Priekšējā plaukta,gala bukses maiņa
Tas "stāvābols "no opja laikiem.Neņem ļaunā.Paldies par infu
Vēl nebiju dzirdējis šādu nosaukumu Man skolā mācīja, ka tas ir šarnīrshe9600 rakstīja: Un kas pie velna tas par terminu "stāvābols" - kārtējais TA darbinieku izgudrojums, nu jau varākas reizes esmu to dzirdējis?
Tad to priekšējo-ārējo(kas pie paša riteņa) šarnīru bez preses normāli nomainīt nevar ja? Jo zinu, ka dauzot ar āmuru viņu tikai sačakarē!
dauzot iekšā sa4akarē?
man skiet ja ja pareizo mucinju sistu iekšā, tad diezvai kautko sa4akareetu.
man skiet ja ja pareizo mucinju sistu iekšā, tad diezvai kautko sa4akareetu.
ar skrūvispīlēm arī var iespiest(lielām,taisnām)! Protams viss notiek caur D un ir ko pacīnīties kamēr atklāj pareizo pieejupalaidnis rakstīja:Tad to priekšējo-ārējo(kas pie paša riteņa) šarnīru bez preses normāli nomainīt nevar ja? Jo zinu, ka dauzot ar āmuru viņu tikai sačakarē!
Nu jā, jo maniem Lemfolder tur ir tāda plāna aizsarggumija, un ar āmuru tā tiek sačakarēta un šaras mūžs manuprāt krietni īsāks! Ja pats esi mainījis, kāda bija "pareizā muciņa?"Agris rakstīja:dauzot iekšā sa4akarē?
man skiet ja ja pareizo mucinju sistu iekšā, tad diezvai kautko sa4akareetu.
Vieglāk aizbraukt ar jauno šaru un plauktu un par 3ls pārpresēt, sanāks lētāk.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Manam tik tur Lemforder vai TRW ir bijušas! Pa LV ceļiem parasti ilgāk par gadu nenovelk! Ja uz skati vēl nav jāmaina, tad pēc ziemas gan noteikti ir! Ir kaut kas izturīgāks par šiem diviem izpildījumiem? Kādas ir tās pildītās?
pameklee tepat forumaa, kautkur jau bija bildes.
nez man pilnaas un braucu jau 2 gadi, veel dziivas. skiet draugam ar lemforderiem ar nav tik traki.. laikam atkariigs kur brauc.
nez man pilnaas un braucu jau 2 gadi, veel dziivas. skiet draugam ar lemforderiem ar nav tik traki.. laikam atkariigs kur brauc.
Kad nopirku auto, uzlika man tās e30 tipa šaras (pilnās, vai kā tur jūs tās saucat). Vienu pēc 3 gadiem apskatē izčakarēja, bet otra līdz šim iet. Lieki pieminēt, ka lielākoties braukts ar 50-60mm sēdinājumu priekšā, tikai pāris mēnešus ar 20mm
Man pastiprinātās (ar plāksnīti apakšā) iet nu jau nedaudz virs 100 000km...
Varbūt kāds zin, kur par sakarīgām naudām priekšējo-ārējo šarnīru MEYLE-hd iegādāties?
Ar Nr 316 010 0003/hd
Paldies!
Paldies!
nezinu,kas skaitās pa sakarīgām naudām,bet nu vari te paskatīties!
https://www.eparts.lv/catalog/#detail:3 ... 20/type:10
https://www.eparts.lv/catalog/#detail:3 ... 20/type:10
coupe 2.8
Nu tad piedāvāju arī savu variantu par plaukta bukšu nomaiņu...
Sākam visu ar auto pacelšanu.
Upuris/operācijas mērķis - plaukta gala bukse Atskrūvējam abas bukses kronšteina skrūves Ar asu nazi atdalam bukses centru no pašas bukses Iegūstam šādu veidojumu Ar fleksi pārzāģējam bukses centru un ar āmurīti nositam to nost no plaukta Atrodam jaunajau buksei pareizo stāvokli/virzienu Liekam jauno buksi uz vecās, ievērojot stāvokli/virzienu Un liekam zem preses Jaunā bukse veco ļoti smuki izstumj cauri kronšteinam, pati nostājoties savā vietā Gatavs, Anniņ! Plauktam bukses sēžu rūpīgi notīram no rūsas u.c. draņķiem, tad sasmērējam ar smērvielu pēc paša gaumes. Es izmantoju riepu montēšanas ziepes (ļoti labi slīd) Ņemam lomiku vai jebko citu līdzīgu un uzspiežam buksi uz plaukta. Pirms šīs procedūras gan lieku reizi pārliecinamies, ka bukses kronšteinu liekam ar pareizo pusi Kad ar lomiku (kā man patīk šis vārds! ) bukse tālāk neiet, procesu pabeidzam ar piemērotu aboimu (manā gadījumā 23mm muciņu) un āmurīti. Ar pāris sitieniem bukse nokļūst savā vietā. Pieksrūvējam kronšteina skrūves. Pirms iekšā skrūvēšanas ieteicams skrūves notīrīt no rūsas un sasmērēt ar smēru (pavisam labi būs, ja lietosi vara smēru).
Un tas arī viss! Procedūra aizņem apmēram 20 minūtes (ieskaitot fotogrāfēšanu ) vienai buksei. Ceru, ka kādam viss šis noderēs.
Sākam visu ar auto pacelšanu.
Upuris/operācijas mērķis - plaukta gala bukse Atskrūvējam abas bukses kronšteina skrūves Ar asu nazi atdalam bukses centru no pašas bukses Iegūstam šādu veidojumu Ar fleksi pārzāģējam bukses centru un ar āmurīti nositam to nost no plaukta Atrodam jaunajau buksei pareizo stāvokli/virzienu Liekam jauno buksi uz vecās, ievērojot stāvokli/virzienu Un liekam zem preses Jaunā bukse veco ļoti smuki izstumj cauri kronšteinam, pati nostājoties savā vietā Gatavs, Anniņ! Plauktam bukses sēžu rūpīgi notīram no rūsas u.c. draņķiem, tad sasmērējam ar smērvielu pēc paša gaumes. Es izmantoju riepu montēšanas ziepes (ļoti labi slīd) Ņemam lomiku vai jebko citu līdzīgu un uzspiežam buksi uz plaukta. Pirms šīs procedūras gan lieku reizi pārliecinamies, ka bukses kronšteinu liekam ar pareizo pusi Kad ar lomiku (kā man patīk šis vārds! ) bukse tālāk neiet, procesu pabeidzam ar piemērotu aboimu (manā gadījumā 23mm muciņu) un āmurīti. Ar pāris sitieniem bukse nokļūst savā vietā. Pieksrūvējam kronšteina skrūves. Pirms iekšā skrūvēšanas ieteicams skrūves notīrīt no rūsas un sasmērēt ar smēru (pavisam labi būs, ja lietosi vara smēru).
Un tas arī viss! Procedūra aizņem apmēram 20 minūtes (ieskaitot fotogrāfēšanu ) vienai buksei. Ceru, ka kādam viss šis noderēs.
Pēdējais labojis marux - 16 Mar 2012, 16:53, kopā labots 1 reizi.
hmm paldies man tieši ir viena jau izbeigusies un otra ša nobeigsies,bet njā,būs jāķimiķo,jo nav man preses būs jābrauc uz servi,lai presē!
coupe 2.8
Es tādā pašā manierē nomainīju pagaišnedēļ!
Var jau izlīdzēties arī ar skrūvspīlēm, bet tad čakars paliels sanāk. Labāk servisā latu samaksāt, lai pārpresēMartinez rakstīja:hmm paldies man tieši ir viena jau izbeigusies un otra ša nobeigsies,bet njā,būs jāķimiķo,jo nav man preses būs jābrauc uz servi,lai presē!