Skrūvēšana
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- …
- 15
- chevron_right
12mmx40 mm garumaa blokaa un 8mmx 10mm garumaa spararataa, plus taa lai var izvilkt vinju pec tam araa, kadu rokturiti jauztaisar5sgt rakstīja:
Var meģināt pirmais atšaut ar pneimopistoli, ja tada nav pieejama tad pie spararata ir speciāla vieta kur nobloķē dzineju. Ja runa iet par 2.5tds tad caurums atrodas zem startera. Tapu var pats uztaisīt no skrūves, vai izvirpot ja nemaldos tad blokā bija 10mm caurums un spararata 8mm. Protams vel var mēģināt nospiest bremzi un ielikt 4 parnesumā un tad mēģinat atskrūvēt.
...
Izskataas ka tur sen neviens nav liidis , gribaas saljniku nomainiit pie reizes ,lai tiira prieksha !
Tur ar to zobratu arii kkas specifisks jaadara/jaazin ?
Tur ar to zobratu arii kkas specifisks jaadara/jaazin ?
aceries kadaa pozicijaa vinju nonjem, lai pectam var uzlikt turpat atpakal, lai sensoram nemainas lasijuma vieta
...
ok. paldies par padomiem , ciinishos gan jau tikshu galaa
To skriemeli tikai vienā pozīcijā var uzlikt. Nekļūdīsies
Kā noņemt priekšējo paneli? visu atskrūvēju, bet pa vidu nelaiž, paspiežot vidējo gaisa trubu, var redzēt ka tur nāk kkāda skrūce, kā lai pie viņas tiek?
Panelis ņemas nost ar gaisa trubām reizē, ne?
Panelis ņemas nost ar gaisa trubām reizē, ne?
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
visas skruves atskruveji, ari tas tris kas ir zem prieksejaa vejstikla gailsa luukam? ja visas atskruveji ari pasai sliedei vidus konsolee, tad visam janak uz aru, vienkarsi turas uz gaisa lukam, kas saspraudusas kopaa
...
Tieši nācu iekšā, lai uzrakstītu, ka problem solved, nebiju atskrūvējis augšējās, jo nebiju iedomājies, ka vācieši izgudros kaut ko tik neērtu..labi , ka ir vajadzīgie instrumenti
Paldies tāpat!
Paldies tāpat!
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
Nekas jau tur taads neeerts nav
Dīzelim priekšējho šķivoku atšaut ar pistoli ir diezgan nereāli.
Vienīgais bloķēt motru un ar LIELO tirkšķi, nevis to lielo kas tajās plastmasas kastītēs, bet kurš pats rokas garumā.
Tikai nezinu vai tas oem iebūvētais bloķēšanas caurums noturēs, nu katrā ziņā vītņstienīti tur bāzt nevajadzētu, bet gan kādu apvirpotu galvas špiļku.
Vienīgais bloķēt motru un ar LIELO tirkšķi, nevis to lielo kas tajās plastmasas kastītēs, bet kurš pats rokas garumā.
Tikai nezinu vai tas oem iebūvētais bloķēšanas caurums noturēs, nu katrā ziņā vītņstienīti tur bāzt nevajadzētu, bet gan kādu apvirpotu galvas špiļku.
Nedaudz patirkšķēja un atnāca vaļā , ar 7bar pietika ,lai atšautuseeingman rakstīja:Dīzelim priekšējho šķivoku atšaut ar pistoli ir diezgan nereāli.
Vienīgais bloķēt motru un ar LIELO tirkšķi, nevis to lielo kas tajās plastmasas kastītēs, bet kurš pats rokas garumā.
Tikai nezinu vai tas oem iebūvētais bloķēšanas caurums noturēs, nu katrā ziņā vītņstienīti tur bāzt nevajadzētu, bet gan kādu apvirpotu galvas špiļku.
nu tad uzskati, ka tev ir paveicies, man ar 8 bar un tiešām labu pistoli ar visām karsēšanām nekas vaļā nenāca, tikai ar mega lielo tirkšķi + truba + cietais pvc klucis starp kloķenes vaigiem un bloku + 2 cilvēki stāv uz motora, laitas pats negrieztos riņķī pa zemi
man bija tā pat ar 2m garu trubu nevareja atvilkt nekādīgi,vēl kāds malacīs bija pārcenties ar vītņu limi.
CIk grūti vai viegli pašam nomainīt svečvadus M42B18?
Vrbt vari sīkāk izskaidrot? Kā lai tiek klāt sadalītājam?
Var jau būt, ka mani ir iespaidojis pavasaris, bet M42 motoram nav svečvadu Viņam ir "katuškas" zem plastmasas vāka...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- …
- 15
- chevron_right