Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1043
- 1044
- 1045
- 1046
- 1047
- …
- 1297
- chevron_right
Nez, es ar savu neregulēto 3.0 braucu 7.5 l/100 km kombinēti 
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Man arī tā likās, tāpēc paskatījos bagūzī vai nav kāds dvieļugalvaElvijsR rakstīja:Bumba. Nespied labăk vairāk bremzes.Ziggy rakstīja:Lieta sekojoša:
Auto nostāvēja garāžā pusotru mēnesi, iebrauca savā gaitā.
Atbraucot un mēģinot piedarbināt, griež, bet nelec. Auto no nīderlandes, atbraucot nestrādāja signalizācija, vados atradu BMW orģinālo signalizāciju, izravēju, sveces pārbaudīju (viss gerai), degvielas sūkni notestēju, strādā, arī strāva (10.5v) pienāk, darbinot auto, bet nekas nenotiek, kad pieslēdz.
Kādi varētu būt minējumi, kas par vainu. Par aftermarket signalizāciju nezinu, cik pačekoju zem paneļa, ko pusi nojaucu, nekā nav.
Kāda sekretka, relejs, vai? help.![]()
Vēlviena dīvainība - gāzes pedālis mīksts, darbinot un spiežot bremzi iedegas avareikas un kkas pīkst panelī iekšā![]()
5dienas piedùriens.![]()
Es te biju
Dvieļu galvaZiggy rakstīja:Man arī tā likās, tāpēc paskatījos bagūzī vai nav kāds dvieļugalvaElvijsR rakstīja:Bumba. Nespied labăk vairāk bremzes.Ziggy rakstīja:Lieta sekojoša:
Auto nostāvēja garāžā pusotru mēnesi, iebrauca savā gaitā.
Atbraucot un mēģinot piedarbināt, griež, bet nelec. Auto no nīderlandes, atbraucot nestrādāja signalizācija, vados atradu BMW orģinālo signalizāciju, izravēju, sveces pārbaudīju (viss gerai), degvielas sūkni notestēju, strādā, arī strāva (10.5v) pienāk, darbinot auto, bet nekas nenotiek, kad pieslēdz.
Kādi varētu būt minējumi, kas par vainu. Par aftermarket signalizāciju nezinu, cik pačekoju zem paneļa, ko pusi nojaucu, nekā nav.
Kāda sekretka, relejs, vai? help.![]()
Vēlviena dīvainība - gāzes pedālis mīksts, darbinot un spiežot bremzi iedegas avareikas un kkas pīkst panelī iekšā![]()
5dienas piedùriens.![]()
No rūpnīcas 2.5 bija 6.6L/100km pa trasi, neatceros cik, bet 2.0 bija pat vairāk, tāka pie 90-100km/h tāds patēriņš 20 gadus vecam drapakam ir nereāls..kars rakstīja:Ārpus pilsētas braucot uz 90-100km/h, pilnīgi iespējams.
d[-_-]b
Nu not real. Te jau kad par to patërinju tika runāts... 
Draudzene pilseta ar m50b25 brauca 8.6 laikam bija, man taa protams nesanaca zem 11-12 diezgan gruti... Bet nu max max seenjojot mierigi var...
Vīrieši ir dzimuši starp sievietes kājām un pavada atlikušo mūžu lai tiktu atpakaļ starp tām!
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
kompresijas pakāpe 11.7:1...Linda rakstīja:Nez, es ar savu neregulēto 3.0 braucu 7.5 l/100 km kombinēti
skaužLinda rakstīja:Nez, es ar savu neregulēto 3.0 braucu 7.5 l/100 km kombinēti
hvz, m52b25 arī neko need, tik pat cik mans iepriekšējais m43b13 
Nu man tas motors pārlasīts, un kā jau seeingman teica cr 11.7, kad saregulēs ceru uz vēl mazākiem cipariem. Bet ar veco 2.5 man un tādu reduktoru kā Tev, arī nebija kosmosā patēriņš, iesaku paskatīties kas tur darās, jo pēc datiem tam motoram šosejas patēriņš ir 6.8 l, nu laika gaitā motors nolietojies ja vairāk par 9l pa šoseju, tad tam motoram kkas īsti nav, vai kāja smagaGropiks rakstīja:skaužLinda rakstīja:Nez, es ar savu neregulēto 3.0 braucu 7.5 l/100 km kombinēti![]()
es ar savu m50b25 zf un 2.93 arpus pilsetas 100km/h 5roba 2600rpm pateriņš ~ 10l
uzlikta jauna zonde , jaunas blīves iepludniekam, sprauslam , sprauslas iztiritas, jauns gaisinieks , ka pabrauc ņiprak taa pipec pateriņš
pēc daily 330d 6l pateriņa žurkas pateriņš liekas kosmos
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
btw. bagūzī tek ūdens, pēc stiprām lietavām, akumulatora pusē, itkā uzliku uz hermētiķa luktura gumiju, bet vienalga tek iekšā. 
Nu mans M52B25 arī neko neēda, kamēr bija vietā orģinālā ieplūde, izplūde un reduktors.Lawwr rakstīja:hvz, m52b25 arī neko need, tik pat cik mans iepriekšējais m43b13
Kas par vainu varētu būt kamer drošibas siksna nebija noņemta viss stradāja,ka noņemu tā viņa kaut kur ieķeres un nevar izvelkt arā?
Aizmugurē noņēmi?Da1ris rakstīja:Kas par vainu varētu būt kamer drošibas siksna nebija noņemta viss stradāja,ka noņemu tā viņa kaut kur ieķeres un nevar izvelkt arā?
Jā aizmugurē,bet man augsu pieskrūvējot tas pats,moš apkakšu pirmo vajag?ElvijsR rakstīja:Aizmugurē noņēmi?Da1ris rakstīja:Kas par vainu varētu būt kamer drošibas siksna nebija noņemta viss stradāja,ka noņemu tā viņa kaut kur ieķeres un nevar izvelkt arā?arì par to sabijos. Bet ieliekot atpakalj atkal aizgăja.
Tur..taja siksta ir metala lodite..kura visu Kontrole...biku pakustini smadzenes un viss izdosies...Da1ris rakstīja:Jā aizmugurē,bet man augsu pieskrūvējot tas pats,moš apkakšu pirmo vajag?ElvijsR rakstīja:Aizmugurē noņēmi?Da1ris rakstīja:Kas par vainu varētu būt kamer drošibas siksna nebija noņemta viss stradāja,ka noņemu tā viņa kaut kur ieķeres un nevar izvelkt arā?arì par to sabijos. Bet ieliekot atpakalj atkal aizgăja.
uN Tu gudrāks būdams nevareji uzrakstīt ka jābut pareizi?
Cik atceros tur bija vispar viena skruve...tobis..ieliec siksnu vieta..lai augsha nofiksejas un tad pieskruve apaksejo skruvi...Da1ris rakstīja:uN Tu gudrāks būdams nevareji uzrakstīt ka jābut pareizi?
Siksnu var tikai parbaudit kad ta ir pieskruveta..un aizmugurejas atdzveltnes ir aizvertas!
Tur nau problemas..tapec brinos....
Kas pa virsbūvi?Lawwr rakstīja:btw. bagūzī tek ūdens, pēc stiprām lietavām, akumulatora pusē, itkā uzliku uz hermētiķa luktura gumiju, bet vienalga tek iekšā.
Ja vari tad ielien bagūzī un lai kāds palej ar ūdeni un tad čeko pa kurieni tek iekšā
lada sedan, baklazan.
tā arī būs jādara, neticās ka caur lukturi laiž iekšā, tip pa patronam notek? varbūt gumija.
tā arī būs jādara, neticās ka caur lukturi laiž iekšā, tip pa patronam notek? varbūt gumija.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1043
- 1044
- 1045
- 1046
- 1047
- …
- 1297
- chevron_right