Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- …
- 1297
- chevron_right
Kāda ir garākā atiecība reduktoram e36 ?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
vagonu ielā esmu bijis. cenas labas,disks nebija stipri cietis, bet pirms krāsošanas nolēmu pārbaudīt man 2 diskus iztaisnoja pa 1,5 h.Jonjis rakstīja:Pie Alekseja (blakus R1) - nav lētākās cenas, bet zinu, ka kvalitāte būs![]()
Ir dzirdēts no paziņām par kantori uz Vagonu ielas, bet nav personīgas pieredzes.
2.56 nak tds'amAnderss rakstīja:Kāda ir garākā atiecība reduktoram e36 ?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
kadas atsauksmes par tenax 88m limi? Gribu griestus parlimet
To Alekseju nevar sazvanīt cik atceros vairs, jo uz to nummuru zvanot, kas bija ķipa Aleksejam, sūta tagad uz kaut kādu citu kantori. Pirms laika vēl powerā sūdzējās, ka tā esot.dexter1 rakstīja:vagonu ielā esmu bijis. cenas labas,disks nebija stipri cietis, bet pirms krāsošanas nolēmu pārbaudīt man 2 diskus iztaisnoja pa 1,5 h.Jonjis rakstīja:Pie Alekseja (blakus R1) - nav lētākās cenas, bet zinu, ka kvalitāte būs![]()
Ir dzirdēts no paziņām par kantori uz Vagonu ielas, bet nav personīgas pieredzes.
Pirmkārt jau sāksim ar to, ka antifrīzam nav jābūt ''līdz lūpai'', bet līdz atzīmei uz radiatora.sandzhus rakstīja:Kādas prognozes?
Antifrīza līmenis līdz lūpai, noslāpējot tek tieši zem bačoka tajā rajonā.
Siltais gaiss nāk. Cik mēģināju līdz servisam tikt, temperatūra normāla nekāpj.
Trubas veselas, ūdenssūknis nesen mainīts.
Atgaisots ir?
To es saprotu, ka jābūt līmenī, bet tapēc saku, kā uzsilst līdz normālai temperatūrai, tā līmenis gaisā,paskrūvē vāku nost un jau līst ārā. Un pa trubu knapi šļakstās tas antifrīzs.
Servisā jautāju, kāda diagnostika tad tam visam ir? Pa lielam 40min apskatot mašīnu tā arī neko normāli nepateica,
tikai to, ka viņam viss ir jāizmazgā tur, un 30min jālejot tosols/antifrīzs lai notestētu kas tad par problēmu tur ir.
Ko arī viņi varēs pēc rindas man svētdien tik paņemt
fckin uz genarts nevediet mašīnu taisīt, kkādi nemākuļi strādā, ka nejēdz 1992 gada mašīnai pat problēmu noteikt. 
Servisā jautāju, kāda diagnostika tad tam visam ir? Pa lielam 40min apskatot mašīnu tā arī neko normāli nepateica,
tikai to, ka viņam viss ir jāizmazgā tur, un 30min jālejot tosols/antifrīzs lai notestētu kas tad par problēmu tur ir.
Ko arī viņi varēs pēc rindas man svētdien tik paņemt
Nopērc jaunu termostatu, nav taču tik dārgs... Tad skaties, ja vēl tas pats, tad jau būs nopietnāka problēma.
paskaties cik siltas ir abas trubas, ja abas silst vienlaicīgi, termostats vaļā un motors ilgāk silst, spiediens rodas, ja nav kārtīgi atgaisots vai galvas blīve izpūstasandzhus rakstīja:Tas varētu būt tas kas izraisa to spiedienu?thekukanols rakstīja:kas ar termostatu?
Es arī par to pašu iedomājos, ceru, ka būs tā vaina tur, pašam vienkārši nav ne garāžas nav mega zināšanas kā to visu izdarīt, un tuvākais serviss lai nenokautu motoru bija šis. 
Gar bačoku pūš garām vai no korķa apgabala? Moš vnk. pats radiators pa dirsu aizgājis? Spiedienam sistēmā jābūt, apm. 2bar.. Kad atskrūvē siltam dzinējām, tas ir tikai normāli, ka izlīst kaut kas ārā, jo šķidrums tak izplešas, kad uzsilst.
Sent from my P6-U06 using Tapatalk 4
Sent from my P6-U06 using Tapatalk 4
vārstu hidrokompensātorus var nomainīt neņemot nost galvu?
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
2bar bus bik pa daudz. vajadzetu but bik virs 1 bar.dogMa rakstīja:Gar bačoku pūš garām vai no korķa apgabala? Moš vnk. pats radiators pa dirsu aizgājis? Spiedienam sistēmā jābūt, apm. 2bar.. Kad atskrūvē siltam dzinējām, tas ir tikai normāli, ka izlīst kaut kas ārā, jo šķidrums tak izplešas, kad uzsilst.
Sent from my P6-U06 using Tapatalk 4
...
var kāds no realoem iemest bildi, ar norādi uz kompensātoriem?
Smieklīgs jautājums - aizmugures atsperes var nomainīt bez tiem "atsperu savilcējiem"?
Vai tikai pietiek atskrūvēt pusasij tās 10 skrūves, un plauktam vajadzētu nolaisties pietiekami zemu, lai atsperi izmānītu laukā?
P.S. Pieredzes auto labošanā gandrīz nav...
Takš to padomus man vajag kā ēst.. 
P.S. Pieredzes auto labošanā gandrīz nav...
pietiks tikai atskruvejot amortinja apaksejo skruvi. tad ar speku varesi nospiest lejaa plauktu tik skaties ka nepastiep to gumijas bremzu trubinju
...
Ja ir orgjinalas atsperes tad labak pasauc kaadu paligaa kas lai paspiez ar kaju uz leju bet var arii viens nomainiit
Instagram INDIGAIS
Armando rakstīja:pietiks tikai atskruvejot amortinja apaksejo skruvi. tad ar speku varesi nospiest lejaa plauktu tik skaties ka nepastiep to gumijas bremzu trubinju
Nu re, tad biju uz pareizā ceļaaivis328 rakstīja:Ja ir orgjinalas atsperes tad labak pasauc kaadu paligaa kas lai paspiez ar kaju uz leju bet var arii viens nomainiit
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- …
- 1297
- chevron_right

