Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1231
- 1232
- 1233
- 1234
- 1235
- …
- 1297
- chevron_right
SS vienu bridi staveja e46 sedans melns 3.0 prieks street sagatavots. Kads zin kur sis auto ir aizgajis ?
Kaads varbuut zin oem kodu peec kura var pasuutiit starterim bendiku prieks m52b20 motora (96 gada), nedeelas nogalee nobildeeju bet bilde tik tragiskaa sanaaca ka nevaru pagaidaam atrast pee vina neko, vienkaarsi saubos ka izdziivos liidz nedeelas beigaam, tapeec buutu loti labi ja kaadam buutu noderiiga infa, un protams varbuut kaads var piedaavaat par labu ciparu
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
EJANSONS?Tautudels rakstīja:SS vienu bridi staveja e46 sedans melns 3.0 prieks street sagatavots. Kads zin kur sis auto ir aizgajis ?
ir pie manisTautudels rakstīja:SS vienu bridi staveja e46 sedans melns 3.0 prieks street sagatavots. Kads zin kur sis auto ir aizgajis ?
Sveiki varbūt kāds zinās. Ir problēma ar jaudu, lēnu ceļ aukšā apgriezienus, dzinējs M50B25 vanus. Tika slēgts pie kompja, rādija kad neiet viens no detonācijas devējiem, citu kļūdu nebī. Vai dēļ tā detonācijas devēja var pazust jauda?
lauriitsn rakstīja:Sveiki varbūt kāds zinās. Ir problēma ar jaudu, lēnu ceļ aukšā apgriezienus, dzinējs M50B25 vanus. Tika slēgts pie kompja, rādija kad neiet viens no detonācijas devējiem, citu kļūdu nebī. Vai dēļ tā detonācijas devēja var pazust jauda?
Vanus
Ja var, bet 95% problema ne tikaj delj ta deveja
kupejas remontsliekšņus kur dabūt? Visur tikai 4durniekiem... Vai tomēr nav opciju un jāpārtaisa no tiem?
Sedana slieksni tik bik garāki prieksā bet ta der ideāli.ROYALTY rakstīja:kupejas remontsliekšņus kur dabūt? Visur tikai 4durniekiem... Vai tomēr nav opciju un jāpārtaisa no tiem?
ROYALTY rakstīja:kupejas remontsliekšņus kur dabūt? Visur tikai 4durniekiem... Vai tomēr nav opciju un jāpārtaisa no tiem?
Kupejaam nav rem sliekshnju.jataisa vien no sedan
ar kompatu pa brugji
lauriitsn rakstīja:Sveiki varbūt kāds zinās. Ir problēma ar jaudu, lēnu ceļ aukšā apgriezienus, dzinējs M50B25 vanus. Tika slēgts pie kompja, rādija kad neiet viens no detonācijas devējiem, citu kļūdu nebī. Vai dēļ tā detonācijas devēja var pazust jauda?
-20hp jo tev ir vanus nevis vanos
Un hz ko jus vecam motronicam gribat pie pc redzēt
Un nē, uz to devēju vińam pajāt
Kur var iegadaties B tipa numura zimju turētāju? Tas ir tas jaunais tips 280 x 200 mm .
-20hp jo tev ir vanus nevis vanos
Un hz ko jus vecam motronicam gribat pie pc redzēt
Un nē, uz to devēju vińam pajāt[/quote]
Jā bet kas vēl tur var čakarēt prātu? sveces ir uzliktas jaunas NGK, lambda jauna, gaisa massas mērītājs tika likts no cita motora, kompresija + - visos cilindros vienāda. kā jaudas nav tā nav.
Un hz ko jus vecam motronicam gribat pie pc redzēt
Un nē, uz to devēju vińam pajāt[/quote]
Jā bet kas vēl tur var čakarēt prātu? sveces ir uzliktas jaunas NGK, lambda jauna, gaisa massas mērītājs tika likts no cita motora, kompresija + - visos cilindros vienāda. kā jaudas nav tā nav.
Gaisu piesūc. Sāc ar GMM un droseles gofras pārbaudi, tukšgaitas trubiņas pārbaudi un pēc tam jau var sākt mainīt blīves.lauriitsn rakstīja:-AF- rakstīja:-20hp jo tev ir vanus nevis vanos
Un hz ko jus vecam motronicam gribat pie pc redzēt
Un nē, uz to devēju vińam pajāt
Jā bet kas vēl tur var čakarēt prātu? sveces ir uzliktas jaunas NGK, lambda jauna, gaisa massas mērītājs tika likts no cita motora, kompresija + - visos cilindros vienāda. kā jaudas nav tā nav.
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Kādi plusi un mīnusi ir likt špiļkas(studs) stock skrūvju vietā?
Viņas nav vieglāk salauzt vai arī tur viss atkarīgs no materiāla?
Viņas nav vieglāk salauzt vai arī tur viss atkarīgs no materiāla?
neliec enģeļus
Ja kvalitatīvi uzliek, tad diez vai ka vieglāk salauzt. Pluss, manuprāt, ka ātrāk un vieglāk nomainīt diskus. Pajautā lietotājam LZ-222, viņš savai kupejai pārtaisīja uz špiļkām.Krabiz rakstīja:Kādi plusi un mīnusi ir likt špiļkas(studs) stock skrūvju vietā?
Viņas nav vieglāk salauzt vai arī tur viss atkarīgs no materiāla?
Pērkot motoru precīzāk m52b28 ko skatīties lai nejiegrāptu pirmo nodzīto motoru, saprotu tikai to kad motorā neielīdīsi,
Kas ir tie sīkumi kam vaig pievērst uzmanību lai saprastu kad ir dzīvīgs,
Kompresija, motora elpošana, kartera ventilācija ko vēl āskatās?
Kas ir tie sīkumi kam vaig pievērst uzmanību lai saprastu kad ir dzīvīgs,
Kompresija, motora elpošana, kartera ventilācija ko vēl āskatās?
Un kāda ir normāla cena m52b28 ko var prasīt par šādu motoru pilnā swapā
Es jau teiktu, ka galvenais ir pielikt pie kompja un nomērīt kompresiju, kā arī vizuāli nopētīt lai neizskatās nomocīts un nopuņķojies. Tas gan, motorā jau neielīdīsi lai saprastu kas tur notiek. Prasa par m52b28 parasti 500 - 600 eiro.kaspissd66 rakstīja:Pērkot motoru precīzāk m52b28 ko skatīties lai nejiegrāptu pirmo nodzīto motoru, saprotu tikai to kad motorā neielīdīsi,
Kas ir tie sīkumi kam vaig pievērst uzmanību lai saprastu kad ir dzīvīgs,
Kompresija, motora elpošana, kartera ventilācija ko vēl āskatās?
Instagram-> https://www.instagram.com/rrrichus/
Facebook-> https://www.facebook.com/rihards.jostsons
Facebook-> https://www.facebook.com/rihards.jostsons
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1231
- 1232
- 1233
- 1234
- 1235
- …
- 1297
- chevron_right