Jautājumi I

kasp1js
Ziņojumi: 779
Pievienojies: 09 Dec 2014, 17:36
Braucu ar: pieciem cilindriem
Reputācija: 13
 

29 Aug 2016, 16:46

JG1990 rakstīja:ja jau aizgāja saruna par ventilatoriem, tad interesē kurā pusē m52 motoriem nāk elektriskais dzesēšanas ventilators?
Kondiškas ventilators nāk pašā priekšā.
Profila bilde
australia
Ziņojumi: 489
Pievienojies: 01 Mar 2015, 12:17
Reputācija: 2
 

29 Aug 2016, 16:56

funkyasshit rakstīja:
Inferno rakstīja:
māriņš rakstīja: :stupid:
Nav šeit ko īsti ieteikt un neredzu jēgu censties izgudrot velosipēdu. Par to lodēšānu viedokļi atšķiras, lai gan vairums uzskata, ka zondes darbību tas viennozīmīgi ietekmē. Tā vai šā nāk universālās zondes, kur štekeris ir pašam jāķīmiķo un nekāda vaina - cilvēki brauc, lai arī tās zondes tiešām nestrādā TIK precīzi, kā vajadzētu. Un tādi veidojumi patiesībā nav nekāds retums un stāv diezgan daudziem auto. Bet nu, standarta varianti būtu:

1) Mainīt motora pravodku un zondi
2) Lodēt/tīt kopā un maukt pohujā (pats labākais variants, ja auto ir sportam)
3) Pārvilkt pravodkas vadus visā garumā ar piniem neko negriežot un nelodējot + tik un tā jauna zonde :hahaha:
Es savā praksē vēl neesmu redzējis universālo zondi, kas strādā. :D
Nu, ja norauti vadi nomotora pravodkas, var savienot tieši tādā pašā veidā kā universālo zondi, saspied kopā ar to herņu un uzliec kebriku. Zondi tikai jaunu Bosch vai OEM. Uz Siemens vadības bija kāda cita alternatīva, neesmnu iedziļinājies.
Nu it kā ir tā, ka nevar lodēt, jo Bosch vadības ziņā tur viss staigā no 0.1-0.9V (kas ir ļoti maz) un palielinot pretestību sanāk, ka palielinās volti līdz ar to viņš rāda, ka ir treknāks kā patiesībā., bet kā tas notiek realitātē, neesmu mēģinājis.
Tīri tehniski lodējums neko nesamazina, nepalielina. :)
Man domāt, ka iespējams bus problēma aplodēt to vadu, jo viņš ir termoizturīgs un viņu droši vien presē vai metina.
Ja lodējas, tas ļoti svarigi nodrosināt hermētiskumu, jo signāla strāva (nevis volti) ir ļoti maza.
Profila bilde
Heinomen
Ziņojumi: 41
Pievienojies: 17 Dec 2015, 09:36
Braucu ar: 320iA

29 Aug 2016, 16:58

Lawwr rakstīja:automātam 128eur
Man ir sedans 320IA un transportlīdzekļa ekspluatācijas nodoklis: 75,41 EUR - uz gadu (pilnā apmērā)
Profila bilde
edawards
Ziņojumi: 444
Pievienojies: 15 Dec 2013, 20:21
Braucu ar: BMW 328i,BMW 330d
Atrašanās vieta: Ropaži un rajons

29 Aug 2016, 17:42

Nixon rakstīja:Kā tad īsti ir, ventilatoru raģikam novietot labāk ir priekšpusē vai tomēr motortelpā?

Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Man skolā macija ka labak priekšpusē,jo braucot vējš arī dzesē un ja ventilātors ir priekšpusē tas aizsedz kādu daļu ieplūstošo gaisu ,tātād jaliek no motora puses. ;)
Jā, smadzene uzkārās :lol: Labāk ir motora pusē!!
Pēdējais labojis edawards - 29 Aug 2016, 21:47, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

29 Aug 2016, 17:46

Labāk ja priekšpusē, bet tomer jāliek motortelpas pusē? Ko? :hahaha:

Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Attēls
kasiks
DIY pavēlnieks
Ziņojumi: 1986
Pievienojies: 19 Sep 2011, 21:46
Braucu ar: Tavu mutari
Atrašanās vieta: Daugavpils
Reputācija: 10
 

29 Aug 2016, 18:04

Kadam ir bilde kur salīdzināti gt spoileri gt vs ltw gatisb vai kurš bija iemetis
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

29 Aug 2016, 18:51

kasiks rakstīja:Kā bija ar swapu no e39 m52
Ews skaidrs
Kronšteini skaidrs
Pravotka-dereja vai nē?
Pravodku vajadzēs pārlodēt uz x20 štekeri. E39 štekeri ir citādāki.
australia rakstīja:
funkyasshit rakstīja:
Inferno rakstīja: Nav šeit ko īsti ieteikt un neredzu jēgu censties izgudrot velosipēdu. Par to lodēšānu viedokļi atšķiras, lai gan vairums uzskata, ka zondes darbību tas viennozīmīgi ietekmē. Tā vai šā nāk universālās zondes, kur štekeris ir pašam jāķīmiķo un nekāda vaina - cilvēki brauc, lai arī tās zondes tiešām nestrādā TIK precīzi, kā vajadzētu. Un tādi veidojumi patiesībā nav nekāds retums un stāv diezgan daudziem auto. Bet nu, standarta varianti būtu:

1) Mainīt motora pravodku un zondi
2) Lodēt/tīt kopā un maukt pohujā (pats labākais variants, ja auto ir sportam)
3) Pārvilkt pravodkas vadus visā garumā ar piniem neko negriežot un nelodējot + tik un tā jauna zonde :hahaha:
Es savā praksē vēl neesmu redzējis universālo zondi, kas strādā. :D
Nu, ja norauti vadi nomotora pravodkas, var savienot tieši tādā pašā veidā kā universālo zondi, saspied kopā ar to herņu un uzliec kebriku. Zondi tikai jaunu Bosch vai OEM. Uz Siemens vadības bija kāda cita alternatīva, neesmnu iedziļinājies.
Nu it kā ir tā, ka nevar lodēt, jo Bosch vadības ziņā tur viss staigā no 0.1-0.9V (kas ir ļoti maz) un palielinot pretestību sanāk, ka palielinās volti līdz ar to viņš rāda, ka ir treknāks kā patiesībā., bet kā tas notiek realitātē, neesmu mēģinājis.
Tīri tehniski lodējums neko nesamazina, nepalielina. :)
Man domāt, ka iespējams bus problēma aplodēt to vadu, jo viņš ir termoizturīgs un viņu droši vien presē vai metina.
Ja lodējas, tas ļoti svarigi nodrosināt hermētiskumu, jo signāla strāva (nevis volti) ir ļoti maza.
Nav problēma pašā vadā, bet gan izolācija, ka tā tiek bojāta, līdz ar to zonde var strādāt neprecīzi.
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 

29 Aug 2016, 20:57

Daily Astrai kas man bija pielodēju citu zondi un itkā viss gāja. Patēriņš uzreiz nokrita uz pusi.
Karoč meiģināšu salodēt un ja nelodēsies, tad satinu un po.. Kaut ko jau rādīs.
Negribu mainīt vadus un zondi. :hahaha:
Profila bilde
poweredbygirts
Ziņojumi: 1140
Pievienojies: 01 Jūl 2012, 21:31
Braucu ar: GE950

29 Aug 2016, 21:40

Nixon rakstīja:Labāk ja priekšpusē, bet tomer jāliek motortelpas pusē? Ko? :hahaha:

Sent from my SM-A510F using Tapatalk
karo4 labak novietot motoru pec ventilatora.. :D
Profila bilde
Lācis
Ziņojumi: 1810
Pievienojies: 31 Jūl 2013, 07:16
Braucu ar: m54b25
Atrašanās vieta: Limbaži, Rīga
Reputācija: 5
 

29 Aug 2016, 21:43

Nixon rakstīja:Labāk ja priekšpusē, bet tomer jāliek motortelpas pusē? Ko? :hahaha:

Sent from my SM-A510F using Tapatalk
labak priekšpusē, jo lai radiators tiek dzesēts ar āra auksto gaisu nevis motora karsto. Protams ja vari dabūt nopietnu velkošo ventilātoru kas vilks gaisu iekšā no ārpuses tad tas ir labs variants, bet ārpusē stavot braucot netraucēs viņš dzesēties.
Profila bilde
edawards
Ziņojumi: 444
Pievienojies: 15 Dec 2013, 20:21
Braucu ar: BMW 328i,BMW 330d
Atrašanās vieta: Ropaži un rajons

29 Aug 2016, 21:50

Lācis rakstīja:
Nixon rakstīja:Labāk ja priekšpusē, bet tomer jāliek motortelpas pusē? Ko? :hahaha:

Sent from my SM-A510F using Tapatalk
labak priekšpusē, jo lai radiators tiek dzesēts ar āra auksto gaisu nevis motora karsto. Protams ja vari dabūt nopietnu velkošo ventilātoru kas vilks gaisu iekšā no ārpuses tad tas ir labs variants, bet ārpusē stavot braucot netraucēs viņš dzesēties.
Bet ventilātors aizsegs daļu plūstošā gaisa,ne velti BMW ir izmantojis labāko variantu. ;)
Profila bilde
Lācis
Ziņojumi: 1810
Pievienojies: 31 Jūl 2013, 07:16
Braucu ar: m54b25
Atrašanās vieta: Limbaži, Rīga
Reputācija: 5
 

29 Aug 2016, 21:58

edawards rakstīja:
Lācis rakstīja:
Nixon rakstīja:Labāk ja priekšpusē, bet tomer jāliek motortelpas pusē? Ko? :hahaha:

Sent from my SM-A510F using Tapatalk
labak priekšpusē, jo lai radiators tiek dzesēts ar āra auksto gaisu nevis motora karsto. Protams ja vari dabūt nopietnu velkošo ventilātoru kas vilks gaisu iekšā no ārpuses tad tas ir labs variants, bet ārpusē stavot braucot netraucēs viņš dzesēties.
Bet ventilātors aizsegs daļu plūstošā gaisa,ne velti BMW ir izmantojis labāko variantu. ;)
Ja un uzlicis mufti kas laupa zirdziņus. Bet ja nemaldos tad ja ir kondiķis radiatoram priekša ir vel kondiķa radiators kuram vel priekšā ir elektriskais ventilators un tpt auto ir nodzesēts. takā :hahaha:
Profila bilde
rupu
Ziņojumi: 254
Pievienojies: 10 Apr 2011, 19:13
Braucu ar: sānslīdi
Atrašanās vieta: Rīgas

29 Aug 2016, 22:08

Varbūt kāds zin! Teiksim ja m51 dzinējam ir aprauta galvā vienai sprauslai vītne - vai ir iespēja ielikt jaunu vītni nenoņemot galvu ?
gudri dirst nav malku cirst
Profila bilde
AndzaK_LV
Ziņojumi: 1838
Pievienojies: 25 Mai 2014, 21:07
Braucu ar: Spaini
Atrašanās vieta: Aluksne
Reputācija: 2
 

29 Aug 2016, 22:17

rupu rakstīja:Varbūt kāds zin! Teiksim ja m51 dzinējam ir aprauta galvā vienai sprauslai vītne - vai ir iespēja ielikt jaunu vītni nenoņemot galvu ?
nu noteikti ne, tak metala skaidinas tiks ieksa :gigigi:

aaa un jautajums, kadu sprauslu liksi ja lielaku vitni griezisi? :gigigi: no kamaz?
Profila bilde
Lācis
Ziņojumi: 1810
Pievienojies: 31 Jūl 2013, 07:16
Braucu ar: m54b25
Atrašanās vieta: Limbaži, Rīga
Reputācija: 5
 

29 Aug 2016, 22:19

AndzaK_LV rakstīja:
rupu rakstīja:Varbūt kāds zin! Teiksim ja m51 dzinējam ir aprauta galvā vienai sprauslai vītne - vai ir iespēja ielikt jaunu vītni nenoņemot galvu ?
nu noteikti ne, tak metala skaidinas tiks ieksa :gigigi:

aaa un jautajums, kadu sprauslu liksi ja lielaku vitni griezisi? :gigigi: no kamaz?
priekuļos pie pie lindenberga nemācijies - izmanto remontizmēru :hahaha:
Profila bilde
AndzaK_LV
Ziņojumi: 1838
Pievienojies: 25 Mai 2014, 21:07
Braucu ar: Spaini
Atrašanās vieta: Aluksne
Reputācija: 2
 

29 Aug 2016, 22:22

Lācis rakstīja:
AndzaK_LV rakstīja:
rupu rakstīja:Varbūt kāds zin! Teiksim ja m51 dzinējam ir aprauta galvā vienai sprauslai vītne - vai ir iespēja ielikt jaunu vītni nenoņemot galvu ?
nu noteikti ne, tak metala skaidinas tiks ieksa :gigigi:

aaa un jautajums, kadu sprauslu liksi ja lielaku vitni griezisi? :gigigi: no kamaz?
priekuļos pie pie lindenberga nemācijies - izmanto remontizmēru :hahaha:
vins mums stastija vienmer par to kad t40 ir divi sajuga diski :hahaha: un esot ahujennie :lol:
Profila bilde
rupu
Ziņojumi: 254
Pievienojies: 10 Apr 2011, 19:13
Braucu ar: sānslīdi
Atrašanās vieta: Rīgas

29 Aug 2016, 23:08

Lācis rakstīja:
AndzaK_LV rakstīja:
rupu rakstīja:Varbūt kāds zin! Teiksim ja m51 dzinējam ir aprauta galvā vienai sprauslai vītne - vai ir iespēja ielikt jaunu vītni nenoņemot galvu ?
nu noteikti ne, tak metala skaidinas tiks ieksa :gigigi:

aaa un jautajums, kadu sprauslu liksi ja lielaku vitni griezisi? :gigigi: no kamaz?
priekuļos pie pie lindenberga nemācijies - izmanto remontizmēru :hahaha:
Lūk uz to pusi arī es domāju.
Skaidas var mēģināt izpūst ar kopresoru. Diezvai līdz pēdējai, bet tomēr.
Bet vai viņiem ir remont izmēri ?
gudri dirst nav malku cirst
Profila bilde
rupu
Ziņojumi: 254
Pievienojies: 10 Apr 2011, 19:13
Braucu ar: sānslīdi
Atrašanās vieta: Rīgas

30 Aug 2016, 08:04

Kāds nevar pastāstīt kādā secībā iet svečvadi 1.8is ?
Svečvadi nāk no garenas kasetes. Interisē kurš kurā spraužas.
gudri dirst nav malku cirst
kasiks
DIY pavēlnieks
Ziņojumi: 1986
Pievienojies: 19 Sep 2011, 21:46
Braucu ar: Tavu mutari
Atrašanās vieta: Daugavpils
Reputācija: 10
 

30 Aug 2016, 08:35

Steidzami vajag lietotaja garais mobila numuru :drink:
Profila bilde
Tuciniex
Ziņojumi: 177
Pievienojies: 05 Jūl 2013, 23:40
Braucu ar: 3litrigu kuuti
Atrašanās vieta: ķekava

30 Aug 2016, 08:50

pazuda kontakti bija čalis,kas virpoja adapterus,flančus,speiserus,ja pareizi atceros Ventspils nav kadam?