18 pogu OBC Check funkcija un DIY

Profila bilde
Kon4a
Ziņojumi: 1288
Pievienojies: 14 Apr 2011, 22:09
Braucu ar: E36 Touring
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 9
 
Nu ko, biedri,

kā jau daudzi ir dzirdējuši, es nenormāli dzenos pēc 100% strādājoša OBC, kas iekļauj arī Check funkciju.
Daudzi, kas liek savos auto 18 pogu OBC bieži zivēlas nelikt iekšā check control moduli, un lai izvairītos no neglītā 'Check control inactive' uzraksta OBC ekrānā, ieslēdzot un izslēdzot auto, daudzi noņem CC funkcionalitāti caur OBC slēptās testa izvēlnes 11 testu, kurā ir divas vērtības - EINHEIT1 un EINHEIT2.
Man šis fakts sagādāja problēmas, jo man 'Check control inactive' uzraksts ir kā solis tuvāk strādājošam OBC.

Tātad, tagad es kliedēšu mītus par to, ka, lai ieslēgtu CC funkcionalitāti, vajag pieslēgtu Check control moduli un zināt, no kāda auto tas nācis. Protams, pastāv iespēja, ka modulis pie OBC ir jāpiekodē, bet to pastāstīšu, kad pats modulis būs ieinstalēts.
Būtībā viss kas vajadzīgs ir pareizās Einheit vērtības, kuras, diemžēl, katram auto var būt savādākas. Internetā ir daudz informācijas par šo, daudz dažādu kodu utt., bet neviens nederēja manam OBC.

BRĪDINU! PAR NEPAREIZAS KODĒŠANAS SEKĀM NEATBILDU, TIK IZKLĀSTU SAVU PIEREDZI ;)

Tātad, kā atbloķēt Testa funkcijas:

spiežam reizē 1000 un 10,
tas atver testu izvēlni, kur pie Test nr. Rakstam 19
pie teksta 'Lock: on' ar ciparu pogām ievadam datuma un mēneša summu no OBC datuma ekrāna (piem., ja šodien ir 23. Oktobris, tad 23+10 ir 33)
šajā brīdī OBC vajadzētu būt atbloķētam

Tālāk, lai atbloķētu CC funkciju:

dodamies uz Test nr. 11
šeit rāda Einheit1: xx (divas vērtības) pierakstam, ja nu kas.
nospiežot 1000 vai 100 taustiņus nonākam pie Einheit2: xx, to arī pierakstam, ja nu kas.

Daudz kur netā ir dažādas vērtības, kādām tur būtu jābūt, te ir pāris no USA un UK forumiem:

E36 325i '94: EINHEIT1: 71, EINHEIT2: FF.
E36 320i '94: EINHEIT1: 7B, EINHEIT2: FF.
E36 328i '95: EINHEIT1: 71, EINHEIT2: 77.
E36 328i '95: EINHEIT1: BA, EINHEIT2: FF.
E36 M3 '97-98 EINHEIT1: B3, EIHEIT3: FF.
E36 320i '92: EINHEIT1: 04, EINHEIT2: FF.
E36 325i '92: EINHEIT1: 71, EINHEIT2: 77.


Čoma E36 328 '96: EINHEIT1: 12, EINHEIT2: FF

Pēc visiem forumiem biju pārliecināts, ka einheit2 noteikti jābūt FF.

Šodien, sēžot pus dienu pie OBC un ejot cauri visām Einheit1 vērtībām, sapratu, ka vaina ir arī Einheit2.
Beigu beigās atradu savus skaitļus:

Einheit1: 02
Einheit2: 00


Šīs EINHEIT vērtības ir nostrādājušas uz 3 dažādiem OBC no dažādiem auto, tas ir ticamākais variants, kas varētu strādāt, spriežot pēc manas pieredzes.
Pēc 02 un 00 ievades, otrais EINHEIT (00) pārtop par FF. Tad var mēģināt uzlikt citus Einheitus, ja ir vēlme, piemēram 12; FF utml.



Būtu jauki, ja katrs, kam ir OBC ar strādājošu Check pogu varētu iemest aci savās einheit vērtībās un iemest tās te, lai citiem ir vairāk iespēju atbloķēt iepriekš nobloķētu Check Control funkciju :)


Tiem, kam ir vēlme ievilkt Check Control - lejā links uz pamažam topošu DIY topiku:

http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=21 ... 04#p117004
Pēdējais labojis Kon4a - 29 Jan 2013, 21:37, kopā labots 5 reizes.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

23 Okt 2012, 08:21

Ļoti neparasts EINHEIT :)

Manējam standarts:

E36 325i '94: EINHEIT1: 71, EINHEIT2: FF.
Profila bilde
Kon4a
Ziņojumi: 1288
Pievienojies: 14 Apr 2011, 22:09
Braucu ar: E36 Touring
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 9
 

23 Okt 2012, 15:44

Tavējam OBC auto bija jau stock, vai pats liki? :D
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

23 Okt 2012, 17:06

Manam bija 9 pogu OBC @ stock. Pārliku uz 18 pogu un šie EINHEIT'i bija tie, kuri man bija jāievada, lai strādātu Check-Control ;)
Profila bilde
Kon4a
Ziņojumi: 1288
Pievienojies: 14 Apr 2011, 22:09
Braucu ar: E36 Touring
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 9
 

04 Nov 2012, 23:08

Pirms pāris dienām izmēģināju savus EINHEIT' us uz čoma e36 - Check Control Inactive parādījās, un par ko nobrīnījos - pēc aizdedzes iezlēgšanas-izslēgšanas EINHEIT 2 bija pārvērties no 00 uz FF. Paskatījos savu EIMNHEIT 2 - tas pats, arī 00 pārmeties uz FF.

Varbūt tās 02/00 ir kaut kādas nebūt rūpnīcas Reset vērtības?
Profila bilde
Shreks
Ziņojumi: 702
Pievienojies: 13 Nov 2012, 20:20
Braucu ar: 325i un Fionu
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 2
 

03 Dec 2012, 14:40

Cik lasīju internetā un skatījos, tad šis joks strādā tikai ar 18 pogu OBC? Man ir 11 pogu, rāda vislaik check control ok, tomēr zinu, ka bija jārāda arī kļūmes. Kā tad 11 pogu OBC tikt pie slēptajām f-cijām? Man iet tikai līdz Funkcijai 06
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
Profila bilde
Kon4a
Ziņojumi: 1288
Pievienojies: 14 Apr 2011, 22:09
Braucu ar: E36 Touring
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 9
 

05 Dec 2012, 12:49

Shreks rakstīja:Cik lasīju internetā un skatījos, tad šis joks strādā tikai ar 18 pogu OBC? Man ir 11 pogu, rāda vislaik check control ok, tomēr zinu, ka bija jārāda arī kļūmes. Kā tad 11 pogu OBC tikt pie slēptajām f-cijām? Man iet tikai līdz Funkcijai 06
Cik zinu, tad 11pogu OBC ja ir, tad ir savādāka fiška visam, jo 11 pogu OBC nelasa visu to info, ko lasa 18 pogu OBC. :rolleyes:
Profila bilde
Shreks
Ziņojumi: 702
Pievienojies: 13 Nov 2012, 20:20
Braucu ar: 325i un Fionu
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 2
 

06 Dec 2012, 15:31

Kon4a rakstīja:
Shreks rakstīja:Cik lasīju internetā un skatījos, tad šis joks strādā tikai ar 18 pogu OBC? Man ir 11 pogu, rāda vislaik check control ok, tomēr zinu, ka bija jārāda arī kļūmes. Kā tad 11 pogu OBC tikt pie slēptajām f-cijām? Man iet tikai līdz Funkcijai 06
Cik zinu, tad 11pogu OBC ja ir, tad ir savādāka fiška visam, jo 11 pogu OBC nelasa visu to info, ko lasa 18 pogu OBC. :rolleyes:
Vienkārši līdz 18 pogu OBC iegādes brīdim gribēju sataisīt šito, bet nu jāskatās vispār vai OBC bloks iekšā ir. Logu šķidruma bačokam pienāk vadi, bremžu šķidrumam arī, cik daudz viņš vēl lasa? Vienkārši zinu, ka šķidrums bija beidzies un tosols ar par maz, bet viņš neko neuzrādija. un - ja hrenons lampās stāv arī bija kaut kāda problēma ar OBC sasaistīšanu?
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
Profila bilde
Kon4a
Ziņojumi: 1288
Pievienojies: 14 Apr 2011, 22:09
Braucu ar: E36 Touring
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 9
 

06 Dec 2012, 16:39

Shreks rakstīja:
Kon4a rakstīja:
Shreks rakstīja:Cik lasīju internetā un skatījos, tad šis joks strādā tikai ar 18 pogu OBC? Man ir 11 pogu, rāda vislaik check control ok, tomēr zinu, ka bija jārāda arī kļūmes. Kā tad 11 pogu OBC tikt pie slēptajām f-cijām? Man iet tikai līdz Funkcijai 06
Cik zinu, tad 11pogu OBC ja ir, tad ir savādāka fiška visam, jo 11 pogu OBC nelasa visu to info, ko lasa 18 pogu OBC. :rolleyes:
Vienkārši līdz 18 pogu OBC iegādes brīdim gribēju sataisīt šito, bet nu jāskatās vispār vai OBC bloks iekšā ir. Logu šķidruma bačokam pienāk vadi, bremžu šķidrumam arī, cik daudz viņš vēl lasa? Vienkārši zinu, ka šķidrums bija beidzies un tosols ar par maz, bet viņš neko neuzrādija. un - ja hrenons lampās stāv arī bija kaut kāda problēma ar OBC sasaistīšanu?
Šajā gadījumā tu drošvien domā CheckControl bloku - ja nav izravēts āra kautkad sen, tad viņam jābūt kautkur zem paneļa, vadītaja pusē, pie starpsienas, kur masas vadu savienojumi un izeja uz drosinātaju kasti.

Uz logu šķidrumu sensoru jābūt vadiem, uz raditaoru jābūt vadiem, kas ir līmeņa devējs. Bremžu šķidruma vadi ir spidometram - lai parādītu tev, ka šķidrums apr maz, cik zinu, tad uz OBC tas neattiecas. Paskaties, vai bremžu pedāļa slēdzim ir 4 vadi, nevis 2.

Ar hrenonu un Check control ir nesavienojamība - OBC visu laiku metīs āŗā, ka beigta spuldzes, tapat ar LED lampām aizmugurē.


Atšķirībā no 11pogu IOBC, 18 pogu OBC uzrāda arī degvielas patēriņu, vidējo ātrumu, taimeri, distances kalkulatoru, atlikusos km ar degvielu, kā arī slēptajās funkcijās ir iekšā arī momentānais ātrums km/h, atlikušie litri bākā, patēriņš litros stundā, absolūtais vidējais patēriņš, voltmetrs, patēriņa noteikšanas kalkulācijas faktora mainīšanas iespēja utt. Ja vel ir strādajošs check sontrol, tad vispār var teikt, ka viss gandrīz kā jaunam auto - visu stāsta Tev priekšā :D
Profila bilde
Shreks
Ziņojumi: 702
Pievienojies: 13 Nov 2012, 20:20
Braucu ar: 325i un Fionu
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 2
 

06 Dec 2012, 18:04

[quote="Kon4a"][quote="Shreks"][quote="Kon4a"][quote="Shreks"]/quote]



Jā, pārteicos, domāju par CC bloku :super:

Par 18 pogu OBC man ir skaidrs, tapēc jau arī vēlos nomainīt uz to ;)

Meklēju informāciju internetā, tomēr neko neatradu par 11 pogu OBC, kā vispār tad iespējams apiet CC bloku, lai viņš rādītu, ka viss ok. hvz. Varbūt vienkārši būs jāiemet 18 pogu obc, tad arī jāsāk skatīties kas un kā. Priekš 18 pogu obc vajag - pašu OBC, pagrieziena slēdzi ar BC f-ciju, CC bloku, Gongu + vadi un devēji? Vai 18 pogu OBC ir kādi papildus devēji bez iepriekš minētajiem?

ok, aizgāju biš offtopikā, sorry
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
MrJanis
Ziņojumi: 54
Pievienojies: 24 Nov 2012, 22:13
Braucu ar: e36 328 cabrio

06 Dec 2012, 23:50

ja Tev ir 11 pogu obc, manuprāt Tev būtu jābūt gongam :)
un par to visu var izlasīt :
viewtopic.php?f=21&t=58
Profila bilde
Kon4a
Ziņojumi: 1288
Pievienojies: 14 Apr 2011, 22:09
Braucu ar: E36 Touring
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 9
 

07 Dec 2012, 00:41

Shreks rakstīja:/quote]



Jā, pārteicos, domāju par CC bloku :super:

Par 18 pogu OBC man ir skaidrs, tapēc jau arī vēlos nomainīt uz to ;)

Meklēju informāciju internetā, tomēr neko neatradu par 11 pogu OBC, kā vispār tad iespējams apiet CC bloku, lai viņš rādītu, ka viss ok. hvz. Varbūt vienkārši būs jāiemet 18 pogu obc, tad arī jāsāk skatīties kas un kā. Priekš 18 pogu obc vajag - pašu OBC, pagrieziena slēdzi ar BC f-ciju, CC bloku, Gongu + vadi un devēji? Vai 18 pogu OBC ir kādi papildus devēji bez iepriekš minētajiem?

ok, aizgāju biš offtopikā, sorry
Man nav pretenziju pret offtopiku, ja ir par temu ;)

Apiet CC var ielodejot attiecīgās pretestības starp lampu ieejas un izejas vadiem pie CC bloka, kautkur netā bija pamācība, kā kur un kāpēc jāliek, rīt uzmeklēšu, ielikšu linku :)

Ja gribi 18 pogu OBC - Tev vajag pašu OBC, Gongam Tev jau ir jābūt, ja 11 pogu OBC ir stock, ja liktais, tad varbūt nav ielikts gongs. BC pagriezienrādis ir "optional" - ja gribi - liec, ja neredzi lielu jēgu, tad neliec, nav obligāti :) Papildu 18 pogu OBC Tev vajadzēs visus štekerus no OBC, ja nemaldos, tad 11 pogu OBC ir tikai viens štekeris, 18niekam nāk divi - balts un melns, no kuriem attiecīgi iziet vadi uz CC bloku, šķidrumu sensoriem, t° datčiku, un visiem citiem pribambasiem, ko viņam var pieveinot klāt, piemēram EWS moduli, lai strādā CODE funkcija, uz autonomās ventilācijas releju (cik sapratu, tad tas ir tikai Dig. klimai, ka arī ja ir originālāis webasto iekša, bet domāju, ka var saveidot kautko ja ir vēlme).
Devēji, man šķiet, ka ir tie paši - t°, tosola līmenis, vejstiklu līmenis, bremzu pedāļa slēdzis ar 4 vadiem (piniem). Pieļauju, ka tas ir viss, pārējais vienkārši vienojas klāt pie spidometra pravodkas :super:

Jāsaka, ka man interesē kādi vadi tev ieiet CC modulī, jo pašam ir velme ievilkt CC, bet pagaidām nav vel īsti sanācis laiks to visu sadarīt :rolleyes:

P.S. Paņemot 18pogu OBC, jāskatās, vai viņam kādreiz dzīve nav vispār izslēgta CC funkcija - no rūpnīcas esot nākuši ārā arī tādi varianti - ir 18 pogu OBC, bet CC nav. Tad būs čakars ar Einheit vērtībām, par ko rakstīju topika sākumā ;)
Profila bilde
Shreks
Ziņojumi: 702
Pievienojies: 13 Nov 2012, 20:20
Braucu ar: 325i un Fionu
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 2
 

07 Dec 2012, 01:13

Kon4a rakstīja:
Man nav pretenziju pret offtopiku, ja ir par temu ;)

Apiet CC var ielodejot attiecīgās pretestības starp lampu ieejas un izejas vadiem pie CC bloka, kautkur netā bija pamācība, kā kur un kāpēc jāliek, rīt uzmeklēšu, ielikšu linku :)

Ja gribi 18 pogu OBC - Tev vajag pašu OBC, Gongam Tev jau ir jābūt, ja 11 pogu OBC ir stock, ja liktais, tad varbūt nav ielikts gongs. BC pagriezienrādis ir "optional" - ja gribi - liec, ja neredzi lielu jēgu, tad neliec, nav obligāti :) Papildu 18 pogu OBC Tev vajadzēs visus štekerus no OBC, ja nemaldos, tad 11 pogu OBC ir tikai viens štekeris, 18niekam nāk divi - balts un melns, no kuriem attiecīgi iziet vadi uz CC bloku, šķidrumu sensoriem, t° datčiku, un visiem citiem pribambasiem, ko viņam var pieveinot klāt, piemēram EWS moduli, lai strādā CODE funkcija, uz autonomās ventilācijas releju (cik sapratu, tad tas ir tikai Dig. klimai, ka arī ja ir originālāis webasto iekša, bet domāju, ka var saveidot kautko ja ir vēlme).
Devēji, man šķiet, ka ir tie paši - t°, tosola līmenis, vejstiklu līmenis, bremzu pedāļa slēdzis ar 4 vadiem (piniem). Pieļauju, ka tas ir viss, pārējais vienkārši vienojas klāt pie spidometra pravodkas :super:

Jāsaka, ka man interesē kādi vadi tev ieiet CC modulī, jo pašam ir velme ievilkt CC, bet pagaidām nav vel īsti sanācis laiks to visu sadarīt :rolleyes:

P.S. Paņemot 18pogu OBC, jāskatās, vai viņam kādreiz dzīve nav vispār izslēgta CC funkcija - no rūpnīcas esot nākuši ārā arī tādi varianti - ir 18 pogu OBC, bet CC nav. Tad būs čakars ar Einheit vērtībām, par ko rakstīju topika sākumā ;)
Jā, gongs man jau ir, un tā arī ir, ka 11 pogu OBC nāk tikai viens štekeris - melnais.
Rīt domāju, ka došos vien uz garāžu un centīšos atrast CC bloku, ja ir interese, varu visu izpētīt, kas un kapēc tur ienāk, tad arī dot sīkāku razkladu, kā arī sabildēt. Pašam interesē, lai zinātu cik daudz man vajag iepirkt, jo Zviedrijā ir diezgan grūti tādas lietas atrast un maksā kosmosu, tapēc doma ir ieķert Latvijā visu, ko vajag. :yes:
Pēdējais labojis Shreks - 07 Dec 2012, 01:22, kopā labots 1 reizi.
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
Profila bilde
Kon4a
Ziņojumi: 1288
Pievienojies: 14 Apr 2011, 22:09
Braucu ar: E36 Touring
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 9
 

07 Dec 2012, 01:19

Shreks rakstīja:
Kon4a rakstīja:
Man nav pretenziju pret offtopiku, ja ir par temu ;)

Apiet CC var ielodejot attiecīgās pretestības starp lampu ieejas un izejas vadiem pie CC bloka, kautkur netā bija pamācība, kā kur un kāpēc jāliek, rīt uzmeklēšu, ielikšu linku :)

Ja gribi 18 pogu OBC - Tev vajag pašu OBC, Gongam Tev jau ir jābūt, ja 11 pogu OBC ir stock, ja liktais, tad varbūt nav ielikts gongs. BC pagriezienrādis ir "optional" - ja gribi - liec, ja neredzi lielu jēgu, tad neliec, nav obligāti :) Papildu 18 pogu OBC Tev vajadzēs visus štekerus no OBC, ja nemaldos, tad 11 pogu OBC ir tikai viens štekeris, 18niekam nāk divi - balts un melns, no kuriem attiecīgi iziet vadi uz CC bloku, šķidrumu sensoriem, t° datčiku, un visiem citiem pribambasiem, ko viņam var pieveinot klāt, piemēram EWS moduli, lai strādā CODE funkcija, uz autonomās ventilācijas releju (cik sapratu, tad tas ir tikai Dig. klimai, ka arī ja ir originālāis webasto iekša, bet domāju, ka var saveidot kautko ja ir vēlme).
Devēji, man šķiet, ka ir tie paši - t°, tosola līmenis, vejstiklu līmenis, bremzu pedāļa slēdzis ar 4 vadiem (piniem). Pieļauju, ka tas ir viss, pārējais vienkārši vienojas klāt pie spidometra pravodkas :super:

Jāsaka, ka man interesē kādi vadi tev ieiet CC modulī, jo pašam ir velme ievilkt CC, bet pagaidām nav vel īsti sanācis laiks to visu sadarīt :rolleyes:

P.S. Paņemot 18pogu OBC, jāskatās, vai viņam kādreiz dzīve nav vispār izslēgta CC funkcija - no rūpnīcas esot nākuši ārā arī tādi varianti - ir 18 pogu OBC, bet CC nav. Tad būs čakars ar Einheit vērtībām, par ko rakstīju topika sākumā ;)
Jā, gongs man jau ir, un tā arī ir, ka 11 pogu OBC nāk tikai viens štekeris - melnais.
Rīt domāju, ka došos vien uz garāžu un centīšos atrast CC bloku, ja ir interese, varu visu izpētīt, kas un kapēc tur ienāk, tad arī dot sīkāku razkladu, kā arī sabildēt. Pašam interesē, lai zinātu cik daudz man vajag iepirkt, jo Zviedrijā ir diezgan grūti tādas lietas atrast un maksā kosmosu, tapēc doma ir ieķert Latvijā visu, ko vajag.
Nu es saku - ja gribi budžeta variantu, lai strādā patēriņi un CC - paņem vnk 18 pogu OBC bloku un viss, BC pogu varēsi arī vēlak pievilkt, vari kaut uzreiz izvilkt vienu vadu līdz stūrei un viss :)
Profila bilde
Kon4a
Ziņojumi: 1288
Pievienojies: 14 Apr 2011, 22:09
Braucu ar: E36 Touring
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 9
 

12 Dec 2012, 16:01

DIY daļa Check Control ievilkšanai pārvākta uz šejieni:



http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=21 ... 04#p117004



:super:
Profila bilde
EJANSONS
Ziņojumi: 1035
Pievienojies: 19 Mar 2013, 23:05
Reputācija: 4
 
braukaju kadu laiku ar xenoniem, ieliku parastas spuldzes tagad. taapat rada low beam failure. obc resetoju, cc kompi vienoju nost. nekadu izmainu. ko darit?
Profila bilde
Kon4a
Ziņojumi: 1288
Pievienojies: 14 Apr 2011, 22:09
Braucu ar: E36 Touring
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 9
 
EJANSONS rakstīja:braukaju kadu laiku ar xenoniem, ieliku parastas spuldzes tagad. taapat rada low beam failure. obc resetoju, cc kompi vienoju nost. nekadu izmainu. ko darit?
Paprovē no kāda aizņemties citu CC moduli, maybe iekšā kautkas pasvilis :rolleyes: Pats Xenonus liki vai jau bija?
Profila bilde
janeks
Ziņojumi: 183
Pievienojies: 19 Nov 2012, 12:55
Braucu ar: Nolaistu jumtu.
Atrašanās vieta: Kolhoza
Ja man ir vienkārši lētais pulkstenis tur kur ir jābūt obc,tad baigās problēmas viņu ir pieslēgt?
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 
Man ievilka 18 pogu obc bez checka 2h laikā no pulksteņa.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Profila bilde
Kon4a
Ziņojumi: 1288
Pievienojies: 14 Apr 2011, 22:09
Braucu ar: E36 Touring
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 9
 
janeks rakstīja:Ja man ir vienkārši lētais pulkstenis tur kur ir jābūt obc,tad baigās problēmas viņu ir pieslēgt?
Tepat forumā ir DIY, ka to izdarīt, ja neesi ar vadiem uz "jūs", tad pēc shemām un DIY velkot, visu smuki sakārtojot un iztestējot to var izdarīt max. 3h laikā :super: