18 pogu OBC uzstādīšana
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- …
- 18
- chevron_right
es itkā daļēji pēc šitās liku. man taka vis strādāja. kaut kādas nepilnības gan ar pamācībās atradu(bet kas to vairs atcerās). nu vēl tev ir variants ņemt no etm un salīdzināt http://www.gbnetwork.co.uk/bmw/downloadetm.html
neaizmirsti ka tie rādītāji ir vidējie. kas pēc reset notiek?
neaizmirsti ka tie rādītāji ir vidējie. kas pēc reset notiek?
Nu, es zinu kam tur jārādās un ja no sākuma rāda mistiskus skaitļus, tad vismaz pēc tam ir jārāda OK, bet te galīgi garām visu rāda. Un resets neko nemaina, pēc tam atkal tie paši gļuki.
Slēptajās funkcijās gan viss strādā kā vajag.
Slēptajās funkcijās gan viss strādā kā vajag.
Liku pēc tās pamācības no 11 uz 18 pogu obc. Līdz šim viss strādā par 100%. Vienīgi code neiet, jo auto ir pirms 94. gada.
Reti, kad pārejot no 11 uz 18 pogu OBC, trūkst tas viens vadiņš. Pamēģini no spido zilā štekera 4. pina aizvilkt vadu uz OBC melno štekeri 9. pinu.
Jā, tas arī tika izdarīts, jo šis topiks tika izķemmēts no A-Z un kautkur te tas jau bija minēts.
Tiešām nākamajās brīvdienās atkal būs jāsāk viss no gala?
Tiešām nākamajās brīvdienās atkal būs jāsāk viss no gala?
Ielienot apslēptajās funkcijās, var apskatīt degvielas tilpumu (TEST 7), reālo ātrumu?
Var, redz cik litri ir bākā un arī reālo ātrumu. Tur gļuki nav cik ir skatīts.
Reāli consump rāda mistiku (šorīt visu laiku piemēram rādīja 12l uz 100km gan consump1, gan consump2)
Speed rāda kā nobraukumu, taču apslēptajās rāda pareizi.
Varbūt esam tomēr ar kādu vadu nošāvuši greizi ?
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Reāli consump rāda mistiku (šorīt visu laiku piemēram rādīja 12l uz 100km gan consump1, gan consump2)
Speed rāda kā nobraukumu, taču apslēptajās rāda pareizi.
Varbūt esam tomēr ar kādu vadu nošāvuši greizi ?
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
JāNixon rakstīja:
Tiešām nākamajās brīvdienās atkal būs jāsāk viss no gala?
Man jau liekas, ka viss ir kārtībā. SPEED rādā vidējo, nevis reālo. Bet vidējo patēriņu nepieciešams piekalibrēt, mainot kalibrācijas skaitli (TEST 20).
Uzliec TEST 4, ja nemaldos, kur rāda reālo patēriņu un brauc. Salīdzini ar to, ko rāda spidometrā ekonometrs. Jābūt identiski. Ja būs, tad arī vidējo patēriņu (COMSUM) rādīs pareizi.
Uzliec TEST 4, ja nemaldos, kur rāda reālo patēriņu un brauc. Salīdzini ar to, ko rāda spidometrā ekonometrs. Jābūt identiski. Ja būs, tad arī vidējo patēriņu (COMSUM) rādīs pareizi.
3 variants atbraukt uz Valmieru,samaksāt man miljonu, un piekodēt obc attiecīgajam motoram
Test 4 rāda kaut ko ap 12l/100, consum rāda 10.8l/100. Mainot tās vērtības nekas diži nemainās. Man consum ir tuvāks ekonometra rādījumam.
Test 2 rāda vienādi ar ekonometru!
Test 4 rāda vidējo patēriņu laikam, kurš nedaudz atšķiras no consump1 un consump2!
Kā īsti tiem consump būtu jārāda, vienam vidējai un vienam patreizējais, vai arī abiem kaut kādi vidējie?
Un vēl kas - kā tiek aprēķināta RANGE funkcija, jo principā ielēju šodien drusku benzīnu un rāda Range 108km, nobraucu pāris desmitus km un uzreiz rāda, ka palicis 68km... Joks ir tāds, ka es braucu ar gāzi un degvielai nevajadzētu pazust nekur. Viņš kaut kā to pēc spidometrā nobrauktā rēķina?
Test 4 rāda vidējo patēriņu laikam, kurš nedaudz atšķiras no consump1 un consump2!
Kā īsti tiem consump būtu jārāda, vienam vidējai un vienam patreizējais, vai arī abiem kaut kādi vidējie?
Un vēl kas - kā tiek aprēķināta RANGE funkcija, jo principā ielēju šodien drusku benzīnu un rāda Range 108km, nobraucu pāris desmitus km un uzreiz rāda, ka palicis 68km... Joks ir tāds, ka es braucu ar gāzi un degvielai nevajadzētu pazust nekur. Viņš kaut kā to pēc spidometrā nobrauktā rēķina?
Range 36ajiem rādot nepareizi.
Consump 1 un 2 rada vidējo kopš pēdējā tā rādītāja reset. Es, piemēram, pirmo resetoju katru bāku, otro turu visu laiku, lai redzētu "globālo" vidējo.
Consump 1 un 2 rada vidējo kopš pēdējā tā rādītāja reset. Es, piemēram, pirmo resetoju katru bāku, otro turu visu laiku, lai redzētu "globālo" vidējo.
Braucot uz gāzes, visus tos vidējos vispār var neņemt vērā.
Ir kāds veids kā pieslēgt, lai braucot uz gāzi rāda atlikušo ceļu un vidējo patēriņu?
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Ja esi pārbaudījis vairrākkārt vidējo patēriņu uz gāzes, tad vari mēģināt piekoriģēt korekcijas skaitli tā, lai rāda +/- vidējo, kā uz gāzes.
TEST 20 funkcija un spaidi korekcijas skaitli no 850-1250, un skaties, vai pietuvojas tavam vidējam rādītājam.
Bet tas būs tiešām diez gan subjektīvs variants, jo iesmidzinātās gāzes daudzums nekad neatbilst tam daudzumam, kādu iesmidzinātu benzīna sprauslas pie tāda atvēršanās laika u.t.t.
TEST 20 funkcija un spaidi korekcijas skaitli no 850-1250, un skaties, vai pietuvojas tavam vidējam rādītājam.
Bet tas būs tiešām diez gan subjektīvs variants, jo iesmidzinātās gāzes daudzums nekad neatbilst tam daudzumam, kādu iesmidzinātu benzīna sprauslas pie tāda atvēršanās laika u.t.t.
nezinu range man raadija diezgan normaali.. liidz attieciigiem 20km kad vairs neraadija laikam.... tad paarsleedzos uz 7 funkciju un aiziet liidz 0 kalonkaa
Varbūt kāds var pateikt kur aiziet vadi no obc baltā pina 2,3 un 14 kontakta?
Ja nemaldos viens varētu būt saistīts ar kruīzu.
Ja nemaldos viens varētu būt saistīts ar kruīzu.
Bet ir iespējams kaut kā vadus pieslēgt gāzes reduktoram vai kā tā, lai benzīna patēriņu neņem vērā bet pārslēdzās uz gāzes sistēmu.dogMa rakstīja:Ja esi pārbaudījis vairrākkārt vidējo patēriņu uz gāzes, tad vari mēģināt piekoriģēt korekcijas skaitli tā, lai rāda +/- vidējo, kā uz gāzes.
TEST 20 funkcija un spaidi korekcijas skaitli no 850-1250, un skaties, vai pietuvojas tavam vidējam rādītājam.
Bet tas būs tiešām diez gan subjektīvs variants, jo iesmidzinātās gāzes daudzums nekad neatbilst tam daudzumam, kādu iesmidzinātu benzīna sprauslas pie tāda atvēršanās laika u.t.t.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- …
- 18
- chevron_right