Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1192
- 1193
- 1194
- 1195
- 1196
- …
- 1297
- chevron_right
Izņemt laukā to mehānismu nav nekāds 2 minūšu darbsDj Plosky rakstīja:Varbut kāds bija saskāries - gļuko vadītāja durvju slēdzene, verot vaļā ar centrālo bieži vien vadītāja ruvis paliek ciet, pašam japarauj augšā puļķis (ar atsēg vadītāja durvis nevar atvērt jau kopš autiņa iegādes, tikai aizvērt (fiziski nevar pagriest atslēgu uz vajadzīgo pusi)!
Tā būtu pus bēda, jo pāris reizes bija tā, ka arī puļķa paraušana augšā arī neko nedod (to vienkārši teiksim tā nevar pacelt uz augšu, pavelc uz augšu un viņš nolaižas uz leju, nepaliekot tipa atvērtā režīmā). Tad pēc kādas dienas divām durvis pašas no pults atveras. Kkas ķīlē mehāniski vai var būt arī problēmas elektriskajā pusē?
Kā jau visiem, ir mehāniskā daļa un ir elektroniskā (melnā plastmasas kastīte, kas kustina atslēgu un klausās puļķa pozīciju).
ja tev neļauj uzraut puļķi uz augšu, tad grūti pateikt. rūsa mehānismā ķīlē diezgan konstanti, šaize elektromehānismā var būt sākumā diezgan random, jo tur ir plastmasi.
Man bija ļoti līdzīga problēma. Nomainot augstāk redzamo mehānismu (aktuatoru?) problēma pazuda un vairs nav atgriezusies.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Vispār jā! Tā ir kad brauc ar nepareiziem diskiem..kars rakstīja:No nepareizā gala risini problēmu
Vietā nav ko paņemt
Sveiki. Manam 1.8is 1994 gada derētu svečvadi kas pirkti priekš 1994 gada 1.6i kompakta? No m43 uz m42
Tagad stāv 3.15 type 188 reduktors. Viņa vietā derēs mazais type 168 reduktors neko citu nemainot?
kad es mainīju vidējo bloķi pret mazo, vajadzēja mazās pusasis likt, un daļu no kardāna.
Kur atjaunot pulējumu un krāsojumu oriģinālajiem Style 24 diskiem? Visiem kam vaicāju, neviens nevar uzpulēt zvaigžņu priekšas un nokrāsot malas. Ja ir kāds info, lūdzu padalieties PM. Forumā esmu reti.
Pēdējais labojis eecis - 15 Apr 2017, 15:39, kopā labots 1 reizi.
Te jāvēršas pie disku guruu KristapsA
Cik aptuveni maksā vienu druvju pārkrāsošana, rūsas nav, tikai krāsa nosista? Krāsa nav nekas īpašs.
70eur-zzhurka- rakstīja:Cik aptuveni maksā vienu druvju pārkrāsošana, rūsas nav, tikai krāsa nosista? Krāsa nav nekas īpašs.
m43 vadi ir stipri īsāki nekā m42is paredzētie...un m42 vadi iet zem vārstu vāka plastmasas un ir 90 grādu leņķī....DooH` rakstīja:Sveiki. Manam 1.8is 1994 gada derētu svečvadi kas pirkti priekš 1994 gada 1.6i kompakta? No m43 uz m42
derēt jau der, ja tev netraucē ka m42 vārstu vākam nevarēs izlikt plastmasas aizsargu, izskatīsies pabriesmīgi.
manā skatījumā tas būtu pagaidu bezizejas variants braukšanai, kamēr atrodi īstos svečvadus
Pusasis ar flaņčiem neder no vidējā reduktora?Lawwr rakstīja:kad es mainīju vidējo bloķi pret mazo, vajadzēja mazās pusasis likt, un daļu no kardāna.
Kur jums TAAS kosmosa cenas kur juus visi dzīvojat uz kuggaRiks* rakstīja:70eur-zzhurka- rakstīja:Cik aptuveni maksā vienu druvju pārkrāsošana, rūsas nav, tikai krāsa nosista? Krāsa nav nekas īpašs.
Kas tad ir NEkosmoss?Salveens rakstīja:Kur jums TAAS kosmosa cenas kur juus visi dzīvojat uz kuggaRiks* rakstīja:70eur-zzhurka- rakstīja:Cik aptuveni maksā vienu druvju pārkrāsošana, rūsas nav, tikai krāsa nosista? Krāsa nav nekas īpašs.
[/quote][/quote][/quote]Riks* rakstīja:Kas tad ir NEkosmoss?Salveens rakstīja:Kur jums TAAS kosmosa cenas kur juus visi dzīvojat uz kuggaRiks* rakstīja:[quote="-zzhurkaCik aptuveni maksā vienu druvju pārkrāsošana, rūsas nav, tikai krāsa nosista? Krāsa nav nekas īpašs.quote]
70eur
Paļubomu 10€ par depo flakonu un skoču.
vienas detaļas nokrārošana maxā 100e +/- (darbs+ materiāli), visus šitos raudātājus ,kam 70 e pa detaļu liekās kosmoss vajadzētu aizūtit uz kādu auto krāsošanas iestādi pastrādāt
nu tad tu apiss sewi un citus durvis ir mazakas nekaa parsegs un vienaadu sumu prasiit Man taisa pa 40 un kvalitaate man poh varat jau maxaat kaut 10000+/-erviins rakstīja:vienas detaļas nokrārošana maxā 100e +/- (darbs+ materiāli), visus šitos raudātājus ,kam 70 e pa detaļu liekās kosmoss vajadzētu aizūtit uz kādu auto krāsošanas iestādi pastrādāt
taga man krasosana spaarni ielikshu bildi kad riit savaakshu
Vēlams ar tuvplānu un iespēju novērtēt atspulgu
Vasja garaza moska kraso par 40e
Man cotka krasojot kompaktam sparnus vien matrealos aizgaja 45e
Man cotka krasojot kompaktam sparnus vien matrealos aizgaja 45e
Skaidrs, paldies par idejām!australia rakstīja:Izņemt laukā to mehānismu nav nekāds 2 minūšu darbsDj Plosky rakstīja:Varbut kāds bija saskāries - gļuko vadītāja durvju slēdzene, verot vaļā ar centrālo bieži vien vadītāja ruvis paliek ciet, pašam japarauj augšā puļķis (ar atsēg vadītāja durvis nevar atvērt jau kopš autiņa iegādes, tikai aizvērt (fiziski nevar pagriest atslēgu uz vajadzīgo pusi)!
Tā būtu pus bēda, jo pāris reizes bija tā, ka arī puļķa paraušana augšā arī neko nedod (to vienkārši teiksim tā nevar pacelt uz augšu, pavelc uz augšu un viņš nolaižas uz leju, nepaliekot tipa atvērtā režīmā). Tad pēc kādas dienas divām durvis pašas no pults atveras. Kkas ķīlē mehāniski vai var būt arī problēmas elektriskajā pusē?
Kā jau visiem, ir mehāniskā daļa un ir elektroniskā (melnā plastmasas kastīte, kas kustina atslēgu un klausās puļķa pozīciju).
ja tev neļauj uzraut puļķi uz augšu, tad grūti pateikt. rūsa mehānismā ķīlē diezgan konstanti, šaize elektromehānismā var būt sākumā diezgan random, jo tur ir plastmasi.
d[-_-]b
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1192
- 1193
- 1194
- 1195
- 1196
- …
- 1297
- chevron_right