Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1026
- 1027
- 1028
- 1029
- 1030
- …
- 1297
- chevron_right
Kondiškas ventilators nāk pašā priekšā.JG1990 rakstīja:ja jau aizgāja saruna par ventilatoriem, tad interesē kurā pusē m52 motoriem nāk elektriskais dzesēšanas ventilators?
Tīri tehniski lodējums neko nesamazina, nepalielina. :)funkyasshit rakstīja:Es savā praksē vēl neesmu redzējis universālo zondi, kas strādā.Inferno rakstīja:Nav šeit ko īsti ieteikt un neredzu jēgu censties izgudrot velosipēdu. Par to lodēšānu viedokļi atšķiras, lai gan vairums uzskata, ka zondes darbību tas viennozīmīgi ietekmē. Tā vai šā nāk universālās zondes, kur štekeris ir pašam jāķīmiķo un nekāda vaina - cilvēki brauc, lai arī tās zondes tiešām nestrādā TIK precīzi, kā vajadzētu. Un tādi veidojumi patiesībā nav nekāds retums un stāv diezgan daudziem auto. Bet nu, standarta varianti būtu:māriņš rakstīja:
1) Mainīt motora pravodku un zondi
2) Lodēt/tīt kopā un maukt pohujā (pats labākais variants, ja auto ir sportam)
3) Pārvilkt pravodkas vadus visā garumā ar piniem neko negriežot un nelodējot + tik un tā jauna zonde
Nu, ja norauti vadi nomotora pravodkas, var savienot tieši tādā pašā veidā kā universālo zondi, saspied kopā ar to herņu un uzliec kebriku. Zondi tikai jaunu Bosch vai OEM. Uz Siemens vadības bija kāda cita alternatīva, neesmnu iedziļinājies.
Nu it kā ir tā, ka nevar lodēt, jo Bosch vadības ziņā tur viss staigā no 0.1-0.9V (kas ir ļoti maz) un palielinot pretestību sanāk, ka palielinās volti līdz ar to viņš rāda, ka ir treknāks kā patiesībā., bet kā tas notiek realitātē, neesmu mēģinājis.
Man domāt, ka iespējams bus problēma aplodēt to vadu, jo viņš ir termoizturīgs un viņu droši vien presē vai metina.
Ja lodējas, tas ļoti svarigi nodrosināt hermētiskumu, jo signāla strāva (nevis volti) ir ļoti maza.
Man ir sedans 320IA un transportlīdzekļa ekspluatācijas nodoklis: 75,41 EUR - uz gadu (pilnā apmērā)Lawwr rakstīja:automātam 128eur
Man skolā macija ka labak priekšpusē,jo braucot vējš arī dzesē un ja ventilātors ir priekšpusē tas aizsedz kādu daļu ieplūstošo gaisu ,tātād jaliek no motora puses.Nixon rakstīja:Kā tad īsti ir, ventilatoru raģikam novietot labāk ir priekšpusē vai tomēr motortelpā?
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Jā, smadzene uzkārās
Pēdējais labojis edawards - 29 Aug 2016, 21:47, kopā labots 1 reizi.
Labāk ja priekšpusē, bet tomer jāliek motortelpas pusē? Ko? 
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Kadam ir bilde kur salīdzināti gt spoileri gt vs ltw gatisb vai kurš bija iemetis
Pravodku vajadzēs pārlodēt uz x20 štekeri. E39 štekeri ir citādāki.kasiks rakstīja:Kā bija ar swapu no e39 m52
Ews skaidrs
Kronšteini skaidrs
Pravotka-dereja vai nē?
Nav problēma pašā vadā, bet gan izolācija, ka tā tiek bojāta, līdz ar to zonde var strādāt neprecīzi.australia rakstīja:Tīri tehniski lodējums neko nesamazina, nepalielina. :)funkyasshit rakstīja:Es savā praksē vēl neesmu redzējis universālo zondi, kas strādā.Inferno rakstīja: Nav šeit ko īsti ieteikt un neredzu jēgu censties izgudrot velosipēdu. Par to lodēšānu viedokļi atšķiras, lai gan vairums uzskata, ka zondes darbību tas viennozīmīgi ietekmē. Tā vai šā nāk universālās zondes, kur štekeris ir pašam jāķīmiķo un nekāda vaina - cilvēki brauc, lai arī tās zondes tiešām nestrādā TIK precīzi, kā vajadzētu. Un tādi veidojumi patiesībā nav nekāds retums un stāv diezgan daudziem auto. Bet nu, standarta varianti būtu:
1) Mainīt motora pravodku un zondi
2) Lodēt/tīt kopā un maukt pohujā (pats labākais variants, ja auto ir sportam)
3) Pārvilkt pravodkas vadus visā garumā ar piniem neko negriežot un nelodējot + tik un tā jauna zonde
Nu, ja norauti vadi nomotora pravodkas, var savienot tieši tādā pašā veidā kā universālo zondi, saspied kopā ar to herņu un uzliec kebriku. Zondi tikai jaunu Bosch vai OEM. Uz Siemens vadības bija kāda cita alternatīva, neesmnu iedziļinājies.
Nu it kā ir tā, ka nevar lodēt, jo Bosch vadības ziņā tur viss staigā no 0.1-0.9V (kas ir ļoti maz) un palielinot pretestību sanāk, ka palielinās volti līdz ar to viņš rāda, ka ir treknāks kā patiesībā., bet kā tas notiek realitātē, neesmu mēģinājis.
Man domāt, ka iespējams bus problēma aplodēt to vadu, jo viņš ir termoizturīgs un viņu droši vien presē vai metina.
Ja lodējas, tas ļoti svarigi nodrosināt hermētiskumu, jo signāla strāva (nevis volti) ir ļoti maza.
Daily Astrai kas man bija pielodēju citu zondi un itkā viss gāja. Patēriņš uzreiz nokrita uz pusi.
Karoč meiģināšu salodēt un ja nelodēsies, tad satinu un po.. Kaut ko jau rādīs.
Negribu mainīt vadus un zondi.
Karoč meiģināšu salodēt un ja nelodēsies, tad satinu un po.. Kaut ko jau rādīs.
Negribu mainīt vadus un zondi.
karo4 labak novietot motoru pec ventilatora..Nixon rakstīja:Labāk ja priekšpusē, bet tomer jāliek motortelpas pusē? Ko?
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
labak priekšpusē, jo lai radiators tiek dzesēts ar āra auksto gaisu nevis motora karsto. Protams ja vari dabūt nopietnu velkošo ventilātoru kas vilks gaisu iekšā no ārpuses tad tas ir labs variants, bet ārpusē stavot braucot netraucēs viņš dzesēties.Nixon rakstīja:Labāk ja priekšpusē, bet tomer jāliek motortelpas pusē? Ko?
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Bet ventilātors aizsegs daļu plūstošā gaisa,ne velti BMW ir izmantojis labāko variantu.Lācis rakstīja:labak priekšpusē, jo lai radiators tiek dzesēts ar āra auksto gaisu nevis motora karsto. Protams ja vari dabūt nopietnu velkošo ventilātoru kas vilks gaisu iekšā no ārpuses tad tas ir labs variants, bet ārpusē stavot braucot netraucēs viņš dzesēties.Nixon rakstīja:Labāk ja priekšpusē, bet tomer jāliek motortelpas pusē? Ko?
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Ja un uzlicis mufti kas laupa zirdziņus. Bet ja nemaldos tad ja ir kondiķis radiatoram priekša ir vel kondiķa radiators kuram vel priekšā ir elektriskais ventilators un tpt auto ir nodzesēts. takāedawards rakstīja:Bet ventilātors aizsegs daļu plūstošā gaisa,ne velti BMW ir izmantojis labāko variantu.Lācis rakstīja:labak priekšpusē, jo lai radiators tiek dzesēts ar āra auksto gaisu nevis motora karsto. Protams ja vari dabūt nopietnu velkošo ventilātoru kas vilks gaisu iekšā no ārpuses tad tas ir labs variants, bet ārpusē stavot braucot netraucēs viņš dzesēties.Nixon rakstīja:Labāk ja priekšpusē, bet tomer jāliek motortelpas pusē? Ko?
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Varbūt kāds zin! Teiksim ja m51 dzinējam ir aprauta galvā vienai sprauslai vītne - vai ir iespēja ielikt jaunu vītni nenoņemot galvu ?
gudri dirst nav malku cirst
nu noteikti ne, tak metala skaidinas tiks ieksarupu rakstīja:Varbūt kāds zin! Teiksim ja m51 dzinējam ir aprauta galvā vienai sprauslai vītne - vai ir iespēja ielikt jaunu vītni nenoņemot galvu ?
aaa un jautajums, kadu sprauslu liksi ja lielaku vitni griezisi?
priekuļos pie pie lindenberga nemācijies - izmanto remontizmēruAndzaK_LV rakstīja:nu noteikti ne, tak metala skaidinas tiks ieksarupu rakstīja:Varbūt kāds zin! Teiksim ja m51 dzinējam ir aprauta galvā vienai sprauslai vītne - vai ir iespēja ielikt jaunu vītni nenoņemot galvu ?![]()
aaa un jautajums, kadu sprauslu liksi ja lielaku vitni griezisi?no kamaz?
vins mums stastija vienmer par to kad t40 ir divi sajuga diskiLācis rakstīja:priekuļos pie pie lindenberga nemācijies - izmanto remontizmēruAndzaK_LV rakstīja:nu noteikti ne, tak metala skaidinas tiks ieksarupu rakstīja:Varbūt kāds zin! Teiksim ja m51 dzinējam ir aprauta galvā vienai sprauslai vītne - vai ir iespēja ielikt jaunu vītni nenoņemot galvu ?![]()
aaa un jautajums, kadu sprauslu liksi ja lielaku vitni griezisi?no kamaz?
Lūk uz to pusi arī es domāju.Lācis rakstīja:priekuļos pie pie lindenberga nemācijies - izmanto remontizmēruAndzaK_LV rakstīja:nu noteikti ne, tak metala skaidinas tiks ieksarupu rakstīja:Varbūt kāds zin! Teiksim ja m51 dzinējam ir aprauta galvā vienai sprauslai vītne - vai ir iespēja ielikt jaunu vītni nenoņemot galvu ?![]()
aaa un jautajums, kadu sprauslu liksi ja lielaku vitni griezisi?no kamaz?
Skaidas var mēģināt izpūst ar kopresoru. Diezvai līdz pēdējai, bet tomēr.
Bet vai viņiem ir remont izmēri ?
gudri dirst nav malku cirst
Kāds nevar pastāstīt kādā secībā iet svečvadi 1.8is ?
Svečvadi nāk no garenas kasetes. Interisē kurš kurā spraužas.
Svečvadi nāk no garenas kasetes. Interisē kurš kurā spraužas.
gudri dirst nav malku cirst
Steidzami vajag lietotaja garais mobila numuru 
pazuda kontakti bija čalis,kas virpoja adapterus,flančus,speiserus,ja pareizi atceros Ventspils nav kadam?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1026
- 1027
- 1028
- 1029
- 1030
- …
- 1297
- chevron_right
