HP
Atrašanās vieta: Centrs

19 Apr 2016, 11:26

Gunchinators rakstīja:
Linda rakstīja:
LAKIKS rakstīja:Iesakiet labu aluminija pulejamo pastu :)
diskiem plauktus uzpulet vaig :D
Alu belgom
Kur iegādāties? ;)
Mothers Mug&polish! :super:
panzer
Ziņojumi: 76
Pievienojies: 17 Aug 2015, 21:14

19 Apr 2016, 11:28

Interesē jūsu pieredze un zināšanas. Vai kāds ir mēģinājis pāriet no m50b20(vanos) uz m50b25(vanos) saglabājot visu pravodku un dačikus, devējus un kompi no b20? Kādas problēmas? Kāds ir motora performance?
Paldies jau iepriekš.
Profila bilde
Re5tepa
Ziņojumi: 64
Pievienojies: 03 Jūn 2015, 19:46
Braucu ar: e30/e36/e46/e91/e60
Atrašanās vieta: Liepāja

19 Apr 2016, 12:17

Vajag padomu!
e36 sedanam aizmugurējām durvīm izgrieza mazo stiklu(fortačku)
logu līmētājs pasūtīja nah - gumija sagriesta, vajag jaunu - jauna kosmos!

kādi ir varianti dabūt to logu atpakaļ?
vai to logu ir iespējams izņemt no donora durvīm un ielikt vietā?
ElvijsR
Ziņojumi: 2412
Pievienojies: 10 Aug 2014, 20:36
Braucu ar: 525d 328i
Atrašanās vieta: Rīga

19 Apr 2016, 12:18

Re5tepa rakstīja:Vajag padomu!
e36 sedanam aizmugurējām durvīm izgrieza mazo stiklu(fortačku)
logu līmētājs pasūtīja nah - gumija sagriesta, vajag jaunu - jauna kosmos!

kādi ir varianti dabūt to logu atpakaļ?
vai to logu ir iespējams izņemt no donora durvīm un ielikt vietā?
Lētāk būs no donora, kolēģis pagāšgad mainija, nekas traks cik nopratu nebij.. Bet jā jauna gumija , kosmosssss :lol:
Profila bilde
Re5tepa
Ziņojumi: 64
Pievienojies: 03 Jūn 2015, 19:46
Braucu ar: e30/e36/e46/e91/e60
Atrašanās vieta: Liepāja

19 Apr 2016, 12:25

O, Tas der. :super:
baidījos, ka to logu no donora ārā un atpakaļ vienā gabalā nevar dabūt!
Profila bilde
litrinjsh
Ziņojumi: 350
Pievienojies: 26 Jūl 2015, 16:50
Braucu ar: Balto
Atrašanās vieta: Kuldīga / Rīga,
Reputācija: 1
 

19 Apr 2016, 12:47

panzer rakstīja:Interesē jūsu pieredze un zināšanas. Vai kāds ir mēģinājis pāriet no m50b20(vanos) uz m50b25(vanos) saglabājot visu pravodku un dačikus, devējus un kompi no b20? Kādas problēmas? Kāds ir motora performance?
Paldies jau iepriekš.
Performance nebūs kā 2.5, jo ar 2.0 sprauslam nesaņems pietiekami daudz degvielas. Tev vajadzēs 2.5 sprauslas un kompi pilnam priekam. Pārējais pa lielam der.

Sent From My 18 button OBC Using Tapatalk
Kas dzīvē ir galvenais? Galvenais ir nemīzt, vecīt!
E_B
Ziņojumi: 74
Pievienojies: 19 Apr 2016, 11:05
Braucu ar: deviņdesmit otro

19 Apr 2016, 12:53

Uz 2.5i no 2.8 der pedejais bundulis 1:1 ?
Profila bilde
markskise
Ziņojumi: 406
Pievienojies: 14 Aug 2013, 16:02
Braucu ar: E36 m54b25 325Ti

19 Apr 2016, 12:54

E_B rakstīja:Uz 2.5i no 2.8 der pedejais bundulis 1:1 ?
der
Profila bilde
Nylon
Ziņojumi: 1010
Pievienojies: 04 Jan 2013, 22:52
Braucu ar: avataru
Reputācija: 13
 

19 Apr 2016, 12:56

E_B rakstīja:Uz 2.5i no 2.8 der pedejais bundulis 1:1 ?
Vienīga atšķirība starp tiem bunduļiem ir ta, kad 2.8 bundulī vienā trubā ir vārsts, kurš, visticamāk, sen jau nestrādā kā nākas
E_B
Ziņojumi: 74
Pievienojies: 19 Apr 2016, 11:05
Braucu ar: deviņdesmit otro

19 Apr 2016, 12:59

Nylon rakstīja:
E_B rakstīja:Uz 2.5i no 2.8 der pedejais bundulis 1:1 ?
Vienīga atšķirība starp tiem bunduļiem ir ta, kad 2.8 bundulī vienā trubā ir vārsts, kurš, visticamāk, sen jau nestrādā kā nākas
Paldies !
nedaudz smukāks arī, jo trubas resnākas galā izskatās.
Tādus var nopirkt jaunus, jo gan jau lietoti ir sapuvuši ?
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

19 Apr 2016, 13:03

panzer rakstīja:Interesē jūsu pieredze un zināšanas. Vai kāds ir mēģinājis pāriet no m50b20(vanos) uz m50b25(vanos) saglabājot visu pravodku un dačikus, devējus un kompi no b20? Kādas problēmas? Kāds ir motora performance?
Paldies jau iepriekš.
Sūdīgs performance. Es tikai nesaprotu kas tā par vēlmi "saglabāt" to debīlo Siemens vadību pārejot uz B25? Tipa naudas ekonomija nepērkot pilnu swapu?
litrinjsh rakstīja:Performance nebūs kā 2.5, jo ar 2.0 sprauslam nesaņems pietiekami daudz degvielas. Tev vajadzēs 2.5 sprauslas un kompi pilnam priekam. Pārējais pa lielam der.

Sent From My 18 button OBC Using Tapatalk
Vispār jau B20 vanosam ir Siemens vadība un B25 vanosam ir Bosch vadība.
Profila bilde
markskise
Ziņojumi: 406
Pievienojies: 14 Aug 2013, 16:02
Braucu ar: E36 m54b25 325Ti

19 Apr 2016, 13:09

Nylon rakstīja:
E_B rakstīja:Uz 2.5i no 2.8 der pedejais bundulis 1:1 ?
Vienīga atšķirība starp tiem bunduļiem ir ta, kad 2.8 bundulī vienā trubā ir vārsts, kurš, visticamāk, sen jau nestrādā kā nākas
Interesanti, ko tas vārsts regulē?