Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1152
- 1153
- 1154
- 1155
- 1156
- …
- 1297
- chevron_right
Ir. Kompresija visos 14 bar,BET vienā 12. Bet jāmēra vēl,jo atsaucās ka uz auksta darbinājās. Satikos sakarā ar abšuvumiem un piedāvāja no e39 b28. Esmu vēl dziļās pārdomasLawwr rakstīja:ir iespēja iztestēt?
no kā domā ņemt? vecis Vanagos tirgojas ar e39 m52 dzinējiem.
Pa 500 var njemt.
Tas ka vienaa kompresija ir 12,tas nav traki.ja butu 11 un uz leju,tad butu jau hujova
Tas ka vienaa kompresija ir 12,tas nav traki.ja butu 11 un uz leju,tad butu jau hujova
ar kompatu pa brugji
Vispār jau starp cilindriem liela atšķirība skaitas 1bar (ķip maksimāli pieļaujam starpība). un tur jau ir divi un nevajag skatīties tik pozitīvicipruss18 rakstīja:Pa 500 var njemt.
Tas ka vienaa kompresija ir 12,tas nav traki.ja butu 11 un uz leju,tad butu jau hujova
kas ir ar pravotku, vis der 1:1 liekot uz e36?
Nekas neder.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Ir kāds kam ir instrumenti -kompresijas mērītājs,kompis lai var veikt motora diagnostiku. PM ar cenu.
Piekrītu, ja visos ir 14 un vienā ir 12, tad nekā laba tur nav, maksimālā atšķirība starp blakus podiem ir 1 bar. Loģiski, ka no B28 ar izdilušiem podiem un kurš rūc pateicoties goda vārdam nevar gaidīt lieliskus rādītājus, bet 500-600 tur vairs nav par ko prasīt.
3 podā ir tie 12 barInferno rakstīja:Piekrītu, ja visos ir 14 un vienā ir 12, tad nekā laba tur nav, maksimālā atšķirība starp blakus podiem ir 1 bar. Loģiski, ka no B28 ar izdilušiem podiem un kurš rūc pateicoties goda vārdam nevar gaidīt lieliskus rādītājus, bet 500-600 tur vairs nav par ko prasīt.
vitjazz rakstīja: 3 podā ir tie 12 bar
Atlajst sajmi! metams tas dzinējs un ne jau mašīnā metams.
Bez dzinēja remonta nav jēgas tādu likt iekšā.
Piekrītu, bet ko Tu taisies tam alumīnija blokam remontēt?RPG rakstīja:vitjazz rakstīja: 3 podā ir tie 12 bar
Atlajst sajmi! metams tas dzinējs un ne jau mašīnā metams.
Bez dzinēja remonta nav jēgas tādu likt iekšā.
Ieliet eļļu trešajā cilindrā un mērot būs kompresija
bet nu apskatīties gredzenu stāvokli jau nenāktu par sliktu
bet nu apskatīties gredzenu stāvokli jau nenāktu par sliktu
Pēdējais labojis RPG - 03 Feb 2017, 21:57, kopā labots 1 reizi.
Cilvēks kas nepamerītu kompresiju brauktu vēl ilgi un dikti Čomam 2.3 acordam 4cly dzinējā kompresija bija īstos skaitļus nepateikšu bet 11.10.7.9 kautkas ap tādiem skaitļiem visu vasaru un rudenī brutāli spīdzināja to hondu tika pat var teikt ar sausu karteri gāzēts un gāja apmēram kā vidējs 2.5 bet gals tam motoram pienāca kad izspieda 217km/h tieši tajā brīdī beidzās degviela un kautkas detoneja plus vēl kādu nedēļu braukāja uz trim katliem.Inferno rakstīja:Piekrītu, bet ko Tu taisies tam alumīnija blokam remontēt?RPG rakstīja:vitjazz rakstīja: 3 podā ir tie 12 bar
Atlajst sajmi! metams tas dzinējs un ne jau mašīnā metams.
Bez dzinēja remonta nav jēgas tādu likt iekšā.
Tas ir viens stāsts, viens gadījums. Tā, kā ar mašinām draudzējos jau gadus 10, tad neņemtu nepārbaudītu dzinēju. Var jau viņš iet un iet kā teici, bet var būt tā, ka nopērc un viņs uzreiz atdod galus.
Gribētu redzēt kā tu samaksā par dzinēju +500e un pietiktu ka saimnieks saka ka viss zborā un ies mhm kā tad
Gribētu redzēt kā tu samaksā par dzinēju +500e un pietiktu ka saimnieks saka ka viss zborā un ies mhm kā tad
Pēdējais labojis RPG - 03 Feb 2017, 22:02, kopā labots 1 reizi.
Protams, ka var braukt, pat diezgan normāli var braukt. Es pats neesmu pārliecināts, ka manai lamatai visos podos ir normāla kompresija Bet es runāju par to, ka par motoru, kuram nav normālas kompresijas visos podos, nav vērts maksāt tirgus cenu, tāda 2.8 cena ir apkares cena+metāla cena par kluci un viss, pārdot tādu pa 600-700 jau ir naturāls uzmetiens un svimpja gājiens. 2.8 nemaksā 700 tikai tāpēc, ka tas ir 2.8 un pohuj kādā stāvoklī.
Personīgi es nekad saviem auto pat nesmu mērījis kompresiju bet dzinēji ir bijusi visādi gan klabosi grabosi kompaktam vispār motors pie rpm tā grabeja un karteri bija metāla skaidiņas bet iet vēl tagat. Cik spriežu pēc vitjazz postiem tad pedantisks cilvēks un ņems tikai tiešām ja zinas ka cotka viss arī pārdevis esmu kādus 5 dzinējus neviens pat nekad nebija testējis un merijis kautko
Viss atkarīgs no dzinēja tilpuma, cenas un mērķa, kādam tas paredzēts (tb. cik ilgi tiks braukts un kā uzturēts). Ja pērc sūdu par attiecīgu cenu un taisies viņu tupa nokaut, tad loģiski, ka pie dirsas kāda viņam kompresija, ka tik rūc
Pērkot kādu dzinēju parasti principa pēc prasu par kompresījas mērīšanu, ja pasaka ka nevar, tad nemaz neskatos. Nu ja man tagad piedāvātu b28 dzinēju ar apkari par 100e, tad arī noteikti viņam nemērītu neko, bet ja 500e un vairāk tad gan.
Nu redzi, te jau ir tā atšķirība, tu brauc ar klabošiem dzinējiem. Man personīgi riebjas braukt ar auto, kurš grab un klab
Nu redzi, te jau ir tā atšķirība, tu brauc ar klabošiem dzinējiem. Man personīgi riebjas braukt ar auto, kurš grab un klab
Latvijā maksā Tāpat kā sapuvis 316 ar 2.8 - 2kInferno rakstīja:2.8 nemaksā 700 tikai tāpēc, ka tas ir 2.8 un pohuj kādā stāvoklī.
Jā, tirgus pie mums ir sapists, bet neko darīt, tādā valstī dzīvojam. Kamēr atradīsies cilvēki, kuri ir gatavi par nojātiem 2.8 maksāt 700e un par 2.5 kolektoru 120e, tikmēr torgaši un šrotisti tās detaļas arī tirgos pa tādām cenām. Kā saka, ir aitas - ir cirpēji. 700-800e vispār ir stipri neadekvāts cipars par parasto 2.8, ņemot vērā to, ka pa 300-400e (vismaz kādreiz varēja, tagad neesmu pētījis) jau var paņemt M52 dubļuvanosu vai M54B22/B25, kurš iet daudz labāk un swapojas gandrīz bez jebkāda čakara. Piemet vēl sotaku un paņem B30, kuram ir stipri lielāks potenciāls.KA-91 rakstīja:Latvijā maksā Tāpat kā sapuvis 316 ar 2.8 - 2kInferno rakstīja:2.8 nemaksā 700 tikai tāpēc, ka tas ir 2.8 un pohuj kādā stāvoklī.
800eur m54b30 swaps ar visu apkari veel var saprast jaa
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1152
- 1153
- 1154
- 1155
- 1156
- …
- 1297
- chevron_right