BMW 530d (E39) atjaunošana sākotnējā izskatā
Šo darbu veica RIXCAR auto restaurācijas un krāsošanas uzņēmums, kurš iepriekš ir restaurējis tādus auto, kā BMW M6 E24, Ford Thunderbird, Studebaker Golder Hawk, kā arī citas Amerikas un Eiropas klasikas. Lai tos apskatītu, aplūkojiet RIXCAR Facebook lapu vai mājas lapu.
BMW darbnīcā ierodas neapskaužamā stāvoklī, taču mehāniski auto stāvoklis ir labs; iepriekšējais īpašnieks parūpējies par regulārām dzinēja un ritošās daļas apkopēm. Arī salona apdare un elektroniskais aprīkojums ir saglabājušies gandrīz nevainojamā stāvoklī. Visā visumā lielāko vilšanos rada tikai auto vizuālais stāvoklis, taču tas ir gatavs restaurācijai. Auto skāruši rūsas defekti, visspēcīgāk bojāti sliekšņi un aizmugurējās riteņu arkas. Pārējai virsbūvei raksturīgi krāsas bojājumi un lūpoša laka. Darbs sākas ar bojāto virsbūves paneļu remontu, kā piemēram priekšējais bamperis un motora pārsegs, kā arī noņemamo virsbūves daļu sagatavošanu krāsošanai, lai varētu atrāk ķerties klāt pie nopietnākiem uzdevumiem. Sākas darbs pie izrūsējušajiem sliekšņiem un riteņu arkām. Bojātos paneļus noņem pa visam, un tie tiek aizvietoti ar lietotām detaļām labākā vizuālajā stāvoklī. Jaunā arka ir vietā, nogruntēta un gatava krāsošanai. Virsbūve tiek sagatavota krāsošanai. Tās krāsa tiks piemērota auto oriģinālkrāsojumam, lai pēc iespējas veiksmīgāk saglabātu autentiskumu. Mašīna pacietīgi gaida krāsošanas kamerā, gaidot kad sāksies restaurācijas pēdējais cēliens. Pigmenta kārta uzkrāsota, atlikusi lakošana. Tiek piemērīti 18 collu MK Motorsports MK1 kaltie diski (ET20, 10J uz aizmugurējās ass). Kad pēc vairākkārtējiem eksperimentiem būs izvēlēta piemērotā krāsu kombinācija, diski tiks atjaunoti un pārkrāsoti. Diski atbrīvoti no vecās krāsas un tiek sagatavoti svaigai pigmenta kārtai. Spieķi tiks krāsoti, plaukts - pulēts. Diski ir pabeigti un gatavi ripošanai kopā ar riepām 235/40/R18 priekšā, 265/35/R18 aizmugurē. Un šeit galaprodukts, mūsu BMW 530d, tikpat svaigs, cik tas bija pirms 14 gadiem, pirmo reizi izripojot pa rūpnīcas vārtiem. Ja vēlies apskatīt citus interesantus projektus, apciemo mūsu Facebook lapu: https://www.facebook.com/Rixcar
vai mājaslapu http://www.rixcar.lv/
Kontakti, ja radušies jautājumi : [email protected]
BMW darbnīcā ierodas neapskaužamā stāvoklī, taču mehāniski auto stāvoklis ir labs; iepriekšējais īpašnieks parūpējies par regulārām dzinēja un ritošās daļas apkopēm. Arī salona apdare un elektroniskais aprīkojums ir saglabājušies gandrīz nevainojamā stāvoklī. Visā visumā lielāko vilšanos rada tikai auto vizuālais stāvoklis, taču tas ir gatavs restaurācijai. Auto skāruši rūsas defekti, visspēcīgāk bojāti sliekšņi un aizmugurējās riteņu arkas. Pārējai virsbūvei raksturīgi krāsas bojājumi un lūpoša laka. Darbs sākas ar bojāto virsbūves paneļu remontu, kā piemēram priekšējais bamperis un motora pārsegs, kā arī noņemamo virsbūves daļu sagatavošanu krāsošanai, lai varētu atrāk ķerties klāt pie nopietnākiem uzdevumiem. Sākas darbs pie izrūsējušajiem sliekšņiem un riteņu arkām. Bojātos paneļus noņem pa visam, un tie tiek aizvietoti ar lietotām detaļām labākā vizuālajā stāvoklī. Jaunā arka ir vietā, nogruntēta un gatava krāsošanai. Virsbūve tiek sagatavota krāsošanai. Tās krāsa tiks piemērota auto oriģinālkrāsojumam, lai pēc iespējas veiksmīgāk saglabātu autentiskumu. Mašīna pacietīgi gaida krāsošanas kamerā, gaidot kad sāksies restaurācijas pēdējais cēliens. Pigmenta kārta uzkrāsota, atlikusi lakošana. Tiek piemērīti 18 collu MK Motorsports MK1 kaltie diski (ET20, 10J uz aizmugurējās ass). Kad pēc vairākkārtējiem eksperimentiem būs izvēlēta piemērotā krāsu kombinācija, diski tiks atjaunoti un pārkrāsoti. Diski atbrīvoti no vecās krāsas un tiek sagatavoti svaigai pigmenta kārtai. Spieķi tiks krāsoti, plaukts - pulēts. Diski ir pabeigti un gatavi ripošanai kopā ar riepām 235/40/R18 priekšā, 265/35/R18 aizmugurē. Un šeit galaprodukts, mūsu BMW 530d, tikpat svaigs, cik tas bija pirms 14 gadiem, pirmo reizi izripojot pa rūpnīcas vārtiem. Ja vēlies apskatīt citus interesantus projektus, apciemo mūsu Facebook lapu: https://www.facebook.com/Rixcar
vai mājaslapu http://www.rixcar.lv/
Kontakti, ja radušies jautājumi : [email protected]
Pēdējais labojis RIXCAR - 21 Mai 2014, 11:38, kopā labots 1 reizi.
Cik tas pasaakums izmaksaaja iipashniekam?
īstenībā baisais šrots ja jau jārestaurē tik daudz kas jau
Jautājums vienkārš... Kāda velna pēc?! Kapēc kkādu e39 3.0d jārestaurē?! Kas tur tāds ir?
Vecus amerikāņus un vispār retro auto, jā, ok, bundžas apkārt nemētājas, jātaisa no rokas.. Bet kas te?! Aizbrauc uz vāciju un nopērc individual sterilu, varu derēt ka būs lētāk.
Vecus amerikāņus un vispār retro auto, jā, ok, bundžas apkārt nemētājas, jātaisa no rokas.. Bet kas te?! Aizbrauc uz vāciju un nopērc individual sterilu, varu derēt ka būs lētāk.
Say "FUCK IT", before you kick the bucket! ...in safe enviroment.
Ipasniekam varbut tas auto varbuut dargs ir ar special atminaam utt.
Katrs restaurē ko vēlas. Noteikti e39 īpašnieks domā - kāda vella pēc kāds vispār pārkrāso e36to utt.
Ridlihs rakstīja:Ipasniekam varbut tas auto varbuut dargs ir ar special atminaam utt.
Nē nu droši vien, un ja vēl nauda birst pa visām vīlēm, tad jau nav ko apspriest.
Kā arī, ja tas viss ir daudzmaz par lētām naudām (par ko šaubos), tad vēl varētu saprast..
Bet nj jā, pakalpojums tiek piedāvāts, un ja gribās, tad ir kur vērsties.
Say "FUCK IT", before you kick the bucket! ...in safe enviroment.
Milzīgs darbs padarīts. Rezultāts priecē.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Kā laiks skrien ka e39 salabošanu tagad sauc par restaurāciju
- ikey07
Restaurācija? Šī drīzāk nosaucama par daļēju pārmetināšanu un pilno pārkrāsošanu, lai auto atgūtu oriģinālo izskatu. Protams šis nav e39 forums, bet domāju, ka daudziem varētu būt interesants. Ja sakiet, ka šāda tipa rakstus nevēlaties, varam topiku dzēst
katrs ar savu auto dara ko grib-cits krāso e36,cits e39.
Vispār Dievam nepatīk,ka nabagi trako,tāpēc neskaitīsim cita naudu
Vispār Dievam nepatīk,ka nabagi trako,tāpēc neskaitīsim cita naudu
Man ir interesanti. Droši vairāk var likt. Es vnk brīnos par to ka itkā pajauns e39 ir tādā paskatā.RIXCAR rakstīja:Restaurācija? Šī drīzāk nosaucama par daļēju pārmetināšanu un pilno pārkrāsošanu, lai auto atgūtu oriģinālo izskatu. Protams šis nav e39 forums, bet domāju, ka daudziem varētu būt interesants. Ja sakiet, ka šāda tipa rakstus nevēlaties, varam topiku dzēst
Darbs super
Kāds pateiks, kas tie par diskiem?
Kāds pateiks, kas tie par diskiem?
AizdomāmBagāts™ rakstīja:Jautājums vienkārš... Kāda velna pēc?! Kapēc kkādu e39 3.0d jārestaurē?! Kas tur tāds ir?
Vecus amerikāņus un vispār retro auto, jā, ok, bundžas apkārt nemētājas, jātaisa no rokas.. Bet kas te?! Aizbrauc uz vāciju un nopērc individual sterilu, varu derēt ka būs lētāk.
Kada vella pec e36 jakraso un jametina? Aizbrauc uz De un noperc sterilu....
RIXCAR rakstīja:Restaurācija? Šī drīzāk nosaucama par daļēju pārmetināšanu un pilno pārkrāsošanu, lai auto atgūtu oriģinālo izskatu. Protams šis nav e39 forums, bet domāju, ka daudziem varētu būt interesants. Ja sakiet, ka šāda tipa rakstus nevēlaties, varam topiku dzēst
VIss ir super, un taisa ko kā katrs grib, šitādiem topikiem būtu jābūt vairāk, tik vnk neiet kopā e39 un restaurācija
- ikey07
Neaizmirsti, ka jaunākais e39 ir jau desmit gadus vecs
būtu labi ja tā būtu kā tu saki, bet ieks DE nav vairs tik daudz to sterilo, pat par lielajiem cipariem ir auto ar kasjakiem kad meleju sev auto tad saskāros ar šo problēmu, bildēs izskatāš uber labi , bet kad sazinās tad tik dzirdi tekstus par rūsām u.t.t , nevajag aizmirst ka ieks DE un citās valstīs E36 ir jau klasika, un labus eksemplārus brīvprātīgi neviens nepārdod, un ja pārdodu tad var reikināties ka cipars būs sakot ar 6000 eur un uz augsu , jo līdz taj summai mašīnām kasjaku būs vairāk nekā var iedomātieselksnis rakstīja:AizdomāmBagāts™ rakstīja:Jautājums vienkārš... Kāda velna pēc?! Kapēc kkādu e39 3.0d jārestaurē?! Kas tur tāds ir?
Vecus amerikāņus un vispār retro auto, jā, ok, bundžas apkārt nemētājas, jātaisa no rokas.. Bet kas te?! Aizbrauc uz vāciju un nopērc individual sterilu, varu derēt ka būs lētāk.
Kada vella pec e36 jakraso un jametina? Aizbrauc uz De un noperc sterilu....
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Kāds nu kuram tas "kasjaku" panešanas slieksnis. Cits par kasjakiem uzskata katru švīciņu uz auto, citam po, ka bagāžnieku vāks aprūsējis.
Jap vedu draugu uz darbu un tieši parādīja šo brīnumu :) izskatījās