Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1083
- 1084
- 1085
- 1086
- 1087
- …
- 1297
- chevron_right
Vaininieks ir zināms!funkyasshit rakstīja:Tur iemeslu var būt jobanva rod cik daudz M52TU variantā.
Pēc swapa IXT teica, ka jāuzliek vanosiem rem-komplekts ar visiem rattle ringiem, un problem solved!
Kāds zina, kur varētu svētdienā dabūt M14x1.25 rūdīto skrūvi 90mm garu ar cietību 10.9 vai 12.9? Vai arī vismaz vītņgriezi priekš tādas skrūves? Skrūve priekš reduktora korpusa priekšējā. Nezināmu iemeslu dēļ lūst nost. (ja neskaita protams, ka zināms, ka ir metinātais
) Orģināli tur nāk m12 skrūve, visu pārtaisiju, buksi nomainīju uz poly un tāpat nolūza vienīgais vītni nolo*ojos un iegriezu uz 1.25, kā dēļ tagad skrūvi praktiski nereali dabūt.
Sveiki, varbūt kāds zin cik maksā pāršūt kupejas priekšējos beņķus ar īstu ādu? 
Zinu ka ar dermantinu Depsā paprasīja 200e. Ar ādu domāju kkas ap 500 būs. Vrb maldos...Tommas rakstīja:Sveiki, varbūt kāds zin cik maksā pāršūt kupejas priekšējos beņķus ar īstu ādu?
Jā, viena taburete ap 500Eur! Runa iet par auto ādu,kura ir izturīgāka. Par visu salonu cena būtu zemāka...vitjazz rakstīja:Zinu ka ar dermantinu Depsā paprasīja 200e. Ar ādu domāju kkas ap 500 būs. Vrb maldos...Tommas rakstīja:Sveiki, varbūt kāds zin cik maksā pāršūt kupejas priekšējos beņķus ar īstu ādu?
EDIT: Ir arī parastā āda, kura nav tik NOTURĪGA pret daily usage, kura būs lētāka...
Ahoj, interesē vai visiem z3 ir vienādas reikas, tas ir stures apgriezieni ir 2.7? Un viņa jau ir plug and play uz e36 cik saprotu?
Jā, visas z3 reikas ir īsāš un sader ar e36!DN-848 rakstīja:Ahoj, interesē vai visiem z3 ir vienādas reikas, tas ir stures apgriezieni ir 2.7? Un viņa jau ir plug and play uz e36 cik saprotu?
No kurienes tada info?Riks* rakstīja:Jā, visas z3 reikas ir īsāš un sader ar e36!DN-848 rakstīja:Ahoj, interesē vai visiem z3 ir vienādas reikas, tas ir stures apgriezieni ir 2.7? Un viņa jau ir plug and play uz e36 cik saprotu?
Ir arī garā Z3 reika... Visīsākā ir ne-M versijai, tie 2.7 apgriezieni. 
Uzliekot jā - plug n play. Bet pēc skata viņa ir savādāka, vismaz man, un nav kur pieskrūvēt stūres pastiprinātāja ''dzesēšanas'' šļauku.
Uzliekot jā - plug n play. Bet pēc skata viņa ir savādāka, vismaz man, un nav kur pieskrūvēt stūres pastiprinātāja ''dzesēšanas'' šļauku.
Cau visiem, tatad velos pajautat ka pareizak un vienkarsak 1.6 vieta ieswapot 2.0 (kompaktam) dvuļa jau nopirkta tatad atpakal cela vairs nav
daru to pirmo reizi bet nu mierinu sevi ar to ka visam pienak pirma reize.
Motors pilna zboraa ar ko saakt un ko darit pirmo ko pedejo?
Dievs žēlīgais!! Ja Tev nav pat ne mazākās sajēgas kas ir jāskrūvē nost, lai izceltu motoru, tad es nedomāju, ka Tev tur vispār kaut kas būtu jāaiztiek. Pirmā ne pirmā reize, bet pirms ķeras klāt tādām lietām, tomēr ir kaut kāda fīča jārubī jau startā.Arturs911 rakstīja:Cau visiem, tatad velos pajautat ka pareizak un vienkarsak 1.6 vieta ieswapot 2.0 (kompaktam) dvuļa jau nopirkta tatad atpakal cela vairs navdaru to pirmo reizi bet nu mierinu sevi ar to ka visam pienak pirma reize.
Motors pilna zboraa ar ko saakt un ko darit pirmo ko pedejo?
Nu jā skatos ka tu jau piedzimstot zināji kur katra skrūve nāk un katru fīču zināji kā vieglāk dabūt arā motoruInferno rakstīja:Dievs žēlīgais!! Ja Tev nav pat ne mazākās sajēgas kas ir jāskrūvē nost, lai izceltu motoru, tad es nedomāju, ka Tev tur vispār kaut kas būtu jāaiztiek. Pirmā ne pirmā reize, bet pirms ķeras klāt tādām lietām, tomēr ir kaut kāda fīča jārubī jau startā.Arturs911 rakstīja:Cau visiem, tatad velos pajautat ka pareizak un vienkarsak 1.6 vieta ieswapot 2.0 (kompaktam) dvuļa jau nopirkta tatad atpakal cela vairs navdaru to pirmo reizi bet nu mierinu sevi ar to ka visam pienak pirma reize.
Motors pilna zboraa ar ko saakt un ko darit pirmo ko pedejo?
Iesakiet kādu labu ķīmisko tīrītavu par saprātīgām cenām, paldies :)
Principā galvenais ir iztīrīt drēbes sēdekļus, varbūt arī griestus.
Principā galvenais ir iztīrīt drēbes sēdekļus, varbūt arī griestus.
Griestus labāk pārlīmē pie manisEdgarsLV rakstīja:Iesakiet kādu labu ķīmisko tīrītavu par saprātīgām cenām, paldies :)
Principā galvenais ir iztīrīt drēbes sēdekļus, varbūt arī griestus.
Ja ir normāla vieta ar bedri vai pacēlăju un to donkratubar kuru celj ārā motoru- visu atvieno kas vienojams un atskruuvee karbu, motoru , reduktoru un izplūdi un cel ārā. Tālăk jau vadi aizies, tas gan būs grūtāk. Bet nem skrūvē dari , tad jau kkas ies uz prieksu un sapratīsi. Ļoti labs palīgs youtubeArturs911 rakstīja:Nu jā skatos ka tu jau piedzimstot zināji kur katra skrūve nāk un katru fīču zināji kā vieglāk dabūt arā motoruInferno rakstīja:Dievs žēlīgais!! Ja Tev nav pat ne mazākās sajēgas kas ir jāskrūvē nost, lai izceltu motoru, tad es nedomāju, ka Tev tur vispār kaut kas būtu jāaiztiek. Pirmā ne pirmā reize, bet pirms ķeras klāt tādām lietām, tomēr ir kaut kāda fīča jārubī jau startā.Arturs911 rakstīja:Cau visiem, tatad velos pajautat ka pareizak un vienkarsak 1.6 vieta ieswapot 2.0 (kompaktam) dvuļa jau nopirkta tatad atpakal cela vairs navdaru to pirmo reizi bet nu mierinu sevi ar to ka visam pienak pirma reize.
Motors pilna zboraa ar ko saakt un ko darit pirmo ko pedejo?
![]()
![]()
Bet nu ok ja tu kko pat ieteikt nevari tad tavs viedoklis nemaz nav svarigs.
Ps nevis reduktoru bet kardānu
Paldies bet griesti vēl turas diezgan labi, prasītos tik iztīrīt :)vitjazz rakstīja:Griestus labāk pārlīmē pie manisEdgarsLV rakstīja:Iesakiet kādu labu ķīmisko tīrītavu par saprātīgām cenām, paldies :)
Principā galvenais ir iztīrīt drēbes sēdekļus, varbūt arī griestus.![]()
![]()
Es jau tīri jokoju!EdgarsLV rakstīja:Paldies bet griesti vēl turas diezgan labi, prasītos tik iztīrīt :)vitjazz rakstīja:Griestus labāk pārlīmē pie manisEdgarsLV rakstīja:Iesakiet kādu labu ķīmisko tīrītavu par saprātīgām cenām, paldies :)
Principā galvenais ir iztīrīt drēbes sēdekļus, varbūt arī griestus.![]()
![]()
Nē, nezināju, bet kamēr neapguvu auto uzbūvi kā tādu - neuzdrošinājos nekur līst. Arī tagad, kad zinu par auto pietiekami daudz, es nelecu augstāk par dirsu un, piemēram, neeju būvēt strokerus un turbo projektus, jo tik smalku zināšanu par motoru iekšām, tilpumiem, kompresijām, jaudām un visu pārējo man nav.Arturs911 rakstīja:Nu jā skatos ka tu jau piedzimstot zināji kur katra skrūve nāk un katru fīču zināji kā vieglāk dabūt arā motoruInferno rakstīja:Dievs žēlīgais!! Ja Tev nav pat ne mazākās sajēgas kas ir jāskrūvē nost, lai izceltu motoru, tad es nedomāju, ka Tev tur vispār kaut kas būtu jāaiztiek. Pirmā ne pirmā reize, bet pirms ķeras klāt tādām lietām, tomēr ir kaut kāda fīča jārubī jau startā.Arturs911 rakstīja:Cau visiem, tatad velos pajautat ka pareizak un vienkarsak 1.6 vieta ieswapot 2.0 (kompaktam) dvuļa jau nopirkta tatad atpakal cela vairs navdaru to pirmo reizi bet nu mierinu sevi ar to ka visam pienak pirma reize.
Motors pilna zboraa ar ko saakt un ko darit pirmo ko pedejo?
![]()
![]()
Bet nu ok ja tu kko pat ieteikt nevari tad tavs viedoklis nemaz nav svarigs.
Skrūvē nost visu, kas Tev acīmredzami traucē viņu izcelt - izplūdi, kardānu, auto purnu. Tad vieno motoru no kuzava nost - atvieno pravodku un antifrīza trubas.
Un neaizmirsti, ka mainot no 1.6 uz 2.0 nepietiek tikai ar motoru, bet tam ir atsevišķa tēma, kur viss vajadzīgais swapam ir aprakstīts.
no sākuma peldošās bukses (pacel, lai rati gaisā un augšējo stupnicas buksi kārtīgi pakustini - nedrīkst būt brīvkustība vispār)ikey07 rakstīja:Ar ko sākt "čekot" aizmugures piekari, ja uz līkumiem sajūta it kā būtu laivā ( sajūta ka aizmugure sasverās uz sāniem ), uz lēzenākiem līkumiem vispār paliek neomolīgi.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1083
- 1084
- 1085
- 1086
- 1087
- …
- 1297
- chevron_right

