Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1111
- 1112
- 1113
- 1114
- 1115
- …
- 1297
- chevron_right
Obligāti. Nomaiņa hz, cik nu kurš paprasīs par salona izjaukšanu un salikšanu atpakaļ, rupji rēķinot, nu kādi 30-40e? Hvz. Un es šaubos, ka kāds piekritīs, lai Tu viņam uz nagiem skaties kā viņš skrūvē, bet visu jau var sarunāt, just money talkDj Plosky rakstīja:Pie viena jautajums - vai obligati jānem nost viss lielais panelis?! Ka arī, cik apmēram izmaksatu pečkas nomaiņa (pečka ar kondišku, kas tiesa gan nav pieslēgta) nomaiņa, ar nosacījumu, ka jaucot ārā nesalauž pusi striprinajumu, nepapis kādas skrūves utt (krč sataisa kā priekš sevis). Esmu gatavs (un pat gribētu) palīdzēt nomaiņas procesā (ne dēļ kādas naudas ekonomijas, bet vairāk tam, lai pasekotu meistara darbam + vrb palīdzētu tad, kad runa ies par kādiem tikai man zināmiem "zemūdens akmeniem" manā autiņa.. Rīga.
P.S. Tiesa gan pirms tam derētu arī diganostika., t.i. noteikt to vai tiešām vaina ir pečkā, vai tomēr vrb vaina kādā trubā, ali zin kādas detaļas pirkt..
Nav jau nekas traks paneļa noņemšanā, tikai laiciņš aizietDj Plosky rakstīja:Tad pats panelis ir obligati jāņem nost?! Uhh, to gan negribeejaas... :(
Panelis nost. Un skrūves jadur kartonā lai nepazūd.
Un jā - nez kas gribēs lai uz nagiem skaties. Man pašam nepatīk, tāda lieta.
Darbs nav grūts, tik skrūvēšana daudz.Inferno rakstīja:Nav jau nekas traks paneļa noņemšanā, tikai laiciņš aizietDj Plosky rakstīja:Tad pats panelis ir obligati jāņem nost?! Uhh, to gan negribeejaas... :(
Un jā - nez kas gribēs lai uz nagiem skaties. Man pašam nepatīk, tāda lieta.
Līdz pirmajai paneļa noņemšanai un pečkas maiņai ir zināmas bailes, jo šķiet, ka tas ir anormāli sarežģīti, bet, kad esi jau procesā, tad saproti tikai vienu - vajadzēja paņemt četrpaku ar aliņiem, lai nav tik garlaicīgi skrūvētDj Plosky rakstīja:Nu man tas ir kā zaudēt nevainību!
Galvenais nelauzt paneli nost un ar plakano skrūvgriezi izņemt gaisa lūku rāmīšu kas pūš uz logu tur arī skrūves ir.
Zajebis ir tad, kad kāds tur ir samarezus ieskrūvējis, nevis 7mm, kupejai tas ir finitomāriņš rakstīja:Galvenais nelauzt paneli nost un ar plakano skrūvgriezi izņemt gaisa lūku rāmīšu kas pūš uz logu tur arī skrūves ir.
Nav jāņem viss panelis, ja pielieto pāris lamuvārdus un pačakarējas, tad var samainīt noņemot tikai viduskonsoli, iztīrot paneļa vidusdaļu un atlaižot paneļa rāmi vidū
Vismaz facelift sedanam ar klimu, tas ir izveikts.
30-40eur? Nopietni? Ja kāds to ņemās darīt pa to summu, tad nekas labs tur nav sagaidāms. Atrēķinot štrumu amortizāciju, nodokļus utt, tur darbiniekam sanāk 10eur, da nu nah
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Vismaz facelift sedanam ar klimu, tas ir izveikts.
30-40eur? Nopietni? Ja kāds to ņemās darīt pa to summu, tad nekas labs tur nav sagaidāms. Atrēķinot štrumu amortizāciju, nodokļus utt, tur darbiniekam sanāk 10eur, da nu nah
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Pēdējais labojis he9600 - 09 Dec 2016, 15:24, kopā labots 2 reizes.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Jā man tā bija.Inferno rakstīja:Zajebis ir tad, kad kāds tur ir samarezus ieskrūvējis, nevis 7mm, kupejai tas ir finitomāriņš rakstīja:Galvenais nelauzt paneli nost un ar plakano skrūvgriezi izņemt gaisa lūku rāmīšu kas pūš uz logu tur arī skrūves ir.
Re ku viss ir redzams. Laikam pats nemaz nemeiģināji ieguglēt. http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f92 ... de-t38712/
Es vnk visu ap autiņu cenšo darīt pats, un tehniski rokas aug no paraizās puses daudz maz, tikai nepatīk ķerties tādām nezināmām lietām (tas kas to ir reizi izveicis, varēs to izdarīt 10x ātrāk), bet tamdēļ es arī zinu, ka jebkuru tehniska rakstura lietu var taisīt "na otjebisj" kā saka, un var pievilkt/saeļļot katru skrūvīti, akurāti atkabināt visas zashcholkas utt. Un ja tu katru dienu nodarbojies ar to skrūvēšanu (vai jebkuru citu lietu principaa), tad 99% aizvien vairāk parādās vēlme darīt kā minētajā 1. variantā (kā minimums tad, ja neviens neskatās), citādi īsti neredzu problēmu tam, ka kāds skatās uz nagiem kā jūs sakat... Vai ir tomer kādi citi iemesli?! :)
d[-_-]b
Ahh, Tu tagad pacēli diezgan sarežģītu un dziļu tēmu.Dj Plosky rakstīja:Es vnk visu ap autiņu cenšo darīt pats, un tehniski rokas aug no paraizās puses daudz maz, tikai nepatīk ķerties tādām nezināmām lietām (tas kas to ir reizi izveicis, varēs to izdarīt 10x ātrāk), bet tamdēļ es arī zinu, ka jebkuru tehniska rakstura lietu var taisīt "na otjebisj" kā saka, un var pievilkt/saeļļot katru skrūvīti, akurāti atkabināt visas zashcholkas utt. Un ja tu katru dienu nodarbojies ar to skrūvēšanu (vai jebkuru citu lietu principaa), tad 99% aizvien vairāk parādās vēlme darīt kā minētajā 1. variantā (kā minimums tad, ja neviens neskatās), citādi īsti neredzu problēmu tam, ka kāds skatās uz nagiem kā jūs sakat... Vai ir tomer kādi citi iemesli?! :)
Tas vienkārši traucē, daudzi ir pieraduši darboties savā nodabā un viņiem nepatīk, kad kāds sēž un skatās, komentē, kaut ko bez apstājas jautā utt. "Na otjebisj" var arī klienta priekšā izdarīt un pateikt, ka tā vajag un citādi nevar, tas jau ir no meistara attieksmes atkarīgs. Parasti jau pedantiska skrūvēšana paprasa daudz vairāk laika, attiecīgi, par to arī var vairāk paprasīt. Viss ir jāizrunā, tos sauc par individuālu pieeju. Klients pasūta muzonu, bet attiecīgi arī par to būs jāsamaksā.
Es pats tagad taisu vienu auto, un "na otjebisj" variantā es būtu varējis viņu vienkārši salikt kaut kā un atdot, pasakot, ka viss ir čotka, bet tagad nāksies arī paberzt rūsu un pametināt, jo sirdsapziņa neļāva ielikt paklāju pa virsu "lieliski apstrādātai" grīdai.
Skaties uz rokā, bet 99% šitie skatītāji uzdod vai nu stulbus jautājumus, jo nesaprot kas notiek vai otrs variants sāk tevi mācīt uz ko mana reakcija ir - Tad ko pats neskrūvēj ja esi tik gudrs.Dj Plosky rakstīja:Es vnk visu ap autiņu cenšo darīt pats, un tehniski rokas aug no paraizās puses daudz maz, tikai nepatīk ķerties tādām nezināmām lietām (tas kas to ir reizi izveicis, varēs to izdarīt 10x ātrāk), bet tamdēļ es arī zinu, ka jebkuru tehniska rakstura lietu var taisīt "na otjebisj" kā saka, un var pievilkt/saeļļot katru skrūvīti, akurāti atkabināt visas zashcholkas utt. Un ja tu katru dienu nodarbojies ar to skrūvēšanu (vai jebkuru citu lietu principaa), tad 99% aizvien vairāk parādās vēlme darīt kā minētajā 1. variantā (kā minimums tad, ja neviens neskatās), citādi īsti neredzu problēmu tam, ka kāds skatās uz nagiem kā jūs sakat... Vai ir tomer kādi citi iemesli?! :)
Nezinu. Es saku, ka to vari pats izdarīt un tā kā Inferno teica. paņem 4paku un sovakar pēc darba dod vaļā.
100% piekrītuInferno rakstīja:Ahh, Tu tagad pacēli diezgan sarežģītu un dziļu tēmu.Dj Plosky rakstīja:Es vnk visu ap autiņu cenšo darīt pats, un tehniski rokas aug no paraizās puses daudz maz, tikai nepatīk ķerties tādām nezināmām lietām (tas kas to ir reizi izveicis, varēs to izdarīt 10x ātrāk), bet tamdēļ es arī zinu, ka jebkuru tehniska rakstura lietu var taisīt "na otjebisj" kā saka, un var pievilkt/saeļļot katru skrūvīti, akurāti atkabināt visas zashcholkas utt. Un ja tu katru dienu nodarbojies ar to skrūvēšanu (vai jebkuru citu lietu principaa), tad 99% aizvien vairāk parādās vēlme darīt kā minētajā 1. variantā (kā minimums tad, ja neviens neskatās), citādi īsti neredzu problēmu tam, ka kāds skatās uz nagiem kā jūs sakat... Vai ir tomer kādi citi iemesli?! :)
Tas vienkārši traucē, daudzi ir pieraduši darboties savā nodabā un viņiem nepatīk, kad kāds sēž un skatās, komentē, kaut ko bez apstājas jautā utt. "Na otjebisj" var arī klienta priekšā izdarīt un pateikt, ka tā vajag un citādi nevar, tas jau ir no meistara attieksmes atkarīgs. Parasti jau pedantiska skrūvēšana paprasa daudz vairāk laika, attiecīgi, par to arī var vairāk paprasīt. Viss ir jāizrunā, tos sauc par individuālu pieeju. Klients pasūta muzonu, bet attiecīgi arī par to būs jāsamaksā.
Es pats tagad taisu vienu auto, un "na otjebisj" variantā es būtu varējis viņu vienkārši salikt kaut kā un atdot, pasakot, ka viss ir čotka, bet tagad nāksies arī paberzt rūsu un pametināt, jo sirdsapziņa neļāva ielikt paklāju pa virsu "lieliski apstrādātai" grīdai.
""Na otjebisj" var arī klienta priekšā izdarīt un pateikt, ka tā vajag un citādi nevar" - ja klients neko nerubī, tad jā..
Vēl jau ir tāda lieta, kā custom lietas, tb es zinu, ka man stoiku apšuvumi, piemēram, ir custom taisīti ar podiumiem tam pašam muzonam, un 90%, ka kāds cits ņemot tās nost tās vnk salauzīs, un ja tādu lietu ir salīdinoši daudz, tad visas tās apspriest pirms autiņa nodošanas, lai meistars ņemas "vienatnē",arī ne vienmēr var sanākt.. Mani vairak, piemēram, šāds faktors nomāc, nevis, ka gribētu kko baigi komentēt, ja meistars zin savu darbu un zin kā to darī ar labāko sirdsapziņu, tad ko tur komentēt.. (problēma jau lkm tajā ka sirdsapziņas mum ir dažādas visiem) :)
P.S. Bija gadījums, kad pēc savirzes regulēšanas gandrīz haubi vējstikla nenoķēru (palika uz āķa pateicoties tam, ka nebiju paspējis ieskrieties). Zvanu džekiem prasu "Haubi vērāt?" "Jā" "Dēļ kam?" "Bija interesanti kas par motoru iekšā..." Bļa, kaut vai tos Alpina's shildikus japlēš nost, lai vairs nav interesanti čaļiem.
Tgd katru reizi pārbaudu haubi pat pēc riepu montāžas.
Vēl jau ir tāda lieta, kā custom lietas, tb es zinu, ka man stoiku apšuvumi, piemēram, ir custom taisīti ar podiumiem tam pašam muzonam, un 90%, ka kāds cits ņemot tās nost tās vnk salauzīs, un ja tādu lietu ir salīdinoši daudz, tad visas tās apspriest pirms autiņa nodošanas, lai meistars ņemas "vienatnē",arī ne vienmēr var sanākt.. Mani vairak, piemēram, šāds faktors nomāc, nevis, ka gribētu kko baigi komentēt, ja meistars zin savu darbu un zin kā to darī ar labāko sirdsapziņu, tad ko tur komentēt.. (problēma jau lkm tajā ka sirdsapziņas mum ir dažādas visiem) :)
P.S. Bija gadījums, kad pēc savirzes regulēšanas gandrīz haubi vējstikla nenoķēru (palika uz āķa pateicoties tam, ka nebiju paspējis ieskrieties). Zvanu džekiem prasu "Haubi vērāt?" "Jā" "Dēļ kam?" "Bija interesanti kas par motoru iekšā..." Bļa, kaut vai tos Alpina's shildikus japlēš nost, lai vairs nav interesanti čaļiem.
Tgd katru reizi pārbaudu haubi pat pēc riepu montāžas.
d[-_-]b
kas jamaina ja liek hidro reiku lamatai kurai pat stures pastiprinataja nav? pati reika jaliek suknis virsu ar trubam un viss vai ari stures stienis krustini utt?
Daudz čatrapaku vajadzēs, lai šodien daudzstāveņu pagalmā nomainītu pečku... Parasti skrūvējos laukos, kur ir pieeja visam instrumentam, pacēlājam utt., bet izskatās, ka tur vēl labu laiku netikšu dēļ darba, tāpēc kkā vajadzētu to lietu tepat pa Rīgu atrisināt...māriņš rakstīja:Skaties uz rokā, bet 99% šitie skatītāji uzdod vai nu stulbus jautājumus, jo nesaprot kas notiek vai otrs variants sāk tevi mācīt uz ko mana reakcija ir - Tad ko pats neskrūvēj ja esi tik gudrs.Dj Plosky rakstīja:Es vnk visu ap autiņu cenšo darīt pats, un tehniski rokas aug no paraizās puses daudz maz, tikai nepatīk ķerties tādām nezināmām lietām (tas kas to ir reizi izveicis, varēs to izdarīt 10x ātrāk), bet tamdēļ es arī zinu, ka jebkuru tehniska rakstura lietu var taisīt "na otjebisj" kā saka, un var pievilkt/saeļļot katru skrūvīti, akurāti atkabināt visas zashcholkas utt. Un ja tu katru dienu nodarbojies ar to skrūvēšanu (vai jebkuru citu lietu principaa), tad 99% aizvien vairāk parādās vēlme darīt kā minētajā 1. variantā (kā minimums tad, ja neviens neskatās), citādi īsti neredzu problēmu tam, ka kāds skatās uz nagiem kā jūs sakat... Vai ir tomer kādi citi iemesli?! :)
Nezinu. Es saku, ka to vari pats izdarīt un tā kā Inferno teica. paņem 4paku un sovakar pēc darba dod vaļā.
d[-_-]b
Plosky, tas, ka Tev ir custom apšuvumi ot smth nenozīmē, ka meistars nemācēs noņemt un ir jāvēro darbs. Tāpēc cilvēkiem ir valoda - lai komunicētu, visu var izrunāt un paskaidrot, ja ir kādas īpašas lietas. Ja ir tāda paranoja, tad tiešām labāk skrūvēt pašam
Šis. Man ir bijusi tieši tāda pati situācija. Tik savirzi toreiz pat neuztaisīja, jo "pārāk zems" auto. Bet zem haubes obligāti vajadzēja palīst un galu galā bija aizdomas, ka džeki braukājušies apkārt, jo degvielas par kādiem 10 l mazāk, bet nu tas lai paliek uz viņu sirdsapziņas.Dj Plosky rakstīja: P.S. Bija gadījums, kad pēc savirzes regulēšanas gandrīz haubi vējstikla nenoķēru (palika uz āķa pateicoties tam, ka nebiju paspējis ieskrieties). Zvanu džekiem prasu "Haubi vērāt?" "Jā" "Dēļ kam?" "Bija interesanti kas par motoru iekšā..." Bļa, kaut vai tos Alpina's shildikus japlēš nost, lai vairs nav interesanti čaļiem.
Tgd katru reizi pārbaudu haubi pat pēc riepu montāžas.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Man jau parasti standarta jautājumi. Auto slēdzas pats ciet? Ir kaut kādas apslēptās pogas? Riteņiem ir sektretkas, un ja ir tad kur? Čitā vienreiz ieberzos mainot aķīti Seat Ibiza 2009.g. kaut kāds aftermarket maģis un nebija kods nekur. beigās atkodēj..Inferno rakstīja:Plosky, tas, ka Tev ir custom apšuvumi ot smth nenozīmē, ka meistars nemācēs noņemt un ir jāvēro darbs. Tāpēc cilvēkiem ir valoda - lai komunicētu, visu var izrunāt un paskaidrot, ja ir kādas īpašas lietas. Ja ir tāda paranoja, tad tiešām labāk skrūvēt pašam
Tā, ka jā. Normāli visu izrunā un viss tiks izdarīts, un ja satraucies, tad izdari pats, jo cik saprotu, pats arī vari.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1111
- 1112
- 1113
- 1114
- 1115
- …
- 1297
- chevron_right