Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 979
- 980
- 981
- 982
- 983
- …
- 1297
- chevron_right
kadus aizmugurejos amishus dzhekam ieteikt likt, ja sedina zemu un vajag pacietu?
@instagram - anrijs.v
A6 Unversāla quattro vai toyota landcruiser`a.nleai rakstīja:kadus aizmugurejos amishus dzhekam ieteikt likt, ja sedina zemu un vajag pacietu?
ROYALTY rakstīja:235/45r17 et20 bez sēdinājuma līdīs uz e36? vai būs uzvara arkām?
Nu ar cilvēkiem aizmugurē vai bagažnieku pilnu ar kartupeļiem toč nepabraukāsi, viens pats mašīnā vēl būs ok
Kura gada landcruiser amiishus man jāliek? Un vai vinji ir taadi pashi kaa e36? Vai kkas jāpārtaidabūs?māriņš rakstīja:A6 Unversāla quattro vai toyota landcruiser`a.nleai rakstīja:kadus aizmugurejos amishus dzhekam ieteikt likt, ja sedina zemu un vajag pacietu?
Paldies
Instagram : AINARSLIPARTS
Jāpārtaisa būsAinikis rakstīja:Kura gada landcruiser amiishus man jāliek? Un vai vinji ir taadi pashi kaa e36? Vai kkas jāpārtaidabūs?māriņš rakstīja:A6 Unversāla quattro vai toyota landcruiser`a.nleai rakstīja:kadus aizmugurejos amishus dzhekam ieteikt likt, ja sedina zemu un vajag pacietu?
Paldies
Var 3B motorsport nopirkt poly atbalstus gatavus LC amīšiem, kopā ar apakšējām buksēm. Tad nekas nav jāpārtaisa, tik jāsaliek bukses, jāsaskrūvē un būsedzis rakstīja:Jāpārtaisa būsAinikis rakstīja: Kura gada landcruiser amiishus man jāliek? Un vai vinji ir taadi pashi kaa e36? Vai kkas jāpārtaidabūs?
Paldies
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Paņem M52 4-kontaktu temp. devēju, pārlodē abus temp. dačika štekerus uz 4-kontaktu un termoslēdzi ieliec galvā, brīvajā vietā. Tik to termoslēdzi gan nāksies pielasīt, lai derētu vītne. Čomam tā uztaisījām, strādā perfekti.funkyasshit rakstīja:Radiators ir ļoti nedroša vieta termoslēdzim. Ja gribi normāli strādājošu termoslēdzi, tad tam ir jābūt galvā, savādāk tam nav nekādas drošības/ticamības.ValtersD rakstīja:Tiem kam ir AC, tiem ir. Un radiatorā vieta ir visiem, takā ieskrūvēt viņu tur nav problēmu.bestbmw rakstīja:visiem tadu nav.
Un jēga no termoslēdža galvā? Vents griezīsies kaut gan termostats vēl/jau būs ciet. Imho daudz vieglāk un prātīgāk ir čekot, kas nāk no radiatora uz galvu.
Btw, ja negribas mocīties ar dzesi, tad eļļas radiators ir must have, ļoti atvieglos dzīvi. + Ja auto patīk slogot, tad Oem temp devējs instrumentu panelī ir jāaizmirst, pārāk "muļķu drošs/neprecīzs", jāliek aftermarkets.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Btw, ja negribas mocīties ar dzesi, tad eļļas radiators ir must have, ļoti atvieglos dzīvi. + Ja auto patīk slogot, tad Oem temp devējs instrumentu panelī ir jāaizmirst, pārāk "muļķu drošs/neprecīzs", jāliek aftermarkets.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Vēl jau ir otrs variants tiem, kas ziemā nebrauc un amputē droseles apsildi.
Tad paliek brīvs nr16 connectora caurums, kur var ielikt termoslēdzi. Vītnes izmērs tāds pats kā abiem diviem temperatūras devējiem blakus.
Tad paliek brīvs nr16 connectora caurums, kur var ielikt termoslēdzi. Vītnes izmērs tāds pats kā abiem diviem temperatūras devējiem blakus.
BMW salona temp. devējs softiski ir iestatīts, ka stāv līdz 110C uz 90 grādu stāvokļa pēc tam tikai pis uz sarkano.he9600 rakstīja:Un jēga no termoslēdža galvā? Vents griezīsies kaut gan termostats vēl/jau būs ciet. Imho daudz vieglāk un prātīgāk ir čekot, kas nāk no radiatora uz galvu.
Btw, ja negribas mocīties ar dzesi, tad eļļas radiators ir must have, ļoti atvieglos dzīvi. + Ja auto patīk slogot, tad Oem temp devējs instrumentu panelī ir jāaizmirst, pārāk "muļķu drošs/neprecīzs", jāliek aftermarkets.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Un kas vainas galvā? Ieliec tur 100C termoslēdzi un viss tev tur strādās. Es termoslēdzi drošu redzu tikai un vienīgi termostata korpusā vai galvā. Kā jau Dogma teica, piemēram, M52 galvai tur ir brīvs viens lējums. Iegriez vītni, ieliec termoslēdzi un viss tev tur būs miljons procenti drošībā.
No 2.3 uz 2.8 kloķenes blīvslēgs priekšējais derēs ?
Jā.
Paldies 
Cerams ka iet runa par jaunu, jo lietotu mainīt būtu 
nezin kads kontaktus , piedrujas ielas kantorim kas remonte suknus dizelim.
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
kā lai atskrūvē lielo skrūvi, lai tiktu klāt kloķenes blīvslēgam priekšā M52 ? ar rokām vispār var ?
es domaju ka tikai ar triecienpistoli, man veel liekas ka tur kreisa vitne, bet nesmu parliecinats.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Es uzmaucu atslēgu ar trubu un to trubu noliku tā, lai atduras smuki pret grīdu... Tad nedaudz pastartēju un atskrūvējās. 
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Bet vai tad atskrubējot škivoku kur siksnas nāk, nepietiek lai tiktu pie saļņika?Nixon rakstīja:Es uzmaucu atslēgu ar trubu un to trubu noliku tā, lai atduras smuki pret grīdu... Tad nedaudz pastartēju un atskrūvējās.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Man liekas, ka lielo skrūvi nemaz nevajadzēja skrūvēt vaļā.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 979
- 980
- 981
- 982
- 983
- …
- 1297
- chevron_right



