Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1096
- 1097
- 1098
- 1099
- 1100
- …
- 1297
- chevron_right
Laikam esmu stulbs, bet nevaru tai tekstā iebraukt.Bude rakstīja:Situācija - no it kā Getrag kārbas no 6cil motora dabūju short-shift, bet liekot uz 97.gada 323i stock Getrag kārbas kulise stāv konkrēti šķībi (pat visos ātrumos nevar ielikt) un Short shift arī īsti nesanāk, jo pret manējo kulisi tur tik 0,5 cm starpība.
Tad tas, ka auto no kura dabūju shortshift ir stāvējusi 4 cil Getrag kārba varētu būt par iemeslu?
Wikipediā palasi. tur ir rakstīts, kādiem modeļiem nāk no kura līdz kuram gadam, gear ratio, un kas tik tur vēl nav.
Savirze nepalīdzēs.Kristaps85 rakstīja:Bija oem e36 r15 diski ar et47 uzliku diskus no e39 ar et20, jūtu ka pamainijās vadāmība, grūti izskaidrot, bet stūre vairs nav tik atsaucīga, varbūt dēļ nepareizā 'scrub radius' riepas arī ču platākas bija 185, tagad 195
Savirze palīdzēs?
Par savirzi iedomājos tāpēc ka man velk biš pa labi un tas uzreiz pēc disku nomaiņas, varbūt dēļ riepām kas ir nevienmērīgi nodilušas? ņēmu lietotas, uz aci +- vienādas
Nu savirzi pārbaudīt par sliktu nenāk nekad. It īpaši ja velk uz vienu pusi.Kristaps85 rakstīja:Par savirzi iedomājos tāpēc ka man velk biš pa labi un tas uzreiz pēc disku nomaiņas, varbūt dēļ riepām kas ir nevienmērīgi nodilušas? ņēmu lietotas, uz aci +- vienādas
Lai izņemtu m52 karteri var iztikt bez tilta un vēl viskautkā cita skrūvēšanas nost?
Šaize- no rīta braucot gribēju uzlikt lai pūš gaisu uz seju, beet puļķis nedabīgi stingrs, nepadevās ne uz vienu pusi.
Ir kādam bijis tā, varbūt var pateikt priekšā ko skatīties
P.S pečka parastā- 3 puļķu.
Ir kādam bijis tā, varbūt var pateikt priekšā ko skatīties
P.S pečka parastā- 3 puļķu.
NevarRuudolfs rakstīja:Lai izņemtu m52 karteri var iztikt bez tilta un vēl viskautkā cita skrūvēšanas nost?
Kads var padalities ar diagnostikas programu lai var apskatities tds aizdedzes lenki un padevi.
Kads zin , vai Latvija ir kantoris kas restaure amartinus ? konkretais mironis ir Bilstein B6 , jaunam cena 1gb ir gandriz tik pat cik TA teh viss komplekts
Heyyy! E36 316i 96gada kautka neriktigi rada tempratura panelī, kad stav iz vietas tad uzkap lidz vidum(ta ka tam butu jabut) bet kad sak braukt tad nokritas!
Nav beigts vai izņemts termostats? Braucot ar gaisa plūsmu dzesējas. Man tā ir darba mašīnai, ka motors uztur darba temperatūru tikai stāvot, bet braucot un it īpaši pa šoseju temperatūra ir gandrīz uz minimumu.Trafkins rakstīja:Heyyy! E36 316i 96gada kautka neriktigi rada tempratura panelī, kad stav iz vietas tad uzkap lidz vidum(ta ka tam butu jabut) bet kad sak braukt tad nokritas!
Var gan! Motoru piepaceļ un iesien. Var nomainīt, ar nelielu pagrozīšanu.Grunte rakstīja:NevarRuudolfs rakstīja:Lai izņemtu m52 karteri var iztikt bez tilta un vēl viskautkā cita skrūvēšanas nost?
Pāris stundās to var izdarīt uz bedres.
Var izņemt, bet neērti būs ganRuudolfs rakstīja:Lai izņemtu m52 karteri var iztikt bez tilta un vēl viskautkā cita skrūvēšanas nost?
Nesanāca nekā atlaidām tiltu vaļā un paceļot motoru uz augšu varēja izņemt karteri
Kads iemels ir, kapec ir janem ara termostats?
Jāmaina,kad pečka nepūš silto gaisu!Trafkins rakstīja:Kads iemels ir, kapec ir janem ara termostats?
Nu ja viņš ir iesprūdis kādas no pozīcijām un mašīna karst,vai tieši otrādak,nrvar dabūt darba temp.Bet Nu nav viņš tik dārgs,lai brauktu bez.Trafkins rakstīja:Kads iemels ir, kapec ir janem ara termostats?
Sveika tauta. Kāds var pateikt vai sajūga kurvis no 2.0 derēs uz 1.8 žurkas?
Nē! 1.8 ir 215mm, 2.0 228mmreezmis rakstīja:Sveika tauta. Kāds var pateikt vai sajūga kurvis no 2.0 derēs uz 1.8 žurkas?
Nekas tur neder. Jamaina tad ir arī spararats ar visām izrietosam detalam(sajuga disks,kurvis)reezmis rakstīja:Sveika tauta. Kāds var pateikt vai sajūga kurvis no 2.0 derēs uz 1.8 žurkas?
Ir starpība starp automāta un manuala spido?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1096
- 1097
- 1098
- 1099
- 1100
- …
- 1297
- chevron_right