Skrūvēšana
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 15
- chevron_right
ir gan vairak skruves neka tikai tas augsejas! lai nonemtu sparnu laikam ka ir janokabina ari amitis kapotam, tad zem brilles vel ir divas skruves un tad vel katra zinja apaksa vins ari kauka tak turas! vel jau neaizmirsti pasparni, es tava vieta nonemtu riteni un tad vienkarsi pa vienai skruvetu kamer nost bus, aa lai tiktu pie tam kas ir zem brilles, laikam ka bija janonem prieksejais bampers, isti neaceros
...
Spaarnu ir diezgan vienkaarshi nonemt. Atskruuvee apakshaa divas skruuves, tad bija divas vai triis no durvju puses(tas ir attaisi valaa durvi un no salona puses redzeesi taas skruuves) , tad paspaarni nonem un tur iekshaa pie pavarota ari buus kaadas divas vai triis skruuves un pavarotu ari labaak iznemt, lukturus nav jaaiztiek. Un tad vel taas skruuves kas augshaa naak. Tas laikam bija ari viss.
Sveiki tauta, vai kāds nevarētu pakonsūltēt kā izņemt buksi numur četri http://www.realoem.lv/showparts.php?lan ... 447&gear=M
Itkā e36-tajam tā būtu baigā problēma
Ja būtu nepieciešamie štrumi (aka ievilcējs ar vajadzīgā diametra aboimām) un zināšanas ko ar viņiem darīt, tad šāds jautājums nebūtu izskanējis. Pie reizes var nomainīt pārējās pusrāmja bukses, lai uz pāris gadiem varētu par to aizmirst.
Ja būtu nepieciešamie štrumi (aka ievilcējs ar vajadzīgā diametra aboimām) un zināšanas ko ar viņiem darīt, tad šāds jautājums nebūtu izskanējis. Pie reizes var nomainīt pārējās pusrāmja bukses, lai uz pāris gadiem varētu par to aizmirst.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Tagad ir jauns jautājums varbūt kāds ir mainījis buksi Nr.4 kā viņu var noņemt? http://www.realoem.lv/picture.php?id=151466&kind=Z
No sākuma tiec līdz tai Bet reāli, jāizvelk kulise to tās bukses ārā un jāsit uz motora pusi ārā, jo tai ir 2 gropes sānos, kas iesēžas kuzavā. Apm. tā.
Kulise un kardāns, jau nojauktas, vienk negribējās ekspermentēt ja var pajautāt un izņemt daudz maz pareizi.
Viss ok :) Sākumā arī domāju, bet pēc tam sapratu, kā tas notiek.barts rakstīja:Kulise un kardāns, jau nojauktas, vienk negribējās ekspermentēt ja var pajautāt un izņemt daudz maz pareizi.
Nu es uztaisīju visas pāerējās buksītes no kaprona un uzmetināju shortshifteri tik tā viena buksīte kuru jāsit laukā uz motora pusi būs jāliek orģinālā, no sākuma nevarēju saprast vai var vai nevar viņu uz cieto taisīt un tad iedomājos ka kārba tak balstās uz paduškām un vairāk vai mazāk staigā uz aukšu uz leju!
problema ar stuuri - > nomainiju sturi un ir kaa viss smuki notikaas, bet tagad kaut kas nav ar to plastmasas gredzenu, kas laikam atbildigs par pagreizienu automatiski izslegshanos, kad griezh atpakalj sturi..?
jo tagad dazhreiz kaut kas it kaa maisas griezhot sturi un ienkakshkjas, kjeras utt, bet jaucot un saliekot to sturi nevareju saprast, kada pozicija to plasmasu japagriezh pret parejo sturi un lenas bloku... ir kada pamaciba?
nezinu, ko izdariju nepareizi... :/
<varetu but, ka grozot sturi tas fignja ielidis sava vietaa?>
jo tagad dazhreiz kaut kas it kaa maisas griezhot sturi un ienkakshkjas, kjeras utt, bet jaucot un saliekot to sturi nevareju saprast, kada pozicija to plasmasu japagriezh pret parejo sturi un lenas bloku... ir kada pamaciba?
nezinu, ko izdariju nepareizi... :/
<varetu but, ka grozot sturi tas fignja ielidis sava vietaa?>
Metāla gredzenu uzliki atpakaļ?
Tikai jaucot saliec pareizi lenti citādi ja norausi tad degs airbaga lampele.
gredzenu pat nenonjemu
jaa, lentu es biju iecentrejis un uzliku pareizi.
es uztraucos par to melno plastmasas ripu (apmeram kasetes izmeraa) kurai ir robi un man liekas sakars ar pagreizieu automatisko izslegshanu attinot sturi atpakalj... :/ pa bridim iekjeras kkas griezhot, bet tad atkal viss ok...
jaa, lentu es biju iecentrejis un uzliku pareizi.
es uztraucos par to melno plastmasas ripu (apmeram kasetes izmeraa) kurai ir robi un man liekas sakars ar pagreizieu automatisko izslegshanu attinot sturi atpakalj... :/ pa bridim iekjeras kkas griezhot, bet tad atkal viss ok...
Dikti liekas, ka airbag lentu nepareizi ieliki. Skaties, ka vadus nepārrauj. Bija tā uz E39. Arī kaut kas traucēja, traucēja, bet beigās forši sāka strādāt, bet multistūre atteica
istas ka seit tev bus ta pati problema kas man bija 1 kadu sturi liki un kadu gradenu liki/ ja to pasu gredzenu kas bija vislaik ( par stures lenti es domaju) tad busi nepareizi uzlicis. jabut 2,5 griezieniem uz katru pusi, ja citu stures lenti tad jamaina ari pareja to plastmasinu sistema, jo tie paredzeti citai lentei. velak vakara pastastisu sikak. ps par pagriezienu neizslegsanos- tiesi saistits ar stures lenti. sliktakaja gadijuma paraujot lenti saks kupet un sitis ara drosinataju, saks pati pipinaties utt. labakjaja tikai izsitis drosinatajukuRRmis rakstīja:gredzenu pat nenonjemu
jaa, lentu es biju iecentrejis un uzliku pareizi.
es uztraucos par to melno plastmasas ripu (apmeram kasetes izmeraa) kurai ir robi un man liekas sakars ar pagreizieu automatisko izslegshanu attinot sturi atpakalj... :/ pa bridim iekjeras kkas griezhot, bet tad atkal viss ok...
...
ok, izteikshos skaidrak:
1. es to visu dariju, lai smaainitu sturi - ar visiem shtekeriem lentu un visu, kas griezhas
2. nonjemu veco sturi (kopaa ar kasetu, protams, un atvienoju vadus
3. uz stures ass palika taa pati cilpa - gredzens virsuu, to neaiztiku, tikai ieeljljoju, jo sture man jaunaa 1 : 1 tada pati
4. jauno sturi pirms likshanas parbaudiju - pieturot ljipinju iztinu lenti lidz vienam galam, tad 2, 5 apgriezienus atpakalj, lai butu "pa vidu" (+ wd40 ieputu minimali lentei)
5. sashtekereju visu un liku kopaa...
tagad ir tas, ko vispar jautaju - kad sture vel ir nonjemta, tad vnjas "apakshejaa daljaa", ir tada kaa melna plastmasinja ar dazhadiem specialiem izliekumiem utt, kad knikshkjot negribigi jau tad man rokaas riezaas ap stures pamatni. Bet vecajai sturei bija tas pats, kad nojaucu, tapec neiespringu. bildee apvilku no arpuses to melno plastmasu, kas mani mulsinaja, jo nezinaju, kada pozicijaa pa defaulto jaliek atkalaj, bet pienjemu, ka vinja pati ienjema savu lenjkji, jo pagriezieni strada : 6.kad visu smuki saliku man tagad DARBOJAS pagriezienu fukcijas ar izslegshanos, viss ok, bet vnk kaut kad kaut kas sagriezhas taa, ka ieknakshkjas. Taa it kaa stures lielaa skruve nebutu kartigi nospiedusi lentas meliti :/ mosh man nepareiza taa skruve, jauzliek lielaku shaibu mosh.
P.S. airbagu neshtepseleju atpakalj, stures signals gan man nodereetu (pagaidam stradaa)
1. es to visu dariju, lai smaainitu sturi - ar visiem shtekeriem lentu un visu, kas griezhas
2. nonjemu veco sturi (kopaa ar kasetu, protams, un atvienoju vadus
3. uz stures ass palika taa pati cilpa - gredzens virsuu, to neaiztiku, tikai ieeljljoju, jo sture man jaunaa 1 : 1 tada pati
4. jauno sturi pirms likshanas parbaudiju - pieturot ljipinju iztinu lenti lidz vienam galam, tad 2, 5 apgriezienus atpakalj, lai butu "pa vidu" (+ wd40 ieputu minimali lentei)
5. sashtekereju visu un liku kopaa...
tagad ir tas, ko vispar jautaju - kad sture vel ir nonjemta, tad vnjas "apakshejaa daljaa", ir tada kaa melna plastmasinja ar dazhadiem specialiem izliekumiem utt, kad knikshkjot negribigi jau tad man rokaas riezaas ap stures pamatni. Bet vecajai sturei bija tas pats, kad nojaucu, tapec neiespringu. bildee apvilku no arpuses to melno plastmasu, kas mani mulsinaja, jo nezinaju, kada pozicijaa pa defaulto jaliek atkalaj, bet pienjemu, ka vinja pati ienjema savu lenjkji, jo pagriezieni strada : 6.kad visu smuki saliku man tagad DARBOJAS pagriezienu fukcijas ar izslegshanos, viss ok, bet vnk kaut kad kaut kas sagriezhas taa, ka ieknakshkjas. Taa it kaa stures lielaa skruve nebutu kartigi nospiedusi lentas meliti :/ mosh man nepareiza taa skruve, jauzliek lielaku shaibu mosh.
P.S. airbagu neshtepseleju atpakalj, stures signals gan man nodereetu (pagaidam stradaa)
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 15
- chevron_right