BMW E36 diferenciāļa maiņas DIY
Tātad ir cilvēki kuri paši briest pirmo reizi mainīt diferenciāli pašu spēkiem tad nu šeit būs DIY ar attēliem kā to izdarīt, vēlu veiksmi darbā
1. Novietojam auto drošā vietā, nodrošinam, lai auto darba laikā neripotu, ja nav bedres vai pacēlāja pieejas, ceļam auto augstāk īpaši aizmuguri, lai tas atvieglotu darbu, un pašiem būtu ērtāk. 2. Noņemam izpūtēju, atskrūvējam starpsavienojuma skrūves Atskrūvējam divas skrūves, kas tur pašu bunduli, un velkam to šauteni ārā
3. Atskrūvējam aizmugurējo vērpstieni(būtu literāri pareizi), stabilizatoru. Šis solis nav obligāts, bet noziedojot nedaudz laika tas atvieglos piekļūšanu citām skrūvēm. Vispirms atskrūvējam atsaiti
Tad pašu vērpstieni/stabilizatoru
Tagad grozot, spēlējoties ar pozīcījām ņemam vērpstieni/stabilizatoru ārā
4. Skrūvējam nost kardānu, novelkam rokas bremzi/ieliekam pārnesumā, lai negrieztos kardānpārvads.
5. Skrūvējam nost pusasis, izmantojam E12 TORX muciņu, protams, pirms liekam virsū muciņu, skrūvju galvas notīram ar drāšu birsti, jo noteikti būs dikti noaugušas, ja ir nepieciešamīga, muciņa nelien pilnīgi virsū skrūves galvai viegli varam uzsist ar āmuri, cauri gan nesitam
Šeit attēls ar atskrūvētu pusasi, labi redzams, ka bez izpūtēja un vērpstieņa/stabilizatora, ir vieglāk strādāt, nekas nepinas pa rokām. Ar hamutiem nostiprinam pusasi, lai nekrīt zemē
Šeit ar attēls ar pilnībā atskrūvētu pusasi, no diferenciāļa flanča.
6. Skrūvējam nost diferenciāli. Kopumā trīs skrūves to tur tilta rāmī. Divas skrūves ir reduktora augšpusē kā ''ausis'' un viena pasažiera pusē lejas daļā. Šo skrūvi autors skrūvēja vaļā pirmo

1. Novietojam auto drošā vietā, nodrošinam, lai auto darba laikā neripotu, ja nav bedres vai pacēlāja pieejas, ceļam auto augstāk īpaši aizmuguri, lai tas atvieglotu darbu, un pašiem būtu ērtāk. 2. Noņemam izpūtēju, atskrūvējam starpsavienojuma skrūves Atskrūvējam divas skrūves, kas tur pašu bunduli, un velkam to šauteni ārā

Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis kasiks - 02 Apr 2014, 21:03, kopā labots 1 reizi.

Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.

Es parasti izpūtēju neņemu nost un atsaitei tikai vidējos stiprinājumus atskrūvēju. 

M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
vo paldies, dalaties, darītājiem būs vieglāk 

Dikti jauki, paldies! Tas vērpstienis nāk no kāda konkrēta gada vai tikai R6 vai kā?
viņš ir visiem atšķiras resnumi milimetros
jo lielāks tipums/jauda resnāks

Nū, tad man kāds īpašs izlaidums? man tāda točna nav 


Var nebūt..
Viņš kaut ko jūtami dod? kaut kā ļoti labi iztieku bez viņa, man šķiet 


es kad parasti mainu , izpūtēju un to vērpstieni nost neņemu
, bet pamacība super 

