Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 942
- 943
- 944
- 945
- 946
- …
- 1297
- chevron_right
Nevarēju saprast huļi rocene kreisajā pusē neķeras. Noņēmu bremžu disku, a tur no visas sistēmas tik tā figna kas bremžu trosei galā palikusi, ne bremžu loki, ne atsperties
Kādām nav aizķērusies, vai var pateikt kur meklēt 7 detaļu? Sent From My 18 button OBC Using Tapatalk
Kādām nav aizķērusies, vai var pateikt kur meklēt 7 detaļu? Sent From My 18 button OBC Using Tapatalk
Kas dzīvē ir galvenais? Galvenais ir nemīzt, vecīt!
Kāds var ieteikt, kur var iegādāties par labu cenu zemo domkratu (zem 10cm)?!
d[-_-]b
Koriš nesen nopirka DEPO bija ~70eDj Plosky rakstīja:Kāds var ieteikt, kur var iegādāties par labu cenu zemo domkratu (zem 10cm)?!
Kāds ir ņēmies ar MS41 un EWS 2 sapārošanu, kā arī čipa kodēšanu(iespējams)?
Vajadzētu pāris padomus.
Gaidīšu PM
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vajadzētu pāris padomus.
Gaidīšu PM
Sent from my iPhone using Tapatalk
Es ar depiņā zemo nesen iepirku (2t). Pāris reizes tik esmu cēlis, liekas okmāriņš rakstīja:Koriš nesen nopirka DEPO bija ~70eDj Plosky rakstīja:Kāds var ieteikt, kur var iegādāties par labu cenu zemo domkratu (zem 10cm)?!
Instagram-> https://www.instagram.com/rrrichus/
Facebook-> https://www.facebook.com/rihards.jostsons
Facebook-> https://www.facebook.com/rihards.jostsons
Pirms gada, ja ne vairāk pirku blakus pie elkšņu šrota veikaliņā. Ja nekļūdos 45e 2,5 t. Izmantoju samērā bieži un nekādas problēmas. Augstumu precīzi nepateikšu, bet atbalsts sanāk gandrīz vienā līmenī ar domkrata riteniDj Plosky rakstīja:Kāds var ieteikt, kur var iegādāties par labu cenu zemo domkratu (zem 10cm)?!
Korsa te vienā bodītē, ja nemaldos Ogrē pirka. Uzjautā Korsam
Beautiful monster
viewtopic.php?f=29&t=641
viewtopic.php?f=29&t=641
Kāds nav saskāries tub28 motoram ar šādu problēmu ? https://youtu.be/N9rB3XuZSEQ
Kamēr strauji nedod gāzi liekas ka strādā ok. Tikko straujāk uzgāzē tā motors vairs virs 1.5k rpm neuzņem un turot pilnu pedāli pats mētā apgriezienus līdz tukšgaitai. Gāzējot ir sajūta ka neiet uz visiem cilindriem. Aukstu iedarbinot ir paaugstināti apgriezieni apm 1.2k kas pirmstam tā nebija. Noslāpē un iedarbini viss atkal ir ok kādu brīdi. Kompis itkā kļūdas kas varētu būt saistītas ar šo gļuku neuzrāda. Nav arī starpības vai motors strādā uz gāzi vai benzīna.
Varbūt kāds var ieteikt ko skatīt vai sakontaktēt ar kādu zinošu kas var apskatīties?
Kamēr strauji nedod gāzi liekas ka strādā ok. Tikko straujāk uzgāzē tā motors vairs virs 1.5k rpm neuzņem un turot pilnu pedāli pats mētā apgriezienus līdz tukšgaitai. Gāzējot ir sajūta ka neiet uz visiem cilindriem. Aukstu iedarbinot ir paaugstināti apgriezieni apm 1.2k kas pirmstam tā nebija. Noslāpē un iedarbini viss atkal ir ok kādu brīdi. Kompis itkā kļūdas kas varētu būt saistītas ar šo gļuku neuzrāda. Nav arī starpības vai motors strādā uz gāzi vai benzīna.
Varbūt kāds var ieteikt ko skatīt vai sakontaktēt ar kādu zinošu kas var apskatīties?
Pēdējais labojis CaklsBoriss - 07 Jūn 2016, 00:17, kopā labots 1 reizi.
A kādas kļūdas ir? Ko rāda adaptācījas - long fuel trim?
Vakuuma noplūde? Esi točna drošs, ka nekur nesūc neko garām?
Ko rāda drosele?
Pa lielam, daudz visādi sūdi to var izraisīt.
Vakuuma noplūde? Esi točna drošs, ka nekur nesūc neko garām?
Ko rāda drosele?
Pa lielam, daudz visādi sūdi to var izraisīt.
Sapārot citu DME ar esošo ews/atslēgu ir 5min jautājums. Pāršūt ews čipus tik vecai mizai neatmaksājas, lētāk eķert ews komplektu pa 20eurVAZeliins rakstīja:Kāds ir ņēmies ar MS41 un EWS 2 sapārošanu, kā arī čipa kodēšanu(iespējams)?
Vajadzētu pāris padomus.
Gaidīšu PM
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Uzliku LSD vidējā korpusā, viss bloķējās viss forši, bet sākot braukt diezgan dzirdams sitiens, atkārtot to var paspaidod gāzes pedāli, nespiežot ne sajūgu ne bremzes, katrs uzgāzējiens rada sitienu, nolīdu paskatijos, it kā viss pievilkts kardāns, pusasis u.c... Kas tas varētu būt sazobe? Ja tā, pie kā lai aizved sačinīt šo problēmu?
Ar reduktora buksēm viss kārtībā?
https://ekotech.lv/autoservisa-apr%C4%A ... &order=ASCDj Plosky rakstīja:Kāds var ieteikt, kur var iegādāties par labu cenu zemo domkratu (zem 10cm)?!
lietoju jau vairāk par gadu, pagaidam viss ok. Domkratu čalis atveda nākamajā dienā pēc uzzvanīju
To gan nepārbaudiju, šodien paskatīšos, saprotu, ka var lomiku varu mēģināt viņu pakustināt un viņam gandrīz vispār nav jākustas?kasp1js rakstīja:Ar reduktora buksēm viss kārtībā?
Un, ja nu tās nav bukses..?
Man bija līdzīgi kad redaktoram skrūve pārlūza. Bet tev tur pēc buksem izklausās, vai kardāna gultnis izģērbies.fugo rakstīja:Uzliku LSD vidējā korpusā, viss bloķējās viss forši, bet sākot braukt diezgan dzirdams sitiens, atkārtot to var paspaidod gāzes pedāli, nespiežot ne sajūgu ne bremzes, katrs uzgāzējiens rada sitienu, nolīdu paskatijos, it kā viss pievilkts kardāns, pusasis u.c... Kas tas varētu būt sazobe? Ja tā, pie kā lai aizved sačinīt šo problēmu?
Sent From My 18 button OBC Using Tapatalk
Kas dzīvē ir galvenais? Galvenais ir nemīzt, vecīt!
hmm, bet iepreikš nekādas skaņas nebija, es nomainiju reduktoru un izbraucot no garāžas jau uzreiz tā skaņa ir, pa kuru laiku varētu izģērbties kardāna gultnis?litrinjsh rakstīja: Man bija līdzīgi kad redaktoram skrūve pārlūza. Bet tev tur pēc buksem izklausās, vai kardāna gultnis izģērbies.
Visticamāk ka redaktora buksē, vai vēlreiz pārej pāri skrūvēm, un pievelc no sirds.fugo rakstīja:hmm, bet iepreikš nekādas skaņas nebija, es nomainiju reduktoru un izbraucot no garāžas jau uzreiz tā skaņa ir, pa kuru laiku varētu izģērbties kardāna gultnis?litrinjsh rakstīja: Man bija līdzīgi kad redaktoram skrūve pārlūza. Bet tev tur pēc buksem izklausās, vai kardāna gultnis izģērbies.
Man jau arī pirms kārbas sajūga mainās nebija tāda skaņa, pamanīju ka gultnis jūk ārā un uzreiz pēc tās skruvesanas bija tā skaņa.
Sent From My 18 button OBC Using Tapatalk
Kas dzīvē ir galvenais? Galvenais ir nemīzt, vecīt!
Dod pieci...CaklsBoriss rakstīja:Kāds nav saskāries tub28 motoram ar šādu problēmu ? https://youtu.be/N9rB3XuZSEQ
Kamēr strauji nedod gāzi liekas ka strādā ok. Tikko straujāk uzgāzē tā motors vairs virs 1.5k rpm neuzņem un turot pilnu pedāli pats mētā apgriezienus līdz tukšgaitai. Gāzējot ir sajūta ka neiet uz visiem cilindriem. Aukstu iedarbinot ir paaugstināti apgriezieni apm 1.2k kas pirmstam tā nebija. Noslāpē un iedarbini viss atkal ir ok kādu brīdi. Kompis itkā kļūdas kas varētu būt saistītas ar šo gļuku neuzrāda. Nav arī starpības vai motors strādā uz gāzi vai benzīna.
Varbūt kāds var ieteikt ko skatīt vai sakontaktēt ar kādu zinošu kas var apskatīties?
https://youtu.be/5smy9vHi-uk
Savam atrisināju to tā, ka izņēmu droseles štekeri, iztīrīju kārtīgi, iespraudu atpakaļ.
Tikt klāt gan ir d.....
Ir tolks no tā saucamās "lētās" skaņas izolācijas- t.i 2euro par 0,1m2 (2mm biezumā)?
Reduktora bukse/-es.fugo rakstīja:Uzliku LSD vidējā korpusā, viss bloķējās viss forši, bet sākot braukt diezgan dzirdams sitiens, atkārtot to var paspaidod gāzes pedāli, nespiežot ne sajūgu ne bremzes, katrs uzgāzējiens rada sitienu, nolīdu paskatijos, it kā viss pievilkts kardāns, pusasis u.c... Kas tas varētu būt sazobe? Ja tā, pie kā lai aizved sačinīt šo problēmu?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 942
- 943
- 944
- 945
- 946
- …
- 1297
- chevron_right