Check Control ievilkšanas DIY
Pārvācu DIY no iepriekšejā topika uz DIY sadaļu.
Tātad šodien esmu pieķēries Check Control ievilkšanai, pagaidu variantā mēģināšu pievilkt visu tā, lai OBC sajūt CC moduli un rāda kļūdas, jo pārejie vadi nav pievienoti. Tutoriali rakstu tā, itkā OBC jau ir ielikts, kas nozīmē, ka ja nav vel ielikts 18 pogu OBC, tad CC moduli labāk atstāt uz velāku, kad OBC ir pilnībā pievienots pie visiem vajadzīgajiem vadiem no auto. Pilnais, galējais DIY būs tad, kad viss būs saslēgts un strādās 100% kā vajadzētu.
Tad nu sākam
Visu vilku balstoties uz šo shēmu:
http://3.bp.blogspot.com/-GhobQsfhl9g/T ... CCMOBC.PNG
neliku kā bildi apzināti - kautkas gļuko un nogriež nost malas
Čalis rakstīja, ka shēmu esot veidojis no e36 ETM, visur pinu numuri un vadu krāsas sakrita, tā kā šķiet ticami.
Uzreiz saku, ka pirms vadu vilkšanas OBLIGĀTI jāpārbauda, vai CCM štekeros ir visi vajadzīgie pini un vadi!
Ja neesi pārliecināts, ka vari pats ielikt Check Control, neriskē, un ja riskē, tad tikai ja zini, ka vajadzības gadījumā spēsi salikt visus apgaismojuma vadus tāpat kā tie bija pirms tam. Ja rodas kādas problēmas ar shēmas sapratni, tad labāk izurbties visam vel kādu reizi cauri.
CC moduli izlēmu novietot ne tur, kur oriģināli tas stāv, bet aiz bardaciņa, moduļu ievietošanai paredzētajos kronšteinos:
Negarantēju, ka visiem tur ir bŗīvas vietas, bet par cik manam e36 komplektācija no rūpnīcas nav ta pati labākā, man tur ir brīva vieta, kur visu ielikt.
Vispirms iesaku pēc shēmas saveidot savu shēmu, vai vismaz uz lapas uzrakstīt, kur kurš vads iet, būs vieglāk pēc tam, nekā visu laiku lūrēt shēmā. Kā arī noderīgi ir pirms darbu sākšanas uz vadiem uzlīmēt lapiņas ar mērķi, uz kurieni attiecīgais vads iet.
Kad tas ir sadarīts, varam vadus sagrupēt - tie kas iet uz OBC, tie, kas iet uz lampām, tie, kas nāk no drošekļu kastes utt.
Par cik jaukties iekšā drošekļu kastē man šodien nebija velme, pagaidām savienošu visu tikai tā, lai OBC sajūt CC moduli, un parāda esošās kļūdas.
Pirmais ko izdarīju - savienoju violetīgi balto vadu (kas itkā jāvieno pie 45. drošinātāja) ar tādas pašas krāsas vadu OBC melnajā štekerī:
CCM Pin6 baltajā štekerī ---> OBC pin 14 melnajā štekerī
Nākamais:
CCM Pin 9 Melnajā štekerī ---> Tuvākā masa
Tālāk:
CCM Pin 3, 5, 7 Baltajā štekerī ---> Melnais OBC štekeris, attiecīgi Pin 5, 3, 4 (vadu krāsas sakrīt - balt/zaļš, balts/zils, balts/pelēks. CCM baltā/pelekā vada tonis var mazliet atšķirties)
Viss iepriekšminētais savienots, testa režīmā, kā rezultātā bardaks:
Tad griežam atslēgu, un gaidam, ko OBC teiks. par cik sev pareizos Enheitus biju savadījis jau iepriekš, pagirežot atslēgu vairs nebija nepatīkamais "CHECK CONTROL INACTIV", bet tā vietā parādījās "Waschwasserstand" kam sekoja "Kuhlmittel prufung". Nobrīnījos, ka nerādīja neko par lampām, bet tad sapratu, ka gaismu slēdzis vel nav pievienots pie CCM. Neviens datčiks vēl nav pievienots, bet pozitīvi ir tas, ka Check Control būtībā strādā. Tiem, kam EINHEIT vērtības nav savadītas: http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=21 ... 93#p115493
ja nezinam, kas vispār ir Einheit vērtības, ko tās dara, tad paprasam tantei Gūglei un pārdomājam, vai tiesām esam gatavi ķerties klāt pie pilnīgas CC ievilkšanas
Jā, jā, zinu, nav pāris pikseļu, būs jāskatās, kas par vainu
Šajā brīdī Baltajā CCM štekerī ir palikuši brīvi vadi - Logu šķidruma datčiks, Tosola līmeņa datčiks, 3 vadi, kas iet uz gaismu slēdzi, divi dzeltenie vadi, kas nāk no drošinātāja 11 un 12, divi vadi, kas iziet uz priekšējiem tuvajiem lukturiem un vads no bremžu pedāļa un OBC.
Tagad izdevīgi būtu izvilkt vadu no bremžu pedāļa slēdža uz OBC un talak uz CCM.
CCM Pin 9 ---> OBC melnā štekera Pin 2 ---> Bremžu pedāļa slēdža Pin 2.
Atceramies, ka bremžu pedāļa slēdzim ir jābūt ar 4 piniem, nevis diviem!
Melnajā štekerī ir izmantots viens vads - masa, pārējie vadi iet tikai uz pakaļējām lampā un numura apgaismojumu.
Tālāk sakārtojam savilktos vadus, un savelkam uz otru paneļa pusi visus vadus, kam tur jāiet, aiz bardačoka palikt var tikai tosola un logu šķidruma līmeņa datčiku vadi, kurus izlaidīsim āra motortelpā mazliet vēlak.
Par cik tiecos pēc maksimāli OEM-look, tad vadus smuki sagrupēju un satinu ar veco labo auduma lentu
Uz OBC citi vadi vairs neiet, varam droši visu likt kopā, smuki, OEM stilā vadus pie OBC štekera piestiprināt ar savilcēju, lai nav lieka bardaka, pat tad, ja to neredz.
Tālāk datčiku vadi, tie ir pirmie divi pini CCM baltajā štekerī - viens uz tosola līmeņa datčiku, otrs uz vējstiklu šķidruma līmeņa datčiku. Es personīgi pagaidām vilkšu tikai vējstikla datčiku, jo tosola līmeņa datčika man vēl nav.
Ņēmu CCM Pin 1 baltajā štekerī, tas atbild par vējstikla šķidruma līmeni. Pievienojam pie jebkura datcika vada, otru vadu liekam pie masas.
Vadus uz datčiku ir ērti izvilkt caur gumiju, kas atrodas zem bardačoka, kreisajā stūrī, kur sākas paklājs, motortelpā vads iznāks ārā zem + spailes (2.0 un lielākiem motora tilpumiem, 4 stobriniekiem drošvien iznāk zem akumulatora).
Manis minētā gumija atrodas aiz vadu kušķīša, tieši pie pirkstu galiem, redzams melns vads, kas tajā ieiet. Caurmu izveidojam ar ksrūvgriezni izbakstot caurumiņu vienā no izlietajiem gumijas aplīšiem
Motortelpā: Es personīgi no iekšas uz motortelpu vilku divus vadus - vienu, kas dod signālu no datčika, otru masas vadu, masu paņēmu turpat, kur pirms ņemu masu CCM darbībai. Otrs variants ir vilkt uz āru tikai vienu vadu, kas padod signālu no datčika, bet masu ņemt kautkur motortelpā.
Tieši tāpat varam darīt ar tosola līmeņa datčika vadu, kas nāk no CCM Pin 2 baltajā štekerī.
To vadu, iespējams ērtāk ir izvilkt aiz pečkas un izlaist ārā pa drošinātāju kasti, jo radiatorā datčiks skrūvējas tosola bačoka apakšā, kas ir vadītāja pusē.
Ja velkam arī tosola datčiku:
CCM Pin 2 baltajā štekerī ---> Datčiks radiatora apakšā (jebkurš vads), otrs vads uz masu.
Vejstiklu šķidruma datčiks sasprausts kur vajag:
Pēc šķidruma ieliešanas "Waschwasserstand" pazuda, tacu joprojām ieslēdzot un izslēdzot dzinēju rāda "Kuhlwasser prufung", kas notiek, jo nav vēl ielikts Tosola līmeņa devējs. Tagad braucot un nospiežot Check pogu skaisti parādās teksts:
Šajā brīdī Check Control funkcija strādā daļēji - tā uzrāda nepietiekamu līmeni tosolam vai vējstiklu šķidrumam, un iespējams, uzrādītu kļūdu bremžu pedāļa slēdzī (neesmu vēl notestējis!), taču nerāda kļūdas par jebkurām lampām!
Par cik pagaidām neceļas rokas līst iekšā drošinātaju kastē, lampas vienošu citu dienu. pagaidām esmu apmierināts ar to, ka pazudis Check Control Inactive uzraksts, rāda vejstiklu šķidruma līmeni un tosola līmeni.
Turpinājums ar lampu pievienošanu tiks pievienots velāk!
Tātad šodien esmu pieķēries Check Control ievilkšanai, pagaidu variantā mēģināšu pievilkt visu tā, lai OBC sajūt CC moduli un rāda kļūdas, jo pārejie vadi nav pievienoti. Tutoriali rakstu tā, itkā OBC jau ir ielikts, kas nozīmē, ka ja nav vel ielikts 18 pogu OBC, tad CC moduli labāk atstāt uz velāku, kad OBC ir pilnībā pievienots pie visiem vajadzīgajiem vadiem no auto. Pilnais, galējais DIY būs tad, kad viss būs saslēgts un strādās 100% kā vajadzētu.
Tad nu sākam
Visu vilku balstoties uz šo shēmu:
http://3.bp.blogspot.com/-GhobQsfhl9g/T ... CCMOBC.PNG
neliku kā bildi apzināti - kautkas gļuko un nogriež nost malas
Čalis rakstīja, ka shēmu esot veidojis no e36 ETM, visur pinu numuri un vadu krāsas sakrita, tā kā šķiet ticami.
Uzreiz saku, ka pirms vadu vilkšanas OBLIGĀTI jāpārbauda, vai CCM štekeros ir visi vajadzīgie pini un vadi!
Ja neesi pārliecināts, ka vari pats ielikt Check Control, neriskē, un ja riskē, tad tikai ja zini, ka vajadzības gadījumā spēsi salikt visus apgaismojuma vadus tāpat kā tie bija pirms tam. Ja rodas kādas problēmas ar shēmas sapratni, tad labāk izurbties visam vel kādu reizi cauri.
CC moduli izlēmu novietot ne tur, kur oriģināli tas stāv, bet aiz bardaciņa, moduļu ievietošanai paredzētajos kronšteinos:
Negarantēju, ka visiem tur ir bŗīvas vietas, bet par cik manam e36 komplektācija no rūpnīcas nav ta pati labākā, man tur ir brīva vieta, kur visu ielikt.
Vispirms iesaku pēc shēmas saveidot savu shēmu, vai vismaz uz lapas uzrakstīt, kur kurš vads iet, būs vieglāk pēc tam, nekā visu laiku lūrēt shēmā. Kā arī noderīgi ir pirms darbu sākšanas uz vadiem uzlīmēt lapiņas ar mērķi, uz kurieni attiecīgais vads iet.
Kad tas ir sadarīts, varam vadus sagrupēt - tie kas iet uz OBC, tie, kas iet uz lampām, tie, kas nāk no drošekļu kastes utt.
Par cik jaukties iekšā drošekļu kastē man šodien nebija velme, pagaidām savienošu visu tikai tā, lai OBC sajūt CC moduli, un parāda esošās kļūdas.
Pirmais ko izdarīju - savienoju violetīgi balto vadu (kas itkā jāvieno pie 45. drošinātāja) ar tādas pašas krāsas vadu OBC melnajā štekerī:
CCM Pin6 baltajā štekerī ---> OBC pin 14 melnajā štekerī
Nākamais:
CCM Pin 9 Melnajā štekerī ---> Tuvākā masa
Tālāk:
CCM Pin 3, 5, 7 Baltajā štekerī ---> Melnais OBC štekeris, attiecīgi Pin 5, 3, 4 (vadu krāsas sakrīt - balt/zaļš, balts/zils, balts/pelēks. CCM baltā/pelekā vada tonis var mazliet atšķirties)
Viss iepriekšminētais savienots, testa režīmā, kā rezultātā bardaks:
Tad griežam atslēgu, un gaidam, ko OBC teiks. par cik sev pareizos Enheitus biju savadījis jau iepriekš, pagirežot atslēgu vairs nebija nepatīkamais "CHECK CONTROL INACTIV", bet tā vietā parādījās "Waschwasserstand" kam sekoja "Kuhlmittel prufung". Nobrīnījos, ka nerādīja neko par lampām, bet tad sapratu, ka gaismu slēdzis vel nav pievienots pie CCM. Neviens datčiks vēl nav pievienots, bet pozitīvi ir tas, ka Check Control būtībā strādā. Tiem, kam EINHEIT vērtības nav savadītas: http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=21 ... 93#p115493
ja nezinam, kas vispār ir Einheit vērtības, ko tās dara, tad paprasam tantei Gūglei un pārdomājam, vai tiesām esam gatavi ķerties klāt pie pilnīgas CC ievilkšanas
Jā, jā, zinu, nav pāris pikseļu, būs jāskatās, kas par vainu
Šajā brīdī Baltajā CCM štekerī ir palikuši brīvi vadi - Logu šķidruma datčiks, Tosola līmeņa datčiks, 3 vadi, kas iet uz gaismu slēdzi, divi dzeltenie vadi, kas nāk no drošinātāja 11 un 12, divi vadi, kas iziet uz priekšējiem tuvajiem lukturiem un vads no bremžu pedāļa un OBC.
Tagad izdevīgi būtu izvilkt vadu no bremžu pedāļa slēdža uz OBC un talak uz CCM.
CCM Pin 9 ---> OBC melnā štekera Pin 2 ---> Bremžu pedāļa slēdža Pin 2.
Atceramies, ka bremžu pedāļa slēdzim ir jābūt ar 4 piniem, nevis diviem!
Melnajā štekerī ir izmantots viens vads - masa, pārējie vadi iet tikai uz pakaļējām lampā un numura apgaismojumu.
Tālāk sakārtojam savilktos vadus, un savelkam uz otru paneļa pusi visus vadus, kam tur jāiet, aiz bardačoka palikt var tikai tosola un logu šķidruma līmeņa datčiku vadi, kurus izlaidīsim āra motortelpā mazliet vēlak.
Par cik tiecos pēc maksimāli OEM-look, tad vadus smuki sagrupēju un satinu ar veco labo auduma lentu
Uz OBC citi vadi vairs neiet, varam droši visu likt kopā, smuki, OEM stilā vadus pie OBC štekera piestiprināt ar savilcēju, lai nav lieka bardaka, pat tad, ja to neredz.
Tālāk datčiku vadi, tie ir pirmie divi pini CCM baltajā štekerī - viens uz tosola līmeņa datčiku, otrs uz vējstiklu šķidruma līmeņa datčiku. Es personīgi pagaidām vilkšu tikai vējstikla datčiku, jo tosola līmeņa datčika man vēl nav.
Ņēmu CCM Pin 1 baltajā štekerī, tas atbild par vējstikla šķidruma līmeni. Pievienojam pie jebkura datcika vada, otru vadu liekam pie masas.
Vadus uz datčiku ir ērti izvilkt caur gumiju, kas atrodas zem bardačoka, kreisajā stūrī, kur sākas paklājs, motortelpā vads iznāks ārā zem + spailes (2.0 un lielākiem motora tilpumiem, 4 stobriniekiem drošvien iznāk zem akumulatora).
Manis minētā gumija atrodas aiz vadu kušķīša, tieši pie pirkstu galiem, redzams melns vads, kas tajā ieiet. Caurmu izveidojam ar ksrūvgriezni izbakstot caurumiņu vienā no izlietajiem gumijas aplīšiem
Motortelpā: Es personīgi no iekšas uz motortelpu vilku divus vadus - vienu, kas dod signālu no datčika, otru masas vadu, masu paņēmu turpat, kur pirms ņemu masu CCM darbībai. Otrs variants ir vilkt uz āru tikai vienu vadu, kas padod signālu no datčika, bet masu ņemt kautkur motortelpā.
Tieši tāpat varam darīt ar tosola līmeņa datčika vadu, kas nāk no CCM Pin 2 baltajā štekerī.
To vadu, iespējams ērtāk ir izvilkt aiz pečkas un izlaist ārā pa drošinātāju kasti, jo radiatorā datčiks skrūvējas tosola bačoka apakšā, kas ir vadītāja pusē.
Ja velkam arī tosola datčiku:
CCM Pin 2 baltajā štekerī ---> Datčiks radiatora apakšā (jebkurš vads), otrs vads uz masu.
Vejstiklu šķidruma datčiks sasprausts kur vajag:
Pēc šķidruma ieliešanas "Waschwasserstand" pazuda, tacu joprojām ieslēdzot un izslēdzot dzinēju rāda "Kuhlwasser prufung", kas notiek, jo nav vēl ielikts Tosola līmeņa devējs. Tagad braucot un nospiežot Check pogu skaisti parādās teksts:
Šajā brīdī Check Control funkcija strādā daļēji - tā uzrāda nepietiekamu līmeni tosolam vai vējstiklu šķidrumam, un iespējams, uzrādītu kļūdu bremžu pedāļa slēdzī (neesmu vēl notestējis!), taču nerāda kļūdas par jebkurām lampām!
Par cik pagaidām neceļas rokas līst iekšā drošinātaju kastē, lampas vienošu citu dienu. pagaidām esmu apmierināts ar to, ka pazudis Check Control Inactive uzraksts, rāda vejstiklu šķidruma līmeni un tosola līmeni.
Turpinājums ar lampu pievienošanu tiks pievienots velāk!
Pēdējais labojis Kon4a - 21 Nov 2013, 19:04, kopā labots 1 reizi.
vai ir izdevies kaut kas ar lampām?
Domājams, ka savilksu lampas, kāmēr plēve atpūtīsies pēc līmēšanas, tad arī būs otrā DIY daļaRENIO rakstīja:vai ir izdevies kaut kas ar lampām?
Aizmugurējās lampas jau atšķiras mašīnām ar check un bez. Un nummura apgaismojumam arī bija atšķirības.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Atšķiras tikai štekeris pak.lampām - pieliekam klāt vienu Pinu, pārgriežam pāris savienotājplāksnes un pievelkam vadu Numura apgaismojumam starpības nekāda - vnk jāvelk papildu vads no CC moduļaJānis.P rakstīja:Aizmugurējās lampas jau atšķiras mašīnām ar check un bez. Un nummura apgaismojumam arī bija atšķirības.
Kura plāksne jāgriež? Man jau apnicis "tail light failiure".
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ontrol-DIYJānis.P rakstīja:Kura plāksne jāgriež? Man jau apnicis "tail light failiure".
paldies.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
hmm a būs turpinājums par lukturu un pārējo pričendālu pievienošanu vai arī esmu kkur kko palaidis garām? Doma ir garajos ziema vakaros beidzot uzstādīt 18pogu obc un ccm!
coupe 2.8
Turpinājums būs, drošvien beidzot tam pieķeršos, kad būšu uz Z-svētkiem Latvijā, savādāk te uz ielas vilkt vadus neērti kautkā Kad turpināšu, noteikti sabildēšu visu un papildināšu šo DIYMartinez rakstīja:hmm a būs turpinājums par lukturu un pārējo pričendālu pievienošanu vai arī esmu kkur kko palaidis garām? Doma ir garajos ziema vakaros beidzot uzstādīt 18pogu obc un ccm!
nu turēšu pie vārda! pats jau itkā esmu izurbies visām shēmam cauri,bet neesmu to visu dzīvē ievērtējis. Gribētos redzēt kā tas izskatās reāli uz auto,google tante diezgan skopa ar info kas saistīts ar ccm pievienošanu.Kon4a rakstīja:Turpinājums būs, drošvien beidzot tam pieķeršos, kad būšu uz Z-svētkiem Latvijā, savādāk te uz ielas vilkt vadus neērti kautkā Kad turpināšu, noteikti sabildēšu visu un papildināšu šo DIYMartinez rakstīja:hmm a būs turpinājums par lukturu un pārējo pričendālu pievienošanu vai arī esmu kkur kko palaidis garām? Doma ir garajos ziema vakaros beidzot uzstādīt 18pogu obc un ccm!
P.S. links pirmajā postā nestrādā
coupe 2.8
O, paldies, salaboju itkā
Kurā vietā no rūpnīcas janāk tam CCM blokam?? varētu būt,kad kādam viņš jau ir no rūpnīcas??Kā to var zināt?
cik saprotu tad oriģināli nāk vadītāja pusē zem paneļa. virs vietas kur sanāk visi vadi kopā(virs skaļruņa). Daļai tajā vietā ir skrūves kur to bloku piestiprināt.
Es personīgi liku brīvajā vietā aiz bardaciņa, gan vieglak piekļūt, gan skaidrāk var visu ar vadiem saprastputns26 rakstīja:paldies.
Bet orižinal nak aiz vadu kumšķa virs vadītāja puses tumbas, zem paneļa augšējās daļas, kā yanks teica
Sveiki man tads jautajums es ievadiju visu. man radas check control inactiv see owners manual.kas par problemu?un ko tur varetu darit lietas laba?
es esmu nonācis domstarpībās.
pie kurienes pieslēdz vadu no CM uz priekšējām lampām?
līdzīgs jautājums būš par aizmugurējām lampām, bet līdz tām es pagaidām netikšu!
pie kurienes pieslēdz vadu no CM uz priekšējām lampām?
līdzīgs jautājums būš par aizmugurējām lampām, bet līdz tām es pagaidām netikšu!
Priekšas lampu pieslēgšana aktuāla ...
Kāds var paskaidrot jeb sabildēt kā tur jābūt ?
Kāds var paskaidrot jeb sabildēt kā tur jābūt ?
Jaucu E46 automobiļus detaļās !