Iekritušā Sedana, touring durvju loga ielikšana
Šis varētu noderēt tiem, kam ir gadījies šādi.
Sāksim ar skrūvēm aiz roktura, noņemam plastmasas vāciņus un meklējam zvaigznīšu komplektu, ar ko izskrūvēt skrūves.
Ja ir Airbag, aiz šīs informatīvās plastmasas ir skrūve.
Izskrūvējam aizslēgšanas pogas plastmasu.
Noņemam plastmasu ap rokturi, pabīdot to uz labo pusi.
Raujam nost un lūdzam kungu lai klipši nesaplīst. Tad atvienojam vadus.
Noskrūvējam Airbag.
Noņemam izolācijas materiālu.
Te mēs redzam, ka viens no stiprinājumiem ir izlecis, un stikls ir ārā no sliedēm.
Skrūvējam sliedes skrūvi ārā un izņemam sliedi.
Tad logs ir jādabū lejā, lai var tikt klāt izņemt arī otru stiprinājumu, izraujot tādu kā sprostgredzenu plastmasai, kas slīd pa sliedi, mehānisma stiprinājums vieglāk iznāks ārā, taču spēks tā pat jāpieliek, tāpēc uzmanīgi.
Šajā caurumā mēs redzam, ka logs ir ārā arī no šīs sliedes.
Tālāk kad mehānisms atvienots no loga, stumjam logu augšā un liekam atpakaļ sliedē, kura manāma pa mazo caurumu. Kad logs ir augšānormālā pozīcijā, skrūvējam atpakaļ sliedi, kuru izņēmām, kad tas izdarīts, stumjam logu uzmanīgi lejā, tagad viņam jāiet pa sliedēm. Kad nolaists tik zemu, lai ieliktu mehānismus atpakaļ plastmasās, izvelkam ārā plastmasas no sliedēm, notīrām, iztīram sliedes, saeļļojam, ieliekam tā saucamos sprostgredzenus atpakaļ un tad spraužam atpakaļ mehānismus. Tagad logam vajadzētu smuki uziet augšā.
Tad ieteikums, kamēr apšuvums ir noņemts un logs augšā, paņemam wd40 veidīgo un sapūšam roktura atsperi, lai rokturis smuki strādā, citu reizi to speciāli negribēsies darīt.
Tad liekam atpakaļ izolācijas materiālu, viņš pielips pie vecā hermētiķa, bet ja gribas pa smuko, varam uzlikt jaunu hermētiķi. Pieskrūvējam atpakaļ airbag, kam viņš ir, liekam virsū apšuvumu, saspraužam atpakaļ vadus, un liekam virsū uz loga aizslēgšanas puļķa, tad spraužam virsū, pēc tam saskrūvējam atpakaļ skrūves, puļķa plastmasu, visas plastmasas uz caurumiem un plastmasu ap rokturi. Tad varam nomazgāt logu, kurš strādājot un bīdot ir sasmērēts.
Tātad, kāpēc šādi vispār notiek, ka logs izžaujās nos stiprinājumiem, iemesli ir dažādi, vai nu dēļ sliktās gumijas sliedēs, manā gadījumā tas bija dēļ plastmasām, kas sliedēs loga apakšpusē bija ar smēri, kas atgādināja plastalīnu, pa kuru viņas slikti slīdēja, ar palielu piepūli, tāpēc sliedes iztīrīju un saeļļoju. Tas vēl var notikt, ja loga augšpusē kāda gumija iespriedusies un veido pretestību pacēlāja mehānismam.
Var gadīties, ka plastmasa ir saplīsusi, tad viņu būtu jānomaina, ir nopērkama autodaļu veikalos, jo tādas ir vairākiem auto vienādas, lai gan jāsaka, ka tirgo ķīniešu izstrādājumus un viņas ir ļoti sliktas, ir jāveic manupilācijas, lai labi strādātu un vispār, lai pat ieliktu sliedē.
Ceru ka šis kādam noderēs.
Sāksim ar skrūvēm aiz roktura, noņemam plastmasas vāciņus un meklējam zvaigznīšu komplektu, ar ko izskrūvēt skrūves.
Ja ir Airbag, aiz šīs informatīvās plastmasas ir skrūve.
Izskrūvējam aizslēgšanas pogas plastmasu.
Noņemam plastmasu ap rokturi, pabīdot to uz labo pusi.
Raujam nost un lūdzam kungu lai klipši nesaplīst. Tad atvienojam vadus.
Noskrūvējam Airbag.
Noņemam izolācijas materiālu.
Te mēs redzam, ka viens no stiprinājumiem ir izlecis, un stikls ir ārā no sliedēm.
Skrūvējam sliedes skrūvi ārā un izņemam sliedi.
Tad logs ir jādabū lejā, lai var tikt klāt izņemt arī otru stiprinājumu, izraujot tādu kā sprostgredzenu plastmasai, kas slīd pa sliedi, mehānisma stiprinājums vieglāk iznāks ārā, taču spēks tā pat jāpieliek, tāpēc uzmanīgi.
Šajā caurumā mēs redzam, ka logs ir ārā arī no šīs sliedes.
Tālāk kad mehānisms atvienots no loga, stumjam logu augšā un liekam atpakaļ sliedē, kura manāma pa mazo caurumu. Kad logs ir augšānormālā pozīcijā, skrūvējam atpakaļ sliedi, kuru izņēmām, kad tas izdarīts, stumjam logu uzmanīgi lejā, tagad viņam jāiet pa sliedēm. Kad nolaists tik zemu, lai ieliktu mehānismus atpakaļ plastmasās, izvelkam ārā plastmasas no sliedēm, notīrām, iztīram sliedes, saeļļojam, ieliekam tā saucamos sprostgredzenus atpakaļ un tad spraužam atpakaļ mehānismus. Tagad logam vajadzētu smuki uziet augšā.
Tad ieteikums, kamēr apšuvums ir noņemts un logs augšā, paņemam wd40 veidīgo un sapūšam roktura atsperi, lai rokturis smuki strādā, citu reizi to speciāli negribēsies darīt.
Tad liekam atpakaļ izolācijas materiālu, viņš pielips pie vecā hermētiķa, bet ja gribas pa smuko, varam uzlikt jaunu hermētiķi. Pieskrūvējam atpakaļ airbag, kam viņš ir, liekam virsū apšuvumu, saspraužam atpakaļ vadus, un liekam virsū uz loga aizslēgšanas puļķa, tad spraužam virsū, pēc tam saskrūvējam atpakaļ skrūves, puļķa plastmasu, visas plastmasas uz caurumiem un plastmasu ap rokturi. Tad varam nomazgāt logu, kurš strādājot un bīdot ir sasmērēts.
Tātad, kāpēc šādi vispār notiek, ka logs izžaujās nos stiprinājumiem, iemesli ir dažādi, vai nu dēļ sliktās gumijas sliedēs, manā gadījumā tas bija dēļ plastmasām, kas sliedēs loga apakšpusē bija ar smēri, kas atgādināja plastalīnu, pa kuru viņas slikti slīdēja, ar palielu piepūli, tāpēc sliedes iztīrīju un saeļļoju. Tas vēl var notikt, ja loga augšpusē kāda gumija iespriedusies un veido pretestību pacēlāja mehānismam.
Var gadīties, ka plastmasa ir saplīsusi, tad viņu būtu jānomaina, ir nopērkama autodaļu veikalos, jo tādas ir vairākiem auto vienādas, lai gan jāsaka, ka tirgo ķīniešu izstrādājumus un viņas ir ļoti sliktas, ir jāveic manupilācijas, lai labi strādātu un vispār, lai pat ieliktu sliedē.
Ceru ka šis kādam noderēs.