M60B40 ieks E36
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 7
- chevron_right
tu doma projekts sastav no plika dzineja? Viens izputejs 55ols
BMW autoserviss& tunings

Protams, ka nē, tapēc prasīju, no kā izveidojas šie 4.3e
Kārba manuālā? 5 vai 6 robi?
Kārba manuālā? 5 vai 6 robi?
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
bremzes ,karba,pusasi,reduktors,motors,radiators,ventilators,izplude,daudzdaudz sikumu un darbs.Lai iebazt to v8 un pieskruvet to visu ar 3 skruvem un izolacijas lentu daudz smadzenes nevajag,ja gribi katru gadu braukt ar TA tas ir cita lieta un del ta jataisa un japartaisa daudz kas.
BMW autoserviss& tunings


Forums paliek interesantāks. 


Te viens Ukrainis ieswapojis, daži video, sexxxxxxxxxxxxx pilnīgs kā verās un skan
https://www.driftworks.com/forum/drift- ... 62b44.html




https://www.driftworks.com/forum/drift- ... 62b44.html
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...

MAXixt rakstīja:bremzes ,karba,pusasi,reduktors,motors,radiators,ventilators,izplude,daudzdaudz sikumu un darbs.Lai iebazt to v8 un pieskruvet to visu ar 3 skruvem un izolacijas lentu daudz smadzenes nevajag,ja gribi katru gadu braukt ar TA tas ir cita lieta un del ta jataisa un japartaisa daudz kas.
Kad Tu tiešām aizbrauksi un dabūsi to TA, tād es šakšu krāt naudu...

e36

MAXixt - kondiška/klima pēc swapa strādā?
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...

Salidzinoša informācija e36.lv par to kāstutēt v8 iekšā, kā pareizi uztaisit m50b28, kā uztaisit pa kapeikām zirnekli u.c informācijas nav. Visi kas kko ir darijuši nemaz tā forumā to tik atklāti negribs pastāstīt.
Lai iswapot m60/62 pareizi, vajag vismaz metinat karteri un partaisit ellas suknis. Ar vakumniku ari bus problems, izputejs no e53. Ka maxixt teica cena bus nemazak 4e.

Ar vakumņiku nav problēmu, viņš var palikt stock. Izplūdes kolektors derot no X5 4.6 manuprāt.
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...

Par karteri un sūkni jā taisnība arī kautkad skatījos vienā saitā kā zāģē sūkni un karteri utml metina . darba tur pa tiešām daudz lai visu smuki sataisītu. 


ar pieclitrīgu dzinēju no mustanga


karteri partaisit butu mazakaa probleema. tur tiesam nau nekas ko daritar4ae30 rakstīja:Par karteri un sūkni jā taisnība arī kautkad skatījos vienā saitā kā zāģē sūkni un karteri utml metina . darba tur pa tiešām daudz lai visu smuki sataisītu.

man personigi ar gribetos zinat kaa varetu salasities 4k eiras.
es te parekjinaju un kaukaa tiku cauri pameram ar 1.2k eiram

...
Interesē viss par v8 m60/m62 motoru svapošanu iekš e36
1.Cik zinu ir vairāki veidi kā viņu tur ieztūķēt
1. metināt kreisās puses kronšteinu(šofera) no rokas, labās puses stock un karteris stock, tad laikam haubi nevar aiztaisīt(par augstu motors)
2. metināt abus kronšteinus un karteri, tad takā viss smuki stāv
3. pārmetināt tilta kronšteinus, un karteri, un atstāt stock m6x kronšteinus
2.Vakumņiks, viens saka, ka nelien cits saka ka lien, motors ar stock e36 vakumniku?
3. Kas ar elektroniku un EWS, un kā ir ar kompjiem ja ir m60 tad jebkura tilpuma kompis der jebkuram tilpumam motoram vai katram ir savs? piem no 3l kompis uz 4l motoru
4. Vel cik sapratu jāiemīca biš šofera lanzerons lai izplūdes koletori ielien,
5. Vai šiem motoriem nāk vairāku veidu izplūdes kolektori, ja jā kuri ir vaidzīgi
6. kas ar kartera sūkni, kapēc viņs vispār jāpārtaisa?
7. un no kuras mašīnas der karteris iekš e36? (7er, piektais?)
Es īzsti arī nevaru saprast kas tur ir uz 4e, dzinējs un kārba kādi 1k euro, +aluminija metināšana un savs darbs un vel kādi sīkumi max 500e
1.Cik zinu ir vairāki veidi kā viņu tur ieztūķēt
1. metināt kreisās puses kronšteinu(šofera) no rokas, labās puses stock un karteris stock, tad laikam haubi nevar aiztaisīt(par augstu motors)
2. metināt abus kronšteinus un karteri, tad takā viss smuki stāv
3. pārmetināt tilta kronšteinus, un karteri, un atstāt stock m6x kronšteinus
2.Vakumņiks, viens saka, ka nelien cits saka ka lien, motors ar stock e36 vakumniku?
3. Kas ar elektroniku un EWS, un kā ir ar kompjiem ja ir m60 tad jebkura tilpuma kompis der jebkuram tilpumam motoram vai katram ir savs? piem no 3l kompis uz 4l motoru
4. Vel cik sapratu jāiemīca biš šofera lanzerons lai izplūdes koletori ielien,
5. Vai šiem motoriem nāk vairāku veidu izplūdes kolektori, ja jā kuri ir vaidzīgi
6. kas ar kartera sūkni, kapēc viņs vispār jāpārtaisa?
7. un no kuras mašīnas der karteris iekš e36? (7er, piektais?)
Es īzsti arī nevaru saprast kas tur ir uz 4e, dzinējs un kārba kādi 1k euro, +aluminija metināšana un savs darbs un vel kādi sīkumi max 500e

nu nu, kad sāksi taisīt, tad pats būsi šokā cik ātri tie cipari saskrien 
Par kronšteiniem - tirgojas jau gatavi, tik jāpameklē labākajā draugā internetā.
Izplūdi uztaisīt arī nemaksā kapeikas
Sajūgu, piemēram es, neliktu lietotu, bet uzreiz jaunu, lai nav pēc pirmā testa jārauj kārba nost.
Eļļas, dzesēšanas šķidrumi, filtri, stiprinājumi, šļaukas un vēl daudz kas cits.
Izmaksas viegli pārsniegs 2k eur. Ja ir kāds, kas to var izdarīt pa 1.2k eur, tad rakstiet PM, es sev tādu gribu!

Par kronšteiniem - tirgojas jau gatavi, tik jāpameklē labākajā draugā internetā.
Izplūdi uztaisīt arī nemaksā kapeikas
Sajūgu, piemēram es, neliktu lietotu, bet uzreiz jaunu, lai nav pēc pirmā testa jārauj kārba nost.
Eļļas, dzesēšanas šķidrumi, filtri, stiprinājumi, šļaukas un vēl daudz kas cits.
Izmaksas viegli pārsniegs 2k eur. Ja ir kāds, kas to var izdarīt pa 1.2k eur, tad rakstiet PM, es sev tādu gribu!

Neaizmirsti, ka tavā vietā to par velti neviens nedarīs, takā cipars tik aug un aug.arty rakstīja:nu nu, kad sāksi taisīt, tad pats būsi šokā cik ātri tie cipari saskrien
Par kronšteiniem - tirgojas jau gatavi, tik jāpameklē labākajā draugā internetā.
Izplūdi uztaisīt arī nemaksā kapeikas
Sajūgu, piemēram es, neliktu lietotu, bet uzreiz jaunu, lai nav pēc pirmā testa jārauj kārba nost.
Eļļas, dzesēšanas šķidrumi, filtri, stiprinājumi, šļaukas un vēl daudz kas cits.
Izmaksas viegli pārsniegs 2k eur. Ja ir kāds, kas to var izdarīt pa 1.2k eur, tad rakstiet PM, es sev tādu gribu!
reku bildes par kartera metināšanu un sukni
cik saprotu ja šādi sašaurina karteri, tad motoru max var iebīdīt uz leju, un haubi var aizvert?
Kapēc sūknis ir jāpārveido?
http://www.drive2.ru/cars/bmw/3_series/ ... al/480748/
cik saprotu ja šādi sašaurina karteri, tad motoru max var iebīdīt uz leju, un haubi var aizvert?
Kapēc sūknis ir jāpārveido?
http://www.drive2.ru/cars/bmw/3_series/ ... al/480748/
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 7
- chevron_right