TA - trokšņu līmeņa mērīšana
Varbūt ir kāds kurš zins kā pēc CSDD "reglamenta" tehniskajā apskatē pareizi būtu jāveic trokšņu līmeņa mērīšana automašīnai?
Vienīgais LR normatīvais akts, kurā ir kaut kas noteikts par trokšņu līmeni transportlīdzekļiem, ir MK 2004. gada 29. aprīļa noteikumu Nr. 466 „Noteikumi par transportlīdzekļu valsts tehnisko apskati un tehnisko kontroli uz ceļiem” 806. punkts - Transportlīdzekļa radītais trokšņa līmenis, transportlīdzeklim nekustīgi stāvot uz vietas, nedrīkst pārsniegt izgatavotāja noteikto vai 85 dB(A), ja tas nav zināms. Nav noteikts ne attālums kādā jāveic mērijums, ne arī pie kādiem rpm
Manam auto mērijumi tika veikti iespiežot gāzi pilnā ručkā,un mērot apm. 1 metra attālumā - rezultāts jaunajam bundulim 94db un neizieta TA Hvz kā tur īsti jābūt
Vienīgais LR normatīvais akts, kurā ir kaut kas noteikts par trokšņu līmeni transportlīdzekļiem, ir MK 2004. gada 29. aprīļa noteikumu Nr. 466 „Noteikumi par transportlīdzekļu valsts tehnisko apskati un tehnisko kontroli uz ceļiem” 806. punkts - Transportlīdzekļa radītais trokšņa līmenis, transportlīdzeklim nekustīgi stāvot uz vietas, nedrīkst pārsniegt izgatavotāja noteikto vai 85 dB(A), ja tas nav zināms. Nav noteikts ne attālums kādā jāveic mērijums, ne arī pie kādiem rpm
Manam auto mērijumi tika veikti iespiežot gāzi pilnā ručkā,un mērot apm. 1 metra attālumā - rezultāts jaunajam bundulim 94db un neizieta TA Hvz kā tur īsti jābūt
novāc nost bunduli pa 30 Ls un un problēmas nebūs.
bundulis paliks tur kur vins ir, varbut tik uz TA uzliksu ko mazāk uzkrītošu, bet runa iet par to vai veiktie mērijumi ir adekvāti
Kā jau musu valstī - viss ir adekvāti ..
jaameera ir pie 3/4 no max rpm, bet nu tas tapat neko neglaabs. konzervbundza arii aafrikaa ir vinja.
man meeriija 1 metra attaalumaa 45 graados nevis aiz izpuuteeja. Spieda liidz 2rpm tad 3rpm tad beigaas 4rpm. Domaaju ka peec 4 jau skanja skaljaaka nepaliek. Noveicaas un izbraucu cauri ar 3db par daudz. Bija taisnas trubas un labs orginaalais bundulis.
man pēc 3rpm ir tāda dobja skaņa, bet lidz tam ciparam liekas ,ka ir ok
domāju ka vari vienkārši uzvanīt CSDD un pajautāt kur ir atrodams kāds normatīvais akts.
RENIO rakstīja:domāju ka vari vienkārši uzvanīt CSDD un pajautāt kur ir atrodams kāds normatīvais akts.
pilnīgs fuflo .... nu apmēram tas pats kā ar apdrošinātājiem .........................................................................
Rons Tu zini ko runā?
RENIO rakstīja:Rons Tu zini ko runā?
Nu diemžēl jā..
Hz, cik esmu gājis, neesmu redzējis ka mēra db. Laikam tapēc ka vienmēr ierodos ar klusu auto.
Kop - uz skati sabāz izpūtējā metāla švammes.
Kop - uz skati sabāz izpūtējā metāla švammes.
Bubuli tak nelaida ar viņa trubu, esot pa skaļu!
Un kā es viņas pēctam ārā dabūšuRuu rakstīja:Hz, cik esmu gājis, neesmu redzējis ka mēra db. Laikam tapēc ka vienmēr ierodos ar klusu auto.
Kop - uz skati sabāz izpūtējā metāla švammes.
Izbraucot no TA, pilnā ručkā līdz eņēneņ atvelkot pašas izlidos.
galvenais lai neizlido pie decibelu merīšanas Ja nopietni meģinašu piemeklēt citu bunduli priekš TA, bet ja nesanāks tad sākšu apsvērt citus variantus
Par metāla švammēm pilnīgi nopietni... Man agrāk bija 325 ar trobeli krietni virs 100dB. Sākumā bija mocības, bet tad uzzināju par šo metodi un turpmākajos gados ne reizi neviens neiedomājās nomērīt skaņu. Pēc maniem statistikas datiem, metāla švammes sadalās un tiek pa gabaliņiem izpūstas laukā pēc ~6-8km...
Tad viņas labāk bāzt iekšā bundulī tieši pirms tieši pirms iebraukšanas TA? Nu ja man jābrauc līdz TA 8km tad vinas man pa ceļam izlidos ārā?
Jā, iebāz tieši pirms (lai iestumtu dziļāk, paņem, piemēram, āmura kātu). Testa pēc jau vari vienu tāpat pamēģināt ielikt katrā trubā un paklausīties...