Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 934
- 935
- 936
- 937
- 938
- …
- 1297
- chevron_right
Brīvi jagriežās.Halava rakstīja:Kondicioniera ventilatoru nevar pagriezt ar roku, tā tam jābūt vai arī gultņi vai kaut kas ir pa galam?
UP, sarosās, spečukiInferno rakstīja:Tātad, braucot jebkurā robā no apakšās nāk baigā graboņa, it kā būtu akmenis pie bremžu aizsarga iestrēdzis (nē, nav gan). Ja bracot izspiež sajūgu un ripo - klusums, ja braucot iemet neitrālajā un ripo - klusums, uz vietas stāvot ar izspiestu un neizspiestu sajūgu - klusums, gāzējot uz vietas arī klusums. It kā varētu padomāt, ka izspiedējs, bet tad viņam arī uz vietas vajadzētu grabēt, nevis tikai braucot pārnesumā, vai ne...? Es lieku uz kārbu, lai gan grūti iedomāties kas tur varētu būt izbeidzies.
Tas neko nedod un tas nav atrisinājums!ZzevsS rakstīja:Vēl var izņemt spidometru un izskrūvēt lampiņu...Armed rakstīja:Pārliku stūri un panelī iedegās airbega lampiņa...kā nodzēst? Tikai pieslēdzot pie kompja? Vai ir vēl kāds veids?
P.s. tas pats vecais airbegs ir vietā, sanāca tikai viņu atvienot un pievienot atpakaļ.
Airbag lampiņai ir dubults apgaismojums, izņemot spuldzīti tāpat degs airbag lampiņa, tikai blāvāk, pārbaudīts
No kuras puses nāk skaņa? Ja no kreisās, tad man ir tas pats un esmu manijis vēl kādus 3 e36, kam no aizmugurējās kreisās puses nāk identiska graboņa. Pagaidām vēl neesmu saņēmis pieķerties un atklāt kas tur grab, vienreiz skatijos, uz aci neko neieraudziju.Armed rakstīja:Kas varētu būt pie vainas, ka braucot pa bedrēm un nelīdzenumiem no aizmugures nāk tāda kā metāla, dzinkstoša skaņa? Likās, ka varētu būt izpūtēja aizsargzisolācijas materiāls bija nomaucies no stiprinājumiem un sitās pret izpūtēju, tas tika nostiprināts. Bet dzinkstēšana atkārtojas un jau sāk likties, ka šodien jau skaļāk un intensīvāk...rīt vēlreiz braukšu uz bedres un centīšos saprast, kas tur nav kārtībā. Kādas ir jūsu domas, kas tas varētu būt?
Bremžu diska aizsargs vai suports.ValtersD rakstīja:No kuras puses nāk skaņa? Ja no kreisās, tad man ir tas pats un esmu manijis vēl kādus 3 e36, kam no aizmugurējās kreisās puses nāk identiska graboņa. Pagaidām vēl neesmu saņēmis pieķerties un atklāt kas tur grab, vienreiz skatijos, uz aci neko neieraudziju.Armed rakstīja:Kas varētu būt pie vainas, ka braucot pa bedrēm un nelīdzenumiem no aizmugures nāk tāda kā metāla, dzinkstoša skaņa? Likās, ka varētu būt izpūtēja aizsargzisolācijas materiāls bija nomaucies no stiprinājumiem un sitās pret izpūtēju, tas tika nostiprināts. Bet dzinkstēšana atkārtojas un jau sāk likties, ka šodien jau skaļāk un intensīvāk...rīt vēlreiz braukšu uz bedres un centīšos saprast, kas tur nav kārtībā. Kādas ir jūsu domas, kas tas varētu būt?
Sveiki kādas riepas ieteiktu uz style93 J8 ET24 R18 domaju ņemt 225/40 ? Ka butu uz žurku
Ganģene.Inferno rakstīja:UP, sarosās, spečukiInferno rakstīja:Tātad, braucot jebkurā robā no apakšās nāk baigā graboņa, it kā būtu akmenis pie bremžu aizsarga iestrēdzis (nē, nav gan). Ja bracot izspiež sajūgu un ripo - klusums, ja braucot iemet neitrālajā un ripo - klusums, uz vietas stāvot ar izspiestu un neizspiestu sajūgu - klusums, gāzējot uz vietas arī klusums. It kā varētu padomāt, ka izspiedējs, bet tad viņam arī uz vietas vajadzētu grabēt, nevis tikai braucot pārnesumā, vai ne...? Es lieku uz kārbu, lai gan grūti iedomāties kas tur varētu būt izbeidzies.
Karba vai izspiedējgultnis?
Vārpsta?māriņš rakstīja:Ganģene.Inferno rakstīja:UP, sarosās, spečukiInferno rakstīja:Tātad, braucot jebkurā robā no apakšās nāk baigā graboņa, it kā būtu akmenis pie bremžu aizsarga iestrēdzis (nē, nav gan). Ja bracot izspiež sajūgu un ripo - klusums, ja braucot iemet neitrālajā un ripo - klusums, uz vietas stāvot ar izspiestu un neizspiestu sajūgu - klusums, gāzējot uz vietas arī klusums. It kā varētu padomāt, ka izspiedējs, bet tad viņam arī uz vietas vajadzētu grabēt, nevis tikai braucot pārnesumā, vai ne...? Es lieku uz kārbu, lai gan grūti iedomāties kas tur varētu būt izbeidzies.
Karba vai izspiedējgultnis?
Mana pieredze: sadilst gultnis - vārpsta sāk staigāt - lauž zobratus utt (tas arī grab) un pie viena, par cik beigts gultnis blīvslēgi sāk tecēt.Inferno rakstīja:Vārpsta?māriņš rakstīja:Ganģene.
Ja sēdināts tad ieteiktu 225 35.malaciis rakstīja:Sveiki kādas riepas ieteiktu uz style93 J8 ET24 R18 domaju ņemt 225/40 ? Ka butu uz žurku
ElvijsR rakstīja:Bremžu diska aizsargs vai suports.ValtersD rakstīja:No kuras puses nāk skaņa? Ja no kreisās, tad man ir tas pats un esmu manijis vēl kādus 3 e36, kam no aizmugurējās kreisās puses nāk identiska graboņa. Pagaidām vēl neesmu saņēmis pieķerties un atklāt kas tur grab, vienreiz skatijos, uz aci neko neieraudziju.Armed rakstīja:Kas varētu būt pie vainas, ka braucot pa bedrēm un nelīdzenumiem no aizmugures nāk tāda kā metāla, dzinkstoša skaņa? Likās, ka varētu būt izpūtēja aizsargzisolācijas materiāls bija nomaucies no stiprinājumiem un sitās pret izpūtēju, tas tika nostiprināts. Bet dzinkstēšana atkārtojas un jau sāk likties, ka šodien jau skaļāk un intensīvāk...rīt vēlreiz braukšu uz bedres un centīšos saprast, kas tur nav kārtībā. Kādas ir jūsu domas, kas tas varētu būt?man personīgi bij pie vainas aizsargs.
Vairāk liekas, ka no labās puses. Nav bijis laika pieķerties aktīvāk izložņāt...uz ātro īsti nevar saprast, būs jāatvēl kāds ilgāks laiciņš, lai tos aizsargus un suportus pārbaudītu, gan jau tie arī būs pie vainas.
kompota priekšējie spārni atšķiras no coupe/cabrio????
jatur ir set kopa ar stundam vai minutem, bet diezgan ilgi jatur.Armed rakstīja:Starpcitu, 7 pogu obc priekš manis ir par sarežģītu, nesaprotu kā, lai saregulē laiku, vai es nemāku, vai tur ir kāds knifiņš.
ja, kompotam der no touringa vai sedana,hrusts rakstīja:kompota priekšējie spārni atšķiras no coupe/cabrio????
Sandiis18 rakstīja:jatur ir set kopa ar stundam vai minutem, bet diezgan ilgi jatur.Armed rakstīja:Starpcitu, 7 pogu obc priekš manis ir par sarežģītu, nesaprotu kā, lai saregulē laiku, vai es nemāku, vai tur ir kāds knifiņš.
O, paldies, rīt meiģināšu!
Am un sparni vai arkas nebus javalce ?ElvijsR rakstīja:Ja sēdināts tad ieteiktu 225 35.malaciis rakstīja:Sveiki kādas riepas ieteiktu uz style93 J8 ET24 R18 domaju ņemt 225/40 ? Ka butu uz žurku
Galvenais ir ET!malaciis rakstīja:Am un sparni vai arkas nebus javalce ?ElvijsR rakstīja:Ja sēdināts tad ieteiktu 225 35.malaciis rakstīja:Sveiki kādas riepas ieteiktu uz style93 J8 ET24 R18 domaju ņemt 225/40 ? Ka butu uz žurku
Ja ET būs 3er draudzīgs, tad nav nozīmes vai tev ir R15/16/17/18/19, liekot atbilstošas riepas, ārējais diametrs būs ~vienāds.
Vari mēģināt 225/40 vai 215/40
Skaidrs, paldies. Man jau te vēl PM pateica, ka varētu būt reduktora galvenā pāra gultnis, bet nu skaņa vairāk tā kā no kārbas puses nāk, pie tam ik pa retam šķilot motoru viņa mēdz nogaudotmāriņš rakstīja:Mana pieredze: sadilst gultnis - vārpsta sāk staigāt - lauž zobratus utt (tas arī grab) un pie viena, par cik beigts gultnis blīvslēgi sāk tecēt.Inferno rakstīja:Vārpsta?māriņš rakstīja:Ganģene.
Nekas nav jātur kopā. Nospied set (šeit gan neatceros, vai sākumā jāspiež, ja deg strīpiņas tad nē)uzstādi laiku, nospied set (, uzstādi datumu, nospied set, uzstādi gadu set un viss. Pēc tam ar uhr/dat uzliec uz mazā ekrāniņa ko gribi redzēt.Armed rakstīja:Sandiis18 rakstīja:jatur ir set kopa ar stundam vai minutem, bet diezgan ilgi jatur.Armed rakstīja:Starpcitu, 7 pogu obc priekš manis ir par sarežģītu, nesaprotu kā, lai saregulē laiku, vai es nemāku, vai tur ir kāds knifiņš.
O, paldies, rīt meiģināšu!
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Mana pieredze: sadilst gultnis - vārpsta sāk staigāt - lauž zobratus utt (tas arī grab) un pie viena, par cik beigts gultnis blīvslēgi sāk tecēt.[/quote]
Skaidrs, paldies. Man jau te vēl PM pateica, ka varētu būt reduktora galvenā pāra gultnis, bet nu skaņa vairāk tā kā no kārbas puses nāk, pie tam ik pa retam šķilot motoru viņa mēdz nogaudot
[/quote]
nu tad skaidrs ka kārba ja šķiļot pat nokaucās, es tev prasiju kā kaimiņam lai nodemonstrē, jo esmu gājis tam visam nesen cauri,identiski 1:1 pēc apraksta problēma bija. :)
Skaidrs, paldies. Man jau te vēl PM pateica, ka varētu būt reduktora galvenā pāra gultnis, bet nu skaņa vairāk tā kā no kārbas puses nāk, pie tam ik pa retam šķilot motoru viņa mēdz nogaudot
nu tad skaidrs ka kārba ja šķiļot pat nokaucās, es tev prasiju kā kaimiņam lai nodemonstrē, jo esmu gājis tam visam nesen cauri,identiski 1:1 pēc apraksta problēma bija. :)
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 934
- 935
- 936
- 937
- 938
- …
- 1297
- chevron_right
