Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1125
- 1126
- 1127
- 1128
- 1129
- …
- 1297
- chevron_right
Zelta vārdi! Labākus vārdus par šiem m40 nav pelnījis!Linda rakstīja:Tas ir m40b16, kad viņam kaut kas izbeidzās kā remonts izmaksā vairāk nekā 20eur, Tu viņu met miskastē, tam motoram pat eļļu neatmaksājas mainīt, beigās vēl izrādās, ka sadalene sadilusi utt., Ja Tu saproti, ko dari, tad iespējams mainītu, bet tā kā šis pats lietotājs pirms tam nezināja, kas ir kompensatori un kur viņi atrodas pieļauju, ka meklēs servisa palīdzību. Pirms gadiem trīs servisā, kad vēl nebija ne jausmas, kā tie rokeri vispār izskatās par šitāda motora remontu (rokera maiņu) paņēma 60ls, un brauca tā miskaste labi ja mēnesi pēc tam, piemetot vēl nedaudz var paņemtu is'u un priecāties, ka iet uz priekšu vismaz.seeingman rakstīja: Un vispar cilvekam ir beigts rokeris, kuru var nomainit nonemot varstu vaku, kas jau ir izdarits, kapec srazu jamaina motors? Cik tads rokeris maksa? 5e jauns? Tiesam neatmaksajas remontet? Cik maksa ieswapot m43?
Tam m40 dzenim,maini tu kko vai nemaini tpt vienādi skan,darbojas un neiet
Cik maksā reduktora bukse kompaktam?
Sveiciens visiem svētkos! Man tāda problēma, logus beidzot kupejai esmu sataisījis, sākuši strādāt, bet lai dabūtu vaļā pogu jāspaida 7x, tāpat atpakaļ. Kāds ir saskaries ar šādu problēmu, varbūt var palīdzēt vai iemest kādu video kā to sataisīt. Pogas arī mainīju, tāpat nestrādā kā vajag.
Motoriņš iet uz beigām (logu pacēlāja)!ArnoldsLV rakstīja:Sveiciens visiem svētkos! Man tāda problēma, logus beidzot kupejai esmu sataisījis, sākuši strādāt, bet lai dabūtu vaļā pogu jāspaida 7x, tāpat atpakaļ. Kāds ir saskaries ar šādu problēmu, varbūt var palīdzēt vai iemest kādu video kā to sataisīt. Pogas arī mainīju, tāpat nestrādā kā vajag.
P.S Ieraksti jautājumu sadaļā -Jautājumi!
Kas varētu būt par problēmu, kad braucot ar maziem apgriezieniem mašiina diezgan traki raustās braucot uz priekšu. Bet kā sāk dot virsuu no nulles ar lieliem apgriezieniem tad viss okay. Trakākais ir braucot ar 70 un iemetot piektajā un dodot gāzi virsuu łoti traki sāk raustīties. Dažus brīžus aiziet labi. Dažus vispaar lēnām kust uz priekšu.
Motors 2.5 bez vanoss
Motors 2.5 bez vanoss
Varētu būt, ka gaisu piesūc. Pārbaudi gofru un vai kāda trubiņa nav pušu/nelaiž garām.thekuzmich rakstīja:Kas varētu būt par problēmu, kad braucot ar maziem apgriezieniem mašiina diezgan traki raustās braucot uz priekšu. Bet kā sāk dot virsuu no nulles ar lieliem apgriezieniem tad viss okay. Trakākais ir braucot ar 70 un iemetot piektajā un dodot gāzi virsuu łoti traki sāk raustīties. Dažus brīžus aiziet labi. Dažus vispaar lēnām kust uz priekšu.
Motors 2.5 bez vanoss
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Neta nekur nevaru atrast.varbut kads var palidzet.man e38 automatiskai karbai ellja japielej.ATF bet tur ir vairaki varianti ja nemaldos.kadu ellju vajadzetu m57d30 karbai ?
ar kompatu pa brugji
Degvielas filtrs nevar būt pie vainas?
Var nomainīt,jo kad man bij šādas jaudas svārstības,filtru nomainījām,itkā labāk palika... tas ja runājam par degvielas padeves pozīciju.thekuzmich rakstīja:Degvielas filtrs nevar būt pie vainas?
https://www.zf.com/global/media/zf_medi ... /5HP24.pdf
Šeit būs
Dexron III ATF (realistically Dexron VI ATF), bet vajag mainīt nevis pieliet.
Šeit būs
Dexron III ATF (realistically Dexron VI ATF), bet vajag mainīt nevis pieliet.
Pēdējais labojis Sancix - 28 Dec 2016, 19:57, kopā labots 1 reizi.
labs vakars,ja jau jūs ta noskaņoti naidīgi pret m40b16 tad man ir jautajums,kā jus domajat pirkt citu motoru ar visiem agregātiem un perējo vai paņemt kādu e36 protams ne m40, ejošu bez skates un parlikt,kas bus vieglāk un ērtāk?,un servisu nemeklēšu centīšos paša spēkiem,vienmer ir pirmā reize pašam to izdarīt, tas tiem kas dzima ar motora uzbūves zināšanam un bernudārza diendusas laikā mainija hidrokompensātorus
Pēdējais labojis Markitans - 28 Dec 2016, 19:54, kopā labots 1 reizi.
Un vēlviens jautājums sakarā ar lsd blokki.
Bieži sanāk tā, ka atmetot sajūgu nesamet, vai arī samet un sajūta ir tāda , ka pa tukšo viss aiziet un izdvešas svilpojoša skańa. Sajūta tāda ka viens ritens tik spolē
Reduktoram kautkas pie vainas ?
Bieži sanāk tā, ka atmetot sajūgu nesamet, vai arī samet un sajūta ir tāda , ka pa tukšo viss aiziet un izdvešas svilpojoša skańa. Sajūta tāda ka viens ritens tik spolē
Reduktoram kautkas pie vainas ?
E36 cenas autiņiem redzēji... tu atkal par mazu summu iegūsi m40b16 vai b18,ok,labākajā gadījumā m43 pa pusei beigtu.. Ja uz 6cyl neskaties,tad ņem m42 vai m44 un nezināsi bēduMarkitans rakstīja: labs vakars,ja jau jūs ta noskaņoti naidīgi pret m40b16 tad man ir jautajums,kā jus domajat pirkt citu motoru ar visiem agregātiem un perējo vai paņemt kādu e36 protams ne m40, ejošu bez skates un parlikt,kas bus vieglāk un ērtāk?,un servisu nemeklēšu centīšos paša spēkiem,vienmer ir pirmā reize pašam to izdarīt, tas tiem kas dzima ar motora uzbūves zināšanam un bernudārza diendusas laikā mainija hidrokompensātorus
Sancix rakstīja:https://www.zf.com/global/media/zf_medi ... /5HP24.pdf
Šeit būs
Dexron III ATF (realistically Dexron VI ATF), bet vajag mainīt nevis pieliet.
Paldies.nu man jasaprot vai karba gljuko vai ellja vainiiga.mainit ta pay mqinishu
ar kompatu pa brugji
doma ņemt vienalga cik cilindru ka tik mazāk nojātsvitjazz rakstīja:E36 cenas autiņiem redzēji... tu atkal par mazu summu iegūsi m40b16 vai b18,ok,labākajā gadījumā m43 pa pusei beigtu.. Ja uz 6cyl neskaties,tad ņem m42 vai m44 un nezināsi bēduMarkitans rakstīja: labs vakars,ja jau jūs ta noskaņoti naidīgi pret m40b16 tad man ir jautajums,kā jus domajat pirkt citu motoru ar visiem agregātiem un perējo vai paņemt kādu e36 protams ne m40, ejošu bez skates un parlikt,kas bus vieglāk un ērtāk?,un servisu nemeklēšu centīšos paša spēkiem,vienmer ir pirmā reize pašam to izdarīt, tas tiem kas dzima ar motora uzbūves zināšanam un bernudārza diendusas laikā mainija hidrokompensātorus
Budžets kāds priekš auto iegādes?Markitans rakstīja:doma ņemt vienalga cik cilindru ka tik mazāk nojātsvitjazz rakstīja:E36 cenas autiņiem redzēji... tu atkal par mazu summu iegūsi m40b16 vai b18,ok,labākajā gadījumā m43 pa pusei beigtu.. Ja uz 6cyl neskaties,tad ņem m42 vai m44 un nezināsi bēduMarkitans rakstīja: labs vakars,ja jau jūs ta noskaņoti naidīgi pret m40b16 tad man ir jautajums,kā jus domajat pirkt citu motoru ar visiem agregātiem un perējo vai paņemt kādu e36 protams ne m40, ejošu bez skates un parlikt,kas bus vieglāk un ērtāk?,un servisu nemeklēšu centīšos paša spēkiem,vienmer ir pirmā reize pašam to izdarīt, tas tiem kas dzima ar motora uzbūves zināšanam un bernudārza diendusas laikā mainija hidrokompensātorus
ap 500/600
hvz, es paņemtu kādu normālu m43b18 bez ews, lai nav liek čakars un brauktu laimīgs
nuu, m40 vietā
nuu, m40 vietā
Tev protams lemt,bet es pavaktētu (ko arī daru) kad uzled labs 1.8is (m42 vai vēl labāk m44),līdz 200e ar apkari (tas ir max cena,ja viss chill),un pārējo laistu citās dzelās. Lai pārietu no m40 uz tiem pašiem 6cyl,būs vairāk gemora un lieku izdevumu...summa var nostāties diezgan labā ciparā. Pārējo domā pats! Pie tam ja runājam par 1.8is un 2.0 maz ko jūtīsi (tikai 6cyl skaņu).Markitans rakstīja:ap 500/600
P.S Ja pie tam pats domā swapot,būs jāķeras pie lasāmvielu studēšanas.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1125
- 1126
- 1127
- 1128
- 1129
- …
- 1297
- chevron_right