E36 - atvieglināšana
Tu savējo nosvēri?
Btw man 89db salonā pie ~100km/h, nav tik traki
Btw man 89db salonā pie ~100km/h, nav tik traki
Bus braucama, pirmais ko izdarishu aizbraucot uz darbu. Bilde bus instragram.kars rakstīja:Tu savējo nosvēri?
Btw man 89db salonā pie ~100km/h, nav tik traki
Šito melno dranķi nevajag aizmirst
Klīrensa izmaiņas ir problēma, 2x jau dabūju pāregulēt coilus
Klīrensa izmaiņas ir problēma, 2x jau dabūju pāregulēt coilus
S šasija vs E36
We brought a bunch of our cars together before Round 1 to weigh them, Dyno them, and measure angle
S14 - LS3 = 2565 lbs / 1163kg
E36 - R6 turbo = 2670 lbs / 1211kg
Tikai 48kg atšķirība, var salīdzināt kā Vācieši nopako mašīnas un kā Japāņi (skaņas izolācija, n shit u.c)
*Salīdzinājuma S13 ar SR20DET bija ču smagāks par S14 ar LS3 6,2l V8
Interesants topiks https://www.bimmerforums.com/forum/show ... rier/page2
Swiss cheese'd bumper beam (this is an early one made from alu vs. the later steel one)
Swiss cheese'd bumper beam (this is an early one made from alu vs. the later steel one)
laba ideja par caurumiem!
Es pēc TA raušu nost paneli, nagi niez zināt kas tur darās aiz viņa un ko tur var izravēt
mja, tikai pie mazākā sitiena priekša salocīsies kā...siers
jau stock alumīnija balka ir diezgan mīksta, bet ar to visu ir paglābusi man mašīnas lampas utt, ar tādu sietu attiecīgie sitieni apstātos pie līka kapota, izsistiem lukturiem utt
un durvīs arī caurumi izskatās ar valcētām kantēm nevis tupa ar balerīnu noiets
jau stock alumīnija balka ir diezgan mīksta, bet ar to visu ir paglābusi man mašīnas lampas utt, ar tādu sietu attiecīgie sitieni apstātos pie līka kapota, izsistiem lukturiem utt
un durvīs arī caurumi izskatās ar valcētām kantēm nevis tupa ar balerīnu noiets
M Power or no power..
e36 328
Ir plāns pārnest sēdpozīciju kādi ~2cm uz aizmuguri, gan dēļ izsvarojuma gan dēļ tā ka gribās sēdēt vēl zemāk, bet pašreizējā pozīcijā benķa zemākā daļa atdurās tajā pacēlumā pie kā skrūvējās krēsla stiprinājumi.
Problēma ir tāda ka pabīdot benķi par 2cm uz aizm. stūre/ātrumkoķis/pedāļi jāpabīda arī attiecīgi par ~2cm un stūres lenķis jāizmaina, bet tas vis ir risināms.
Skaņas izolāciju izravēju, diezgan daudz viņa tur ir aiz paneļa
Slēpts saturs: Parādīt
Slēpts saturs: Parādīt
A kā pret pedāļiem sanāk ja aizbīdi sēdpozīciju ?
Taka guļus vairāk ? F1 style ?
Taka guļus vairāk ? F1 style ?
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Jā kkas uz to pusi
Kā tu domā pa lietu un/vai aukstāku laiku pabraukt bez gaisa lūkām kaut tikai trasē?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Ja esi viens salonā tad nav problēmu, ja viens no priekšējiem logiem ir pavērts. Bez pečkas var braukt līdz +5, kad ir aukstāks tad gan vairs nav komfortabli, pārbaudīts tā kā pa ziemu nebraucu tad man der. Transmisijas tunelis ir tava pečka, kad vis salons izravēts, no turienes nāk lielākais siltums.
Lietaina laika vari cert logu cik gribi,aizraus priekšējo ciet.
Cilveka siltums ar arejo gaisu rada parak lielu kondensatu,lai transmisijas tunels sasilditu visu salonu un atrautu logus
Cilveka siltums ar arejo gaisu rada parak lielu kondensatu,lai transmisijas tunels sasilditu visu salonu un atrautu logus
ar kompatu pa brugji
Es varbūt mazāk izdalu siltumu visu pagājušo vasaru nobraukāju bez pečkas + vēl bez logu slotiņām - nulle problēmu
Pēdējais labojis kars - 30 Jan 2019, 15:49, kopā labots 3 reizes.