18 pogu OBC uzstādīšana
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- …
- 18
- chevron_right
Tēmu par OBC atradu, bet visu sev interesējošo informāciju nē. Tātad, kas ir tās lietas, ko katrs no šiem OBC uzrāda? ar ko viens ir labaks par otru? un vai tā vienkārši visu saslēdzot no 7pogu uz 18 pogu OBC visu nepieciešamo uzrādīs? teiksim, tas pats vidējais patēriņš? (šķiet ka to vajadzeja uzrādīt) (nezinu kādas vel funkcijas ir 18pogu OBC) un vai jebkuram modelim būs šī informacija nolasāma? ja es savam TDS mainītu no 7pogu uz 18 pogu?
Traktors arī ziemā lec
Nezinu, kā ir ar dīzeļiem, bet principā, liekot 18 pogu no 7 pogu un neliekot chec control, Tev rādīs, Vidējo patēriņu, āra temp, km ko vēl vari nobraukt ar atlikušo degvielu, protams vēl slēptās f-jas( konkrēto patēriņu uz doto brīdi, degvielas atlikumu bākā, voltometru) Nu tās ir laikam tās lielākās f-jas, ko cilvēki izmanto. Ir vēl dažas, kurām neredzu nekādu jēgu.semigallss rakstīja:Tēmu par OBC atradu, bet visu sev interesējošo informāciju nē. Tātad, kas ir tās lietas, ko katrs no šiem OBC uzrāda? ar ko viens ir labaks par otru? un vai tā vienkārši visu saslēdzot no 7pogu uz 18 pogu OBC visu nepieciešamo uzrādīs? teiksim, tas pats vidējais patēriņš? (šķiet ka to vajadzeja uzrādīt) (nezinu kādas vel funkcijas ir 18pogu OBC) un vai jebkuram modelim būs šī informacija nolasāma? ja es savam TDS mainītu no 7pogu uz 18 pogu?
un tas check control ko uzrāda? ja pareizi sapratu tad rāda vai agaismojumi darbojas? tad reali sanāk, ka bez viņa ļoti labi var arī iztikt?
Traktors arī ziemā lec
Check kontrol ir lielāks čakars ielikt, nekā jēga no tā. Tas manā skatījumā. Jā, rādīs Tev, kad kāda lampiņa nedeg vai logu šķidrums beidzas. Nu, ja baigi grib, tad viss ir izdarāms. Bet iztikt bez viņa var. Tāpat, kā nav nepieciešams BC slēdzis pie stūres. Arī bez viņa var pilnvērtīgi strādāt 18 pogu OBC. Ar BC slēdzi varēsi slēgāt turp šurpu f-jas, kuras vari saspaidīt pašā OBCsemigallss rakstīja:un tas check control ko uzrāda? ja pareizi sapratu tad rāda vai agaismojumi darbojas? tad reali sanāk, ka bez viņa ļoti labi var arī iztikt?
Super, visu sapratu, vairāk jautājumu nav
tad jau pamazām varu sākt mest acis kam iet detaļās e36 ar pilno OBC
tad jau pamazām varu sākt mest acis kam iet detaļās e36 ar pilno OBC
Traktors arī ziemā lec
Man te radies jautajums man nav nekada obc bet cik esmu urbies zem panjelaa man ir divas kastites melnas nelielas viena ir zem konforta bloka un otra ir zem piepipetaja, signalizacijas tas nav, ka noteikt ka tas ir check control modulis??? un kam man vinsh iebuvets ja nekad nav bijis obc!!!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
Vēl viens noteicošs faktors. Kā jau pirms tam minēju, tad nezinu par dīzeļiem, bet domāju, ka līdzīgi, kā benzīna motoriem. Ir starpība vai tiksi pie 4cilindru vai 6cilindru motora OBC. Ja Tev ir 4cilindru motors, tad 6 cilindra motora OBC nespēsi piedzīt koeficentu, lai rādītu pareizi patēriņu. Rādīs par kādiem 5litriem lielāku patēriņu!semigallss rakstīja:Super, visu sapratu, vairāk jautājumu nav
tad jau pamazām varu sākt mest acis kam iet detaļās e36 ar pilno OBC
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Paldies tagat straadaa man Check control. Sanaaca taa ka nebija pat jaamaina taas EINHEIT vienkaarshi staaveeja EINHEIT1 :71 un EINHEIT2: FF un kad nospiedu SET/RES uz katru no vinjiem labajaa ekraana pusee iedegaas taada kaa zvaigzniite peec kaa arii saaka straadaat CCKon4a rakstīja:Jā, starp citu, nu jau 3 OBC ir nostrādājis 02 00 variants, pēctam tās vērtības nomainās uz 02 FF, pēc kā var pārlikt uz 12 FF, vai 13 FF (jāskatās kurā gadījumā ir AM/PM un 24h pulkstenis)dogMa rakstīja:Izmanto lietotāja Kon4a DIY, ļoti iespējams, ka palīdzēs tikt atpakaļ pie CC
Šeit: http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=21&t=1465
Kā arī šeit: http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=21&t=275
Šitam īsti neticu, varbūt vari mani pārliecināt? Man obc ir no 98.gada is'a, ieliku iekš m50, pirms nebiju nokonfigurējis, rādija nepareizi, izrēķināju to koeficientu (sanāca virs 1000-kkas, ievadīju, pēctam vēlreiz pārbaudīju vai koeficients ir saglabājies un viss kārtībā (patēriņu rāda reālo un precīzi)zeltinsh rakstīja:Vēl viens noteicošs faktors. Kā jau pirms tam minēju, tad nezinu par dīzeļiem, bet domāju, ka līdzīgi, kā benzīna motoriem. Ir starpība vai tiksi pie 4cilindru vai 6cilindru motora OBC. Ja Tev ir 4cilindru motors, tad 6 cilindra motora OBC nespēsi piedzīt koeficentu, lai rādītu pareizi patēriņu. Rādīs par kādiem 5litriem lielāku patēriņu!semigallss rakstīja:Super, visu sapratu, vairāk jautājumu nav
tad jau pamazām varu sākt mest acis kam iet detaļās e36 ar pilno OBC
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
Tas, ka nācis no 1.8is, nenozīmē, ka bijis kopš dzimšanas Bet tā arī ir, ka uz 4cyl nevar piedzīt koeficientu, ja ir likts no 6cyl.
kā ir ja no 4cyl uzliek uz 6cyl ? arī atšķiras ?
tur jau tas koeficients ir ierobežots. zemākais laikam bija 750. augstāko neatceos. Ja jau tajops ciparos ielien tad jau vis ok neatkarīgi no motora. Bet nu defaultā jābūt laikam 1000.
Tuvākajos mēnešo dabūšu vadu ar ko to draņķa kompi varu piekodēt kā nākas pie auto. Tieši šim jābut taisītam pēc vecāka standarta vajag štepseli ar L līniju. a visi ķinīzeru rašojumi parasti tādi nav
Tuvākajos mēnešo dabūšu vadu ar ko to draņķa kompi varu piekodēt kā nākas pie auto. Tieši šim jābut taisītam pēc vecāka standarta vajag štepseli ar L līniju. a visi ķinīzeru rašojumi parasti tādi nav
Tā - dļa osoba tupih
Ja es gribu savā 1.8 kūtī iepačkāt 18pogu obc, tad man viņš ir jāatrod no cita 4cyl motora? Ja es ielieku obc kas ir bijis 6cyl motoram, tad viss būs slikti un dārgi ?
Ja es gribu savā 1.8 kūtī iepačkāt 18pogu obc, tad man viņš ir jāatrod no cita 4cyl motora? Ja es ielieku obc kas ir bijis 6cyl motoram, tad viss būs slikti un dārgi ?
Ielikšānā nekas nemainīsies, vnk mazliet var atšķirties rādījumi.
bet es gribu precīzi
Nu tad meklē no 4cilindru motora, bet lai kāds gudrāks pakomentē sīkāk, vrb, ka var nokalibrēt, lai rāda visu kā nākas.
vai kāds kko arī lasa jeb tikai raksta
jau teicu, ka var to moduli piekodēt, lai vis būtu kā no rūpnīcas.
jau teicu, ka var to moduli piekodēt, lai vis būtu kā no rūpnīcas.
Cik izmaksā un kur var veikt to pārkodēšanu?
a kā ir ja no 4cil obc uz 6cil motora uzliek? Rāda lielāku patēriņu nekā ir vai mazāku?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- …
- 18
- chevron_right