Lūkas auduma pārlīmēšanas DIY
Tātad daudziem ir bojāti/netīri lūkas apšuvumi, šeit būs vienkārš DIY kā to nomainīt/aplīmēt, neizņemot lūku
1. Paņemem orģinālo ''avārijas'' seškanti kurš domāts lūkas aizvēršanai, ja tā mūs pieviļ, citi arī derēs, ja nav OEM nav pasaules gals, darba produktivitāti tas neiespaidos Pogu neizmantojam, lai nepazaudētu ''metkas'' 2. Noņemam lūkas motoriņa dekoratīvo apšuvumu 3. Ar ''avārijas" seškanti nolaižam lūku pāris milimetrus uz leju, aptuveni kā bildē 4. Tagad droši varam iestumt lūkas vāku pilnīgi iekšā iekšā jumtā 5. Ar ''avārijas" seškanti uzgriežam lūku pilnībā ''tilt''(viens gals gaisā) pozīcijā 6. Atskrūvējam trīs 17'' skrūves uz lūkas rāmja tālākajā galā 7. Lai noņemtu pašas lūkas augšu, nepieciešams atskrūvēt T-20 skrūvīti katrā galā, un izvilkt no sliedītēm, attēlā parādīta sliede, skrūves caurums, un vieta kur jaizskrūvē skrūvīte 8. Tagad uzmanīgi varam noņemt lūkas vāku 9. Tagad ar "avārijas" seškanti lūkas rāmi nolaižam līdz pozīcijai ciet, un izvelkam lūkas apšuvumu līdz galam ārā
1. Paņemem orģinālo ''avārijas'' seškanti kurš domāts lūkas aizvēršanai, ja tā mūs pieviļ, citi arī derēs, ja nav OEM nav pasaules gals, darba produktivitāti tas neiespaidos Pogu neizmantojam, lai nepazaudētu ''metkas'' 2. Noņemam lūkas motoriņa dekoratīvo apšuvumu 3. Ar ''avārijas" seškanti nolaižam lūku pāris milimetrus uz leju, aptuveni kā bildē 4. Tagad droši varam iestumt lūkas vāku pilnīgi iekšā iekšā jumtā 5. Ar ''avārijas" seškanti uzgriežam lūku pilnībā ''tilt''(viens gals gaisā) pozīcijā 6. Atskrūvējam trīs 17'' skrūves uz lūkas rāmja tālākajā galā 7. Lai noņemtu pašas lūkas augšu, nepieciešams atskrūvēt T-20 skrūvīti katrā galā, un izvilkt no sliedītēm, attēlā parādīta sliede, skrūves caurums, un vieta kur jaizskrūvē skrūvīte 8. Tagad uzmanīgi varam noņemt lūkas vāku 9. Tagad ar "avārijas" seškanti lūkas rāmi nolaižam līdz pozīcijai ciet, un izvelkam lūkas apšuvumu līdz galam ārā
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis kasiks - 28 Mar 2014, 23:04, kopā labots 2 reizes.
10. Atskrūvējam piecas T-20 katrā pusē uz lūkas vāka
11. Tagad varam uzmanīgi izvilkt lūkas apšuvumu(esam uzmanīgi velkot ārā)
12. Šei varam pielīmēt stiprinājumus lai nekustās kamēr kustinam lūku
13. Ļoti viegli noplēšās audums un līme
14. Piegriežam audumu lai nav ar palagu jāstrādā, uz katru malu aptuveni 10cm pielaidi, lai būtu drošāk
15. Ar līmlenti nolīmējam joslas kur nedrīkst uzklāt līmi
16. Noklājam līmi uz vāka, viegli uzklājam audumu, nonēmam un lai līme nedaudz apžūst aptuveni 90 sekundes pirms salīmējam kopā
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Gatavs Priecājamies par padarīto. šo DIY tulkoju no googles, ja patiks iztulkošu vēl kādus
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Zajebis manuālis.
Cerams, ka tas ir tik vienkārši kā izskatās.
Pašam vajag pārlīmēt griestus un lūku.
Cerams, ka tas ir tik vienkārši kā izskatās.
Pašam vajag pārlīmēt griestus un lūku.
tiešām pa zolīdo esi uztaisījis manuāli
vairāk tādu, lai tautai mazāk uz servisiem jābrauc
vairāk tādu, lai tautai mazāk uz servisiem jābrauc
Loti labs pilniigi piekriitu ka vairak tadu vajag.:)
Būs būs vairāk tādi, tikai atceramies kamer lūka ārā, iztīram un saeļļojam sliedes
Un ar ko labāk eļļot mehānismu? Ne jau ar solidolu..
+ paldies par DIY!
+ paldies par DIY!
nu es eļļoju ar šujmašīnu eļļu vienu sliedi, otru ar tādu melnu, kas domāta trimera reduktora eļļošanai, puse kurā bija melnā ziede bija klusāka. Eskperimentējiet, varbūt būs kāds labāks eļļojamais.
Labs DIY :)
Butu forsi ja kads ieliktu ka parlimet griestus :)
Butu forsi ja kads ieliktu ka parlimet griestus :)
+ par DIY, tieši to pašu gribēju teikt, kā pārlīmēt griestus!
skatoties šito, nāca prātā cik grūti varētu būt manuālo lūku pārtaisīt par elektrisko?
Pēc idejas tikai motoriņš, vai tur kkas baigi savādāks?
Pēc idejas tikai motoriņš, vai tur kkas baigi savādāks?
- ikey07
ar tām T-20, kuras ir malās nevar paregulēt lūkas augstumu priekšā? man priekša nesakrīt ar jumtu...
Vēl jau daudziem ir netiri, sabojati un atkarājušies griesti :) varetu kads šitik smalki pastāstīt kas kā ņemās nost un līmējas. Pats mēģināju visu tik saplēsu un izmetu ārā. :)
vēl jo projām aktuāls jautājums!!Veilers rakstīja:ar tām T-20, kuras ir malās nevar paregulēt lūkas augstumu priekšā? man priekša nesakrīt ar jumtu...
nevar, nedaudz var paregulet ar tam sliedem lukas vakam aizmugure, kuras attela pielime, ar vinam augstumu var paregulet
Kruta, paldies, noteikti tiks izmantots
Kas jau jaukuši vaļā lūku, pie reizes man gribētos ar salabot funckionālo pusi: laižot "tilt" pozīcijā, vāks neatnāk pilnvērtīgi vaļā, gaisa plūsma ir švaka, kā arī verot pavisam vaļā - tur viss ok, tik ciet verot, lai lūka beigās ieietu noslēdzošajā pozīcijā, tā mazliet jāpiepacēl/jāpiespiež ... Idejas?!?
Kas jau jaukuši vaļā lūku, pie reizes man gribētos ar salabot funckionālo pusi: laižot "tilt" pozīcijā, vāks neatnāk pilnvērtīgi vaļā, gaisa plūsma ir švaka, kā arī verot pavisam vaļā - tur viss ok, tik ciet verot, lai lūka beigās ieietu noslēdzošajā pozīcijā, tā mazliet jāpiepacēl/jāpiespiež ... Idejas?!?
tilt pozicija tas ieksejais vaks tev tikai ari paies tos padsmit centimetru
baigi sūdīgi... nāksies sadzīvot ar nelīdzenu jumtu...Burns rakstīja:nevar, nedaudz var paregulet ar tam sliedem lukas vakam aizmugure, kuras attela pielime, ar vinam augstumu var paregulet
Tika veikts pārlīmēšanas process... Tās divas mazās skrūvītes bija T25 (vismaz man) un čakars, lai saskruvetu viņas atpakaļ ir uz urrā !! bet darbs ir izdarīts un iznākums patīk!