Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- …
- 1297
- chevron_right
Jautājums par gāzes iekārtu.
4.paaudzes gāzes iekārta AC STAG,pēc motora noslāpēšanas kādu brīdi sāka pīkstēt 3. īsi pīkstieni salonā, un šodien bija 3 īsi un viens garāks ko tas īsti nozīmē? Tas ir kāds brīdinātājs, ka laiks uz apkopi?
4.paaudzes gāzes iekārta AC STAG,pēc motora noslāpēšanas kādu brīdi sāka pīkstēt 3. īsi pīkstieni salonā, un šodien bija 3 īsi un viens garāks ko tas īsti nozīmē? Tas ir kāds brīdinātājs, ka laiks uz apkopi?
dalītajai, analogajai klimai ventilators strādā tikai uz maksimālo. kur rakt? lai nau galīgi adatas meklēšana siena kaudzē. cik saprotu ezis tikai digitālajai. pretestības pie gāzes pedāļa?
Cik zinu, pats motoriņš mēdz noklāties un tas izpaužas ar šādiem simptomiem.
arii var buut... jo pirms šis sākās bija baigā skaņa no ventilatora... izslēdzu - ieslēdzu - skaņa pazuda... un vakarā pipec... tikai 4 ātrums pūtējam...
Ir dzirdēts, ka tad, kad motoriņš iet uz beigām, tad uz kādas bedres citreiz iedarbojas atkal, tā esot laba pazīme, ka tieši motoriņš psc.
Lūdzu palīdziet, netieku galā ar stūres tauri :(
Situācija tāda, ka gribu uzlikt mtech2 stūri facelift kupejai, bet rodas viena problēma.
To štekeri no nefl bmw dabūju, kurš vienojas kā "+". Problēma ir tāda, ka pievelkot stūri pie stūres stieņa pēkšņi pazūd "-"
Ja es to skrūvi nepievelku(vienkārši uzmaucu stūri uz stūres stieņa) taure strādā
Kā un kāpēc pazūd "-" ja es vnk pievelku skrūvi?
Kādam nav sanācis kas līdzīgs?
Situācija tāda, ka gribu uzlikt mtech2 stūri facelift kupejai, bet rodas viena problēma.
To štekeri no nefl bmw dabūju, kurš vienojas kā "+". Problēma ir tāda, ka pievelkot stūri pie stūres stieņa pēkšņi pazūd "-"
Ja es to skrūvi nepievelku(vienkārši uzmaucu stūri uz stūres stieņa) taure strādā
Kā un kāpēc pazūd "-" ja es vnk pievelku skrūvi?
Kādam nav sanācis kas līdzīgs?
Man "-" vads ir pievienots tieši pie stūres statnes, nedaudz aiz gultņa, OEM vietā man arī masa līz stūrei nedagājaKaats rakstīja:Lūdzu palīdziet, netieku galā ar stūres tauri :(
Situācija tāda, ka gribu uzlikt mtech2 stūri facelift kupejai, bet rodas viena problēma.
To štekeri no nefl bmw dabūju, kurš vienojas kā "+". Problēma ir tāda, ka pievelkot stūri pie stūres stieņa pēkšņi pazūd "-"
Ja es to skrūvi nepievelku(vienkārši uzmaucu stūri uz stūres stieņa) taure strādā
Kā un kāpēc pazūd "-" ja es vnk pievelku skrūvi?
Kādam nav sanācis kas līdzīgs?
Man "-" iet lidz stūrei, bet pievelkot stūres stieņa skrūvi pēkšņi pazūd.
kā var tā pēkšņi pazust "-" :(
kā var tā pēkšņi pazust "-" :(
tas stures lentes ir kadas tris dazadas preks e36. katrai sturei sava.
mainot sturi vajadzetu mainit ari lenti, un no pavisam vecas stures uz mtech 2 ir jamaina ari klokju turoshais plastmass lai lente tiktu tureta centrali.
pasties sadaljaa virbuuve, stures mainja..
tur jau sis jautajums ir apspriests. zinu ka ir lentes kuram ieskruvejot skruvi, piespiezhas kjepinja, lidzarto zuud kontakts. gan jau tev sada ir sobrid.
karoc pasties to teemu un tad jau jautaa ja kas vel neskaidrs, bet tikai saki ko un ar ko megjini sakombinet
mainot sturi vajadzetu mainit ari lenti, un no pavisam vecas stures uz mtech 2 ir jamaina ari klokju turoshais plastmass lai lente tiktu tureta centrali.
pasties sadaljaa virbuuve, stures mainja..
tur jau sis jautajums ir apspriests. zinu ka ir lentes kuram ieskruvejot skruvi, piespiezhas kjepinja, lidzarto zuud kontakts. gan jau tev sada ir sobrid.
karoc pasties to teemu un tad jau jautaa ja kas vel neskaidrs, bet tikai saki ko un ar ko megjini sakombinet
...
Mtech II jau nav lentas, ir tikai tā slīdvirsma uz stūres un puļķis, kas piespiežas pie tās slīdvirsmas (bieži taisa čīkstēšanu, ja nav normāli saziests ar grafītsmēri)Armando rakstīja:tas stures lentes ir kadas tris dazadas preks e36. katrai sturei sava.
mainot sturi vajadzetu mainit ari lenti, un no pavisam vecas stures uz mtech 2 ir jamaina ari klokju turoshais plastmass lai lente tiktu tureta centrali.
pasties sadaljaa virbuuve, stures mainja..
tur jau sis jautajums ir apspriests. zinu ka ir lentes kuram ieskruvejot skruvi, piespiezhas kjepinja, lidzarto zuud kontakts. gan jau tev sada ir sobrid.
karoc pasties to teemu un tad jau jautaa ja kas vel neskaidrs, bet tikai saki ko un ar ko megjini sakombinet
baac parkjeru ar mtech3
ar mtech2 tur vispar viss vienkarsi, japastas kurs savienojums netaisa kontaktu un mirs maja
ar mtech2 tur vispar viss vienkarsi, japastas kurs savienojums netaisa kontaktu un mirs maja
...
Čiu visiem, jautājums.
Nomainīju pāris dienas atpakaļ piekari aizmugurē, ar poly buksēm, braucot skaidri var dzirdēt tādu kā dūkoņu, un jo ātrāk brauc, jo intensīvāka tā skaņa, kapēc man liekas ka dēļ tādas piekares izteiktāk skan nobeigušies gultņi? Kurus nevarēja dzirdēt kamēr bija parastās bukses. Vai arī citur vaina, jo pirms nomaiņas tā nebija, paldies;(
Ziņa nosūtīta izmantojot balodi!
Nomainīju pāris dienas atpakaļ piekari aizmugurē, ar poly buksēm, braucot skaidri var dzirdēt tādu kā dūkoņu, un jo ātrāk brauc, jo intensīvāka tā skaņa, kapēc man liekas ka dēļ tādas piekares izteiktāk skan nobeigušies gultņi? Kurus nevarēja dzirdēt kamēr bija parastās bukses. Vai arī citur vaina, jo pirms nomaiņas tā nebija, paldies;(
Ziņa nosūtīta izmantojot balodi!
Once you get block, you never go back...
un kas ar piekares ģeometriju utt notika? varbūt vaig aizbraukt saregulēties
Tieši tā. Pēc jaunu bukšu salikšanas un piekares pārjaukšanas noteikti jābrauc regulēt sagāzumu/savērsumu. Dūkoņa noteikti ir pietiekami dzirdama, jo ziemenes virsū.
un kaa papildinot kolegju textus, bukses uztver piekares raditas vibracijas, un jo cietakas bukses jo sliktak vinjas uzsuc sevi tas vibracijas un tikai logjiski ka dukonjas vibracijas tiek parnestas uz bundzu, protams del aizmugures piekares nevajadzetu but nekam trakamRomčiks rakstīja:Čiu visiem, jautājums.
Nomainīju pāris dienas atpakaļ piekari aizmugurē, ar poly buksēm, braucot skaidri var dzirdēt tādu kā dūkoņu, un jo ātrāk brauc, jo intensīvāka tā skaņa, kapēc man liekas ka dēļ tādas piekares izteiktāk skan nobeigušies gultņi? Kurus nevarēja dzirdēt kamēr bija parastās bukses. Vai arī citur vaina, jo pirms nomaiņas tā nebija, paldies;(
Ziņa nosūtīta izmantojot balodi!
...
es domāju sāc ar šo, nevajag brīnīties par dūkoņu no aizmugures, ja apzināti brauc ar beigtiem gultņiem..Romčiks rakstīja:kapēc man liekas ka dēļ tādas piekares izteiktāk skan nobeigušies gultņi?
Ziņa nosūtīta izmantojot balodi!
jautājums tiem, kam ir un strādā beņķu apsilde-slēdzot otro pozīciju(kad max silda) pēc laiciņa muguru labi dedzina, bet pakaļai silts ir, bet nu droši, ka muguru vismaz divreiz labāk silda, problēma(?) abiem beņķiem..tā ir jābūt vai ir kaut kāds defekts?
apsēdies otrādi-"dezinās" pakaļu un sildīs muguru
Nepatīk kā es braucu?
Vācies nost no trotuāra!
Vācies nost no trotuāra!
klau, vari nosaukt izmērus tai gumijai? vakar noņēmu to ubiņu un gumija tiešām bija pušu, taču es viņu kkur nozaudēju, un vēl, tur ar hermētiķi varbūt var aizstāt, vai ar dajebko citu? īstenībā diezgan steidzami vajag auto, taču nau ne jausmas kur dabūt tādu gumiju un tuvākais autoveikals ir 30km no mājām, un auto man vispār nekāda vairs navDuNc1x rakstīja:apakšāunider rakstīja:hmm, kkur apakšā viņa tecēja vai augšā?DuNc1x rakstīja:Man bijis, ka eļļa tecēja no tā eļļas līmeņrāža. Noņēmu to kaklu, kur to līmeņrādi bāž i nomainīju gumijas. Tagad netek. Cerams saprati manis rakstīto
Cabooom
jau mēģināju, nav aršana, grūti pabraukt...c1c1s rakstīja:apsēdies otrādi-"dezinās" pakaļu un sildīs muguru
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- …
- 1297
- chevron_right