Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1014
- 1015
- 1016
- 1017
- 1018
- …
- 1297
- chevron_right
Viss liekais spiediensc un šķidrums caur korķi izlīs ārā.
Solī 6 uzpildes vāks ir vaļā, bet solī 9 viss ir ciet, jo:
"8 Если уровень (ОЖ) в (РБ) понизился, то заполняем (РБ) ДО КРАЕВ (Да-да, прямо до краев).
9 ПОЛНОСТЬЮ (Не на 2-3 оборота, а ПОЛНОСТЬЮ) закручиваем крышку (РБ) и прогреваем двигатель до тех пор, пока не откроется термостат."
P.S. Jeb Tu domā, ka pilnigi cieši aizverts vāciņš spēj lieko spiedienu izlaist cauri, ja vajaga? A ja tam vāciņam jau 22 gadi un nenostrādās (nezinu kāda nu viņam tur kosntrukcija)?
"8 Если уровень (ОЖ) в (РБ) понизился, то заполняем (РБ) ДО КРАЕВ (Да-да, прямо до краев).
9 ПОЛНОСТЬЮ (Не на 2-3 оборота, а ПОЛНОСТЬЮ) закручиваем крышку (РБ) и прогреваем двигатель до тех пор, пока не откроется термостат."
P.S. Jeb Tu domā, ka pilnigi cieši aizverts vāciņš spēj lieko spiedienu izlaist cauri, ja vajaga? A ja tam vāciņam jau 22 gadi un nenostrādās (nezinu kāda nu viņam tur kosntrukcija)?
Pēdējais labojis Dj Plosky - 19 Aug 2016, 16:28, kopā labots 1 reizi.
d[-_-]b
Korķim tāpat ir kanāli pa kuriem pie spiediena šķidrums tiek ārā.
Nu ja nenostrādā tad čābīgāk
pa kādu trubu savienojumu vai radiatoru gan jau spiediens tiktu ārā
Sanāk, ka viņš izspiedīs visu lieko ārā un tad, atdziestot līdz aukstam, antifrīzām jābūt tieši līmenī.
Nu negribās, lai kkas uzspragst... (tās visas oficiālās remontu instrukcijas parasti laikam der tikai, ja Tev viss autiņš sastāv no OEM un top zuzdand svaigām detaļām..) :)
Būs kkā jāmēģina (vrb solī 8 pieliet tomēr ne līdz lūpai..hz), aprakstā jau rakstīts, ka precīzi jāseko instrukcijai bez nekādām pašdarbībām..
P.S. Vismaz tad būtu minējuši kkur, kato lieko spiedīs caur korķi, lai kad kko sāks pūst caur ko korķi ārā, lai tāds čabīgais jūzeris kā es neap*iršās aiz pārbīļa!
Būs kkā jāmēģina (vrb solī 8 pieliet tomēr ne līdz lūpai..hz), aprakstā jau rakstīts, ka precīzi jāseko instrukcijai bez nekādām pašdarbībām..
P.S. Vismaz tad būtu minējuši kkur, kato lieko spiedīs caur korķi, lai kad kko sāks pūst caur ko korķi ārā, lai tāds čabīgais jūzeris kā es neap*iršās aiz pārbīļa!
d[-_-]b
Slinkums lasīt to garo penteri, papēti bija topiks par atgaisošanu, tur soli pa solim biju aprakstījis
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Izveicu visus soļus, nekas nesprāga, abas radiatora trubas pēc kāda laika vienādi karstas, no pečkas karsts gaiss, temperatūra turās ap 90 arī uzgāzējot... Tgd jānogaida kamēr atdzisīs, lai pačekotu līmeni kā bija rakstīts... Negaidīti laba metode, bez trubu mīcīšanas, liekas dzineja darbināšanas utt...
Tik bračka saka, ka e36 nav tas pečkas sūknis, dēļ kura būtu jāslēdz tā aizdedze, kas minēts pirmajos soļos...
Tik bračka saka, ka e36 nav tas pečkas sūknis, dēļ kura būtu jāslēdz tā aizdedze, kas minēts pirmajos soļos...
d[-_-]b
Kāds var man pateikt kā apmēram atšķirt 2.8 motoru no 2.5?
P.S. paldies jauiepriekš
P.S. paldies jauiepriekš
Ja 2.5 ir m52, tad pa lielam vizuāli tikai ar sprauslām (2.8 rozā, 2.5 zaļās).
Vieglākais un ar 100% garantiju ir iszkrūvēt sveci un nomērīt gājienu. 2.5 ir 75mm, 2.8 no galvas neatceros, liekas 81.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Vieglākais un ar 100% garantiju ir iszkrūvēt sveci un nomērīt gājienu. 2.5 ir 75mm, 2.8 no galvas neatceros, liekas 81.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
2.8 ir 84mm gājiens, vēl var uz bloka skatīties kodu
Viss, tagad vairs uz slīpumu dzīt nav aktuāli?Dj Plosky rakstīja:Izveicu visus soļus, nekas nesprāga, abas radiatora trubas pēc kāda laika vienādi karstas, no pečkas karsts gaiss, temperatūra turās ap 90 arī uzgāzējot... Tgd jānogaida kamēr atdzisīs, lai pačekotu līmeni kā bija rakstīts... Negaidīti laba metode, bez trubu mīcīšanas, liekas dzineja darbināšanas utt...
Tik bračka saka, ka e36 nav tas pečkas sūknis, dēļ kura būtu jāslēdz tā aizdedze, kas minēts pirmajos soļos...
Sveiki visiem! Gribetos pabeikt pasam, bet nekadi nav laika! Vai ir kadam kads servis zinams vai kads pats butu gatavs un spejigs pabeigt e36 kupeju no angla uz europu!
Esmu gatavs maksat par kvalitati! Paldies jau ieprieks!
Pm

Esmu gatavs maksat par kvalitati! Paldies jau ieprieks!
Pm
84mm, 3.0 - 89.6mmhe9600 rakstīja:Ja 2.5 ir m52, tad pa lielam vizuāli tikai ar sprauslām (2.8 rozā, 2.5 zaļās).
Vieglākais un ar 100% garantiju ir iszkrūvēt sveci un nomērīt gājienu. 2.5 ir 75mm, 2.8 no galvas neatceros, liekas 81.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Bez aizdedzes tie pečkas vārsti ir vaļā. Tur bračkam taisnībaDj Plosky rakstīja:Izveicu visus soļus, nekas nesprāga, abas radiatora trubas pēc kāda laika vienādi karstas, no pečkas karsts gaiss, temperatūra turās ap 90 arī uzgāzējot... Tgd jānogaida kamēr atdzisīs, lai pačekotu līmeni kā bija rakstīts... Negaidīti laba metode, bez trubu mīcīšanas, liekas dzineja darbināšanas utt...
Tik bračka saka, ka e36 nav tas pečkas sūknis, dēļ kura būtu jāslēdz tā aizdedze, kas minēts pirmajos soļos...
Katrs atgaiso pa savam, ja godīgi. Tur tik daudz metodes, kā arī visādi marazmi dzirdēti. Tā BMW dzesēšanas sistēma ir tāda dīvaina un sanāk izlaistīt padaudz antifrīza.Inferno rakstīja:Viss, tagad vairs uz slīpumu dzīt nav aktuāli?Dj Plosky rakstīja:Izveicu visus soļus, nekas nesprāga, abas radiatora trubas pēc kāda laika vienādi karstas, no pečkas karsts gaiss, temperatūra turās ap 90 arī uzgāzējot... Tgd jānogaida kamēr atdzisīs, lai pačekotu līmeni kā bija rakstīts... Negaidīti laba metode, bez trubu mīcīšanas, liekas dzineja darbināšanas utt...
Tik bračka saka, ka e36 nav tas pečkas sūknis, dēļ kura būtu jāslēdz tā aizdedze, kas minēts pirmajos soļos...
Ja esmu pazaudejis tehnisko pasi un dodos uz csdd taisit jaunu, man ari jamaina bus vnz ?
Diemžēl jā!LAKIKS rakstīja:Ja esmu pazaudejis tehnisko pasi un dodos uz csdd taisit jaunu, man ari jamaina bus vnz ?
Nu demm :((( jatvadas no laba nr :((Riks* rakstīja:Diemžēl jā!LAKIKS rakstīja:Ja esmu pazaudejis tehnisko pasi un dodos uz csdd taisit jaunu, man ari jamaina bus vnz ?
Katram auto savi zajobi.funkyasshit rakstīja:Katrs atgaiso pa savam, ja godīgi. Tur tik daudz metodes, kā arī visādi marazmi dzirdēti. Tā BMW dzesēšanas sistēma ir tāda dīvaina un sanāk izlaistīt padaudz antifrīza.Inferno rakstīja:Viss, tagad vairs uz slīpumu dzīt nav aktuāli?Dj Plosky rakstīja:Izveicu visus soļus, nekas nesprāga, abas radiatora trubas pēc kāda laika vienādi karstas, no pečkas karsts gaiss, temperatūra turās ap 90 arī uzgāzējot... Tgd jānogaida kamēr atdzisīs, lai pačekotu līmeni kā bija rakstīts... Negaidīti laba metode, bez trubu mīcīšanas, liekas dzineja darbināšanas utt...
Tik bračka saka, ka e36 nav tas pečkas sūknis, dēļ kura būtu jāslēdz tā aizdedze, kas minēts pirmajos soļos...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1014
- 1015
- 1016
- 1017
- 1018
- …
- 1297
- chevron_right