Jautājums par temperatūru.
Sveiki visiem :] . Es saskāros ar tādu kā problēmu, īsti pat nezinu tā teikt tas ir pluss vai mīnuss, jo man tas nepatīk, liekas aizdomīgi. Lieta tāda, ka manam e36 318 tds, ir manuprāt kaut kas noticis, bet kas es nezinu, parcik esmu jauns visā šajā. :]. Problēma ir tāda, ka auto pielec. darbojas viss kartība, bet temperatūra īpaši nepaceļās. Respektīvi pečka silto gaisu ilgi nepūš. tad kad kādas min 15- 20 paiet, temperatūras būltiņa ir zilā sektora beigas, un tad jūtams ka nāk silts gaiss. Bet problēma ir tur , ka tā bultiņa aukstāk neceļās. Līdz ar to nenāk tads tā teikt karsts gaiss salona. To pečkas problēmu es tiktu galā ja tā būtu viņas vina, man jautājums, kapēc nu vasara protams. bultiņa temp sektorā pa vidu, tā uzsilstot 15 min pabraucot. bet piem sovakar veselu 1 h braukāju un temp indikātors, vaktiski 1 mm tik virs zilā sektora vai uz tā beigu robežas. Pat paceļot 1,2,3 ātrumā kādu laiku, pat stāvot uz vietas ilgu laiku. Tā jau 2 -3 dienu. Auto stāvēja faktiski visu decembri nedarbināts garāžā. pēdējo reizi braukts novembra beigu pusē. Varbūt nu ziemā tas būtu logiski ka lēnak silst, jo āra apkārtēja temp ir zemāka, bet kaut kad taču uzsilst. Būtu mega fail, ja bultiņa būtu salūzusi, bet ta vispar tas indikātors nestrādātu, a tā ir kārtība. Es vnk domāju, kas būs, kad nāks sals. un ārā temp būs zemāka :(
Kāds varētu man pakonsultēt , kas par vainu varētu būt:D :] būtu ļoti priecīgs :]
Kāds varētu man pakonsultēt , kas par vainu varētu būt:D :] būtu ļoti priecīgs :]
Pārbaudi termostatu! :) noņem viņu un to atsperi iemet uzvārītā ūdenī, ja atspere savelkās tad viņš strādā un tad es nezinu kas par vainu varētu būt
Jā , pamēģināsu :] Paldies par ideju
Aaa vēl. Nu tas, ka ventilators grižas visu laiku, tas taču ir normāli. Vai viņam nevajadzētu griezties, jo tas sanak termostata ir problēma un viņš neuzsilstot lidz darba temp, jau par ātru dzesē un tāpēc neuzsilst , tas tā varētu būt :( ?
Domāju ka nē! Jo man ar visu laiku griežās ventilātors :)
Jums uz šejieni - viewtopic.php?f=6&t=227&start=560
bet, lai lieki nemeklētos par ventilatoru, ja runa iet par termomuftu (nevis elektroventilatoru), tad, kamēr dzinējs nav uzsilis darba temperatūrā, ventilators lēnām griezīsies līdzi dzinēja rpm, ar roku ir iespējams viņu apstādināt viegli, ko līdz temperatūra sasniedz darba t, mufta saslēdzas un dzesē.
bet, lai lieki nemeklētos par ventilatoru, ja runa iet par termomuftu (nevis elektroventilatoru), tad, kamēr dzinējs nav uzsilis darba temperatūrā, ventilators lēnām griezīsies līdzi dzinēja rpm, ar roku ir iespējams viņu apstādināt viegli, ko līdz temperatūra sasniedz darba t, mufta saslēdzas un dzesē.
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
nezinu kā ar E36 dīzeļiem, bet citi VAG grupas auto ar dīzeļdzinējiem, parasti ziemā uzsilst ļoti ilgi.