Hidrauliskā rokasbremze.
a kur problēma ir uztaisīt aizmugurē traiņiku viens uz pedali otrs uz hidro roceni?
Oho! Par šo es gribētu ļoti uzzināt vairāk! :)boris737 rakstīja:man ari sis variants taga ir tapsanas stadija vai izdosies nezinu vel biku saubas ir.
un lai varetu ta iziet noteikti ir jaatstaj troses imitacijai.
Izmēģināji, ja?-HAPO- rakstīja:Hidra+TA=3
Variants ir tā, lai inspektori nemana, bet tādas lietas kladzināt internetā nevajag, pat privāti ir risks ka tas kurš uzzinās vēlāk izkladzinās! tiem kam galva strādā būvē un iet TA......
Kāds ir licis hidru uz barabāniem?
Ja ir,tad padalaties,lūdzu ar info.
Ja ir,tad padalaties,lūdzu ar info.
SULAS PAKU PAVELNIEKS
Ir doma par hidru bet pagaidām izvēle starp ražotājiem ir tumša bilde. Runājot par cilindrīti, kurš būtu labākais budžeta variants? Kkas no rrs, wilwood? Kuri modeļi, kāpēc, ar ko atšķiras, cik ilgmūžīgi, cik "smags" viens vai otrs.. ? Izsmeļošākās atbildes autoram cepums
Rrs rocene korpuss pie cilindra salauzijas pec 2 menešiem
Kāds var uztaisīt pamācību kā precīzi jāvelk un jāvieno viņa ?
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
tavai, jeb manai ex žurkai viņa vispār nepareizi bija novietota, staigāja noraujot ar visām skrūvēm, tajā vietā nedrīkst hidru likt nepastiprinot neko.vitaly rakstīja:Rrs rocene korpuss pie cilindra salauzijas pec 2 menešiem
personīgi man ir bijušas 3 hidras, ķīnas mēsls ar mazo rokturi, RRS ar willwood 0,75 cilindru un homemade ar žiguļa bremžu cilindru. Viennozīmīgi neviena no viņām nav ideāla, katrai savs + un - , ķīnas kaka - lēta, cilindrīts mēsls, uz sausa lai norautu, jārauj līdz padusei i to vel par maz, bet pats kāts likās stingrs, pieļauju tāpēc ka īss bet vienmēr jau var pagarināt piemetinot kautko tvērienam ērtu klāt. Homemade rocene uzmetināta no tā kas ir, materiāls izvēlēts ļoti ciets, bez gripa ziemā roka sals ja brauc bez cimdiem, bija uzlikts grips no staķika logu birstēm, tīri ok, bet pēc laika ielocijās uz iekšu, budžeta cilindrīts sāka laist garām, tiesa gan maksā viņš jauns ap 15 eur + jāvirpo pārejas lai visu saskrūvētu kopā. RRS - variants kas man patīk vislabāk, ērti novietojama blakussēdētāja pusē, ir iespējas sagāzt kātu uz aizmuguri, kātam garums vienkārši perfekts, savienojumā ar Willwood 0,75 cilindru un jauniem ferrodo klučiem strādāja ļoti labi, ielai pilnīgi pietiekoši. Vienīgais mīnuss manuprāt šai rocenei ir tas ka viņu var saīsināt noskrūvējot nost 3/4 no tā kāta, tas dažreiz spriedzē krāmējot nonstopā mēdza atskrūvēties, jo nebija uzlikts uz skrūvju līmes. Principā tas kāts arī labi locījās, pāris reizes filmēju kautkādus onboardus un pēctam mājās kaifoju un skatijos slowmo kā tas kāts tur atlokās un atmetas bet godīgi sakot tas netraucēja, ne viņš deformējās, ne nolūza kautkas. Noteikti ka ja ir vēlēšanās dabūt visu stingru un cietu, ieteiktu ņemt kautkādu roceni ar stūrainu kātu, tie itkā lokās mazāk, bet cik nu tur tās taisnības es nemāku teikt.Kapteinis rakstīja:Ir doma par hidru bet pagaidām izvēle starp ražotājiem ir tumša bilde. Runājot par cilindrīti, kurš būtu labākais budžeta variants? Kkas no rrs, wilwood? Kuri modeļi, kāpēc, ar ko atšķiras, cik ilgmūžīgi, cik "smags" viens vai otrs.. ? Izsmeļošākās atbildes autoram cepums
Paldies tātad tagad atliek izlemt, eksperimentēt ar vaz cilindru vai ņemt uzreiz wilwood. Vari precīzāk pateikt, kas tas par vaz cilindru un kāds tam tilpums, vai ar tādu nav baigi grūti to ruci noraut?70cc rakstīja:tavai, jeb manai ex žurkai viņa vispār nepareizi bija novietota, staigāja noraujot ar visām skrūvēm, tajā vietā nedrīkst hidru likt nepastiprinot neko.vitaly rakstīja:Rrs rocene korpuss pie cilindra salauzijas pec 2 menešiem
personīgi man ir bijušas 3 hidras, ķīnas mēsls ar mazo rokturi, RRS ar willwood 0,75 cilindru un homemade ar žiguļa bremžu cilindru. Viennozīmīgi neviena no viņām nav ideāla, katrai savs + un - , ķīnas kaka - lēta, cilindrīts mēsls, uz sausa lai norautu, jārauj līdz padusei i to vel par maz, bet pats kāts likās stingrs, pieļauju tāpēc ka īss bet vienmēr jau var pagarināt piemetinot kautko tvērienam ērtu klāt. Homemade rocene uzmetināta no tā kas ir, materiāls izvēlēts ļoti ciets, bez gripa ziemā roka sals ja brauc bez cimdiem, bija uzlikts grips no staķika logu birstēm, tīri ok, bet pēc laika ielocijās uz iekšu, budžeta cilindrīts sāka laist garām, tiesa gan maksā viņš jauns ap 15 eur + jāvirpo pārejas lai visu saskrūvētu kopā. RRS - variants kas man patīk vislabāk, ērti novietojama blakussēdētāja pusē, ir iespējas sagāzt kātu uz aizmuguri, kātam garums vienkārši perfekts, savienojumā ar Willwood 0,75 cilindru un jauniem ferrodo klučiem strādāja ļoti labi, ielai pilnīgi pietiekoši. Vienīgais mīnuss manuprāt šai rocenei ir tas ka viņu var saīsināt noskrūvējot nost 3/4 no tā kāta, tas dažreiz spriedzē krāmējot nonstopā mēdza atskrūvēties, jo nebija uzlikts uz skrūvju līmes. Principā tas kāts arī labi locījās, pāris reizes filmēju kautkādus onboardus un pēctam mājās kaifoju un skatijos slowmo kā tas kāts tur atlokās un atmetas bet godīgi sakot tas netraucēja, ne viņš deformējās, ne nolūza kautkas. Noteikti ka ja ir vēlēšanās dabūt visu stingru un cietu, ieteiktu ņemt kautkādu roceni ar stūrainu kātu, tie itkā lokās mazāk, bet cik nu tur tās taisnības es nemāku teikt.Kapteinis rakstīja:Ir doma par hidru bet pagaidām izvēle starp ražotājiem ir tumša bilde. Runājot par cilindrīti, kurš būtu labākais budžeta variants? Kkas no rrs, wilwood? Kuri modeļi, kāpēc, ar ko atšķiras, cik ilgmūžīgi, cik "smags" viens vai otrs.. ? Izsmeļošākās atbildes autoram cepums
Korpuss un kāts būs paštaisīts, jāmēğina uztaisīt tā, lai uz t.a. atliek tik noskrūvēt kātu.
Sajūga darba cilindru no klasikas žika izmanto priekš hidro rocenes :)
Tu kaut ko nejauc? Darba cilindrs, t.i. cilindrs, kas pie kārbas, ar vienu pievadu. Kā to var izmantot tādam mērķim? Domāji galveno cilindru?JānisK-[JK] rakstīja:Sajūga darba cilindru no klasikas žika izmanto priekš hidro rocenes :)
Nav jēgas čakarēt sev pieri, neklausies par žiguļiem visus tos murgus, wilwood cilindrs maksā 50 euro un viņš ir ļoti labs.
Tas vai tev būs jārauj no visa spēka tā ručka ir atkarīgs no taviem aizmugurējiem bremžu klučiem, no bremzēm kopumā.
Uzliksi CL klučus un viss tev būs kārtībā. Par kātu runājot pilnīgi vienalga kāds viņš tev ir, galvenais, lai viņš tev nelokās. Lielākā ķīnas sūdu problēma ir locīšanās. Protams jo viņš būs garāks, jo sanāks lielāks spēks un labāk tās bremzes strādās.
Pašam stāv RRS lielais kāts ar wildoodu un aizmugurē pilnīgi jaunas ferodo bremzes (diski/kluči) Tāpat uz sausa bez problēmām viņu var raustīt.
Tas vai tev būs jārauj no visa spēka tā ručka ir atkarīgs no taviem aizmugurējiem bremžu klučiem, no bremzēm kopumā.
Uzliksi CL klučus un viss tev būs kārtībā. Par kātu runājot pilnīgi vienalga kāds viņš tev ir, galvenais, lai viņš tev nelokās. Lielākā ķīnas sūdu problēma ir locīšanās. Protams jo viņš būs garāks, jo sanāks lielāks spēks un labāk tās bremzes strādās.
Pašam stāv RRS lielais kāts ar wildoodu un aizmugurē pilnīgi jaunas ferodo bremzes (diski/kluči) Tāpat uz sausa bez problēmām viņu var raustīt.
arī īsti neredzu jēgu pirkt to žiguļa cilindru, dēļ tā ka jāčakarē galva ar to kas un kā ir jāpievirpo, jāmaksā virpotājam lai uztaisa detaļu, bet gala rezultātā par ķīnas cilindru manuprāt tas viss strādā labāk. Par Willwood cilindriem <0.75 neko sliktu nevaru pateikt, uz sausa mierīgi. Pats svarīgākais tiešām ir kā edzis teica lai darba bremzes ir perfektā kārtībā, tad arī hidru piecirst varēs neispringstot. Ir dzirdēts par tādu setupu ar kur tiek izmantoti CL kluči, ka varot ar mazo pirkstiņu norautedzis rakstīja:Nav jēgas čakarēt sev pieri, neklausies par žiguļiem visus tos murgus, wilwood cilindrs maksā 50 euro un viņš ir ļoti labs.
Tas vai tev būs jārauj no visa spēka tā ručka ir atkarīgs no taviem aizmugurējiem bremžu klučiem, no bremzēm kopumā.
Uzliksi CL klučus un viss tev būs kārtībā. Par kātu runājot pilnīgi vienalga kāds viņš tev ir, galvenais, lai viņš tev nelokās. Lielākā ķīnas sūdu problēma ir locīšanās. Protams jo viņš būs garāks, jo sanāks lielāks spēks un labāk tās bremzes strādās.
Pašam stāv RRS lielais kāts ar wildoodu un aizmugurē pilnīgi jaunas ferodo bremzes (diski/kluči) Tāpat uz sausa bez problēmām viņu var raustīt.
Ok, jāliek būs wilwood, nākamais solis ir atrast pie kā vislabākās cenas
Jā sajaucu, galvenais cilindrs!Kapteinis rakstīja:Tu kaut ko nejauc? Darba cilindrs, t.i. cilindrs, kas pie kārbas, ar vienu pievadu. Kā to var izmantot tādam mērķim? Domāji galveno cilindru?JānisK-[JK] rakstīja:Sajūga darba cilindru no klasikas žika izmanto priekš hidro rocenes :)
Protams vienkāršāk ir nopirkt tam paredzētu ar atbilstošiem pievadiem, šis vienkārši tās ekonomiskais variants, kuram vienīgā problēma ir pievadu izmērs.
Kā ar tilpumu?JānisK-[JK] rakstīja:Jā sajaucu, galvenais cilindrs!Kapteinis rakstīja:Tu kaut ko nejauc? Darba cilindrs, t.i. cilindrs, kas pie kārbas, ar vienu pievadu. Kā to var izmantot tādam mērķim? Domāji galveno cilindru?JānisK-[JK] rakstīja:Sajūga darba cilindru no klasikas žika izmanto priekš hidro rocenes :)
Protams vienkāršāk ir nopirkt tam paredzētu ar atbilstošiem pievadiem, šis vienkārši tās ekonomiskais variants, kuram vienīgā problēma ir pievadu izmērs.
kātu labāk taisīt pašam, man bija tāds kas vispāŗ nelocas, tā ir cita diršana! ja nav īsti vēlme jāties tad jāpērk rrs garais. cilindrs wilwood vai no hondas, pats braucu ar hondas, problēmu nebija, savukārt esmu dzirdējis jau par vairākiem tekošiem wilwoodiem pec salīdzinoši neilga laika. par pašām bremzēm runājot, man bija jauni stock diski+ferodo kluči un bija zbs, trasē kad silti rati vispār kā pa sviestu, bet tomēr ja brauc driftā tad es liktu ebc vai carbon lorraine klučus, jo svarīgi ir lai max ātri paķer, ar stock bremzēm nekad nebūs momentāla sabloķēšāna. BET vissvarīgākais šitajā ir ērts novietojums, un tas jau ir individuāli, jo ja rocene būs tizlā vietā, atkal zaudēsi laiku, kas rezultējas ar zaudētu braucienu/apmali/grāvi kad ērtā vieta ir atrasta, kārtīgi jāuztaisa stingra stirprinājuma vieta, jo ja raujot roceni, kaats staigās kopā ar visu kuzavu, atkal viss būs pakaļā
Varu pardod žiguļa cilindru jaunu