Help! Atgāzes.
Sveiki visiem, jauniņais šeit.
Tātad sākšu ar problēmu,biju aizbraucis uz skati ar savu 318i m43b18,pateica kad atgāzes par lielu,tagad nezinu ko darīt, esmu pārbaudijis itkā viss ir labi,gan zonde un izspūtējs ir labi,nezinu kas vel var ietkmēt atgāžu palielinājumu,būtu pateicīgis par kādu noderīgu viedokli.
Nēesu spečuks par mašīnām arī.
Tātad sākšu ar problēmu,biju aizbraucis uz skati ar savu 318i m43b18,pateica kad atgāzes par lielu,tagad nezinu ko darīt, esmu pārbaudijis itkā viss ir labi,gan zonde un izspūtējs ir labi,nezinu kas vel var ietkmēt atgāžu palielinājumu,būtu pateicīgis par kādu noderīgu viedokli.
Nēesu spečuks par mašīnām arī.
kā pārbaudīji zondi, kā pārbaudīji ka nepiesūc gaisu izpūtējs pirms zondes, kā gaisu piesūc pēc gmm?
paskatijos kādu strāvu padod kompis uz vadiem zondei, viss bija normāli,arī siltam motoram,par izspūtēju parbaudiju vai nav caurumu
Vel arī pretestību pārbaudiju, aizmirsu piebilst, par gmm es noņēmu vadu un viņš gandrīz uzreiz noslāpst.
Kuras atgāzes par lielu, HC? CO?SlayHD rakstīja:Vel arī pretestību pārbaudiju, aizmirsu piebilst, par gmm es noņēmu vadu un viņš gandrīz uzreiz noslāpst.
lielumus studijā, lūdzu!
gan co, gan hc, gan lambdu.
p.s. Zondes pārbaude "kompja padotā strāva" nozīmē tikai to, ka apsildes relejs nostrādā. Jāskatās kāds signāls nāk no zondes.
gan co, gan hc, gan lambdu.
p.s. Zondes pārbaude "kompja padotā strāva" nozīmē tikai to, ka apsildes relejs nostrādā. Jāskatās kāds signāls nāk no zondes.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Paldies par palīdzību,izrādās biju uzregulējis apgriezienus pa lielu tagad viss normāli,skati arī izgāju.
Pag, lūdzu, lēnāk, tagad paliek interesanti. Ko un kā tu tam m43 regulēji?
Sent from my GT-S7500 using Tapatalk 2
Sent from my GT-S7500 using Tapatalk 2
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Gāzes trose bija pievilkta uz 1.1 tūkstoš rpm, es viņu uzliku uz pašu mazāko tagad ir apmēram 700 rpm, man pirmstam bija tāda problēma kad silts motors apgriezieni lēkā no 1-1.5 tūkstoši,kad pagriezu lielāku gāzi tas pazuda.
Pirms tam viņa bija nepareizi pievilkta, tas nu ir skaidrs.SlayHD rakstīja:Gāzes trose bija pievilkta uz 1.1 tūkstoš rpm, es viņu uzliku uz pašu mazāko tagad ir apmēram 700 rpm, man pirmstam bija tāda problēma kad silts motors apgriezieni lēkā no 1-1.5 tūkstoši,kad pagriezu lielāku gāzi tas pazuda.
Bet lēkāšanu no 1 uz 1.5 turot gāzi, tur jau būs cita problēma.
Es ar domāju kad tā ir cita problēma, bet kad noregulēju apgriezienus tas pazuda, un vel viena lieta, negrib taisīt citu topiku tadeļ tepat pajautāšu,kādas firmas muftu kardānam labāk ņemt,jo man oriģinālā saplīsa,un es nopirku citu pa 18 e,muļķigi dariju laikam ... pēc 2 mēnešiem atkal plaisa
Klusums es nemāku precizēt problēmu ja kas nav skaidrs tad jautājiet mēģināšu pateikt kā varēšu.
gumijas mufti? vismaz es ņemu lemfoerder ražojumus, man liekas okSlayHD rakstīja:Klusums es nemāku precizēt problēmu ja kas nav skaidrs tad jautājiet mēģināšu pateikt kā varēšu.
vēl paskaties, vai nav kaut kas greizi uzlikts, kā dēļ mufte stāv šķībi un tādēļ tiek saplēsta
Pladies!!! kāds atbildēja
Sveiki. Problēma ar m50b20 Siemens/bezvanosa.
Biju TA un lielākā problēma ir atgāzes.
Patēriņš arī pa pilsētu ir kādi 18 litri [emoji9]
Gaidu ieteikumus [emoji12] [img] [/img]
Biju TA un lielākā problēma ir atgāzes.
Patēriņš arī pa pilsētu ir kādi 18 litri [emoji9]
Gaidu ieteikumus [emoji12] [img] [/img]
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
gudri dirst nav malku cirst
zonde mirusirupu rakstīja:Sveiki. Problēma ar m50b20 Siemens/bezvanosa.
Biju TA un lielākā problēma ir atgāzes.
Patēriņš arī pa pilsētu ir kādi 18 litri [emoji9]
Gaidu ieteikumus [emoji12] [img] [/img]
kā to var zināt ?edzis rakstīja:zonde mirusirupu rakstīja:Sveiki. Problēma ar m50b20 Siemens/bezvanosa.
Biju TA un lielākā problēma ir atgāzes.
Patēriņš arī pa pilsētu ir kādi 18 litri [emoji9]
Gaidu ieteikumus [emoji12] [img] [/img]
gudri dirst nav malku cirst