Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1082
- 1083
- 1084
- 1085
- 1086
- …
- 1297
- chevron_right
Veči,ja atmiņa neviļ,no compacta lukturi sedanam tacu nederēja,pareizi?
Tur, manuprāt, bija tā, ka derēja, bet štekeri bija jāpārlodē. Palabojiet, ja maldosvitjazz rakstīja:Veči,ja atmiņa neviļ,no compacta lukturi sedanam tacu nederēja,pareizi?
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Ja aukstam viss slikti, drīzākais, ka gaisu piesūc. Ja netiec galā, droši brauc ciemos, risināsim.gustavsmelnais rakstīja:Lēkā apgriezieni tukšgaitā vairāk pie auksta motora gmm itkā nav pie vainas, un gofra nav caura vai diagnostika uzrādīs ka tukšgaitas regulators var būt pie vainas? Auto e39 FL bendzīns
Man arī lēkā tukšgaitā.. motors m52tub28.dogMa rakstīja:Ja aukstam viss slikti, drīzākais, ka gaisu piesūc. Ja netiec galā, droši brauc ciemos, risināsim.gustavsmelnais rakstīja:Lēkā apgriezieni tukšgaitā vairāk pie auksta motora gmm itkā nav pie vainas, un gofra nav caura vai diagnostika uzrādīs ka tukšgaitas regulators var būt pie vainas? Auto e39 FL bendzīns
Kad tikko piedarbina apgriezieni mazliet staigā, kad uzsilst tad stabili turās ap 500-600rpm.
Tas ir normāli?
Un ja siltam arī viss slikti?dogMa rakstīja:Ja aukstam viss slikti, drīzākais, ka gaisu piesūc. Ja netiec galā, droši brauc ciemos, risināsim.gustavsmelnais rakstīja:Lēkā apgriezieni tukšgaitā vairāk pie auksta motora gmm itkā nav pie vainas, un gofra nav caura vai diagnostika uzrādīs ka tukšgaitas regulators var būt pie vainas? Auto e39 FL bendzīns
Priekšējie der ar attiecīgo štekeri.maartyd rakstīja:Tur, manuprāt, bija tā, ka derēja, bet štekeri bija jāpārlodē. Palabojiet, ja maldosvitjazz rakstīja:Veči,ja atmiņa neviļ,no compacta lukturi sedanam tacu nederēja,pareizi?
Štekeris būs jāpārlodē cik sapratu,jā?ZzevsS rakstīja:Priekšējie der ar attiecīgo štekeri.maartyd rakstīja:Tur, manuprāt, bija tā, ka derēja, bet štekeri bija jāpārlodē. Palabojiet, ja maldosvitjazz rakstīja:Veči,ja atmiņa neviļ,no compacta lukturi sedanam tacu nederēja,pareizi?
M52B28 kas atbild par tukšgaitas apgriezieniem ?
Tiktiko piedarbināts 1500
Biškucīts silts 1000
Silts 900
Tiktiko piedarbināts 1500
Biškucīts silts 1000
Silts 900
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Ieplūstošā gaisa temp. devējs un motora temp. devējs. ar apgriezieniem viss ir kārtībā tev.
Priekšējie der ar attiecīgo štekeri.[/quote]
Štekeris būs jāpārlodē cik sapratu,jā?[/quote]
tiesi taaa:)
Štekeris būs jāpārlodē cik sapratu,jā?[/quote]
tiesi taaa:)
vizuali kompakta lampas neatshkjiras no arpuses,bet pati iekhsa un shtekeri atskjiras,bet pasliekot tos,viss der un darbojas
ar kompatu pa brugji
Jābūt ap 700rpm.Riks* rakstīja:Man arī lēkā tukšgaitā.. motors m52tub28.dogMa rakstīja:Ja aukstam viss slikti, drīzākais, ka gaisu piesūc. Ja netiec galā, droši brauc ciemos, risināsim.gustavsmelnais rakstīja:Lēkā apgriezieni tukšgaitā vairāk pie auksta motora gmm itkā nav pie vainas, un gofra nav caura vai diagnostika uzrādīs ka tukšgaitas regulators var būt pie vainas? Auto e39 FL bendzīns
Kad tikko piedarbina apgriezieni mazliet staigā, kad uzsilst tad stabili turās ap 500-600rpm.
Tas ir normāli?
Ja arī siltam, tad jau devēju vaina bonusā iespējams, bet tur jāskatās.Inferno rakstīja:Un ja siltam arī viss slikti?dogMa rakstīja:Ja aukstam viss slikti, drīzākais, ka gaisu piesūc. Ja netiec galā, droši brauc ciemos, risināsim.gustavsmelnais rakstīja:Lēkā apgriezieni tukšgaitā vairāk pie auksta motora gmm itkā nav pie vainas, un gofra nav caura vai diagnostika uzrādīs ka tukšgaitas regulators var būt pie vainas? Auto e39 FL bendzīns
Siltam pāriet uz tukšgaitu diezgan nestabili, ja vēl bremzes nospiež, tad vispār psc.
Ar ko sākt "čekot" aizmugures piekari, ja uz līkumiem sajūta it kā būtu laivā ( sajūta ka aizmugure sasverās uz sāniem ), uz lēzenākiem līkumiem vispār paliek neomolīgi.
- ikey07
amortizatoriikey07 rakstīja:Ar ko sākt "čekot" aizmugures piekari, ja uz līkumiem sajūta it kā būtu laivā ( sajūta ka aizmugure sasverās uz sāniem ), uz lēzenākiem līkumiem vispār paliek neomolīgi.
To doGma:
Iespējams maldos, tad sanāk 600-700rpm.
Tad viss ir ok? Kad auksts viņš burbuļojas līdz 1000rpm.
Kad Tu testēji dzinēju, neēsi atradis nekādas nepilnības/kļūdas, tas nozīmē ka ar apgriezieniem viss ir čībā?
Iespējams maldos, tad sanāk 600-700rpm.
Tad viss ir ok? Kad auksts viņš burbuļojas līdz 1000rpm.
Kad Tu testēji dzinēju, neēsi atradis nekādas nepilnības/kļūdas, tas nozīmē ka ar apgriezieniem viss ir čībā?
Amortizatori, vairs tur īsti nav kam izbeigties, lai būtu līdzīgi simptomi.ikey07 rakstīja:Ar ko sākt "čekot" aizmugures piekari, ja uz līkumiem sajūta it kā būtu laivā ( sajūta ka aizmugure sasverās uz sāniem ), uz lēzenākiem līkumiem vispār paliek neomolīgi.
Vecīt, tur jāskatās sīkāk. Ja auksts pieburbuļo, tad kkas nav.Riks* rakstīja:To doGma:
Iespējams maldos, tad sanāk 600-700rpm.
Tad viss ir ok? Kad auksts viņš burbuļojas līdz 1000rpm.
Kad Tu testēji dzinēju, neēsi atradis nekādas nepilnības/kļūdas, tas nozīmē ka ar apgriezieniem viss ir čībā?
Kādi varētu būt iemesli? Brīvgaitas regulātors?dogMa rakstīja:Vecīt, tur jāskatās sīkāk. Ja auksts pieburbuļo, tad kkas nav.Riks* rakstīja:To doGma:
Iespējams maldos, tad sanāk 600-700rpm.
Tad viss ir ok? Kad auksts viņš burbuļojas līdz 1000rpm.
Kad Tu testēji dzinēju, neēsi atradis nekādas nepilnības/kļūdas, tas nozīmē ka ar apgriezieniem viss ir čībā?
Tur iemeslu var būt jobanva rod cik daudz M52TU variantā.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1082
- 1083
- 1084
- 1085
- 1086
- …
- 1297
- chevron_right