Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 895
- 896
- 897
- 898
- 899
- …
- 1297
- chevron_right
Čau visiem ir radies tāds jautājums vai no 3.0 v8 motora ieliktu sarkanās sprauslas uz m50b25 kautkas varētu mainīties ?
Instagram-MISONAKS
Ja kāds zem 180cm iesēžās, pieļauju ka nevarJānis.P rakstīja:panelim pāri vispār var redzēt?
Ko gribi panākt? Labāk nekas nepaliks.Maskers rakstīja:Čau visiem ir radies tāds jautājums vai no 3.0 v8 motora ieliktu sarkanās sprauslas uz m50b25 kautkas varētu mainīties ?
Izskatās pēc ECU, ka nesaslēdz releju.Gropiks rakstīja:Sveiki biedri.
Jautājums - 1995 m50b25 nonvanos pēc startera maiņas nestrādā degvielas sūknis bakā . Pārbaudot pašu sūkni pa taisno pieliekot pie 12v sūknītis stradā.
Izņemot zilo 1#releju un ieliekot pa taisno vadu sūknis stradā ,auto pielec un rūc ,ir dzirkstele un degviela.
Bet saliekot visu kā tam jabūt (relejiem,drošinātajiem) sūknis neit ,nepadod degvielu,izmēģināti vairāki tādi paši releji.
Nomērīts kloķvarpstas devējs 505 Om (tas skaitās normas robežās vai beigts ?)
Varbūt kompis nobeidzies ?
Kādi citi ieteikumi ?
Vislabāk ar speciālu tūli.RihisE36 rakstīja:Kā atlikt pa metkām motoru jo galvas blīve tika mainīta m50b20 non vanos luufzu paliidziet steidzami vjg
Sāka slīdēt sajūgs, iepirku sajūgu, nu tik mainīsu. noņemu kārbu, a tur kārbas dakšas atspere mētājas pa korpusu. neesmu eksperts, bet man liekas ka tā nav jābūt 
Smieklīgākais ir tas, ka sajūga disks vēl diezgan smuks, vēl gropes pat uz 2-3mm. 2masniekam arī minimāla brīvkustība. Kāpēc tā?
Vienīgais kur es vainu redzēju, bija tas, ka darba cilindrs mazliet suloja. a un tā kārbas dakša.
Sajūgs pie sēņosanas slīdēja. kārbas vāks uzkarsa aptuveni tā pat kā izpūtējs.
Smieklīgākais ir tas, ka sajūga disks vēl diezgan smuks, vēl gropes pat uz 2-3mm. 2masniekam arī minimāla brīvkustība. Kāpēc tā?
Vienīgais kur es vainu redzēju, bija tas, ka darba cilindrs mazliet suloja. a un tā kārbas dakša.
Sajūgs pie sēņosanas slīdēja. kārbas vāks uzkarsa aptuveni tā pat kā izpūtējs.
Kas dzīvē ir galvenais? Galvenais ir nemīzt, vecīt!
litrinjsh rakstīja:Sāka slīdēt sajūgs, iepirku sajūgu, nu tik mainīsu. noņemu kārbu, a tur kārbas dakšas atspere mētājas pa korpusu. neesmu eksperts, bet man liekas ka tā nav jābūt
Smieklīgākais ir tas, ka sajūga disks vēl diezgan smuks, vēl gropes pat uz 2-3mm. 2masniekam arī minimāla brīvkustība. Kāpēc tā?
Vienīgais kur es vainu redzēju, bija tas, ka darba cilindrs mazliet suloja. a un tā kārbas dakša.
Sajūgs pie sēņosanas slīdēja. kārbas vāks uzkarsa aptuveni tā pat kā izpūtējs.
Pats atbildēji uz savu jautājumu. Sulo cilindrītis. Kad viņš sulo, eļļa tek iekšā pie sajūga un tek apakšā pa to caurumu.
Eļļas dēļ arī slīdēja tev viņš, ja nesuloja vēl kāds no blīvslēgiem.
+ pieļauju, ka nepareizi mēri sajūga atlikumu
Kāds ir mēģinājis 3M paint defender?
Tā ir šķidrā plēve, kuru izsmidzina no aerosola.
Tā ir šķidrā plēve, kuru izsmidzina no aerosola.
Es tā, pustumsā uz aci. Pat neko tur nemēriju.funkyasshit rakstīja:litrinjsh rakstīja:Sāka slīdēt sajūgs, iepirku sajūgu, nu tik mainīsu. noņemu kārbu, a tur kārbas dakšas atspere mētājas pa korpusu. neesmu eksperts, bet man liekas ka tā nav jābūt
Smieklīgākais ir tas, ka sajūga disks vēl diezgan smuks, vēl gropes pat uz 2-3mm. 2masniekam arī minimāla brīvkustība. Kāpēc tā?
Vienīgais kur es vainu redzēju, bija tas, ka darba cilindrs mazliet suloja. a un tā kārbas dakša.
Sajūgs pie sēņosanas slīdēja. kārbas vāks uzkarsa aptuveni tā pat kā izpūtējs.
Pats atbildēji uz savu jautājumu. Sulo cilindrītis. Kad viņš sulo, eļļa tek iekšā pie sajūga un tek apakšā pa to caurumu.
Eļļas dēļ arī slīdēja tev viņš, ja nesuloja vēl kāds no blīvslēgiem.
+ pieļauju, ka nepareizi mēri sajūga atlikumu
Kas dzīvē ir galvenais? Galvenais ir nemīzt, vecīt!
Kur iegādāties?Linda rakstīja:Alu belgomLAKIKS rakstīja:Iesakiet labu aluminija pulejamo pastu :)
diskiem plauktus uzpulet vaig
Mothers Mug&polish!Gunchinators rakstīja:Kur iegādāties?Linda rakstīja:Alu belgomLAKIKS rakstīja:Iesakiet labu aluminija pulejamo pastu :)
diskiem plauktus uzpulet vaig
Interesē jūsu pieredze un zināšanas. Vai kāds ir mēģinājis pāriet no m50b20(vanos) uz m50b25(vanos) saglabājot visu pravodku un dačikus, devējus un kompi no b20? Kādas problēmas? Kāds ir motora performance?
Paldies jau iepriekš.
Paldies jau iepriekš.
Vajag padomu!
e36 sedanam aizmugurējām durvīm izgrieza mazo stiklu(fortačku)
logu līmētājs pasūtīja nah - gumija sagriesta, vajag jaunu - jauna kosmos!
kādi ir varianti dabūt to logu atpakaļ?
vai to logu ir iespējams izņemt no donora durvīm un ielikt vietā?
e36 sedanam aizmugurējām durvīm izgrieza mazo stiklu(fortačku)
logu līmētājs pasūtīja nah - gumija sagriesta, vajag jaunu - jauna kosmos!
kādi ir varianti dabūt to logu atpakaļ?
vai to logu ir iespējams izņemt no donora durvīm un ielikt vietā?
Lētāk būs no donora, kolēģis pagāšgad mainija, nekas traks cik nopratu nebij.. Bet jā jauna gumija , kosmosssssRe5tepa rakstīja:Vajag padomu!
e36 sedanam aizmugurējām durvīm izgrieza mazo stiklu(fortačku)
logu līmētājs pasūtīja nah - gumija sagriesta, vajag jaunu - jauna kosmos!
kādi ir varianti dabūt to logu atpakaļ?
vai to logu ir iespējams izņemt no donora durvīm un ielikt vietā?
O, Tas der.
baidījos, ka to logu no donora ārā un atpakaļ vienā gabalā nevar dabūt!
baidījos, ka to logu no donora ārā un atpakaļ vienā gabalā nevar dabūt!
Performance nebūs kā 2.5, jo ar 2.0 sprauslam nesaņems pietiekami daudz degvielas. Tev vajadzēs 2.5 sprauslas un kompi pilnam priekam. Pārējais pa lielam der.panzer rakstīja:Interesē jūsu pieredze un zināšanas. Vai kāds ir mēģinājis pāriet no m50b20(vanos) uz m50b25(vanos) saglabājot visu pravodku un dačikus, devējus un kompi no b20? Kādas problēmas? Kāds ir motora performance?
Paldies jau iepriekš.
Sent From My 18 button OBC Using Tapatalk
Kas dzīvē ir galvenais? Galvenais ir nemīzt, vecīt!
Uz 2.5i no 2.8 der pedejais bundulis 1:1 ?
derE_B rakstīja:Uz 2.5i no 2.8 der pedejais bundulis 1:1 ?
Vienīga atšķirība starp tiem bunduļiem ir ta, kad 2.8 bundulī vienā trubā ir vārsts, kurš, visticamāk, sen jau nestrādā kā nākasE_B rakstīja:Uz 2.5i no 2.8 der pedejais bundulis 1:1 ?
Paldies !Nylon rakstīja:Vienīga atšķirība starp tiem bunduļiem ir ta, kad 2.8 bundulī vienā trubā ir vārsts, kurš, visticamāk, sen jau nestrādā kā nākasE_B rakstīja:Uz 2.5i no 2.8 der pedejais bundulis 1:1 ?
nedaudz smukāks arī, jo trubas resnākas galā izskatās.
Tādus var nopirkt jaunus, jo gan jau lietoti ir sapuvuši ?
Sūdīgs performance. Es tikai nesaprotu kas tā par vēlmi "saglabāt" to debīlo Siemens vadību pārejot uz B25? Tipa naudas ekonomija nepērkot pilnu swapu?panzer rakstīja:Interesē jūsu pieredze un zināšanas. Vai kāds ir mēģinājis pāriet no m50b20(vanos) uz m50b25(vanos) saglabājot visu pravodku un dačikus, devējus un kompi no b20? Kādas problēmas? Kāds ir motora performance?
Paldies jau iepriekš.
Vispār jau B20 vanosam ir Siemens vadība un B25 vanosam ir Bosch vadība.litrinjsh rakstīja:Performance nebūs kā 2.5, jo ar 2.0 sprauslam nesaņems pietiekami daudz degvielas. Tev vajadzēs 2.5 sprauslas un kompi pilnam priekam. Pārējais pa lielam der.
Sent From My 18 button OBC Using Tapatalk
Interesanti, ko tas vārsts regulē?Nylon rakstīja:Vienīga atšķirība starp tiem bunduļiem ir ta, kad 2.8 bundulī vienā trubā ir vārsts, kurš, visticamāk, sen jau nestrādā kā nākasE_B rakstīja:Uz 2.5i no 2.8 der pedejais bundulis 1:1 ?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 895
- 896
- 897
- 898
- 899
- …
- 1297
- chevron_right