Motora Diagnostika Mājas Apstākļos(the basics)
kloķenes devējiem 3 gabaliem ~ 530 omi :hvz:Ginekologs rakstīja:Bentley manuālis- kloķvārpstas stāvokļa devējs 1280 omi +/- 10% .
cik Bentley manuāli rakstīts par sadalenes devēju ?
tiem neoriģinālajiem manuāliem 100% ticēt nevar. esmu atradis dažas kļūdas.
jābūt vienādi, jo devēji vienādi, tik vadu garums atšķiras... tātad izolācija sadrupusi vadiem visdrīzākais...
Neizlabotajā versijā daudz kļūdu? Kur var dabūt izlaboto versiju?
Tur par sadalenes devēju tas nav rakstīts, tikai kā nomainīt.Sancix rakstīja:kloķenes devējiem 3 gabaliem ~ 530 omi :hvz:Ginekologs rakstīja:Bentley manuālis- kloķvārpstas stāvokļa devējs 1280 omi +/- 10% .
cik Bentley manuāli rakstīts par sadalenes devēju ?
jo devēji identiski, tik vadu garums atšķiras... tātad rādījumiem jābūt +/- vienādiem..
Ko jūs te sludinat ka vienādi. jau autors saka ka viņam viens bijis ap 1200 un otrs ap 500. Es arī 2 komplektus izmēriju un man sanāca tāpat. Tā kā multimetrus rokās un aizejat pamērat.
Man viņi arī vizuāli atšķirās, kloķenes devējam ir līdzena plaktne, sadalenes devējam ir 5mm izvirzījums centrā :hvz:
Vnk gribu saprast kā jābūt jo dzinējam adaptācijas ir pilnīgā rosolā, kļūdu nav, aizdedze dibenā.
Vnk gribu saprast kā jābūt jo dzinējam adaptācijas ir pilnīgā rosolā, kļūdu nav, aizdedze dibenā.
iedarbināji to inpu?
Man Drivers teica( ceru, ka drīkst to te tā rakstīt ), ka tā mērīšana principā pupu mizas, jo ja tie vadi veci, sadrupuši, palokās, pārlokās, aizlokās utt., rezultātā tad strādā, ta nestrādā, attiecīgi pretestības mērījums neesot viennozīmīgs rādītājs. Bet manā gadījumā gan kļūdu meta CPS diagnostikā. Un vecajam pavelkot nost gumiju arī bija saplaisājusi izolācija vadiem.
tad varbūt nonāksim līdz taisnībai - man abi varianti bij no dažādiem boschROYALTY rakstīja:mērīts - siemens vadībai mērās vienādi...
Aizejat kāds savam m50 dzinējam samērīt sadalenes devēju
Negribās tāpat vien pirkt jaunu un secināt ka vecais tomēr ok :)
Negribās tāpat vien pirkt jaunu un secināt ka vecais tomēr ok :)
Dzeru tikai Brenguļu tumšo un krīzes gadījumos ValmiermuižuSancix rakstīja:yanks rakstīja:iedarbināji to inpu?
Inpu neiedarbināju, kādu dienu paņemšu četrpaku, kompi, vadus un ievedīšu Tev :)
No čoma paņēmu auto com.
Nezinu kas ir auto com bet pēdējā pieredze ar lietotāju 540i bij tāda, ka šis esot bijis uz diagnostikām un kļūdu nav, bet pieslēdzot manu kompi tomēr kļūdas atradās.
Pie reizes....čomam uz m50 dme boch 3.3.1 met kļūdu ignition circuit...kas tas pa zvēru ? dzinējs griežās ļoti OK, viss OK, bet no kļūdas vaļā netiek.
Pēdējais labojis Sancix - 05 Jan 2014, 21:55, kopā labots 1 reizi.
Sadabūšu brenguli un aizvedīšu savu lapsi lai saliec kā vajag :)yanks rakstīja:Dzeru tikai Brenguļu tumšo un krīzes gadījumos ValmiermuižuSancix rakstīja:yanks rakstīja:iedarbināji to inpu?
Inpu neiedarbināju, kādu dienu paņemšu četrpaku, kompi, vadus un ievedīšu Tev :)
No čoma paņēmu auto com.
Nezinu kas ir auto com bet pēdējā pieredze ar lietotāju 540i bij tāda, ka šis esot bijis uz diagnostikām un kļūdu nav, bet pieslēdzot manu kompi tomēr kļūdas atradās.
Tik iepriekš lādētājs jāsadabū, nosvila vecais
ja kloķenes devējam starp 1 un 2 neuzrāda neko. tb ieslēdzot testeri rādas 1 un saliekot pie dačika nekas pat neizmainas tad stabili devējs čau ja?
Ko īsti noteiks izpildot so darbību M50 GMM? Cīnoties ar problēmu, nomērot diviem gaisa masas mērītājiem man uzrādīja 3,4 Om abiem, cik saprotu tad tas ir normāli.
6.nomēram pretestibu starp 5 un 6,tai ir jābūt vienādai 3-4Om
6.nomēram pretestibu starp 5 un 6,tai ir jābūt vienādai 3-4Om