Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- …
- 1297
- chevron_right
Atgaisoju pēc forumā rakstītās pamācības,gaisa it kā nav, siltāku gaisu pūš tikai tad kad iedod vairāk riekstā. Tā visu laiku remdens.whitewater rakstīja:Problēma, motora temperatūra uzsilst lidz darba temperatūrai, bet pecka tikai remdenu gaisu puš. Kas varētu būt pie vainas? Termostats? Vai kaut kas cits?
Tosols arī it kā nezūd, lai gan daudz neesmu nobraucis.
Tad ūdenssūknis mierīgs?
Kas tās par vārsta gumijām?
Tātad esmu saskāries ar pamatīgu problēmu un interesē varbūt kādam kas līdzīgs ir gadījies vai ir dzirdēts par ko tādu motors m50b20 vanos
Lieta sekojoša iepriekš bija kā aukstāks laiks tā grūti pielaist, kad pielaiž kamēr motors nav darba temp ap 2,5k rpm sāk šaut izpūtejā, uzsilstot nedaudz tas pats joks pie 3 ar kapeikām rpm. Kad uzsilst viss daudz maz paliek labi.
šodien jau pa visam traki bija. Vakar nevarēju pielaist tāpēc vakarā iestūmu siltā garāžā, no rīta pieleca bez problēmām, sāku braukt no sākumā nevar 2,5 dabūt vēlāk jau tālāk par ~1,7 netiek un brīvgaitā slāpst nost kad uzsila darba temp jau varēja uzkāpināt līdz 2,5+ pēc neilga laika jau līdz kādam 4k bet tik un tā galā šaudījās apstājos uzpīpēt un pēctam jau viss pēkšņi kārtībā un var dabūt līdz pat ierobezotajam.
Pie kompja slēgts un neuzmet kļūdas, atvienojot Gmm sāk nevienmerugi strādāt tāpēc ras ar laikam nebūs pie vainas sveces+ degvielas filtrs + gaisa filtrs aptuveni pirms 15+ k nomainīts.
Sajūta tāda ka visu laiku aizlej.
Kādas idejas?
Lieta sekojoša iepriekš bija kā aukstāks laiks tā grūti pielaist, kad pielaiž kamēr motors nav darba temp ap 2,5k rpm sāk šaut izpūtejā, uzsilstot nedaudz tas pats joks pie 3 ar kapeikām rpm. Kad uzsilst viss daudz maz paliek labi.
šodien jau pa visam traki bija. Vakar nevarēju pielaist tāpēc vakarā iestūmu siltā garāžā, no rīta pieleca bez problēmām, sāku braukt no sākumā nevar 2,5 dabūt vēlāk jau tālāk par ~1,7 netiek un brīvgaitā slāpst nost kad uzsila darba temp jau varēja uzkāpināt līdz 2,5+ pēc neilga laika jau līdz kādam 4k bet tik un tā galā šaudījās apstājos uzpīpēt un pēctam jau viss pēkšņi kārtībā un var dabūt līdz pat ierobezotajam.
Pie kompja slēgts un neuzmet kļūdas, atvienojot Gmm sāk nevienmerugi strādāt tāpēc ras ar laikam nebūs pie vainas sveces+ degvielas filtrs + gaisa filtrs aptuveni pirms 15+ k nomainīts.
Sajūta tāda ka visu laiku aizlej.
Kādas idejas?
Izklausaas peec lidziigas problemas kaa man bij ar kupeju. Kautkur, kautkas nepatika vinjam un neparsuuca degvielu no shofera puses baakas uz blakus sedetaja pusi lai padotu talaak. Arii nebij apgriezieni, bisk motors skaudijaas un vnk slaapa nost.
Ieliku velvienu suukni shofera pusee lai parsuuc uz blakus sedetaja pusi un viss stradaa bez problemaam.
Gadijumaa neparadaas tev shii problema kad baakaa ir zem 15l degvielas?
Ieliku velvienu suukni shofera pusee lai parsuuc uz blakus sedetaja pusi un viss stradaa bez problemaam.
Gadijumaa neparadaas tev shii problema kad baakaa ir zem 15l degvielas?
Powered by Minhauzens!
Nē, neatkarīgi no degvielas daudzuma. Siltā laikā vsp nekādu problēmu.
Varbūt vēl kādam ir kādas idejas?JozziX rakstīja:Tātad esmu saskāries ar pamatīgu problēmu un interesē varbūt kādam kas līdzīgs ir gadījies vai ir dzirdēts par ko tādu motors m50b20 vanos
Lieta sekojoša iepriekš bija kā aukstāks laiks tā grūti pielaist, kad pielaiž kamēr motors nav darba temp ap 2,5k rpm sāk šaut izpūtejā, uzsilstot nedaudz tas pats joks pie 3 ar kapeikām rpm. Kad uzsilst viss daudz maz paliek labi.
šodien jau pa visam traki bija. Vakar nevarēju pielaist tāpēc vakarā iestūmu siltā garāžā, no rīta pieleca bez problēmām, sāku braukt no sākumā nevar 2,5 dabūt vēlāk jau tālāk par ~1,7 netiek un brīvgaitā slāpst nost kad uzsila darba temp jau varēja uzkāpināt līdz 2,5+ pēc neilga laika jau līdz kādam 4k bet tik un tā galā šaudījās apstājos uzpīpēt un pēctam jau viss pēkšņi kārtībā un var dabūt līdz pat ierobezotajam.
Pie kompja slēgts un neuzmet kļūdas, atvienojot Gmm sāk nevienmerugi strādāt tāpēc ras ar laikam nebūs pie vainas sveces+ degvielas filtrs + gaisa filtrs aptuveni pirms 15+ k nomainīts.
Sajūta tāda ka visu laiku aizlej.
Kādas idejas?
Tur problēmas var būt simtiem ! Gofra, Sveces, Gaisa masas mērītājs, Sveč vadi, Zonde, Vakuuma trubiņas. Izdevīgāk aizbrauc uz Diagnostiku, lai pieliek pie kompja un paskatās kļūdas būs daudz izdevīgāk nekā minēt un mainīt visu pēc kārtas kamēr iet !JozziX rakstīja:Tātad esmu saskāries ar pamatīgu problēmu un interesē varbūt kādam kas līdzīgs ir gadījies vai ir dzirdēts par ko tādu motors m50b20 vanos
Lieta sekojoša iepriekš bija kā aukstāks laiks tā grūti pielaist, kad pielaiž kamēr motors nav darba temp ap 2,5k rpm sāk šaut izpūtejā, uzsilstot nedaudz tas pats joks pie 3 ar kapeikām rpm. Kad uzsilst viss daudz maz paliek labi.
šodien jau pa visam traki bija. Vakar nevarēju pielaist tāpēc vakarā iestūmu siltā garāžā, no rīta pieleca bez problēmām, sāku braukt no sākumā nevar 2,5 dabūt vēlāk jau tālāk par ~1,7 netiek un brīvgaitā slāpst nost kad uzsila darba temp jau varēja uzkāpināt līdz 2,5+ pēc neilga laika jau līdz kādam 4k bet tik un tā galā šaudījās apstājos uzpīpēt un pēctam jau viss pēkšņi kārtībā un var dabūt līdz pat ierobezotajam.
Pie kompja slēgts un neuzmet kļūdas, atvienojot Gmm sāk nevienmerugi strādāt tāpēc ras ar laikam nebūs pie vainas sveces+ degvielas filtrs + gaisa filtrs aptuveni pirms 15+ k nomainīts.
Sajūta tāda ka visu laiku aizlej.
Kādas idejas?
Kā jau rakstīju pie kompja slēdzu - kļūdas nav. Sveces + filtri mainīti pirms nedaudz vairāk kā 15,000km. Svečvadu nav. Vakuuma trubiņas + gofra vizuāli ok, pietam ja problēma būtu tajās problēmām vajadzētu būt patatāvīgām nevis ar laiku pazustRiccijs rakstīja: Tur problēmas var būt simtiem ! Gofra, Sveces, Gaisa masas mērītājs, Sveč vadi, Zonde, Vakuuma trubiņas. Izdevīgāk aizbrauc uz Diagnostiku, lai pieliek pie kompja un paskatās kļūdas būs daudz izdevīgāk nekā minēt un mainīt visu pēc kārtas kamēr iet !
domaju ka pats suuknis bendz suknis varetu sadus trikus izraisit.
ja ir iespeja iemet citu, deres no visiem bendzina e36.
ja ir iespeja iemet citu, deres no visiem bendzina e36.
...
Radās vēlviens jautājums. Vai pastāv iespēja ka zondei nestrādā apsilde, bet par to nav izmesta kļūda?
Vnk iepriekš jau bija par to radusies aizdoma, un tagad kad bija atvienots aķis varbūt ir sanācis kkā saputrot to zondes adoptāciju?
Vnk iepriekš jau bija par to radusies aizdoma, un tagad kad bija atvienots aķis varbūt ir sanācis kkā saputrot to zondes adoptāciju?
Ja nestrādā apsilde, zonde esot jāmaina.
un zonde nafig nav jāadoptē
ir šeit kāds ar pieeju precīzai frēzei, cnc?
vajag detaļā izveidot precīzu \/iegriezumu 30 grādu lenķī.
materiāls gana paciets.
sīkāk PM!
vajag detaļā izveidot precīzu \/iegriezumu 30 grādu lenķī.
materiāls gana paciets.
sīkāk PM!
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Bet vai tiek izmesta kļūda par to?Ginekologs rakstīja:Ja nestrādā apsilde, zonde esot jāmaina.
Atlikt diršanu :)yanks rakstīja:un zonde nafig nav jāadoptē
Sveiki!
Kā var piekļūt pie tā ventilatora, kurš pūš gaisu salonā. Pēdējā laikā nepatīkami čīkst un ik pa laikam tāda skaņa, it kā pret k-ko stīķētos.
Varbūt ir kāds manual, kur ir parādīts kur viņš atrodas un kā pie viņa var piekļūt lai apskatītu kas par vainu?
Kā var piekļūt pie tā ventilatora, kurš pūš gaisu salonā. Pēdējā laikā nepatīkami čīkst un ik pa laikam tāda skaņa, it kā pret k-ko stīķētos.
Varbūt ir kāds manual, kur ir parādīts kur viņš atrodas un kā pie viņa var piekļūt lai apskatītu kas par vainu?
no motortelpas var tikt klāt noņemot plastmasu zem vējstikla nosteddy021 rakstīja:Sveiki!
Kā var piekļūt pie tā ventilatora, kurš pūš gaisu salonā. Pēdējā laikā nepatīkami čīkst un ik pa laikam tāda skaņa, it kā pret k-ko stīķētos.
Varbūt ir kāds manual, kur ir parādīts kur viņš atrodas un kā pie viņa var piekļūt lai apskatītu kas par vainu?
Varbūt kādam pastulbs jautājums Vai aizmugurējais M bamperis no kupejas, derēs sedanam?
ir kādam kas zināms par webasto T BW50
lieta tāda, ka kad nopirku auto jau bija iekšā, bet nav ne jausmas vai vinjsh ir pareizi pievienots un kā viņu pareiz sakonfigurēt!
lieta tāda, ka kad nopirku auto jau bija iekšā, bet nav ne jausmas vai vinjsh ir pareizi pievienots un kā viņu pareiz sakonfigurēt!
Cabooom
Protams ka neņēma naudu,braucu pie čoma paziņas,kurš ņemas ar šo lietu, un pats salā stāvēju klāt intereses pec,jaaizlaiž citur pieslēgt,un tad jau redzēs kur tā vaina,vai man vai viņam:super:Rons rakstīja:vairis.v rakstīja:Tādad Man jautājums.Vakar braucu auto sieslēgt pie kompīša.Kad auto ir ieslēgta aizdedze,tad ar kompi pieslēgties varēja,varēja redzēt gan kļūdas,gan airbagu,gan abs,bet tiko kā piestartē auto,tā kompis vairs neatrod auto,un nevar pieslēgties .Kur varētu meklēt vainu
cerams, ka naudu nepaņēma par šo teātri ?
1.neatbilstošs aprīkojums.
2.auto rada traucējumus (ķīnas kabeļi).
3. trūkst pieredzes uz konkrēto auto modeli.
tas tā - mani varianti.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- …
- 1297
- chevron_right