Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1188
- 1189
- 1190
- 1191
- 1192
- …
- 1297
- chevron_right
Benzina dzinejsSendijs rakstīja:Kāds ir iemesls ka ataisot eļas korķis smird pēc benzīna?
Nav tā bijis nevienam auto!Vladlen rakstīja:Benzina dzinejsSendijs rakstīja:Kāds ir iemesls ka ataisot eļas korķis smird pēc benzīna?
Tas ir normāli?
ir kādi mīnusi amputējot karstuma aizsargu virs pēdējā bunduļa?
Nav. Man vispār neviena karstumizolācija nav un nekādu problēmu.
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Tikai minējums, un moš tā nav, bet varbūt ir missfire kādā cilindrā, un ir nodiluši kompresijas gredzeni, un bedzīna tvaiki iekļūst blokā, bet man liekas nevajadzētu uztraukties, kamēr vien eļļa pati pa sevi izskatās veselīgi.Sendijs rakstīja:Kāds ir iemesls ka ataisot eļas korķis smird pēc benzīna?
- ikey07
Bija daudz misfir, nezināju ko jau darīt. Šodien nomainīju sveces, pīpītes, eļu. Misfire pazuda. Cerams arī eļa pēc benzīna beigs smirdēt.ikey07 rakstīja:Tikai minējums, un moš tā nav, bet varbūt ir missfire kādā cilindrā, un ir nodiluši kompresijas gredzeni, un bedzīna tvaiki iekļūst blokā, bet man liekas nevajadzētu uztraukties, kamēr vien eļļa pati pa sevi izskatās veselīgi.Sendijs rakstīja:Kāds ir iemesls ka ataisot eļas korķis smird pēc benzīna?
Ir kads jaucis un tirijis kartera ventilacijas varstu m43 motoram? Kaa to labak izdariit? Kad pievienoju trubinju pie vinja eljas spiediens momentali pazuud un nevar motora korki ataisiit tatad vakums rodas.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
uz m52 var uzlikt m50 motora kronšteinus? Kāda starpība viņu vidū ir?
Ziemă salonā būs siltāk.australia rakstīja:ir kādi mīnusi amputējot karstuma aizsargu virs pēdējā bunduļa?
Var, tur 1 caurumu vajadzeja mazliet palielinatvitjazz rakstīja:uz m52 var uzlikt m50 motora kronšteinus? Kāda starpība viņu vidū ir?
Tas kaut kā stiprību neietekmē tomēr?Vladlen rakstīja:Var, tur 1 caurumu vajadzeja mazliet palielinatvitjazz rakstīja:uz m52 var uzlikt m50 motora kronšteinus? Kāda starpība viņu vidū ir?
Vairak ietekme 20gadigie kronstejni uz tovitjazz rakstīja:Tas kaut kā stiprību neietekmē tomēr?Vladlen rakstīja:Var, tur 1 caurumu vajadzeja mazliet palielinatvitjazz rakstīja:uz m52 var uzlikt m50 motora kronšteinus? Kāda starpība viņu vidū ir?
Nu tas gan,piekrītu!
Ha, man ir sedans. Bagūzī būs siltāk.ElvijsR rakstīja:Ziemă salonā būs siltāk.australia rakstīja:ir kādi mīnusi amputējot karstuma aizsargu virs pēdējā bunduļa?
Bet maybe kondensāts veidojas, hz. Izolācija tāda sagurusi anyway un pūdē būri. Aizvāks un tad jau manīs.
Aizvācu savu un nekas sliktāk nebij,ne tunelis karstāks bija,ne kādas citas blakusparādības
iesakiet kādu, kas var veco vītni pusasij novirpot nost un uzgriezt jaunu.
Liekot iekšā e39 m52 motoru iekš e36, uz vecajiem e39 motora kronšteiniem motors neuzgulsies?
Nē, vajag e36 kronšteinus.vitjazz rakstīja:Liekot iekšā e39 m52 motoru iekš e36, uz vecajiem e39 motora kronšteiniem motors neuzgulsies?
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1188
- 1189
- 1190
- 1191
- 1192
- …
- 1297
- chevron_right