E36 - atvieglināšana
Tapēc nevajag akmens bukses un vajag labus amortiņus :y:Kaskadieris rakstīja:Ja veic auto atvieglināšanu, tad bagāžniekā jāliek cementa maiss, savādāk saķere kā sviestam uz karstas pannas.
copy pase no m3 cutters
I was hoping on increasing performance of my m3 and I think losing some kg out of it might be a idea although I want to still keep it useable and that mean my kids traveling in it!
Rear seats are a must and nothing irrivesable so I came up with a list, anything someone could add to the list or tell me is a stupid idea please advise as I do have stupid crazy ideas sometimes.
Boot carpet to carbon panel - 3.9kg - 0.6 =3.3kg
Bonnet insulation removed - 1kg
Boot side panels removed - 2.2kg
Tool kit removed - 1.2kg
Wheel brace removed - 0.4kg
Jack removed -2.1kg
Rear interior panels for cf items -4.7-2- 2.7kg
Seats sparco evo3 drivers, sparco r100 passengers . 2.3+7.4+ 8.9 = 40kg saving
Spare wheel & tyre 11kgwheel 9.5kg 20.5kg
Battery for oddesy - 18.6-7 = 11.6kg
Fog lights- 1.1kg
Exhaust cat back - 10kg
Decat -15kg
Bonnet to grp- 17.7-4 = 13.7kg
Boot grp - 14.3- 5 =9.3kg
Spoiler removal - 5.kg
Mirrors carbon race -2kg - 0.4kg =1.6kg
Doors cards front cf -9.3 -2kg =7.3kg
Bumpers lightened as have spare-?
Air pump delete 2.7kg
Viscous fan with low temp aux switch- 2kg
Warning Triangle = 1.25kg
Airbox cf-?
Light weight pulleys -?
Light flywheel - 7.5kg
That's at least 160kg which is huge amount and would be noticeable
Davidjames is offline Report Post Reply With Quote
I was hoping on increasing performance of my m3 and I think losing some kg out of it might be a idea although I want to still keep it useable and that mean my kids traveling in it!
Rear seats are a must and nothing irrivesable so I came up with a list, anything someone could add to the list or tell me is a stupid idea please advise as I do have stupid crazy ideas sometimes.
Boot carpet to carbon panel - 3.9kg - 0.6 =3.3kg
Bonnet insulation removed - 1kg
Boot side panels removed - 2.2kg
Tool kit removed - 1.2kg
Wheel brace removed - 0.4kg
Jack removed -2.1kg
Rear interior panels for cf items -4.7-2- 2.7kg
Seats sparco evo3 drivers, sparco r100 passengers . 2.3+7.4+ 8.9 = 40kg saving
Spare wheel & tyre 11kgwheel 9.5kg 20.5kg
Battery for oddesy - 18.6-7 = 11.6kg
Fog lights- 1.1kg
Exhaust cat back - 10kg
Decat -15kg
Bonnet to grp- 17.7-4 = 13.7kg
Boot grp - 14.3- 5 =9.3kg
Spoiler removal - 5.kg
Mirrors carbon race -2kg - 0.4kg =1.6kg
Doors cards front cf -9.3 -2kg =7.3kg
Bumpers lightened as have spare-?
Air pump delete 2.7kg
Viscous fan with low temp aux switch- 2kg
Warning Triangle = 1.25kg
Airbox cf-?
Light weight pulleys -?
Light flywheel - 7.5kg
That's at least 160kg which is huge amount and would be noticeable
Davidjames is offline Report Post Reply With Quote
...
Lūka būs jāmetina ciet ar citu metālu!riebeklis rakstīja:Jautājums par luksa nonemsanu, noskruvejot visu nost, tā pati lūkas plāksne ne uz ka neturas vai ne? Jāmetina ciet?
Cik atceros no viena topic, tad lūkas mehānisms sver 18kg.
Želejas akumulators, dārgs bet viegls, plus daudz citu plusu.
Ar ko to melno sudu no kuzava vieglak dabut nost? Ar fenu?
Vispār palasīju un jā, gana interesanta un noderīga tēma, ja auto taisa gāzšanai
Edit:
Labs variants ir arī Style 34 - 6,02 kg.
Edit:
Labs variants ir arī Style 34 - 6,02 kg.
BBS RC304 r17 8j + r888 215/45/17 = ~16kgsirmais rakstīja:Ļoti interesants fakts ir ar tiem riteņiem. Uz sava Honda Accord Type-S kuram bija 230Hp tā baigi neizjūt liekot Hondas ripuļus, Enkei EVO 8 vai Weds Sprots TC-05 starp kuriem bija ~2-3kg starpība uz disku.
Tad šim 1.8 nīkulim tā ir milzīga starpība + vēl riepas svars. Vienu vārdu sakot ar R15 var salikt šķērē, bet ar R17 un Fedral RS595 riepām ... no way!
Fakti par riteņu izmēriem:
Style 31 205/60 R15 svars 14.3kg
Style 15 205/55 R16 svars 17.2kg
Style 15 225/55 R16 svars 18.2kg
Style 21 205/45 R17 svars 19.90kg
Style 21 225/45 R17 svars 20.30kg
Disks bez vāciņa sver 7,2kg, riepas no ~ 8,5-8.9kg
edit: Pašaziera airbags, diezgan pasmags, neatceros precīzi cik, ļoti viegli demontēt
Ienāca laba ideja par mūziku iekš e36
https://www.youtube.com/watch?v=ZScdATG4XjE&t=9m34s
https://www.youtube.com/watch?v=ZScdATG4XjE&t=9m34s
rezerves ritenes, donkrats, skaņas izolācija, ja ir, jo tā ir smaga, pustukša bāka
Rezerves ritenis, donkrats, u.c tas jau ir level 1 - ātri, vienkārši.karijs5 rakstīja:rezerves ritenes, donkrats, skaņas izolācija, ja ir, jo tā ir smaga, pustukša bāka
Ar skaņas izolāciju uzmanīgi, ja grib saglabāt auto kā daily
Būšu spiests pārtaisīt izpūtēju, jo man mazliet rezonē ~3k rpm diapazonā, dzird tikai kad ir izņemts pakaļējais dīvāns un paklājs, ar klusums
Kupejām liels ieguvums būtu durvju nomaiņa, jo oem ir ļoti smagas
Jāmeklē alumīnija no m3, ļoti retas un gan jau maksā nemaz (ja zinātājs tirgo)
Vai šķiedras kā Ramyrez tirgo, tās ir vēl krietni vieglākas par alumīnija, bet tad ļoti iespējams ka jāšķirās no elek. logiem un viņas ir nedrošas bez būra.
Uz nākamo sezonu obligāti jānosverās, tas imho ir tik pat interesanti kā dzīt uz jaudas stenda.
Domāju ka bez salona jau šobrīd ir 12xx kg, vot palīst zem 12xx būtu
Vienmēr var kko noņemt, likvidēt, pa sīkumam salasās
https://www.youtube.com/watch?v=SCpaTM0rKus
https://www.youtube.com/watch?v=aAZ9H0fe7dg
*7:23min - arī laba ideja, svars + aerodinamika
https://www.youtube.com/watch?v=tlIjq2p2zTQ
https://www.youtube.com/watch?v=tlIjq2p2zTQ
Nevajag tak ieiet galējībās! Tas ir riktīgi stulbi ņemt nost slotiņaskars rakstīja:*7:23min - arī laba ideja, svars + aerodinamika
https://www.youtube.com/watch?v=tlIjq2p2zTQ
Tad davai jumtu nozāģēt, bundžā saurbt coberus, izgriezt zapaskas vannu, noņemt bagūzi..
Ziemas misenei, mierīgii, bet jumtu atstātuRiks* rakstīja:Nevajag tak ieiet galējībās! Tas ir riktīgi stulbi ņemt nost slotiņaskars rakstīja:*7:23min - arī laba ideja, svars + aerodinamika
https://www.youtube.com/watch?v=tlIjq2p2zTQ
Tad davai jumtu nozāģēt, bundžā saurbt coberus, izgriezt zapaskas vannu, noņemt bagūzi..
Atvieglināšanas vienīgā un lielākā problēma - trobelis salonā
Risinājums =
Pārbaudiju, darbojās perfekti
Slēpts saturs: Parādīt
Braucot ar ausu aizbāžniem noderīgi uzlīmēt šo -
savai un citu drošībai
vai tas skaitās liekais svars?
vai tas skaitās liekais svars?
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Nē nav tik traki, visu tā pat dzird, tikai 2x klusāk
Nevajag pārspīlēt.
Braucu bez paklāja / vibro izolācijas salons / bagāžnieks un durvis plikas. Nav ne traki ne skaļi.
Braucu bez paklāja / vibro izolācijas salons / bagāžnieks un durvis plikas. Nav ne traki ne skaļi.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Pa pilsētu vai īsos gabalus jā, bet ārpus ilgstoši braucot pa šoseju ar 100km/h+ vnk sāk sāpēt galva
Nekas tur nesāp.
2.8 ar oem izplūdi un 2.93 reduktoru Brīvdienās izbraukāju laukus Pie Rēzeknes.
Nēnu protams ja ir caurs izpūtējs vai taisnā rore ar 3.7 vai īsāku reduktoru = tur var nošauties.
2.8 ar oem izplūdi un 2.93 reduktoru Brīvdienās izbraukāju laukus Pie Rēzeknes.
Nēnu protams ja ir caurs izpūtējs vai taisnā rore ar 3.7 vai īsāku reduktoru = tur var nošauties.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Vajag Db pamērīt salonā