Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 693
- 694
- 695
- 696
- 697
- …
- 1297
- chevron_right
ja tev ir burbuli tad iespejams kompresija tiek sistemaa.....aarchijs rakstīja:Bet tāpēc jau burbuļiem sistēmā nevajadzētu būt, man galvenais pagaidām ir lai es viņu kārtīgi atgaisotu un varu braukt, jo kad nākošnedēļ sākšu braukt ar kabri un pēc tam būs pietiekami daudz laika lai to touringu savestu kārtībā vai arī iemetīšu kādu 2.5 vai 2.8 ja būs labs piedāvājums, jo kaut kā tagad liekas ka šis dzinējs ilgi nekalpos(vai arī esmu pārāk piekasīgs visām mazākajām skaņām)Nylon rakstīja:Varbūt tev termostāts nestrādā un visu laiku ir atvērtā pozicijā?
Nu lai kartīgi atgaisotu principā vajag uzbraukt tā, lai priekša būtu mazliet augstāka par pakaļu, pielej pilnu bačoku, pečku maksimāli kārstu un ātrumu lielāko, motoram jābūt uzsildītam līdz darba temperatūrai, atskrūvē atgaisošanas skrūvi(tā, lai gaiss tiktu ārā) un gāzē, principā vajadzētu atgaisoties
bet tīri teoretiski uz vietas stāvot tavā gadījumā nesanāks dabūt darba temperatūru dzinējam
bet tīri teoretiski uz vietas stāvot tavā gadījumā nesanāks dabūt darba temperatūru dzinējam
Manam ziemas e36 m42 kad degvielas līmenis mazs (cik mazs neiznu, jo nestrādā degvielas rādītājs, bet ne tuvu tukšai bākai) tad ilgi jāzāģē lai iedarbinātu. Pieleju degvielu un atkal nevajag zāģēt, pielec pēc pāris apgiezieniem.
Varbūt interneta diagnostikas speciālisti varētu pateikt kurā virzienā rakt?
Varbūt interneta diagnostikas speciālisti varētu pateikt kurā virzienā rakt?
Gan jau, ka sūknis nevar uzdzīt spiedienu.Imagine rakstīja:Manam ziemas e36 m42 kad degvielas līmenis mazs (cik mazs neiznu, jo nestrādā degvielas rādītājs, bet ne tuvu tukšai bākai) tad ilgi jāzāģē lai iedarbinātu. Pieleju degvielu un atkal nevajag zāģēt, pielec pēc pāris apgiezieniem.
Varbūt interneta diagnostikas speciālisti varētu pateikt kurā virzienā rakt?
Tikai mani divi centi, bet varbūt veiksmes kārtā sanācis, ka termostats reizē noklājās un palika vaļā? Paskaties, vai, mierīgi braucot, nedziest vēl vairāk. :)aarchijs rakstīja:BMW e36 touring m43b16. Problēma tāda ka nesen pielēju klāt antifrīzu un pēc tās reizes kur ierāva gaisu un sākās man problēmas. Tagad sistēmā ir gaiss ticis un nesanāk man atgaisot to sistēmu(arī īsti laika pagaidām nav). Itkā likās ka beidzot ir atgaisots , bet tomēr atkal nekā. Un arī vairs neuzsilst līdz 90 grādiem, tikai kādreiz kad uzmin vairāk un uz kalnu kaut kad uzsilst līdz tiem 90 grādiem.
Kā pareizi lai atgaiso to sistēmu?
Cik litri ellas vajag m52b28 motoram
Un vai kads zin cik L ellas vaig Automatiskai karbai e39 tam motoram ?
Un vai kads zin cik L ellas vaig Automatiskai karbai e39 tam motoram ?
motoram 6.5L pēc kataloga.LAKIKS rakstīja:Cik litri ellas vajag m52b28 motoram
Un vai kads zin cik L ellas vaig Automatiskai karbai e39 tam motoram ?
Cik saprotu - 6,5L ir "pa minimumu". Pa normālu līmeni saies visi 7-7,5L..
Kāds varetu aizdot m52 kloķenes deveju. Mēriju izskatās ka beigtrs bet gribu būt drošs. JUGLA/UPESCIEMS vēlams a.s.a.p. 28356512
Kādam ir ideja vai gatavs piedāvājums kā uztaisīt sporta stūres pārejai mehānismu, lai slēdzas ārā pagriezieni?
Sent from my LG-D373 using Tapatalk
Sent from my LG-D373 using Tapatalk
BMW 320 (E30)
Instagram - nauris.luks
Facebook - nauris.luks
Instagram - nauris.luks
Facebook - nauris.luks
Lūdzu palīdziet!
Iztecēja labais amortizators, uzreiz braucu uz rezerves daļu veikalu, prasu lai dod amortizatoru, bet viņi saka ka ir 2 varianti, īsais štiks un garais. Kāds manam e36 varētu būt tas štiks? e36 316 1997. gads, sedans. itkā viss stock
Iztecēja labais amortizators, uzreiz braucu uz rezerves daļu veikalu, prasu lai dod amortizatoru, bet viņi saka ka ir 2 varianti, īsais štiks un garais. Kāds manam e36 varētu būt tas štiks? e36 316 1997. gads, sedans. itkā viss stock
Es ko tadu dzirdu pirmo reizi.... palabojiet ja kludosFury rakstīja:Lūdzu palīdziet!
Iztecēja labais amortizators, uzreiz braucu uz rezerves daļu veikalu, prasu lai dod amortizatoru, bet viņi saka ka ir 2 varianti, īsais štiks un garais. Kāds manam e36 varētu būt tas štiks? e36 316 1997. gads, sedans. itkā viss stock
Var kāds palīdzēt ar padomu, kas varētu būt par lietu, ka atslēgu durvju slēdzenē nevar iebāzt, tikai līdz pusei iet .. Itkā jau nekādi baigie mīnusi nav bijuši, lai tur kkas aizsaultu Mēģināju ar spēku iestumt atslēgu, bet īsti nolauzt atslēgu arī negribētos! .....
Well, it's not going to drift itself!
cik liela isti ir jega no pakaleja stab, stiena? man vina nav un nekad nav bijis,
ja ir jega tad no ka vinu labak likt? papetos realoem liekas kad visiem ir vienadi vini,
ja ir jega tad no ka vinu labak likt? papetos realoem liekas kad visiem ir vienadi vini,
Ja iet runa par priekšējiem tad ir FL un PFL.Fury rakstīja:Lūdzu palīdziet!
Iztecēja labais amortizators, uzreiz braucu uz rezerves daļu veikalu, prasu lai dod amortizatoru, bet viņi saka ka ir 2 varianti, īsais štiks un garais. Kāds manam e36 varētu būt tas štiks? e36 316 1997. gads, sedans. itkā viss stock
Atšķirās šitā:
Droši vien mehānisms iekšā sabiris.Paiciits rakstīja:Var kāds palīdzēt ar padomu, kas varētu būt par lietu, ka atslēgu durvju slēdzenē nevar iebāzt, tikai līdz pusei iet .. Itkā jau nekādi baigie mīnusi nav bijuši, lai tur kkas aizsaultu Mēģināju ar spēku iestumt atslēgu, bet īsti nolauzt atslēgu arī negribētos! .....
Mašīna stabilāka, mazāk šūpājas no vienas puses uz otru.AndzaK_LV rakstīja:cik liela isti ir jega no pakaleja stab, stiena? man vina nav un nekad nav bijis,
ja ir jega tad no ka vinu labak likt? papetos realoem liekas kad visiem ir vienadi vini,
Slēdzenei serde laikam izbeidzās, (atslēga brīvi griežas, reakcijas nekādas)
to serdi var vienkārši nomainīt, vai ir lielāks čakars?
to serdi var vienkārši nomainīt, vai ir lielāks čakars?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 693
- 694
- 695
- 696
- 697
- …
- 1297
- chevron_right