Digitālās klimatkontroles remonts [slēdzas iekšā/ārā u.t.t.]

Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Biju daudz dzirdējis par šādām digitālās klimatkontroles problēmām, bet īpaši neiespringu, kamēr pašam tas neatgadījās :gigigi:
Pa lielam defekts ir tāds, ka digitālā klimatkontrole pati no sevis slēdzas iekšā, ārā, ekrāns satumst un neko nevar izdarīt, spaidi vai nespaidi pogas. Kā arī tajā momentā ieslēdzas kondicionieris un aizmugurējā stikla apsilde. Ceru, ka saprotami sarakstīju.

Sīkāk nemācēšu pastāstīt, kāpēc tā tieši notiek, bet vadoties pēc raksta ārzemju resursos, tas saistīts ar komponentes pārkaršanu un izbeigšanos.

Gribēju padalīties pieredzē, kā to izlabot. Ja ir visi nepieciešamie instrumenti, tad izmaksas pāris santīmi, neskaitot benzīnu, lai aizbrauktu un nopirktu to detaļiņu ;)

Nepieciešamie instrumenti, materiāli:
- "+" tipa skrūvgrieznis;
- "-" tipa skrūvgrieznis;
- palielāka pincete, bet var iztikt arī ar kaut ko citu;
- lodāmurs un tam piederošās komponentes, lai lodētu;
- 0.47 microfarādu 50 volt tantalum kondensators (es izmantoju 0.47 microfarādu 35V tantalum kondensatoru). Citi saka, ka jāizmanto, nevis 0.47mf, bet gan 47mf kondensators, bet ar šādu kondensatoru viss notiek tāpat;

Ķeramies klāt ;)

P.S. Lieki pieminēt, ka tas viss jādara uzmanīgi.

1) Izņemam borta kompi, pulskteni.
1.jpg
2.jpg
3.jpg
2) Izņemam, izspiežam ārā digitālās klimatkontroles vadības bloku.
4.jpg
5.jpg
3) Atskrūvējam nepieciešamās skrūves.
6.jpg
4) Noņemam priekšējo vāciņu.
8.jpg
9.jpg
5) Izņemam priekšējo plati (tā ar displeju) un ventilatoriņu.
10.jpg
11.jpg
12.jpg
6) Izņemam pamatplati.
13.jpg
14.jpg
7) Iepazīstamies ar vainīgo detaļu.
15.jpg
8) Atlodējam vecā kapacitora kājiņas.
16.jpg
9) Ievotojam jauno kondensatoru (ar tehniskajiem parametriem uz kondensatora pret zilo štekeri, jo svarīgs ir + un -. Cerams, ka saprotami :lol: ) un pielodējam kājiņas.
17.jpg
18.jpg
10) Saliekam kopā un lietojam laimīgi! :super:

Ceru, ka kādam tas noderēs. Tomēr vai santīmi, vai 20-30Ls par jaunu klimatkontroles bloku, ir atšķirība, vismaz ir vērts pamēģināt ;)

Ja kādam tas nav pa rokai, vai bails u.t.t., tad varat sazināties ar lietotāju activity, par ļoti saprātīgu cenu izdarīs ;)
Lieki pieminēt, ka šis, iespējams, nav 100% risinājums, bet vairumam strādā un strādā labu laiku. Tā kā apvainojumus uz šo pusi, lūdzu, nē :super:


Avots: macadamizer.com, kā arī pāris savas bildes.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
activity
Ziņojumi: 364
Pievienojies: 18 Apr 2011, 00:33
Braucu ar: BMW 325T
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 4
 
Perfekts apraksts :clap: Kārtīgi esi pastrādājis. :supeer:
ACTIVEPARTS FAMILY
Jaunas un lietotas auto rezerves daļas.
Servisa pakalpojumi.
Telefons: +371 20076282
E-pasts: [email protected] vai PM.
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 
Nesmīdiniet detaļu pārdevēju un "kapacitora" vietā taujājiet pēc KONDENSATORA... ;) ( to pamatmērvienība ir Farads).
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Paldies par labojumu, nav stiprā puse šie parametri.
Tad kā sanāk - 0.47 faradu kondensators? 0.47uF vai tad neskaitās mikrofaradi?
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 
Ir,ir- 0,47 mikrofaradi.apzīmē mf,vai uf, jeb'citreiz var būt pat virsū nf, bet tad būs cipari lielāki.0,47 mf=470nf. no sevis varu ieteikt šo detaļu izlodēt no kādas nevajadzīgas mājas elektronikas (nebūs jābrauc uz veikalu) :D bet ja tomēr, tad var iepirkt viņu šeit> http://web.argus.lv/shop/productinfo/CV ... windex.htm

p.s. varbūt kļūdos,bet man nepamet sajūta, ka šī tēma ar klimas bloku jau bij cilāta šinī pašā vietnē... ;)
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Par šo problēmu, ja, protams, es nemaldos, netika cilāta :)
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 
dogMa rakstīja:Par šo problēmu, ja, protams, es nemaldos, netika cilāta :)
http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=8& ... 1315129814 ;) nu kā tu tā :lol: 3 priedēs apmaldījies. :lol: :D :bye:
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Toč :lol: Vismaz cilvēkiem būs soli-pa-solim diy :gigigi:
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 
dogMa rakstīja:Toč :lol: Vismaz cilvēkiem būs soli-pa-solim diy :gigigi:
Protams, ka tas diy ir daudziem noderīgs, tik kārtējo reizi pārliecinājos par savu fenomenālo redzes atmiņu. to ko vienreiz redzu/ izlasu man paliek galvā uz mūžu. ;) tāpēc likās kkas redzēts.. pats ar esmu pajaucis tos blokus, bet manos gadījumos bij citas kaites.
Rachkoo
Ziņojumi: 2
Pievienojies: 17 Jan 2014, 07:23
Es pamēģināju vienkārši pārlodēt, tos kondensatora kontaktus, un viss aizgāja, nemainot pašu kondensātoru :bye:
Bet paldies par postu, noderēja. :sarunats: