Hidrauliskā rokasbremze.

Profila bilde
Emik
Ziņojumi: 216
Pievienojies: 04 Dec 2011, 09:13
Braucu ar: 318 e36,e46

15 Dec 2014, 22:04

a kur problēma ir uztaisīt aizmugurē traiņiku viens uz pedali otrs uz hidro roceni? :rolleyes:
Profila bilde
normāls čalis
Ziņojumi: 582
Pievienojies: 30 Mar 2013, 20:24
Braucu ar: e41 ;)
Atrašanās vieta: Rīga

16 Dec 2014, 09:58

boris737 rakstīja:man ari sis variants taga ir tapsanas stadija vai izdosies nezinu vel biku saubas ir.
un lai varetu ta iziet noteikti ir jaatstaj troses imitacijai. :giggle:
Oho! Par šo es gribētu ļoti uzzināt vairāk! :)
Kalnz rakstīja:e36 bez bloķa ir alus bez grādiem / sieviete no gumijas / elektriskā cigarete u.tml
Mana māte - "ārprāts! Viņam tak riepas deg, viņam tas ir jāpasaka!" Runājot par apļa slīpētāju.
Attēls
-HAPO-
Ziņojumi: 1292
Pievienojies: 21 Jan 2012, 22:29
Braucu ar: -KORCH-
Atrašanās vieta: Rīga

30 Mar 2015, 19:38

Hidra+TA=3
Profila bilde
normāls čalis
Ziņojumi: 582
Pievienojies: 30 Mar 2013, 20:24
Braucu ar: e41 ;)
Atrašanās vieta: Rīga

24 Apr 2015, 17:44

-HAPO- rakstīja:Hidra+TA=3
Izmēģināji, ja? :D :hahaha:
Kalnz rakstīja:e36 bez bloķa ir alus bez grādiem / sieviete no gumijas / elektriskā cigarete u.tml
Mana māte - "ārprāts! Viņam tak riepas deg, viņam tas ir jāpasaka!" Runājot par apļa slīpētāju.
Attēls
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

24 Apr 2015, 17:52

Variants ir tā, lai inspektori nemana, bet tādas lietas kladzināt internetā nevajag, pat privāti ir risks ka tas kurš uzzinās vēlāk izkladzinās! tiem kam galva strādā būvē un iet TA......
laicaans
Ziņojumi: 459
Pievienojies: 01 Okt 2013, 21:39
Braucu ar: NK7180 F31
Atrašanās vieta: Rīga

12 Nov 2015, 09:58

Kāds ir licis hidru uz barabāniem?
Ja ir,tad padalaties,lūdzu ar info. :sarunats:
SULAS PAKU PAVELNIEKS :hahaha:
Profila bilde
Kapteinis
Ziņojumi: 404
Pievienojies: 28 Jūn 2014, 05:01
Braucu ar: 4.44
Atrašanās vieta: Ogre

15 Feb 2016, 22:19

Ir doma par hidru bet pagaidām izvēle starp ražotājiem ir tumša bilde. Runājot par cilindrīti, kurš būtu labākais budžeta variants? Kkas no rrs, wilwood? Kuri modeļi, kāpēc, ar ko atšķiras, cik ilgmūžīgi, cik "smags" viens vai otrs.. ? Izsmeļošākās atbildes autoram cepums :hahaha:
Profila bilde
vitaly
Ziņojumi: 146
Pievienojies: 09 Feb 2014, 22:15
Braucu ar: 325i
Atrašanās vieta: Imanta

15 Feb 2016, 22:30

Rrs rocene korpuss pie cilindra salauzijas pec 2 menešiem
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 

15 Feb 2016, 22:36

Kāds var uztaisīt pamācību kā precīzi jāvelk un jāvieno viņa ? :rolleyes:
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
70cc
Ziņojumi: 682
Pievienojies: 10 Dec 2013, 22:23
Braucu ar: E36 & E46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

15 Feb 2016, 22:53

vitaly rakstīja:Rrs rocene korpuss pie cilindra salauzijas pec 2 menešiem
tavai, jeb manai ex žurkai viņa vispār nepareizi bija novietota, staigāja noraujot ar visām skrūvēm, tajā vietā nedrīkst hidru likt nepastiprinot neko. :drink:

Kapteinis rakstīja:Ir doma par hidru bet pagaidām izvēle starp ražotājiem ir tumša bilde. Runājot par cilindrīti, kurš būtu labākais budžeta variants? Kkas no rrs, wilwood? Kuri modeļi, kāpēc, ar ko atšķiras, cik ilgmūžīgi, cik "smags" viens vai otrs.. ? Izsmeļošākās atbildes autoram cepums :hahaha:
personīgi man ir bijušas 3 hidras, ķīnas mēsls ar mazo rokturi, RRS ar willwood 0,75 cilindru un homemade ar žiguļa bremžu cilindru. Viennozīmīgi neviena no viņām nav ideāla, katrai savs + un - , ķīnas kaka - lēta, cilindrīts mēsls, uz sausa lai norautu, jārauj līdz padusei i to vel par maz, bet pats kāts likās stingrs, pieļauju tāpēc ka īss :hahaha: bet vienmēr jau var pagarināt piemetinot kautko tvērienam ērtu klāt. Homemade rocene uzmetināta no tā kas ir, materiāls izvēlēts ļoti ciets, bez gripa ziemā roka sals ja brauc bez cimdiem, bija uzlikts grips no staķika logu birstēm, tīri ok, bet pēc laika ielocijās uz iekšu, budžeta cilindrīts sāka laist garām, tiesa gan maksā viņš jauns ap 15 eur + jāvirpo pārejas lai visu saskrūvētu kopā. RRS - variants kas man patīk vislabāk, ērti novietojama blakussēdētāja pusē, ir iespējas sagāzt kātu uz aizmuguri, kātam garums vienkārši perfekts, savienojumā ar Willwood 0,75 cilindru un jauniem ferrodo klučiem strādāja ļoti labi, ielai pilnīgi pietiekoši. Vienīgais mīnuss manuprāt šai rocenei ir tas ka viņu var saīsināt noskrūvējot nost 3/4 no tā kāta, tas dažreiz spriedzē krāmējot nonstopā mēdza atskrūvēties, jo nebija uzlikts uz skrūvju līmes. Principā tas kāts arī labi locījās, pāris reizes filmēju kautkādus onboardus un pēctam mājās kaifoju un skatijos slowmo kā tas kāts tur atlokās un atmetas :lol: bet godīgi sakot tas netraucēja, ne viņš deformējās, ne nolūza kautkas. Noteikti ka ja ir vēlēšanās dabūt visu stingru un cietu, ieteiktu ņemt kautkādu roceni ar stūrainu kātu, tie itkā lokās mazāk, bet cik nu tur tās taisnības es nemāku teikt.
Profila bilde
Kapteinis
Ziņojumi: 404
Pievienojies: 28 Jūn 2014, 05:01
Braucu ar: 4.44
Atrašanās vieta: Ogre

15 Feb 2016, 23:36

70cc rakstīja:
vitaly rakstīja:Rrs rocene korpuss pie cilindra salauzijas pec 2 menešiem
tavai, jeb manai ex žurkai viņa vispār nepareizi bija novietota, staigāja noraujot ar visām skrūvēm, tajā vietā nedrīkst hidru likt nepastiprinot neko. :drink:

Kapteinis rakstīja:Ir doma par hidru bet pagaidām izvēle starp ražotājiem ir tumša bilde. Runājot par cilindrīti, kurš būtu labākais budžeta variants? Kkas no rrs, wilwood? Kuri modeļi, kāpēc, ar ko atšķiras, cik ilgmūžīgi, cik "smags" viens vai otrs.. ? Izsmeļošākās atbildes autoram cepums :hahaha:
personīgi man ir bijušas 3 hidras, ķīnas mēsls ar mazo rokturi, RRS ar willwood 0,75 cilindru un homemade ar žiguļa bremžu cilindru. Viennozīmīgi neviena no viņām nav ideāla, katrai savs + un - , ķīnas kaka - lēta, cilindrīts mēsls, uz sausa lai norautu, jārauj līdz padusei i to vel par maz, bet pats kāts likās stingrs, pieļauju tāpēc ka īss :hahaha: bet vienmēr jau var pagarināt piemetinot kautko tvērienam ērtu klāt. Homemade rocene uzmetināta no tā kas ir, materiāls izvēlēts ļoti ciets, bez gripa ziemā roka sals ja brauc bez cimdiem, bija uzlikts grips no staķika logu birstēm, tīri ok, bet pēc laika ielocijās uz iekšu, budžeta cilindrīts sāka laist garām, tiesa gan maksā viņš jauns ap 15 eur + jāvirpo pārejas lai visu saskrūvētu kopā. RRS - variants kas man patīk vislabāk, ērti novietojama blakussēdētāja pusē, ir iespējas sagāzt kātu uz aizmuguri, kātam garums vienkārši perfekts, savienojumā ar Willwood 0,75 cilindru un jauniem ferrodo klučiem strādāja ļoti labi, ielai pilnīgi pietiekoši. Vienīgais mīnuss manuprāt šai rocenei ir tas ka viņu var saīsināt noskrūvējot nost 3/4 no tā kāta, tas dažreiz spriedzē krāmējot nonstopā mēdza atskrūvēties, jo nebija uzlikts uz skrūvju līmes. Principā tas kāts arī labi locījās, pāris reizes filmēju kautkādus onboardus un pēctam mājās kaifoju un skatijos slowmo kā tas kāts tur atlokās un atmetas :lol: bet godīgi sakot tas netraucēja, ne viņš deformējās, ne nolūza kautkas. Noteikti ka ja ir vēlēšanās dabūt visu stingru un cietu, ieteiktu ņemt kautkādu roceni ar stūrainu kātu, tie itkā lokās mazāk, bet cik nu tur tās taisnības es nemāku teikt.
Paldies :super: tātad tagad atliek izlemt, eksperimentēt ar vaz cilindru vai ņemt uzreiz wilwood. Vari precīzāk pateikt, kas tas par vaz cilindru un kāds tam tilpums, vai ar tādu nav baigi grūti to ruci noraut?
Korpuss un kāts būs paštaisīts, jāmēğina uztaisīt tā, lai uz t.a. atliek tik noskrūvēt kātu.
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

15 Feb 2016, 23:43

Sajūga darba cilindru no klasikas žika izmanto priekš hidro rocenes :)
Profila bilde
Kapteinis
Ziņojumi: 404
Pievienojies: 28 Jūn 2014, 05:01
Braucu ar: 4.44
Atrašanās vieta: Ogre

15 Feb 2016, 23:53

JānisK-[JK] rakstīja:Sajūga darba cilindru no klasikas žika izmanto priekš hidro rocenes :)
Tu kaut ko nejauc? Darba cilindrs, t.i. cilindrs, kas pie kārbas, ar vienu pievadu. Kā to var izmantot tādam mērķim? Domāji galveno cilindru?
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2170
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 

15 Feb 2016, 23:55

Nav jēgas čakarēt sev pieri, neklausies par žiguļiem visus tos murgus, wilwood cilindrs maksā 50 euro un viņš ir ļoti labs.
Tas vai tev būs jārauj no visa spēka tā ručka ir atkarīgs no taviem aizmugurējiem bremžu klučiem, no bremzēm kopumā.
Uzliksi CL klučus un viss tev būs kārtībā. Par kātu runājot pilnīgi vienalga kāds viņš tev ir, galvenais, lai viņš tev nelokās. Lielākā ķīnas sūdu problēma ir locīšanās. Protams jo viņš būs garāks, jo sanāks lielāks spēks un labāk tās bremzes strādās.

Pašam stāv RRS lielais kāts ar wildoodu un aizmugurē pilnīgi jaunas ferodo bremzes (diski/kluči) Tāpat uz sausa bez problēmām viņu var raustīt.
70cc
Ziņojumi: 682
Pievienojies: 10 Dec 2013, 22:23
Braucu ar: E36 & E46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

16 Feb 2016, 00:02

edzis rakstīja:Nav jēgas čakarēt sev pieri, neklausies par žiguļiem visus tos murgus, wilwood cilindrs maksā 50 euro un viņš ir ļoti labs.
Tas vai tev būs jārauj no visa spēka tā ručka ir atkarīgs no taviem aizmugurējiem bremžu klučiem, no bremzēm kopumā.
Uzliksi CL klučus un viss tev būs kārtībā. Par kātu runājot pilnīgi vienalga kāds viņš tev ir, galvenais, lai viņš tev nelokās. Lielākā ķīnas sūdu problēma ir locīšanās. Protams jo viņš būs garāks, jo sanāks lielāks spēks un labāk tās bremzes strādās.

Pašam stāv RRS lielais kāts ar wildoodu un aizmugurē pilnīgi jaunas ferodo bremzes (diski/kluči) Tāpat uz sausa bez problēmām viņu var raustīt.
arī īsti neredzu jēgu pirkt to žiguļa cilindru, dēļ tā ka jāčakarē galva ar to kas un kā ir jāpievirpo, jāmaksā virpotājam lai uztaisa detaļu, bet gala rezultātā par ķīnas cilindru manuprāt tas viss strādā labāk. Par Willwood cilindriem <0.75 neko sliktu nevaru pateikt, uz sausa mierīgi. Pats svarīgākais tiešām ir kā edzis teica lai darba bremzes ir perfektā kārtībā, tad arī hidru piecirst varēs neispringstot. Ir dzirdēts par tādu setupu ar kur tiek izmantoti CL kluči, ka varot ar mazo pirkstiņu noraut :lol: :lol: :lol: :super:
Profila bilde
Kapteinis
Ziņojumi: 404
Pievienojies: 28 Jūn 2014, 05:01
Braucu ar: 4.44
Atrašanās vieta: Ogre

16 Feb 2016, 00:11

Ok, jāliek būs wilwood, nākamais solis ir atrast pie kā vislabākās cenas :hahaha:
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

16 Feb 2016, 00:35

Kapteinis rakstīja:
JānisK-[JK] rakstīja:Sajūga darba cilindru no klasikas žika izmanto priekš hidro rocenes :)
Tu kaut ko nejauc? Darba cilindrs, t.i. cilindrs, kas pie kārbas, ar vienu pievadu. Kā to var izmantot tādam mērķim? Domāji galveno cilindru?
Jā sajaucu, galvenais cilindrs!
Protams vienkāršāk ir nopirkt tam paredzētu ar atbilstošiem pievadiem, šis vienkārši tās ekonomiskais variants, kuram vienīgā problēma ir pievadu izmērs.
Profila bilde
Kapteinis
Ziņojumi: 404
Pievienojies: 28 Jūn 2014, 05:01
Braucu ar: 4.44
Atrašanās vieta: Ogre

16 Feb 2016, 00:37

JānisK-[JK] rakstīja:
Kapteinis rakstīja:
JānisK-[JK] rakstīja:Sajūga darba cilindru no klasikas žika izmanto priekš hidro rocenes :)
Tu kaut ko nejauc? Darba cilindrs, t.i. cilindrs, kas pie kārbas, ar vienu pievadu. Kā to var izmantot tādam mērķim? Domāji galveno cilindru?
Jā sajaucu, galvenais cilindrs!
Protams vienkāršāk ir nopirkt tam paredzētu ar atbilstošiem pievadiem, šis vienkārši tās ekonomiskais variants, kuram vienīgā problēma ir pievadu izmērs.
Kā ar tilpumu?
Profila bilde
EJANSONS
Ziņojumi: 1035
Pievienojies: 19 Mar 2013, 23:05
Reputācija: 4
 

16 Feb 2016, 08:34

kātu labāk taisīt pašam, man bija tāds kas vispāŗ nelocas, tā ir cita diršana! ja nav īsti vēlme jāties tad jāpērk rrs garais. cilindrs wilwood vai no hondas, pats braucu ar hondas, problēmu nebija, savukārt esmu dzirdējis jau par vairākiem tekošiem wilwoodiem pec salīdzinoši neilga laika. par pašām bremzēm runājot, man bija jauni stock diski+ferodo kluči un bija zbs, trasē kad silti rati vispār kā pa sviestu, bet tomēr ja brauc driftā tad es liktu ebc vai carbon lorraine klučus, jo svarīgi ir lai max ātri paķer, ar stock bremzēm nekad nebūs momentāla sabloķēšāna. BET vissvarīgākais šitajā ir ērts novietojums, un tas jau ir individuāli, jo ja rocene būs tizlā vietā, atkal zaudēsi laiku, kas rezultējas ar zaudētu braucienu/apmali/grāvi :lol: kad ērtā vieta ir atrasta, kārtīgi jāuztaisa stingra stirprinājuma vieta, jo ja raujot roceni, kaats staigās kopā ar visu kuzavu, atkal viss būs pakaļā :sarunats:
riebeklis
Ziņojumi: 1416
Pievienojies: 04 Jan 2016, 20:14

16 Feb 2016, 08:39

Varu pardod žiguļa cilindru jaunu :lol: