BMW skruvju pievilksanas speeki
parcik parbuveju dzineju, meklejot infu par skruvju pievilksanas spekiem, uzduros sadai tabulai.
nolemu padalities, jo te ir principaa visa nepiecieshamaa infa par pievilksanu spekiem un lekjiem.
http://www.e38.org/bmw_torq.pdf
nolemu padalities, jo te ir principaa visa nepiecieshamaa infa par pievilksanu spekiem un lekjiem.
http://www.e38.org/bmw_torq.pdf
...
nezinu kā citiem,bet neko nevar tur redzēt tukšas tabulasArmando rakstīja:parcik parbuveju dzineju, meklejot infu par skruvju pievilksanas spekiem, uzduros sadai tabulai.
nolemu padalities, jo te ir principaa visa nepiecieshamaa infa par pievilksanu spekiem un lekjiem.
http://www.e38.org/bmw_torq.pdf
Tikko nopirku torque wrench lai pareizi nomainītu kartera blīvi, tik izrādas tas tūliks ir no 19Nm, bet tas tā varētu būt ka karterim vajag tikai 10 Nm ?
- ikey07
Tā ir.
Kad sāk skatīties tos spēkus ar kādiem jāpievelk lietas, tad ir diezgan liels pārsteigums ka nav nemaz tik stipri jāvelk, kā sākumā domāts.
Kad sāk skatīties tos spēkus ar kādiem jāpievelk lietas, tad ir diezgan liels pārsteigums ka nav nemaz tik stipri jāvelk, kā sākumā domāts.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
tur taks rakstits
8.8 skruves ar 10nm speku un 12.9 skruves ja tev tadas ir ar 12nm speku.
tu noteikti esi nopircis aclegu ar 1/2" drivu
vajadzeja ar 3/8 drivu vai 1/4"
man ir tikai divas nm aclegas 1/2" drivu un 1/4" drivu un es varu visas vajadzigas skruves pievilkt ar visiem vajadzigajiem nm
8.8 skruves ar 10nm speku un 12.9 skruves ja tev tadas ir ar 12nm speku.
tu noteikti esi nopircis aclegu ar 1/2" drivu
vajadzeja ar 3/8 drivu vai 1/4"
man ir tikai divas nm aclegas 1/2" drivu un 1/4" drivu un es varu visas vajadzigas skruves pievilkt ar visiem vajadzigajiem nm
...
man ir 3/8'' while visas muciņas ir 1/2'' , bet tas tā.
- ikey07
nedaudz saputrojos ieprieksejaa tekstaa ar collu izmeriem, tagat ir labots
...
Tagad liekot kopā motoru aiz intereses izdomāju papētīt tos pievilkšanas spēkus un radās viens jautājums.
Vibration damper hub on crankshaft - M20/M21/M50/M52/S50 US/S52 - M18 x 1.5 - 410 Nm.
Respektīvi, kloķenes priekšējā lielā skrūve. Adresēts tiem, kuri ir šo monstru skrūvējuši vaļā - jūs tiešām pēc tam to skrūvi pievelkat ar 410 nm vai aizksrūvējat ciet un pēc tam vēl par pāris grādiem pievelkat no rokas uz čuju? Es stipri šaubos, ka jums visiem mājās/garāžā ir lielā dinamometriskā uz 400++ nm, jo apmēram nojaušu, cik tāda maksā.
Vibration damper hub on crankshaft - M20/M21/M50/M52/S50 US/S52 - M18 x 1.5 - 410 Nm.
Respektīvi, kloķenes priekšējā lielā skrūve. Adresēts tiem, kuri ir šo monstru skrūvējuši vaļā - jūs tiešām pēc tam to skrūvi pievelkat ar 410 nm vai aizksrūvējat ciet un pēc tam vēl par pāris grādiem pievelkat no rokas uz čuju? Es stipri šaubos, ka jums visiem mājās/garāžā ir lielā dinamometriskā uz 400++ nm, jo apmēram nojaušu, cik tāda maksā.
Vienā m30 aprakstā bija labi uzrakstīts, ka tā skrūve pievilkta ar - Ungodly force.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Nu atskrūvēšana ir cita lieta. Tur tāpat ir skaidrs, ka gadās pajāties, lai gan tās pāris reizes, kad ir nācies viņu skrūvēt vaļā vai kādām palīdzēt to izdarīt, ar pagarāku trubu vienmēr ir sanācis. Parasti nosprostoju kloķeni pie spararata ar pagarinājumu mazajam tarkšķim (nemaz nevajag nekādus spectūļus), uzmetu 22mm muciņu, varatoku vai tādu, 1m+ trubu un atnāk vaļā kā likts.Jānis.P rakstīja:Vienā m30 aprakstā bija labi uzrakstīts, ka tā skrūve pievilkta ar - Ungodly force.
Bet cik zinu, nedz es, nedz kāds no tiem kam esmu palīdzējis viņu atskrūvēt pēc tam nekad nav iesprindzis viņu uz tiem pašiem 410 nm arī pievilkt. Vienreiz gan es pamēģināju viņu kaut cik ar trubu pievilkt, taču pēc tam kloķeni izgriezt nevarēju, nācās atskrūvēt vaļā un pievilkt no rokas, apmēram tāpat kā riteņus Tāpēc, zinot, cik daudzi motori braukā ar "nepievilktu" to skrūvi bez jebkādām problēmām, gribēju uzzināt, vai tiešām tas ir tik principiāli viņu pievilkt, jo internetā jau briesmu lietas stāsta par to, ka viss pizda, ja viņu nepievelk kā nākas, bet dzīvē viss ir savādāk.
Es parasti padaduz līmes uzlieku un piešauju ar pistoli, cik velk...
Nu bet ja viņu kaut cik spēcīgi pievelk, piemēram, no rokas un tad kādus 30 grādus ar trubu, viņa taču tik un tā principā vaļā atnākt nevar. Kur ir iemesls tiem 420nm?seeingman rakstīja:Es parasti padaduz līmes uzlieku un piešauju ar pistoli, cik velk...
bez līmes atnākt var, arī ar pamaz līmes var atnākt, tāpēc, ka uz to skūvi darbojas ļoti daudz vibrācijas no kloķenes un tas pats, ko tu pieskrūvē ar to skrūvi, kam ir zobiņi priekš kloķenes devēja ir ''vibration damper"
bet nu benzīnam bez tiešās iesmidzes tiešām padaudz nm
bet nu benzīnam bez tiešās iesmidzes tiešām padaudz nm
Skaidrs. Liels paldies par izsmeļošo atbildi