Digitālās klimatkontroles remonts [slēdzas iekšā/ārā u.t.t.]
Biju daudz dzirdējis par šādām digitālās klimatkontroles problēmām, bet īpaši neiespringu, kamēr pašam tas neatgadījās
Pa lielam defekts ir tāds, ka digitālā klimatkontrole pati no sevis slēdzas iekšā, ārā, ekrāns satumst un neko nevar izdarīt, spaidi vai nespaidi pogas. Kā arī tajā momentā ieslēdzas kondicionieris un aizmugurējā stikla apsilde. Ceru, ka saprotami sarakstīju.
Sīkāk nemācēšu pastāstīt, kāpēc tā tieši notiek, bet vadoties pēc raksta ārzemju resursos, tas saistīts ar komponentes pārkaršanu un izbeigšanos.
Gribēju padalīties pieredzē, kā to izlabot. Ja ir visi nepieciešamie instrumenti, tad izmaksas pāris santīmi, neskaitot benzīnu, lai aizbrauktu un nopirktu to detaļiņu
Nepieciešamie instrumenti, materiāli:
- "+" tipa skrūvgrieznis;
- "-" tipa skrūvgrieznis;
- palielāka pincete, bet var iztikt arī ar kaut ko citu;
- lodāmurs un tam piederošās komponentes, lai lodētu;
- 0.47 microfarādu 50 volt tantalum kondensators (es izmantoju 0.47 microfarādu 35V tantalum kondensatoru). Citi saka, ka jāizmanto, nevis 0.47mf, bet gan 47mf kondensators, bet ar šādu kondensatoru viss notiek tāpat;
Ķeramies klāt
P.S. Lieki pieminēt, ka tas viss jādara uzmanīgi.
1) Izņemam borta kompi, pulskteni.
2) Izņemam, izspiežam ārā digitālās klimatkontroles vadības bloku.
3) Atskrūvējam nepieciešamās skrūves.
4) Noņemam priekšējo vāciņu.
5) Izņemam priekšējo plati (tā ar displeju) un ventilatoriņu.
6) Izņemam pamatplati.
7) Iepazīstamies ar vainīgo detaļu.
8) Atlodējam vecā kapacitora kājiņas.
9) Ievotojam jauno kondensatoru (ar tehniskajiem parametriem uz kondensatora pret zilo štekeri, jo svarīgs ir + un -. Cerams, ka saprotami ) un pielodējam kājiņas.
10) Saliekam kopā un lietojam laimīgi!
Ceru, ka kādam tas noderēs. Tomēr vai santīmi, vai 20-30Ls par jaunu klimatkontroles bloku, ir atšķirība, vismaz ir vērts pamēģināt
Ja kādam tas nav pa rokai, vai bails u.t.t., tad varat sazināties ar lietotāju activity, par ļoti saprātīgu cenu izdarīs
Lieki pieminēt, ka šis, iespējams, nav 100% risinājums, bet vairumam strādā un strādā labu laiku. Tā kā apvainojumus uz šo pusi, lūdzu, nē
Avots: macadamizer.com, kā arī pāris savas bildes.
Pa lielam defekts ir tāds, ka digitālā klimatkontrole pati no sevis slēdzas iekšā, ārā, ekrāns satumst un neko nevar izdarīt, spaidi vai nespaidi pogas. Kā arī tajā momentā ieslēdzas kondicionieris un aizmugurējā stikla apsilde. Ceru, ka saprotami sarakstīju.
Sīkāk nemācēšu pastāstīt, kāpēc tā tieši notiek, bet vadoties pēc raksta ārzemju resursos, tas saistīts ar komponentes pārkaršanu un izbeigšanos.
Gribēju padalīties pieredzē, kā to izlabot. Ja ir visi nepieciešamie instrumenti, tad izmaksas pāris santīmi, neskaitot benzīnu, lai aizbrauktu un nopirktu to detaļiņu
Nepieciešamie instrumenti, materiāli:
- "+" tipa skrūvgrieznis;
- "-" tipa skrūvgrieznis;
- palielāka pincete, bet var iztikt arī ar kaut ko citu;
- lodāmurs un tam piederošās komponentes, lai lodētu;
- 0.47 microfarādu 50 volt tantalum kondensators (es izmantoju 0.47 microfarādu 35V tantalum kondensatoru). Citi saka, ka jāizmanto, nevis 0.47mf, bet gan 47mf kondensators, bet ar šādu kondensatoru viss notiek tāpat;
Ķeramies klāt
P.S. Lieki pieminēt, ka tas viss jādara uzmanīgi.
1) Izņemam borta kompi, pulskteni.
2) Izņemam, izspiežam ārā digitālās klimatkontroles vadības bloku.
3) Atskrūvējam nepieciešamās skrūves.
4) Noņemam priekšējo vāciņu.
5) Izņemam priekšējo plati (tā ar displeju) un ventilatoriņu.
6) Izņemam pamatplati.
7) Iepazīstamies ar vainīgo detaļu.
8) Atlodējam vecā kapacitora kājiņas.
9) Ievotojam jauno kondensatoru (ar tehniskajiem parametriem uz kondensatora pret zilo štekeri, jo svarīgs ir + un -. Cerams, ka saprotami ) un pielodējam kājiņas.
10) Saliekam kopā un lietojam laimīgi!
Ceru, ka kādam tas noderēs. Tomēr vai santīmi, vai 20-30Ls par jaunu klimatkontroles bloku, ir atšķirība, vismaz ir vērts pamēģināt
Ja kādam tas nav pa rokai, vai bails u.t.t., tad varat sazināties ar lietotāju activity, par ļoti saprātīgu cenu izdarīs
Lieki pieminēt, ka šis, iespējams, nav 100% risinājums, bet vairumam strādā un strādā labu laiku. Tā kā apvainojumus uz šo pusi, lūdzu, nē
Avots: macadamizer.com, kā arī pāris savas bildes.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Perfekts apraksts Kārtīgi esi pastrādājis.
ACTIVEPARTS FAMILY
Jaunas un lietotas auto rezerves daļas.
Servisa pakalpojumi.
Telefons: +371 20076282
E-pasts: [email protected] vai PM.
Jaunas un lietotas auto rezerves daļas.
Servisa pakalpojumi.
Telefons: +371 20076282
E-pasts: [email protected] vai PM.
Nesmīdiniet detaļu pārdevēju un "kapacitora" vietā taujājiet pēc KONDENSATORA... ( to pamatmērvienība ir Farads).
Paldies par labojumu, nav stiprā puse šie parametri.
Tad kā sanāk - 0.47 faradu kondensators? 0.47uF vai tad neskaitās mikrofaradi?
Tad kā sanāk - 0.47 faradu kondensators? 0.47uF vai tad neskaitās mikrofaradi?
Ir,ir- 0,47 mikrofaradi.apzīmē mf,vai uf, jeb'citreiz var būt pat virsū nf, bet tad būs cipari lielāki.0,47 mf=470nf. no sevis varu ieteikt šo detaļu izlodēt no kādas nevajadzīgas mājas elektronikas (nebūs jābrauc uz veikalu) bet ja tomēr, tad var iepirkt viņu šeit> http://web.argus.lv/shop/productinfo/CV ... windex.htm
p.s. varbūt kļūdos,bet man nepamet sajūta, ka šī tēma ar klimas bloku jau bij cilāta šinī pašā vietnē...
p.s. varbūt kļūdos,bet man nepamet sajūta, ka šī tēma ar klimas bloku jau bij cilāta šinī pašā vietnē...
Par šo problēmu, ja, protams, es nemaldos, netika cilāta :)
http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=8& ... 1315129814 nu kā tu tā 3 priedēs apmaldījies.dogMa rakstīja:Par šo problēmu, ja, protams, es nemaldos, netika cilāta :)
Toč Vismaz cilvēkiem būs soli-pa-solim diy
Protams, ka tas diy ir daudziem noderīgs, tik kārtējo reizi pārliecinājos par savu fenomenālo redzes atmiņu. to ko vienreiz redzu/ izlasu man paliek galvā uz mūžu. tāpēc likās kkas redzēts.. pats ar esmu pajaucis tos blokus, bet manos gadījumos bij citas kaites.dogMa rakstīja:Toč Vismaz cilvēkiem būs soli-pa-solim diy
Es pamēģināju vienkārši pārlodēt, tos kondensatora kontaktus, un viss aizgāja, nemainot pašu kondensātoru
Bet paldies par postu, noderēja.
Bet paldies par postu, noderēja.