X-brace pievienoshana bez specialiem instrumentiem
seit pastastishu kaa pievienot x-brace, ne ///m tiltam, bez metinashanas un bez specialu instrumentu izmantoshanas
ir instrumenti ar kuriem iespiest ieksaa nutserts, bet parasti nevienam garazaa tadi nau. ir ari rokas insturmenti bet tie preks m8 vitnes ir pagruti izmantojami.
tatad lietas ko mums vajag
# 4x m8 nutserets. (bildee redzams kas ir domats ar vadu nutsers,no ang val.) iesaku izmantot nerusejoshaa terauda, un skatities ar lielo flanci un obligati diametraa 10.9mm, ne mazaku, ne lielaku un skatities lai saspiest var lidz 3.5mm vai 3mm biezam matrealam. un ieteicams ar rievinjam, lai labak sakjeras. bildee ko es paradisu bus redzams bez rievinjam. var ari pie dilera pasutit. bet visos normalos saimniecibas precu veikalos bus pieejami.
# 4x lielie uzgriezni m8, ja nau, mazie deres.
# 4x m8 vitnes, kadus 30-40mm garumaa, parastas vitnes ir 4.6 grade un vinjas aprausies, tapec vainu atrast vinju stieni 8.8grade vai vienkarsi izmantot 8.8grade skruves, nogriezot tam galvinju.
# 4x lielas m8 sheibinjas
# vienu vai divus dzels plaksnites ar 8mm caurumu tajaa. stienitim nau jabut parak bioezam, 4mm vai 5mm bus perfekti. (sk. bildi)
# kaadu skruvgriezi un 13/11izmera acledzinju.
# vel vajadzes 4x acper tipa sheibinjas, un 4x m8x30vai m8x40 skruves ar kuram pieskruvet klat strutbreisu prieksaa. ja grib, var ari nomainit aizmugurejas. m10x20 vai m10x30. njemam nerusejosas skruves, ja iespejams tad ar ciparinjiem 80 uz taam nevis 70, bet 70 ari deres.
tagat kad tas viss sagatavots, varam sakt.
1- sasledzam kopaa nutsertu ar plaksniti un uzgriezni, sasledzam ar rokas speku.
2- talak iesitam ieksaa visu so setapu caurumaa, kuraa esam nolemushi darboties
3- noblokjejam plaksniti lai taa negriezas pa rinkji un ar aclegu skruvejam uzgriezni, kjipa skruvejam ciet. ljoti svarigi ir turet plaksniti paraleli tiltam, lai taisni iespiestu ieksaa nutsertu dazi pirmie apgriezieni bus gruti, noturet taisni un griest vienlaikus, bet pectam jau viss aizies.
skruvejam kamer vairs nevar paskruvet, bez pilnas speka pieliksanas.
4- mes censamies panakt sadu te skatu skersgriezumaa.
tatad talak jau izskruvejam araa visus pricendalus un izmantojam skruvi ar acper tipa sheibinju lai parbauditu cik labi ir iespiests nutserts.
skruve pilnibaa ieskruvesies, un sakjers normalu sakjerienu, parak stipri skruvejot rezultats bus bedigs. saaks griezties pa rinkji. ja parak viegli sak griezties pa rinkji tad atkartojam visu procesu, pievelkot stiprak, tik vajag acereties, ka parak stipri, respektivi sasledzot divas aclegais vai trubu variants ne nederes, jo parak specigi savelkot, sabojas vitnes, un vinju stienis iesprudis nutseraa.
pamataa tas ari viss, esam gatavi skruvet klat xbracu.
vajag acereties, ka parak viegli saspiezot nutsertu tas griezisies lidz skruvei, parak stipri, sakjersies vitnees.
skruvejot klat xbracu izmatot lielo sheibinju un atsper tipa sheibinju ja iespejams, nebus ogligati japievelk no visas sirds, lai parliecinatos ka neskruvesies valjaa.
ir instrumenti ar kuriem iespiest ieksaa nutserts, bet parasti nevienam garazaa tadi nau. ir ari rokas insturmenti bet tie preks m8 vitnes ir pagruti izmantojami.
tatad lietas ko mums vajag
# 4x m8 nutserets. (bildee redzams kas ir domats ar vadu nutsers,no ang val.) iesaku izmantot nerusejoshaa terauda, un skatities ar lielo flanci un obligati diametraa 10.9mm, ne mazaku, ne lielaku un skatities lai saspiest var lidz 3.5mm vai 3mm biezam matrealam. un ieteicams ar rievinjam, lai labak sakjeras. bildee ko es paradisu bus redzams bez rievinjam. var ari pie dilera pasutit. bet visos normalos saimniecibas precu veikalos bus pieejami.
# 4x lielie uzgriezni m8, ja nau, mazie deres.
# 4x m8 vitnes, kadus 30-40mm garumaa, parastas vitnes ir 4.6 grade un vinjas aprausies, tapec vainu atrast vinju stieni 8.8grade vai vienkarsi izmantot 8.8grade skruves, nogriezot tam galvinju.
# 4x lielas m8 sheibinjas
# vienu vai divus dzels plaksnites ar 8mm caurumu tajaa. stienitim nau jabut parak bioezam, 4mm vai 5mm bus perfekti. (sk. bildi)
# kaadu skruvgriezi un 13/11izmera acledzinju.
# vel vajadzes 4x acper tipa sheibinjas, un 4x m8x30vai m8x40 skruves ar kuram pieskruvet klat strutbreisu prieksaa. ja grib, var ari nomainit aizmugurejas. m10x20 vai m10x30. njemam nerusejosas skruves, ja iespejams tad ar ciparinjiem 80 uz taam nevis 70, bet 70 ari deres.
tagat kad tas viss sagatavots, varam sakt.
1- sasledzam kopaa nutsertu ar plaksniti un uzgriezni, sasledzam ar rokas speku.
2- talak iesitam ieksaa visu so setapu caurumaa, kuraa esam nolemushi darboties
3- noblokjejam plaksniti lai taa negriezas pa rinkji un ar aclegu skruvejam uzgriezni, kjipa skruvejam ciet. ljoti svarigi ir turet plaksniti paraleli tiltam, lai taisni iespiestu ieksaa nutsertu dazi pirmie apgriezieni bus gruti, noturet taisni un griest vienlaikus, bet pectam jau viss aizies.
skruvejam kamer vairs nevar paskruvet, bez pilnas speka pieliksanas.
4- mes censamies panakt sadu te skatu skersgriezumaa.
tatad talak jau izskruvejam araa visus pricendalus un izmantojam skruvi ar acper tipa sheibinju lai parbauditu cik labi ir iespiests nutserts.
skruve pilnibaa ieskruvesies, un sakjers normalu sakjerienu, parak stipri skruvejot rezultats bus bedigs. saaks griezties pa rinkji. ja parak viegli sak griezties pa rinkji tad atkartojam visu procesu, pievelkot stiprak, tik vajag acereties, ka parak stipri, respektivi sasledzot divas aclegais vai trubu variants ne nederes, jo parak specigi savelkot, sabojas vitnes, un vinju stienis iesprudis nutseraa.
pamataa tas ari viss, esam gatavi skruvet klat xbracu.
vajag acereties, ka parak viegli saspiezot nutsertu tas griezisies lidz skruvei, parak stipri, sakjersies vitnees.
skruvejot klat xbracu izmatot lielo sheibinju un atsper tipa sheibinju ja iespejams, nebus ogligati japievelk no visas sirds, lai parliecinatos ka neskruvesies valjaa.
...
Gan jau izklausīšos pēc lauku pāķa, bet kāda funkcija ir tam xbrace? Palielina visrbūves stingrību?
šitais rīks ir taisni priekš tevis-lauku pāķa satur kuzavu stingrāk kopā, lai var vālēt pa bedrēm un padara karteri neaizskaramu
bet vispār sākotnēji nāca m3 kabrioletiem un iespējams vēl kādiem lielmotoriem. Ieliekot augstākminētās tapas der jebkuram e36.
bet vispār sākotnēji nāca m3 kabrioletiem un iespējams vēl kādiem lielmotoriem. Ieliekot augstākminētās tapas der jebkuram e36.
Manam autiņam izpūtējs ir zemāk par karteri. Ko man iesākt ?
nostiprināt izpūtēju?
tu nopietni?RF_ rakstīja:Manam autiņam izpūtējs ir zemāk par karteri. Ko man iesākt ?
...
Nipiga - man kā kārtīgam lauku pāķim motora apakšu sargā kārtīga aizsargpanna Šis karteri var arī neizglābtyanks rakstīja:šitais rīks ir taisni priekš tevis-lauku pāķa satur kuzavu stingrāk kopā, lai var vālēt pa bedrēm un padara karteri neaizskaramu
bet vispār sākotnēji nāca m3 kabrioletiem un iespējams vēl kādiem lielmotoriem. Ieliekot augstākminētās tapas der jebkuram e36.
Bet par tēmu - reāli atšķirību jūt tikai trasē, vai ne? Jābūt gana lielai šķērsslodzei, lai vajadzētu palīdzēt virsbūvei turēties kopā no apakšas OK, krabim saprotu, ka vajag arī bez trases. Bet slēgtajām virsbūvēm?
nu es šito uzliku prevencijas nolūkos-lai palīdzētu vecajai kastei turēties kopā pa mūsu iznirstošajām bedrēm. Biju arī pa risēm viņu labi paskrāpējis.
kad uzliku varbūt jutu minimālu atšķirību līkumos. Ja man iedod citu e36 es nevaru noteikt pēc izjūtām vai tur ir krusts uzlikts vai nē.
kad uzliku varbūt jutu minimālu atšķirību līkumos. Ja man iedod citu e36 es nevaru noteikt pēc izjūtām vai tur ir krusts uzlikts vai nē.
ja kādam interesē man 2vi M piekares tilti ar x-brace caurumiem
Lietotas BMW rezerves daļas, dzinēju piegāde pēc pasūtījuma
Vaitad caurumi nav visiem??;)
BMW_The Ultimate Repair Bill
īsti nezinu, bet kapēc citi urbju kko tad ? uz tiem tiltiem bija x-brace uz 6 skrūvēm pieskrūvēti un nekas nav jāurbju
Lietotas BMW rezerves daļas, dzinēju piegāde pēc pasūtījuma
Nav nekas nekur jaurbj-vnk jaiepresee viitnes lai brace var pieskruvet un viss;)
BMW_The Ultimate Repair Bill
skaidrs, tad tiem tiltiem jau ir vītnes
Lietotas BMW rezerves daļas, dzinēju piegāde pēc pasūtījuma
Vot tas jau ir labi;)
BMW_The Ultimate Repair Bill
Vitnes naak visiem kabriem un visiem m3 prieksejiem tiltiem nevis mpakas.
Parejiem ir caurumi jo vinji tiek buveti vienadi
Parejiem ir caurumi jo vinji tiek buveti vienadi
...