Par un ap TD/TDS
vakar viss sildīja tip top, varēja bez maz vai krekliņā sēdēt
Bubulis rakstīja:Nē nu pa glauno, mirusī cūka ir aizvākusies no tava salona .
Izmeģināšu veiksmi internetdiagnostikā ,varbūt kādam ir ideja kas varētu būt par iemeslu,ka uzsilstot motoram(2.5Tds) tas sāk pastiprinātāk vibrēt,tā kā gurt,motra apgriezieni neizmainās tahometrā,vibrē visa mašīna tā kā Ikaruss. Tiesa gan tagad bākā ir ielieta NEStatoil degviela. Pirms 300km nomainita ella un visi filtri,arī degvielas. Esmu neizpratnē.
NEStatoil - domāts aizrobežas? It kā nav lieli mīnusi, bet iespējams, ka mazliet sabiezē un neiet auto.
Aizrobezas gan,un tagad sāklu domāt,man jau tā degviela ir ielieta kopš janvāra beigām,tad varbūt tā arī varētu būt.
Visu laiku nepievērsu uzmanību, bet tomēr interesē. Noslāpējot auto ārpusē smird nedaudz pēcdīzeļa, uz zemes itkā nekas netek .
Bubulis rakstīja:Nē nu pa glauno, mirusī cūka ir aizvākusies no tava salona .
Sveicināti, problēma sekojoša automašīnai dīzeļdegvielas rādītājam nokrītoties zem 30l mašīna sāk raustīt gaitu un jūtami jaudas zudumi.Kas varētu būt par vainu?
esmu kautko dzirdeejis ka no otrs puses nepaartek degviela uz suuknja pusi- tas ir pus bāka!
Parauj nost pakaļējo beņķi un tos apaļos vāciņus. Paskaties vai trubiņas kautkur gaisu nepiesūc. Vēl var paraut vaļā tos aizskrūvētos korķus caur kuriem trubiņas iet bākā un pačolēt vai abās bākās ir vienādi daudz zupas. Sāc ar šofera pusi un liekot tās uzparihtes atpakaļ skaties lai sakristu pēc metkām kas ir uz bākas.AlpineLV rakstīja:Sveicināti, problēma sekojoša automašīnai dīzeļdegvielas rādītājam nokrītoties zem 30l mašīna sāk raustīt gaitu un jūtami jaudas zudumi.Kas varētu būt par vainu?
vai kāds nezin kur rīgā kārtīgi un kvalitatīvi, uzsveru kvalitatīvi regulē dizeļiem sūkņus?
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
Pazvani siikajam (PBSHB) viņš teicās ka zinot labu dīzeļu meistaru.
Bubulis rakstīja:Nē nu pa glauno, mirusī cūka ir aizvākusies no tava salona .
Zvani pa taisno dogMa'm viņš tev norādīs virzienu!ega rakstīja:vai kāds nezin kur rīgā kārtīgi un kvalitatīvi, uzsveru kvalitatīvi regulē dizeļiem sūkņus?
Problēma sekojoša: 94. gada 318 tds slikti lec, visulaiku zāģē. Tika nomainīts starteris, mašīnai pielecot no izpūtēja izšāujās tumšs dūmu mākonis. Degviela netiek lieta kreisā.
Kadā stāvoklī Tev ir kvēlsveces? Cik sen tā ir mainītas?AlpineLV rakstīja:Problēma sekojoša: 94. gada 318 tds slikti lec, visulaiku zāģē. Tika nomainīts starteris, mašīnai pielecot no izpūtēja izšāujās tumšs dūmu mākonis. Degviela netiek lieta kreisā.
Jāmaina plundžeris augstspiediena sūknim, visdrīzāk (90%).
Jup, ja silts motors ilgi jāzāģē, bet auksts pielec jēdzīgi, tad jāsāk vaina meklēt aukstspiediena sūknī
+100dogMa rakstīja:Jāmaina plundžeris augstspiediena sūknim, visdrīzāk (90%).
pašam bija tāds gimars
mans 318tds aizvakar apstājās un nekust vairs neno vietas. Šodien piemeta pie kompja un kļūdas neatrada, bet tika konstatēts ka degviela nepienāk. Līdz šim nekādu problēmu nebija, filtrs mainīts ziemas vidū. Starteris griež bet degvielu napadod. Diagnostiķis teica ka rīt painteresēsies uz ko varētu krist aizdomas. Kas tik pākšņi varētu nojukt?
Bubulis rakstīja:Nē nu pa glauno, mirusī cūka ir aizvākusies no tava salona .
sūknis mani biedē viss vairāk, jo tas varētu būt sasodīti dārgs process.Bubulis rakstīja:Sūknis
Bubulis rakstīja:Nē nu pa glauno, mirusī cūka ir aizvākusies no tava salona .