Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 952
- 953
- 954
- 955
- 956
- …
- 1297
- chevron_right
Tu smejies?cipruss18 rakstīja:15-16 ir tiri adekvats paterinsh
nee.man visiem maniem 2.5 ir bijs tads paterinsh
pat 1.8 is bija 12
pat 1.8 is bija 12
ar kompatu pa brugji
galīgi nav trapīts
draugam 2.5 ap 7-9l paterins videjais skaitot pilsetu un šosi.
manam isam 8-9l, ka tu savus esi spīdzinajis ka tads pateriņš ?
draugam 2.5 ap 7-9l paterins videjais skaitot pilsetu un šosi.
manam isam 8-9l, ka tu savus esi spīdzinajis ka tads pateriņš ?
Hz no kurienes jūs jauktajā izzīžat 7-9. Min kas pilsētā bijis 11l bet tas ir ripinoties un pieduroties, tă vidēji 13,7 - 16. Uz šosejas. Piekrītu. Var dabūt 8,3 bet tas arī ir neapdzenot uz uz +/- 90 braucot... nesaprotu , kur žurkai jùs attīstat tos golfu patëriņus , kur ne vel m**b25 28 u.t.l
Brauc ar 2k vērtu auto , skaita litrus, ripinās, bet pēr ābolus pa 1k
Brauc ar 2k vērtu auto , skaita litrus, ripinās, bet pēr ābolus pa 1k
Ja grib, var iekļauties tajos ciparos (pie nosacijuma, ka motors darbojas, kā vajag un saproti ko nozīme ekonomiska braukšana), braucot pēc zīmem un pat normāli iekļaujoties plūsmā - vismaz pašam M50B25TU (7,3-7,5 pa štrāsi, ap 10 pilsētā ar R17 (ar R15 ziemenēm kādus 300-400 gramus vēl var nomest)). Vienreiz intereses pēc gribēju pa štrāsi dabūt pēc iespējas lielaku patēriņu, nobraucot 250km manas dullības nepietika, lai videjo patēriņu dabūtu vairāk par 8,2l/100km...
d[-_-]b
tak tie 7-9l ir nenormāli sēņojot, man m52b25 sēņojot ēda pēc bākas 8l pa šoseju nepārsniedzot 100kmh un neapdzenot, apdzenot un pārsniedzot 110kmh nobraucu to pašu ceļa posmu otrā dienā ar 16l/100km 
Paldies par atbildēm [emoji6]
Vēlviens jautājums. Kad braucu pa ceļu, izņemu no roba un apgriezieni nokrīt līdz 1k apgriezienu un kad esmu apstājies, pēc pāris sekundēm tik nokrītas uz tiem 650/700 apgriezieniem. Tas nozīmē, ka gmm iet uz beigām?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vēlviens jautājums. Kad braucu pa ceļu, izņemu no roba un apgriezieni nokrīt līdz 1k apgriezienu un kad esmu apstājies, pēc pāris sekundēm tik nokrītas uz tiem 650/700 apgriezieniem. Tas nozīmē, ka gmm iet uz beigām?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Patēriņam ir jābūt tādam kā papīros, ja ir lielāks tad vainīga braukšana vai tehniskas problēmas. Esmu testējis daudz auto markas uz patēriņiem un visām ir tādi kādiem jābūt. E36 320i labā stāvoklī ēda pilsētā 12litri un ne litru vairāk ( ar dragreisiem ieskaitot ) šoseja ap 7litri
gudri dirst nav malku cirst
rupu rakstīja:Patēriņam ir jābūt tādam kā papīros, ja ir lielāks tad vainīga braukšana vai tehniskas problēmas. Esmu testējis daudz auto markas uz patēriņiem un visām ir tādi kādiem jābūt. E36 320i labā stāvoklī ēda pilsētā 12litri un ne litru vairāk ( ar dragreisiem ieskaitot ) šoseja ap 7litri
slims esi?
kadi 12l ar staipishanu?
ar kompatu pa brugji
Man pusprādzis m50tub20 vislaik kurinot un braucot tikai un vienīgi katru ātrumu velkot līdz ierobežotājam ēda ap 20lcipruss18 rakstīja:rupu rakstīja:Patēriņam ir jābūt tādam kā papīros, ja ir lielāks tad vainīga braukšana vai tehniskas problēmas. Esmu testējis daudz auto markas uz patēriņiem un visām ir tādi kādiem jābūt. E36 320i labā stāvoklī ēda pilsētā 12litri un ne litru vairāk ( ar dragreisiem ieskaitot ) šoseja ap 7litri
slims esi?
kadi 12l ar staipishanu?
Man m52b20 ēd 10.8-11.4 braucot pilsēta režima normals/sport, uz šosejs ar ieslēgto kruizu un apdzīšanu 7.9-8.3
7.5cipruss18 rakstīja:man 3.0d pat pa štrasi nav zem 8
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām
Nu, visam sākums ir štekeris reduktorāLaurikbmw rakstīja:Shodien nomira spidometrs, nerada atrumu un paterinja bulta nestradaa. Kas par vainu varetu buut?
Par sevi zinu noteikti - esmu veselscipruss18 rakstīja:rupu rakstīja:Patēriņam ir jābūt tādam kā papīros, ja ir lielāks tad vainīga braukšana vai tehniskas problēmas. Esmu testējis daudz auto markas uz patēriņiem un visām ir tādi kādiem jābūt. E36 320i labā stāvoklī ēda pilsētā 12litri un ne litru vairāk ( ar dragreisiem ieskaitot ) šoseja ap 7litri
slims esi?
kadi 12l ar staipishanu?
Nē ne ar staipīšanu. Pierakstiju tak ka ar dragreisiem kopā. Mašīna tehniski bija ļoti laba un salika 2.5i kā jau teicu ne vairāk ,ne mazāk kā 12 pa pilsētu. Vispār jau viņiem jauniem bija paredzēts patēriņš 11litri ekonomiski braucot pa pilsētu. Takā ja nav nojāts kā ciprusam (visi aparāti) tad patēriņam tādam ir jābūt.
gudri dirst nav malku cirst
ātrais jautājums par instrument paneli ....tagad lieku lampiņas un gribeju zināt vai ir jēga likt man lampiņu čeck engen , ček , ABS ,asc pretbuksešana(laikam), bremžu kluču nodilimu,sprādzēšanās , rolover (kabrim) , un hz zem teperaturas apakšā ir tipa kautkas kūpošs sarkanā krasā. ????
man kabris nāca 318 un iesvapoju m50b25 tapēc mainu paneli.
1.ir aprikots ar to rollover ,bet atslegts
2.ir abs un stradā.
3.nav bremžukluči ar vadu
4.nav čeck kompis, ir parastais plks, datums , temp
5.nav ASC /DSC
6.un varat kāds uzrakstīt ko nozime tas simbols ....
un vai var pārlikt to ekraniņu kur kilometrāžu skaita, jo pāris pikseļi trūkst
man kabris nāca 318 un iesvapoju m50b25 tapēc mainu paneli.
1.ir aprikots ar to rollover ,bet atslegts
2.ir abs un stradā.
3.nav bremžukluči ar vadu
4.nav čeck kompis, ir parastais plks, datums , temp
5.nav ASC /DSC
6.un varat kāds uzrakstīt ko nozime tas simbols ....
un vai var pārlikt to ekraniņu kur kilometrāžu skaita, jo pāris pikseļi trūkst
Tas ir normāli. Ripojot ir augstāki apgriezieni. ECU to dara apzināti.shusts rakstīja:Paldies par atbildēm [emoji6]
Vēlviens jautājums. Kad braucu pa ceļu, izņemu no roba un apgriezieni nokrīt līdz 1k apgriezienu un kad esmu apstājies, pēc pāris sekundēm tik nokrītas uz tiem 650/700 apgriezieniem. Tas nozīmē, ka gmm iet uz beigām?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 952
- 953
- 954
- 955
- 956
- …
- 1297
- chevron_right
