CABRIO ieziemošana
Kāpēc lai nevarētu vienkārši vajag vēdināt lai nav mitrs..
Tieśi tà.
Galvenais lai ir laba ventilàcija.
Galvenais lai ir laba ventilàcija.
Uzgāju vēl info, liekot ziemas miegā, vajag piegāzt pilnu bāku ar degvielu, lai pēc iepsējas mazāk būtu brīvas vietas kondensātam.
Kā arī zem pašas mašīnas uzklāt kādu plēvi, kura izveido barjeru pret mitrumu, kurš nāk no zemes. Un aizbāzt ciet bunduļa izejas..
Kā arī zem pašas mašīnas uzklāt kādu plēvi, kura izveido barjeru pret mitrumu, kurš nāk no zemes. Un aizbāzt ciet bunduļa izejas..
Un ja ir doma mašīnu glabāt šķūnī?- tad arī ir jēga likt plēvi un sazin ko vel, jo tur vējš pūtīs pa visiem stūriemRiks* rakstīja:Uzgāju vēl info, liekot ziemas miegā, vajag piegāzt pilnu bāku ar degvielu, lai pēc iepsējas mazāk būtu brīvas vietas kondensātam.
Kā arī zem pašas mašīnas uzklāt kādu plēvi, kura izveido barjeru pret mitrumu, kurš nāk no zemes. Un aizbāzt ciet bunduļa izejas..
Vajag zem auto plēvi, lai viss auto atrastos uz plēves un pārvalku pāri, bet pirms liec pārvalku virsū, vajag lai auto būtu kārtīgi nomazgāts un ievaskots.DruvisS rakstīja:Un ja ir doma mašīnu glabāt šķūnī?- tad arī ir jēga likt plēvi un sazin ko vel, jo tur vējš pūtīs pa visiem stūriemRiks* rakstīja:Uzgāju vēl info, liekot ziemas miegā, vajag piegāzt pilnu bāku ar degvielu, lai pēc iepsējas mazāk būtu brīvas vietas kondensātam.
Kā arī zem pašas mašīnas uzklāt kādu plēvi, kura izveido barjeru pret mitrumu, kurš nāk no zemes. Un aizbāzt ciet bunduļa izejas..
Var kāds ieteikt kur iegādāties to auto pārvalku?Un vai ilgstoša auto turēšana zem vina ir laba lieta...neveidojās kondensāts?!
Man piemēram uz durvju kantītes jau ir izlīduši ļoti mazi burbulīši, tos vajag novērst pirms ieziemošanas?
Ja nenovērsīšu tad tas viss pasliktināsies?
Ja nenovērsīšu tad tas viss pasliktināsies?
O paldiesRiks* rakstīja:Es šeit skatījos
http://parvalks.lv/kategorija/automasinam
Gālvenais ir lai pārvalks ir elpojošs
Sorry džeki, nenoturējos. Bet šitas vienkārši "norauj jumtu"EBagatskis rakstīja: 2. Brauc ar miiksto tikai naktiis centies likt kaut vai zem nojumes, citaadi var ieluuzt ja buus dafiga sniega.
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
1. Iztīri visas lūkas, jumta kasti utt. no skujām, lapām un visiem draņķiem kas pa vasaru ir salīduši. Izņem arī salona filtru.
2. Iztīri salonu, savasko visu salonu ar kondicionieri un netīri to nost lai paliek smeķīgs (pavasarī ar sausu lupatinju notīrīs)
3. Ja gribas var ar putekļusūcēju kam galā ir smalka birstīte izsūknēt jumtu un pēc tam ar paredzētu šampūnu un kondicionieri iestrādāt lai jumta audums labāk saglabātos. (pavasarī tas proces jāatkārto)
4. Nomazgāt auto un savaskot.
5. Uzlikt parastus diskus ar riepām (galvenais lai nelaiž nost gaisu) lai pa ziemu labajām riepām neizveidotos ola. Pie tam pa ziemu tad ir iespēja uzfrišināt labos diskus.
6. Pielej pilnu bāku. Un ja esi pilnīgs pederasts vari arī nomainīt eļļu. Protams ja motors nav pārlasīts tas būs lieki jo pavasarī tā pat jātaisa apkope.
7. Noņem akumulātoru. Salādē un noliec istabas temperatūrā lai nākamajā gadā nav jāpērk jauns.
Par to sausumu garāžā baigi nepiekritīšu, jo ja būs pārāk sauss, tad sakalst visas gumijas detaļas un zaudē elastību. Tā vietā labāk novietot ārā zem jumta lai nokrišņi netiek virsū. Neliec auto betona garāžā ar lielu mitrumu un bez ventilācijas. Salons sapelēs un būs perfekti apstākļi rūsas augšanai.
Pats auto apsedzu ar agroplēvi. Jo tā labi elpo, aiztur putekļus, un nemaksā kosmosu, un pats svarīgākais salīdzīnājumā ar auto pārvalkiem nesaskrāpē jo nav šuvju vietas.
1. reizi dzirdu ka apakšu noklāj ar plēvi. Patiesībā laba doma ja nav kārtīga grīdas seguma
Neliec sķūnī kur ir žurkas. Apēdīs auto
Ideāli ja sapūstu pa tehniskajiem caurumiem iekšā vasku lai mitrums netiktu pie metāla un autiņš nesarūsētu no iekšpuses.
Tāds ir mans ziemas rituāls
2. Iztīri salonu, savasko visu salonu ar kondicionieri un netīri to nost lai paliek smeķīgs (pavasarī ar sausu lupatinju notīrīs)
3. Ja gribas var ar putekļusūcēju kam galā ir smalka birstīte izsūknēt jumtu un pēc tam ar paredzētu šampūnu un kondicionieri iestrādāt lai jumta audums labāk saglabātos. (pavasarī tas proces jāatkārto)
4. Nomazgāt auto un savaskot.
5. Uzlikt parastus diskus ar riepām (galvenais lai nelaiž nost gaisu) lai pa ziemu labajām riepām neizveidotos ola. Pie tam pa ziemu tad ir iespēja uzfrišināt labos diskus.
6. Pielej pilnu bāku. Un ja esi pilnīgs pederasts vari arī nomainīt eļļu. Protams ja motors nav pārlasīts tas būs lieki jo pavasarī tā pat jātaisa apkope.
7. Noņem akumulātoru. Salādē un noliec istabas temperatūrā lai nākamajā gadā nav jāpērk jauns.
Par to sausumu garāžā baigi nepiekritīšu, jo ja būs pārāk sauss, tad sakalst visas gumijas detaļas un zaudē elastību. Tā vietā labāk novietot ārā zem jumta lai nokrišņi netiek virsū. Neliec auto betona garāžā ar lielu mitrumu un bez ventilācijas. Salons sapelēs un būs perfekti apstākļi rūsas augšanai.
Pats auto apsedzu ar agroplēvi. Jo tā labi elpo, aiztur putekļus, un nemaksā kosmosu, un pats svarīgākais salīdzīnājumā ar auto pārvalkiem nesaskrāpē jo nav šuvju vietas.
1. reizi dzirdu ka apakšu noklāj ar plēvi. Patiesībā laba doma ja nav kārtīga grīdas seguma
Neliec sķūnī kur ir žurkas. Apēdīs auto
Ideāli ja sapūstu pa tehniskajiem caurumiem iekšā vasku lai mitrums netiktu pie metāla un autiņš nesarūsētu no iekšpuses.
Tāds ir mans ziemas rituāls
Kāds var atbildēt uz šo?Riks* rakstīja:Man piemēram uz durvju kantītes jau ir izlīduši ļoti mazi burbulīši, tos vajag novērst pirms ieziemošanas?
Ja nenovērsīšu tad tas viss pasliktināsies?
Jāskatās uz visu kopskatu. Ja ir uz durvju kantītēm jānoņem spārni un jāskatās uz kuzava apakšu varbūt tur arī ir izpuvis. Tā pat arkas jāpārčeko. Jānoņem gumijas bagūzim, kapotam, durvīm, jumta nodalījumam utt. un ja tur arī visur būs aizmetusies rūsa jāapdomā par pilnu pārkrāsosānu lai neielaistu visu pasākumu dziļāk. Ja tikai pārs burbulīsī uz kantītēm nav īsti jēga ķēpāties. Padarīsti tikai raibu to auto. Protams kāds cits teiks ka jārīvē nost un jāpiekrāso, bet tas nav ilgtermiņā izdevīgi.Riks* rakstīja:Kāds var atbildēt uz šo?Riks* rakstīja:Man piemēram uz durvju kantītes jau ir izlīduši ļoti mazi burbulīši, tos vajag novērst pirms ieziemošanas?
Ja nenovērsīšu tad tas viss pasliktināsies?
Pa lielam apakša man ir ok, neskaitot to lūku, tur ir minimāls rusļiks, kuru drīz likvidēšu.A_C rakstīja:Jāskatās uz visu kopskatu. Ja ir uz durvju kantītēm jānoņem spārni un jāskatās uz kuzava apakšu varbūt tur arī ir izpuvis. Tā pat arkas jāpārčeko. Jānoņem gumijas bagūzim, kapotam, durvīm, jumta nodalījumam utt. un ja tur arī visur būs aizmetusies rūsa jāapdomā par pilnu pārkrāsosānu lai neielaistu visu pasākumu dziļāk. Ja tikai pārs burbulīsī uz kantītēm nav īsti jēga ķēpāties. Padarīsti tikai raibu to auto. Protams kāds cits teiks ka jārīvē nost un jāpiekrāso, bet tas nav ilgtermiņā izdevīgi.Riks* rakstīja:Kāds var atbildēt uz šo?Riks* rakstīja:Man piemēram uz durvju kantītes jau ir izlīduši ļoti mazi burbulīši, tos vajag novērst pirms ieziemošanas?
Ja nenovērsīšu tad tas viss pasliktināsies?
Gribēju uzzināt par tām durvju kantītēm, likvidēt tagad vai uz nākamo sezonu atstāt
ja garāžā nebūs mitrums, tad rūsai baigi izsplestie nevajadzētu.
Var to darīt tagad, var pēc tam.
Var to darīt tagad, var pēc tam.
Izskatās baigi plāns, kā celofānsdynamite rakstīja:http://www.ebay.co.uk/itm/400788223401
ja būs mitrums, tad šis saitaisīs vēl lielāku šmuci...