Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 688
- 689
- 690
- 691
- 692
- …
- 1297
- chevron_right
kads ir e36 2.0 bendzina suknja siediens?
Suknis var iespiest da 5bar, nu bet tas atkarigs no nodiluma pakapes, savukart spiediena regulators pie reikas to noregule uz 3 vai 3,5 bar atkariba no modela. Sukna raziba bija kkadi 160l/h pie 3bar ja pareizi atceros, kaut kad sen atpakal biju rakstijis cik isti ir
Svarīgs jautājums!
Lieta tāda, ka mans e36 iekļuva CSN. Es neesmu vainīgs, jo man nogrieza ceļu. Nekas itkā traks.
Neesmu nekad saskāries ar šādu situāciju, tāpēc jautāju jums ( servisā experts saka ka 90% ka norakstīs).
Kādu apmēram summu piedāvā apdrošinātāji, un ko vispār viņi piedāvā? Un kā labāk rīkoties?
Gan man, gan vainīgajam ir ERGO.
Lieta tāda, ka mans e36 iekļuva CSN. Es neesmu vainīgs, jo man nogrieza ceļu. Nekas itkā traks.
Neesmu nekad saskāries ar šādu situāciju, tāpēc jautāju jums ( servisā experts saka ka 90% ka norakstīs).
Kādu apmēram summu piedāvā apdrošinātāji, un ko vispār viņi piedāvā? Un kā labāk rīkoties?
Gan man, gan vainīgajam ir ERGO.
Ja viņi pateiks, ka auto nav izdevīgi labot un paši piedāvās norakstīt viņu, tad piedāvās divus variantus!Tumshais rakstīja:Svarīgs jautājums!
Lieta tāda, ka mans e36 iekļuva CSN. Es neesmu vainīgs, jo man nogrieza ceļu. Nekas itkā traks.
Neesmu nekad saskāries ar šādu situāciju, tāpēc jautāju jums ( servisā experts saka ka 90% ka norakstīs).
Kādu apmēram summu piedāvā apdrošinātāji, un ko vispār viņi piedāvā? Un kā labāk rīkoties?
Gan man, gan vainīgajam ir ERGO.
Novērtēs auto un tad skatoties pēc tirgus situācijas piedāvās tev konkrētu summu (cik pēc viņu domām tas auto varēja maksāt pirms csn) un viņi auto patur sev un noraksta. Vai otrs variants piedāvās to pašu summu, bet noņemot nost mettālūžņu vērtību (domaju ap 120eur), un auto varēsi atstāt sev un pats domāt, vai taisīt, vai tirgot utt.
Protams, ka izdevīgāk būs otrais variants! Un arī ja viņi piekrīt taisīt, tad e36 izdevīgāk arī ir ņemt naudu un pašam taisīt, jo visu var pats izdarīt daudz lētāk un nauda iespējams paliks pāri.
Protams, ņemot naudu, saņemsi 21% (pvn) mazāk, kā viņi būtu gatavi maksāt servisam.
Cik sapratu no servisa experta, tad no mašīnas tirgus vērtības ( mīnuss) 30% , un atlikums ir maksimālā cena ko viņi ir gatavi maksāt.
Man vairāk interesē uz cik viņi novērtēs, un vai ņems vērā, to ka mašīna nav sarūsējusi ( jo ir parmetināta), cits izpūtējs un tikko nomainīta Lambda un vārstu vāku blīve. Jo nu 1000e viņa tiešām nemaksā.
Man vairāk interesē uz cik viņi novērtēs, un vai ņems vērā, to ka mašīna nav sarūsējusi ( jo ir parmetināta), cits izpūtējs un tikko nomainīta Lambda un vārstu vāku blīve. Jo nu 1000e viņa tiešām nemaksā.
Pieņemu, ka uz to šiem nospļauties!Tumshais rakstīja: Man vairāk interesē uz cik viņi novērtēs, un vai ņems vērā, to ka mašīna nav sarūsējusi ( jo ir parmetināta), cits izpūtējs un tikko nomainīta Lambda un vārstu vāku blīve. Jo nu 1000e viņa tiešām nemaksā.
Tā konkrētā modeļa vidēji zemāko cenu ~
Pilnīgi pareiziPieņemu, ka uz to šiem nospļauties!
Viņiem neinteresē ko tu esi mainijis un ko metinājis! Viņi apies apkārt auto, safotografēs salonu un ārpuses vizuālo stāvokli un tad arī pateiks vērtību. Tehniski viņiem vispār neinteresē kādā stāvoklī tev viņš ir!Tumshais rakstīja:Cik sapratu no servisa experta, tad no mašīnas tirgus vērtības ( mīnuss) 30% , un atlikums ir maksimālā cena ko viņi ir gatavi maksāt.
Man vairāk interesē uz cik viņi novērtēs, un vai ņems vērā, to ka mašīna nav sarūsējusi ( jo ir parmetināta), cits izpūtējs un tikko nomainīta Lambda un vārstu vāku blīve. Jo nu 1000e viņa tiešām nemaksā.
Galvenais komplektācija un vizuālais stāvoklis
māriņš rakstīja:Kūtij tā pat kā pārējiem etrīzsestajiem pie pirkšanas jāskatās aizmugurējās glāzes?
Pie pirkšanas ir jāmeģina apstīties pēc iespējas vairāks arī glāzes ja tiek klāt ,vai no apakļas .māriņš rakstīja:māriņš rakstīja:Kūtij tā pat kā pārējiem etrīzsestajiem pie pirkšanas jāskatās aizmugurējās glāzes?
Redzētas glāzes ir kā no rūpnīcas un ir bijuši gadijumi,ka pat svarku nava kur ielaist vairs.
Sveiki
Sturies krustinu kads ir pircis cik rsmu meklejis piedava tikai oem?
Sturies krustinu kads ir pircis cik rsmu meklejis piedava tikai oem?
Kur var iegādaties alcantara audumu? Latvijā, vai arī ārzemēs? Ļoti vajadzētu
Es te biju
Vai kompaktam uzstādīt gazes balonu rezerves riteņa vietā ir problemātisks pasākums ? Un vai gadijumaa nav nepieciešams speciāls balons?
Uzstādīt var, bet painteresējies csdd par to kā balonam ir jābūt uzstādītam un aizsargātam lai viņi to atļautu. Jo pēc pēdējās info, no cilvēkiem kas kompaktos ir likuši gāzi, csdd nelaiž skatē cauri, ja balons ir rezerves rata vietā. Pieļauju ka zem balona nepieciešams uzstādīt kkādu aizsargbleķi.CaklsBoriss rakstīja:Vai kompaktam uzstādīt gazes balonu rezerves riteņa vietā ir problemātisks pasākums ? Un vai gadijumaa nav nepieciešams speciāls balons?
Drīkst uzstādīt, tikai balonam jābūt, kas paredzēts ārpusē lietošanai. Tādu lieto Voyageriem un vēl kam tur!ZzevsS rakstīja:Uzstādīt var, bet painteresējies csdd par to kā balonam ir jābūt uzstādītam un aizsargātam lai viņi to atļautu. Jo pēc pēdējās info, no cilvēkiem kas kompaktos ir likuši gāzi, csdd nelaiž skatē cauri, ja balons ir rezerves rata vietā. Pieļauju ka zem balona nepieciešams uzstādīt kkādu aizsargbleķi.CaklsBoriss rakstīja:Vai kompaktam uzstādīt gazes balonu rezerves riteņa vietā ir problemātisks pasākums ? Un vai gadijumaa nav nepieciešams speciāls balons?
Tad kā tur īati ar reikas maiņu ir, divas skrūces pa vidu, divi pirksti un eļļas šļaukas, cik saprotu tad vecais šķidruns jānolej lai var brīvi rīkoties, jāizrauk pirksti un tad jānoskrūvē divas skrūves pa vidu.. Thats it?
Pēdējais labojis Fashion - 16 Nov 2015, 10:43, kopā labots 1 reizi.
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām
Jautājums par bremžu disku aizsargiem. Lai nomainītu aizmugurējos gultnis būs jāmaina, bet priekšējos ari, vai nebus gultnis tur jāmaina?
lai visu sakārtotu tā, kā nāca no rupnīcas, tad jāmaina arī gultnis, bet principā var smuki nogriezt un pastrādāt ar metināmoLācis rakstīja:Jautājums par bremžu disku aizsargiem. Lai nomainītu aizmugurējos gultnis būs jāmaina, bet priekšējos ari, vai nebus gultnis tur jāmaina?
Un krustiņš jāatskrūvē pie reikas, that's it!Fashion rakstīja:Tad kā tur īati ar reikas maiņu ir, divas skrūces pa vidu, divi pirksti un eļļas šļaukas, cik saprotu tad vecais šķidruns jānolej lai var brīvi rīkoties, jāizrauk pirksti un tad jānoskrūvē divas skrūves pa vidu.. Thats it?
aizmugurē- izfleksē gabalu(apmēram to daļu kur supportam paredzēta vieta), skrūvē virsū. izgriezto gabalu var vēsi nemetināt klāt, bet ja dikti gribās, tad metini no aizmugures, ne no rocenes mehanisma puses, lai šuve nemaisa staigāt mehānismam. fleksēt vēlams ar ļoti plānu ripu.Lācis rakstīja:Jautājums par bremžu disku aizsargiem. Lai nomainītu aizmugurējos gultnis būs jāmaina, bet priekšējos ari, vai nebus gultnis tur jāmaina?
priekšā, atskrūvē lielo 46(ja nemaldos) uzgriezni, novelc ar sjomņiku. noskruvē aizsargu, pieksrūvē jauno, iztīri gultņus, sasmērē ar kautkādu pusašu smēri un liec kopā.
abi varianti ir darīti. viss strādā. priekšā pat vairākkārt tā ir darīts un nobraukts daudz pēc tā, nekāda vaina.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 688
- 689
- 690
- 691
- 692
- …
- 1297
- chevron_right