Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1145
- 1146
- 1147
- 1148
- 1149
- …
- 1297
- chevron_right
63mm vai kkas tuvu tam bija ārējais diametrs.
Salasijos, sadomājos ka jārauj ārā 2.8 jātaisa strokers
bet reāli, ir kāds jaudu mērījis pirms/pēc šīm darbībām? Cik tādam 2.8strokeram reāli ir jaudas pieaugums? To atmaksājas darīt 2.8 dzinējam?
Pirms ko darīt gribas uzzināt (papildus iedvesmai) vai ir jēgas pa naktīm negulēt, braukāt meklēt daļas un būvēt. Vēl līdz sezonai ir laiks
Ja, un saprotu, ka jaudas pieaugumu nevar noteikt, tas katram individuāli,atkarīgs no tā ko dara un tā tālāk. bet nu varbūt kāds ir darījis un var pateikt pie konkrētām darbībām par jaudas pieaugumu
bet reāli, ir kāds jaudu mērījis pirms/pēc šīm darbībām? Cik tādam 2.8strokeram reāli ir jaudas pieaugums? To atmaksājas darīt 2.8 dzinējam?
Pirms ko darīt gribas uzzināt (papildus iedvesmai) vai ir jēgas pa naktīm negulēt, braukāt meklēt daļas un būvēt. Vēl līdz sezonai ir laiks
Ja, un saprotu, ka jaudas pieaugumu nevar noteikt, tas katram individuāli,atkarīgs no tā ko dara un tā tālāk. bet nu varbūt kāds ir darījis un var pateikt pie konkrētām darbībām par jaudas pieaugumu
RPG rakstīja:Salasijos, sadomājos ka jārauj ārā 2.8 jātaisa strokers
bet reāli, ir kāds jaudu mērījis pirms/pēc šīm darbībām? Cik tādam 2.8strokeram reāli ir jaudas pieaugums? To atmaksājas darīt 2.8 dzinējam?
Pirms ko darīt gribas uzzināt (papildus iedvesmai) vai ir jēgas pa naktīm negulēt, braukāt meklēt daļas un būvēt. Vēl līdz sezonai ir laiks
Ja, un saprotu, ka jaudas pieaugumu nevar noteikt, tas katram individuāli,atkarīgs no tā ko dara un tā tālāk. bet nu varbūt kāds ir darījis un var pateikt pie konkrētām darbībām par jaudas pieaugumu
Pārdod to 2.8 un pieliec klāt atlikušo naudu un paņem jau 3.0, tas būs daudz labāk un ērtāk nekā negulēt un būvēt strokeru.
Slidens variants uzbūvējot strokeri zinātu ka viss tur ir čotka. Bet nu lai vienkārši ieliktu 3.0, nezinu, noteikti uz to neparakstītos. Tāpat tam trīslitram jāskatās šālēm,gredzeniem u.t.t. un strokers noteikti lētāk naudas ziņā, darbs daudz, bet pēc tam prieks par rezultātu.
un atceroties kā pirku vienam projektam dzinēju atsevišķi, pat negribas krāmēties. Pārdevējs nepiekrīt ka mērīšu kompresiju jo tā ir laika tērēšana un saka ka ja jau motors rūc, tad tur viss čotka, vienkārši izbesīja un nopirku citur.
un atceroties kā pirku vienam projektam dzinēju atsevišķi, pat negribas krāmēties. Pārdevējs nepiekrīt ka mērīšu kompresiju jo tā ir laika tērēšana un saka ka ja jau motors rūc, tad tur viss čotka, vienkārši izbesīja un nopirku citur.
A no kā var sabūvēt 2.8 strokeri? (cik zinu 2.8l sanāk tikai stock configurācijā )
Finansiāli izdevīgāk m54b30, jaudu arī nav baigi grūti pacelt.
Strokeris kā jau teici - viss svaigs.
Jaudas pieaugums ir jūtams, it īpaši ja būvējot cel cr, portē galvu, sadalenes u.c.
Tas cik daudz jaudas būs tiešā mērā ir atkarīgs no tā cik daudz naudas esi gatavs ieguldīt.
Ja man vēlreiz būtu jāizvēlas - 100% tas būtu strokeris.
Strokeris kā jau teici - viss svaigs.
Jaudas pieaugums ir jūtams, it īpaši ja būvējot cel cr, portē galvu, sadalenes u.c.
Tas cik daudz jaudas būs tiešā mērā ir atkarīgs no tā cik daudz naudas esi gatavs ieguldīt.
Ja man vēlreiz būtu jāizvēlas - 100% tas būtu strokeris.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
3.0 no 2.5, 2.8kasp1js rakstīja:A no kā var sabūvēt 2.8 strokeri? (cik zinu 2.8l sanāk tikai stock configurācijā )
Vairumam jau zināma kombinācija, vajag m50, m52 2.5, 2.8 bloku, galvu, 135mm klaņus m54b30 virzuļus un kloķeni, ja liek 135mm klaņus no bezvanosa, kas ir resnāki un izturīgāki, tad jāpiefrēzē kante cilindra apakšā, lai iegūtu klīrensu. Blokam jāņem nost milimetrs ar kaut ko, lai iegūtu patīkamu CR
Tas jau sanāk 3.0 strokeris, vienalga no kā tās detaļas bija sākotnēji
Man arī tā liekas. Viss atkarīgs par kādu cenu iet tas m43b30. Bet reāli jau tāpat vajag kloķeni un virzuļus.Linda rakstīja: Ja man vēlreiz būtu jāizvēlas - 100% tas būtu strokeris.
viewtopic.php?f=6&t=5098kasp1js rakstīja:Tas jau sanāk 3.0 strokeris, vienalga no kā tās detaļas bija sākotnēji
kadi plusi un minusi ir m52b25 motoram ar b20 galvu? piedava iegadaties gazificetu e39 ar tadu setapu.
Sveiki!
Kāds varētu pastāstīt, kā dabūt nost piķi no mašīnas apakšas? Nopirku e36, un vecais saimnieks visu mašīnas apakšu noklājis ar piķi, vēlos viņu kaut kā dabūt nost, jo doma izmantot cita veida ķīmiju! Tad nu interesē metodes piķa noņemšanai?!
Paldies!
Kāds varētu pastāstīt, kā dabūt nost piķi no mašīnas apakšas? Nopirku e36, un vecais saimnieks visu mašīnas apakšu noklājis ar piķi, vēlos viņu kaut kā dabūt nost, jo doma izmantot cita veida ķīmiju! Tad nu interesē metodes piķa noņemšanai?!
Paldies!
Smilšu strūkla vai arī ļoti daudz ripas fleksim un pacietība.Rimcha rakstīja:Sveiki!
Kāds varētu pastāstīt, kā dabūt nost piķi no mašīnas apakšas? Nopirku e36, un vecais saimnieks visu mašīnas apakšu noklājis ar piķi, vēlos viņu kaut kā dabūt nost, jo doma izmantot cita veida ķīmiju! Tad nu interesē metodes piķa noņemšanai?!
Paldies!
Ļoti daudz ripu,ļoti!Inferno rakstīja:Smilšu strūkla vai arī ļoti daudz ripas fleksim un pacietība.Rimcha rakstīja:Sveiki!
Kāds varētu pastāstīt, kā dabūt nost piķi no mašīnas apakšas? Nopirku e36, un vecais saimnieks visu mašīnas apakšu noklājis ar piķi, vēlos viņu kaut kā dabūt nost, jo doma izmantot cita veida ķīmiju! Tad nu interesē metodes piķa noņemšanai?!
Paldies!
vitjazz rakstīja:Ļoti daudz ripu,ļoti!Inferno rakstīja:Smilšu strūkla vai arī ļoti daudz ripas fleksim un pacietība.Rimcha rakstīja:Sveiki!
Kāds varētu pastāstīt, kā dabūt nost piķi no mašīnas apakšas? Nopirku e36, un vecais saimnieks visu mašīnas apakšu noklājis ar piķi, vēlos viņu kaut kā dabūt nost, jo doma izmantot cita veida ķīmiju! Tad nu interesē metodes piķa noņemšanai?!
Paldies!
Nu skaidrs, bija jau tāda doma, ka vienīgais variants ir slīpēt nost!
Esmu tikai ar špakteļlāpstiņu kasījis un beigās sikumus ar fleksi piepucējis pat neesmu interesejies vai ir citi veidi kā to izdarīt. Par piķošanu vispār kā tādu ir daudz dažādi ticējumi nezinu, es to neatbalstu, it sevišķi ja to dara sēta ar otu brutāli mālejot bez jēdzīgas apstrādes. Jo no pieredzes cilvēki lielas, ai man grīda čotkā jo viss nopiķots, bet kad sāk kko darīt tad saprot, ka viņš brutāli pūst zem tā piķa, jo tur mitrums apakšā. Iemesls kāpēc besī piķisRimcha rakstīja: Kāds varētu pastāstīt, kā dabūt nost piķi no mašīnas apakšas?
RPG rakstīja:Esmu tikai ar špakteļlāpstiņu kasījis un beigās sikumus ar fleksi piepucējis pat neesmu interesejies vai ir citi veidi kā to izdarīt. Par piķošanu vispār kā tādu ir daudz dažādi ticējumi nezinu, es to neatbalstu, it sevišķi ja to dara sēta ar otu brutāli mālejot bez jēdzīgas apstrādes. Jo no pieredzes cilvēki lielas, ai man grīda čotkā jo viss nopiķots, bet kad sāk kko darīt tad saprot, ka viņš brutāli pūst zem tā piķa, jo tur mitrums apakšā. Iemesls kāpēc besī piķisRimcha rakstīja: Kāds varētu pastāstīt, kā dabūt nost piķi no mašīnas apakšas?
Jū, tapēc arī vēlos no šī piķa tikt vaļā, jo zem tā piķa sakrājas mitrums un mašīna pūs vēl vairāk nekā bez piķa, piķis palīdz tikai uz 1 gadu, pēctam ir dirsā!! bet nu būs vien jākasa nost ar fleksi!
Oriģinālo rūpnīcas grubuli nav jēga aiztikt, ja vien viņš nav bojāts.
Tas jā, bet viņš jau minēja ka ex saimnieks piķojisInferno rakstīja:Oriģinālo rūpnīcas grubuli nav jēga aiztikt, ja vien viņš nav bojāts.
Redzēju, es tikai katram gadījumam saku, jo noteikti tādas vietas atradīsies, citādāk čalis izdomās visu grīdu berzt līdz spīdīgam metālam, kas, pa lielam, nemaz nav vajadzīgsRPG rakstīja:Tas jā, bet viņš jau minēja ka ex saimnieks piķojisInferno rakstīja:Oriģinālo rūpnīcas grubuli nav jēga aiztikt, ja vien viņš nav bojāts.
šodien parbaudiju zondi ar multimetru,tukšgaitā rāda 0.85-0.87 volti,bet nav ta kā pulsejošais signāls,(apsilde strāda)tas ir normāli?un vel ko pamanīju,braucot bez zondes apgriezieni nekrīt parsledzot uz neitrāli(krīt apmēram līdz 500,bet ar ieslegto slodzi vel zemāk),bet bez zondes pazud jauda....m42 dzinejs
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1145
- 1146
- 1147
- 1148
- 1149
- …
- 1297
- chevron_right