lsd elementa upgreids.
1- ja kardana sazobe paliek vietaa, tad tas nozimee ka tu garumu nemaini, tadaa gadijumaa es ipashi neiespringtu par sazobes merishanu, vienkarsi nesajauc vietam tos speiserus /shaibas kas naak pusasu gultnju korpusam, no reduktora arpuses. tas var but ir vienadas, varbut ackirigas, atkaribaa kaa salikts no rupnicas. taas atzimee un saliec tiesi tapat atpakal, kreiso kreisaja pusee un labo labajaa
2- shaibas mera pie pasham taa malam, dog ear nomeri tur kur ir tie izbidijumi uz aru, sajuga plaksni pie pashas malas. parasti vinjas dilst pa vidu. talak kad zinasi kada biezuma sajuga plaksni njemt tad ari izdomaa kadu biezumu njemt to dog ear plaksni. kopejo biezumu tam mainit nevajadzetu, varbut vari palielinat pa kadu 0.1mm ne vairak.
3- jaa nedaudz ir
4- kaa jau teicu ipashi biezaku nevajadzetu likt, vari vienigais pa 0.1 mm palielinat katraa pusee, bet es vairak neliktu
2- shaibas mera pie pasham taa malam, dog ear nomeri tur kur ir tie izbidijumi uz aru, sajuga plaksni pie pashas malas. parasti vinjas dilst pa vidu. talak kad zinasi kada biezuma sajuga plaksni njemt tad ari izdomaa kadu biezumu njemt to dog ear plaksni. kopejo biezumu tam mainit nevajadzetu, varbut vari palielinat pa kadu 0.1mm ne vairak.
3- jaa nedaudz ir
4- kaa jau teicu ipashi biezaku nevajadzetu likt, vari vienigais pa 0.1 mm palielinat katraa pusee, bet es vairak neliktu
...
Paldies Tev :) tagad principā viss skaidrs
Tad, kad darīšu to, domāju, ka varētu iet mazliet tālāk - izfrēzēt tā saucamos "ramp angles"
Nav info, vai kāds to LV jau ir darījis? Cik esmu lasījis info netā - Salīdzinoši ļoti labs upgrade kopā ar pāršaibošanu.
Re - mazliet laba info - http://www.intothered.dk/simracing/differential.html
Nav info, vai kāds to LV jau ir darījis? Cik esmu lasījis info netā - Salīdzinoši ļoti labs upgrade kopā ar pāršaibošanu.
Re - mazliet laba info - http://www.intothered.dk/simracing/differential.html
mainot ramp angle, wajag virsmu norudit, tur ar pliku mashineshanu rezultats bus islaicigs, izsitisies araa robi, ja saproti ko ar to domaju
...
Domāju, ka saprotu. Vairākos rakstos gan ir minēts, ka tas netiek darīts, jo viss kopuss ir norūdīts / ļoti ciets.Armando rakstīja:mainot ramp angle, wajag virsmu norudit, tur ar pliku mashineshanu rezultats bus islaicigs, izsitisies araa robi, ja saproti ko ar to domaju
Būtu gan interesanti uzzināt vairāk. :)
pirmkārt izsitīsies robi, bet līdz tam parasti nenonāk, dēl lielāka slīpuma viņu vieglāk un ar lielāku peipūli pletīs uz abām pusēm, kas ļoti nepatīk jau stock reduktoram un nereti atverās pats elements, tad ar šito "downgreidu" tu tikai palielināsi iespeju ka tavs elements kā ola sašķelies un no tā izlīdīs laukā cālītis-
ok cālītis neizlīdīs, bet tāpat reduktoram būs pizda
visbiežāk šī detaļā atraujas nost pie skrūvju vietām, pat no vecuma
Iesaku vnk atjaunot visu elementu tādu kā no rūpnīcas, ar jaunām platēm, ar sapulētām virsmām un samērīts kopējais nodiluma apmērs un izvirpot attiecīga biezuma kompensējošo plāksni kas nāk iekšā
Tie kam vajag, sapratīs par ko iet runa, tie kuri nesapratīs, tad arī nav jālien tur iekšā, tāpat nevarēs neko ar rokām izdarīt, jo tur vajag zināšanas un aprīkojums ar ko apstrādāt tēraudu
un jā, tas maksā prāvu naudiņu Jaunas BMW molibdena plāksnes vien maksā ap 90e, tās kuras šeit tirgo pa 15 "Ražotas Latvijā" var labākajā gadījumā CD romā ielikt, moš spēlēs
ok cālītis neizlīdīs, bet tāpat reduktoram būs pizda
visbiežāk šī detaļā atraujas nost pie skrūvju vietām, pat no vecuma
Iesaku vnk atjaunot visu elementu tādu kā no rūpnīcas, ar jaunām platēm, ar sapulētām virsmām un samērīts kopējais nodiluma apmērs un izvirpot attiecīga biezuma kompensējošo plāksni kas nāk iekšā
Tie kam vajag, sapratīs par ko iet runa, tie kuri nesapratīs, tad arī nav jālien tur iekšā, tāpat nevarēs neko ar rokām izdarīt, jo tur vajag zināšanas un aprīkojums ar ko apstrādāt tēraudu
un jā, tas maksā prāvu naudiņu Jaunas BMW molibdena plāksnes vien maksā ap 90e, tās kuras šeit tirgo pa 15 "Ražotas Latvijā" var labākajā gadījumā CD romā ielikt, moš spēlēs
kvalitatīvāks upgrade ir salikt 4as molibdena plāksnes un 4as dogear plaksnes (krustaplāksnes)
to arī ja nemaldos Seija ir izdarījis
to arī ja nemaldos Seija ir izdarījis
matreals pats par sevim vairak norudas arpuses, respektivi izgriezot jaunus caurumus, virsma klust mikstaka nekaa tai butu paredzets but, protams pasi presure cup ir no loti cieta matreala, tas logjiski, bet ne tik cieta kaa varetu likties, loti labi padoas mashineshanai. protams par to cik izsitisies jaunie ramp lenkji, un vai izsitisies, ielas autinjam, ir tuksa meles kulshana, bez konkretiem pieradijumiem, bet es izvelejos upgreidot uz 4 sajugiem, nevis mainit ramp lenkji.normāls čalis rakstīja:Domāju, ka saprotu. Vairākos rakstos gan ir minēts, ka tas netiek darīts, jo viss kopuss ir norūdīts / ļoti ciets.Armando rakstīja:mainot ramp angle, wajag virsmu norudit, tur ar pliku mashineshanu rezultats bus islaicigs, izsitisies araa robi, ja saproti ko ar to domaju
Būtu gan interesanti uzzināt vairāk. :)
ps, ari cetriem sjugiem ir savs minuss, respektivvi, planaaks elementa vaks, jo tur janonjem nost nedaudz matreals.
edit: papilus sveskjermenjus blokjii nav jegas likt, blikjii vispar nav jega likt neko planaku pa 2mm nodilums tiek aizvietots ar jaunam plaksnem, un gadijumaa ja vajag tad biezakam, nekaa bija
...
@AF. Tiešām, par to biju piemirsis, ka tāpat jau elementu vāki šķīst.
Tad jau pa lielam jēdzīgākais variants tiešām ir vienkārši pāršaibot, iespējams, ar četrām platēm.
Tad jau pa lielam jēdzīgākais variants tiešām ir vienkārši pāršaibot, iespējams, ar četrām platēm.