Ne-bmw motora swaps iekš E36
Laba diena,
Vēlētos dzirdēt pieredzi/dzīves gudrības ar swapiem, kas nav saistīti ar ražotāja paredzētajiem motoriem.
Es zinu, ka pa ielām klejo legāls - vismaz tādas basņas dzirdēju, E36 ar B2x4 motoru, tāpat kā zināms ir arī džeks ar Saab motoru iekš MX5.
Varbūt kāds no Jums ir šajā forumā, būšu pateicīgs par info
Tas, ka vajag projektu, kronšteinu rasējumus, ir zināms un skaidrs.
Nezināmie jautājumi:
Motora kronšteini - vai viņus var metināt jebkurš, vai tikai un vienīgi sertificēts metinātājs? Ja tā, vai kāds var padalīties ar kontaktiem, kas ar tādām lietām nodarbojas?
Kārba - esmu dzirdējis, ka kārbai ir jābūt plug and play. Vai taisnība, ka nedrīkst būt adapteri/metināti zvani?
To, ka kārbas stiprinājuma vietas nedrīkst mainīt, to es zinu.
Paldies!
Vēlētos dzirdēt pieredzi/dzīves gudrības ar swapiem, kas nav saistīti ar ražotāja paredzētajiem motoriem.
Es zinu, ka pa ielām klejo legāls - vismaz tādas basņas dzirdēju, E36 ar B2x4 motoru, tāpat kā zināms ir arī džeks ar Saab motoru iekš MX5.
Varbūt kāds no Jums ir šajā forumā, būšu pateicīgs par info
Tas, ka vajag projektu, kronšteinu rasējumus, ir zināms un skaidrs.
Nezināmie jautājumi:
Motora kronšteini - vai viņus var metināt jebkurš, vai tikai un vienīgi sertificēts metinātājs? Ja tā, vai kāds var padalīties ar kontaktiem, kas ar tādām lietām nodarbojas?
Kārba - esmu dzirdējis, ka kārbai ir jābūt plug and play. Vai taisnība, ka nedrīkst būt adapteri/metināti zvani?
To, ka kārbas stiprinājuma vietas nedrīkst mainīt, to es zinu.
Paldies!
Pisu pa bortiem
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
Par karbas adopteriem muļķības
Kronšteinus tava paša drošībai dod labam metinātājam metināt
Kronšteinus tava paša drošībai dod labam metinātājam metināt
ar kompatu pa brugji
Paldies!
Runa nav par kronšteinu kvalitāti, bet vairāk par birokrātisko pusi - vai tam, kas ir uztaisīts, nepieciešams arī kaut kāds legāls trace, no kurienes nākuši, un kas viņus taisījis.
Tas, ka tas ir manis paša drošībai, ir vairāk, kā skaidrs.
Nedaudz precizējot, kārbas adapteris - starplika, starp kārbu un motoru. Tādas tad tomēr drīkst būt?
Runa nav par kronšteinu kvalitāti, bet vairāk par birokrātisko pusi - vai tam, kas ir uztaisīts, nepieciešams arī kaut kāds legāls trace, no kurienes nākuši, un kas viņus taisījis.
Tas, ka tas ir manis paša drošībai, ir vairāk, kā skaidrs.
Nedaudz precizējot, kārbas adapteris - starplika, starp kārbu un motoru. Tādas tad tomēr drīkst būt?
Pisu pa bortiem
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
Cik dzirdēts, kārbu ņem no kautkādas Omegas.Zurkmobilia rakstīja: ↑05 Dec 2019, 16:12 Paldies!
Runa nav par kronšteinu kvalitāti, bet vairāk par birokrātisko pusi - vai tam, kas ir uztaisīts, nepieciešams arī kaut kāds legāls trace, no kurienes nākuši, un kas viņus taisījis.
Tas, ka tas ir manis paša drošībai, ir vairāk, kā skaidrs.
Nedaudz precizējot, kārbas adapteris - starplika, starp kārbu un motoru. Tādas tad tomēr drīkst būt?
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Recepte man ir +- zināma un izstudēta, arī Saabi nav sveši, vairāk interesējos par legālajiem aspektiem, ko drīkst un nedrīkst darīt.
Pisu pa bortiem
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD